hamsteri tanssii kännykkääsi.... Tollanen mainos pyörii tässä suomi24- sähköpostissa. Se on kyllä nalle joka siinä tanssii kitaransa kanssa eikä mikään hamsteri >:(
Maailman halittavin
13
437
Vastaukset
- ,,,
mielenkiintoista
- zisel
mä heräsin tänään klo 11 aikaan. Kurkku on kipeenä ja oikean puolimmaista korvaa särkee. Oon vissiin nukkunut ilman peittoa nakuna. Olen tänään juonut 2 lasillista kaakaoo kun ei ole limpparia ja on vähän krapulaa.
zisel kirjoitti:
mä heräsin tänään klo 11 aikaan. Kurkku on kipeenä ja oikean puolimmaista korvaa särkee. Oon vissiin nukkunut ilman peittoa nakuna. Olen tänään juonut 2 lasillista kaakaoo kun ei ole limpparia ja on vähän krapulaa.
niin voin huutaa milloinka peittosi puuttuu
- zisel
monte24 kirjoitti:
niin voin huutaa milloinka peittosi puuttuu
laittaa kameroita tähän kämppääni big brother- tyyliin ja antaa täällä linkin sivuille jossa mua voi kattella kun makaan sohvassa tietokoneella. Joskus saatan kääntää kylkeä :O
- ja luulitko
zisel kirjoitti:
olevasi ainoa, joka nukkuu alasti? Meilläkin nukutaan alasti: mies aina ja minä kolme viikkoa kuukaudesta.
- zisel
ja luulitko kirjoitti:
olevasi ainoa, joka nukkuu alasti? Meilläkin nukutaan alasti: mies aina ja minä kolme viikkoa kuukaudesta.
menkkojen aikaan nuku alasti? Käytät tietenkin siteitä?
- on...
zisel kirjoitti:
menkkojen aikaan nuku alasti? Käytät tietenkin siteitä?
yhtä runsaat kuukautiset kuin mulla, niin pakko käyttää siteitä... Ainakin osan aikaa.
- zisel
on... kirjoitti:
yhtä runsaat kuukautiset kuin mulla, niin pakko käyttää siteitä... Ainakin osan aikaa.
joo... aivan.
- naiskeskustelu...
zisel kirjoitti:
joo... aivan.
ihquu
- zisel
naiskeskustelu... kirjoitti:
ihquu
syvältä ne menkat onkin.
- ja yx
zisel kirjoitti:
syvältä ne menkat onkin.
juttu, mikä miesten pitäis kokea ainakin viikon ajan. Toinen olis synnytys.
Mä voisin vastaavasti kokea viikon armeijan ja miltä, kun tulee hallitsematon stondis. - zisel
ja yx kirjoitti:
juttu, mikä miesten pitäis kokea ainakin viikon ajan. Toinen olis synnytys.
Mä voisin vastaavasti kokea viikon armeijan ja miltä, kun tulee hallitsematon stondis.pääsee elämässä muutenkin paljon vähemmällä kuin naiset.
- Crumb^^
haista paska!
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701083
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132847- 84783
- 51728
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55529Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä294525Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37521Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215479- 49477
Kalle irtisanoutui
Kävi, kuten odotettiin. Paras ratkaisu paitsi Orimattilalle myös Larssonille. Seuraavaksi joudutaan mittaamaan kaupungin53454