Älä rukoile enkeleitä

Saara

" Enkelit ovat palvelevia henkiä, luotuja niitä varten, jotka saavat autuuden periä." Enkelit toimivat vain ja ainoastaan Jumalan käskystä! Jos rukoilet enkeliä ja sellainen sinulle ilmestyy, se on valkeuden enkeliksi pukeutunut demonihenki! Jumalan enkelit tulevat vain Jumalan itsensä lähettäminä!

22

1090

Vastaukset 22

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taas.

Kontrollifriikit kukkahattutädit vauhdissa.

• klsdkldsds

...tai kukkahattuSEDÄT....

• ottoalli

sehän todistaa että olet huijattavissa vaikkapa henkioppaiden pariin.

Ja sehän tarkoittaa epäjumalan palvelemista, joka on jo 10 - käskyn pohjalta tuomionalaista toimintaa.

" Minä olen Herra, sinun Jumalasi, Älä pidä muita jumalia."

• Aritta
        ottoalli kirjoitti:

sehän todistaa että olet huijattavissa vaikkapa henkioppaiden pariin.

Ja sehän tarkoittaa epäjumalan palvelemista, joka on jo 10 - käskyn pohjalta tuomionalaista toimintaa.

" Minä olen Herra, sinun Jumalasi, Älä pidä muita jumalia."

eivät ole jumalia. He ovat siis oppaita jos tiedät mitä se sana tarkoittaa. He opastavat silloin kun emme seuraa sitä tietä jonka olemme alun perin valinneet.

• Aritta

Älä pidä muita jumalia.

• Aritta

sen tietysti tiedät.

En usko että kukaan rukoilee enkeleitä. En ymmärrä miksi uskovaisilla on niin kauhea pelko sitä kohtaan. Ne jotka rukoilevat ovat uskovaisia ja heille ei kelpaa rukoiltavaksi kuin Jeesus. Muut sitten keskustelevat vaikkapa enkeleittensä kanssa, mutta eivät rukoile.

Demoneja muuten ei ole.

• Va oletkos saanut digikamer...

Mitä ei voi todistaa aidoksi oikeaksi on mielikuvituksen tuotetta tai selvää valetta, näin se on takuulla!

• Vaan

on se kummma
      enkelit ovat osa uskontoa
      ja on olemassa tietty osa joka hyötyy
      enkeleistä kuten diana cooper ja on se
      aika jännä ajatella kuka keksi ensin että
      enkeleitä pitää rukoilla.

• pelotteli 1500-vuotta ihmisiä kuoliaaksi paholaisenpelollaan. Ajatus että vain paholainen voisi henkimaailmasta lähestyä ihmisiä on absurdi. Vaikka hyvä henkiolento kuinka lähestyisi ihmistä ja puhuisi Jumalasta ja lähimmäisenrakkaudesta, leimaavat kirkolliset piirit kaikki 'paholaisesta' johtuviksi. Sama tilanne on nykyäänkin. Kaikki tieto henkimaailmasta on kanavoinilla saatu. Ei ole mitään hokkuspokkus keinoja.

• väärää

todistusta lähimmäisestä.

>leimaavat kirkolliset piirit kaikki 'paholaisesta' johtuviksi

Ei pidä paikkaansa. Millä taikatempulla teidät vääristelijät saisi ymmärtämään. Minulta on keinot loppu.

• väärää kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Millä taikatempulla teidät vääristelijät saisi ymmärtämään. Minulta on keinot loppu.

en minä soimaa lähimmäistä, vaan kirkkoa instituutiona. Maallistunut kirkko otti itse Pyhän Hengen=Kristuksen henkimaailman sijan.
        Varsinkin luterilainen kirkko tuomitsee täysin kaikki henkiyhteydet. Kirkkoherra Voitto Viro ilmaisi asian näin:Kirkko pelkää että ihmisen syntisyys ja vanhurskauttamisoppi vaarantuu.

• maristronautti
        väärää kirjoitti:

...aloita itsestäsi. Sinulla eikä kenelläkään ole oikeutta käyttää mitään keinoja toisen ihmisen muuttamiseksi. Ei minkään opin varjolla. Ole rauhassa omassa uskossasi, jos se sopii sinulle. Anna toisen ihmisen uskoa mihin uskoo tai olla uskomatta. Taikatemppuja et tarvitse. Vain avaraa sydäntä ja rakkautta.

• maristronautti kirjoitti:

...aloita itsestäsi. Sinulla eikä kenelläkään ole oikeutta käyttää mitään keinoja toisen ihmisen muuttamiseksi. Ei minkään opin varjolla. Ole rauhassa omassa uskossasi, jos se sopii sinulle. Anna toisen ihmisen uskoa mihin uskoo tai olla uskomatta. Taikatemppuja et tarvitse. Vain avaraa sydäntä ja rakkautta.

sinä olet minun uskoani arvioimaan. En minä ketään ole muuttamassa. Tarkoitus oli vain saada tämänkin palstan kirjoittajia käyttämään omaa arvostelukykyään, kun puhutaan 'henkimaailman' asioista.

• maristronautti
        MarkkuP kirjoitti:

sinä olet minun uskoani arvioimaan. En minä ketään ole muuttamassa. Tarkoitus oli vain saada tämänkin palstan kirjoittajia käyttämään omaa arvostelukykyään, kun puhutaan 'henkimaailman' asioista.

En vastannut sulle, vaan hänelle, joka vastasi sinulle :)

• maristronautti kirjoitti:

En vastannut sulle, vaan hänelle, joka vastasi sinulle :)

pitäisi aina katsoa ensin viestien ketjutus.

• kerrakseen!
        maristronautti kirjoitti:

Nimimerkki MarkkuP:lle olisit voinut viestisi osoittaa!

Hän sanoo: >leimaavat kirkolliset piirit kaikki 'paholaisesta' johtuviksi.<

En minä ole ketään muuttamassa enkä mitään taikatemppuja tekemässä! 8-O
        On kait sentään lupa odottaa keskusteluissa faktoja eikä syytöksiä yleisellä tasolla! Kirkko ei luule KAIKKIA kokemuksia paholaisesta johtuviksi.

Avaraa sydäntä ja rakkautta voisi odottaa myös MarkkuP:ltä.

Kaikille myös tarkkuutta viestien sisällön lukemisessa sen miljoonannen kerran!!!!!

• kerrakseen! kirjoitti:

On kait sentään lupa odottaa keskusteluissa faktoja eikä syytöksiä yleisellä tasolla! Kirkko ei luule KAIKKIA kokemuksia paholaisesta johtuviksi.

Kaikille myös tarkkuutta viestien sisällön lukemisessa sen miljoonannen kerran!!!!!

Toivon suurta sydäntä kaikille keskustelijoille ja toisten näkemyksien kunnioitusta.
        Myönnän kyllä että minussakin on vikaa.
        Mutta nyt..hyvää yötä.

• maristronautti
        kerrakseen! kirjoitti:

Eikä tarkoitukseni ollut ollenkaan aiheuttaa närkästystä.

"Millä taikatempulla teidät vääristelijät saisi ymmärtämään. Minulta on keinot loppu."

Tämä oli se lause, joka sai aikaan havahtumisen minussa. Ja kirjoitin, mitä kirjoitin. Se viisaus, että maailman parantaminen on aloitettava itsestä, on sanottu myös minulle ja olen opetellut sitä nöyränä. Me ihmiset ymmärrämme asiat omalla tavallamme. Ja olisi hienoa, jos voisimme suoda tämän piirteen kanssaihmisillemme. Oikomatta.

Hyvää päivän jatkoa.

• hyviä päiviä
        maristronautti kirjoitti:

Eikä tarkoitukseni ollut ollenkaan aiheuttaa närkästystä.

"Millä taikatempulla teidät vääristelijät saisi ymmärtämään. Minulta on keinot loppu."

Tämä oli se lause, joka sai aikaan havahtumisen minussa. Ja kirjoitin, mitä kirjoitin. Se viisaus, että maailman parantaminen on aloitettava itsestä, on sanottu myös minulle ja olen opetellut sitä nöyränä. Me ihmiset ymmärrämme asiat omalla tavallamme. Ja olisi hienoa, jos voisimme suoda tämän piirteen kanssaihmisillemme. Oikomatta.

Hyvää päivän jatkoa.

"Me ihmiset ymmärrämme asiat omalla tavallamme. Ja olisi hienoa, jos voisimme suoda tämän piirteen kanssaihmisillemme."

Ei, vaan on pyrittävä ymmärtämään niin kuin kirjoittaja on viestinsä tarkoittanut. On hirvittävää itsekkyyttä sanoa että saan tulkita toisten viestit niin kuin itse tahdon. Siinä tulee hyvin ilmi tämän ajan itsekäs henki, joka aistinautinnoin hakee tyydytystä loputtomaan tarpeeseensa.

Kun et ymmärtänyt taikatemppua metaforana, kielellisenä keinonani ilmaista syvä turhautuneisuus viestien väärinymmärtämiseen ja järjettömiin yleistyksiin, menit hakoteille ja se taas aiheuttaa lisää selityksiä, joilla on taas vaarana kääntyä mielessäsi asian viereen ja turha jankkaamiskehä on valmis.

Keskustelujen tarkoitus on haastaa itse kutakin miettimään ja pohtimaan. Ei keskusteluilla ole mitään hyötyä, eikä päästä eteen päin, jos samanmielisten kansa vaan hymistellään: 'niinhän se on'.

• maristronautti
        hyviä päiviä kirjoitti:

"Me ihmiset ymmärrämme asiat omalla tavallamme. Ja olisi hienoa, jos voisimme suoda tämän piirteen kanssaihmisillemme."

Ei, vaan on pyrittävä ymmärtämään niin kuin kirjoittaja on viestinsä tarkoittanut. On hirvittävää itsekkyyttä sanoa että saan tulkita toisten viestit niin kuin itse tahdon. Siinä tulee hyvin ilmi tämän ajan itsekäs henki, joka aistinautinnoin hakee tyydytystä loputtomaan tarpeeseensa.

Kun et ymmärtänyt taikatemppua metaforana, kielellisenä keinonani ilmaista syvä turhautuneisuus viestien väärinymmärtämiseen ja järjettömiin yleistyksiin, menit hakoteille ja se taas aiheuttaa lisää selityksiä, joilla on taas vaarana kääntyä mielessäsi asian viereen ja turha jankkaamiskehä on valmis.

Keskustelujen tarkoitus on haastaa itse kutakin miettimään ja pohtimaan. Ei keskusteluilla ole mitään hyötyä, eikä päästä eteen päin, jos samanmielisten kansa vaan hymistellään: 'niinhän se on'.

moon ihan mettäs :O

• en saisi

rukouksessa pyytää suojelusenkeliltäni apua? Älkää ólko ahdasmielisiä

• Millä sitten selität ne miljoonat tarinat ympäri maailman jossa enkeli on tullut auttamaan.Huom! auttamaan.
      Niin minua kuin miljoonia muitakin, vastauksena rukoukseen-
      Jumala on luonut enkelit apulaiskseen, ei hänellä ole aikaa takertua pikkujuttuihin.
      Enkelit ovat Jumalan sanansaattajia.
      Älä sinä sotke tähän alakertaa...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sun salaisuus on,kun näytät niin nuorelta..

Vaikka oot jo noin vanha!?
      Ikävä
      129
      2079
    2. MiltäKaivattusi

Näyttää? !
      Ikävä
      51
      999
    3. Perhoseni (miehelle)

Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r
      Ikävä
      160
      877
    4. Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi

Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....
      Ikävä
      50
      766
    5. Mitä meidän välillämme

On käynyt näiden vuosien aikana?
      Ikävä
      77
      720
    6. Olen tavattavissa

tänään klo 17-02 siinä ravintolassa. Tulethan sinäkin?
      Ikävä
      53
      627
    7. Uskaltaisitko

Tavata kaivattusi tässä tilanteessa?
      Ikävä
      67
      626
    8. Halaus juuri sinulle

Kaikki järjestyy kyllä. Luota vain. ❤️🫶
      Ikävä
      59
      616
    9. Onko Sofia jälleen jätetty?

Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      612
    10. Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .

EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuus­ongelmien vuoksi, sanoo alan e
      Kajaani
      133
      570
    11. Mies, näetkö minut myös

Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?
      Ikävä
      20
      520
    12. Uskallatko paljastaa

Millä nimellä löydyn puhelimestasi?
      Ikävä
      52
      513
    13. Kuka se on

Kuhmon komein aikamies?
      Kuhmo
      6
      504
    14. Kuollut teini Kajaanissa

Kuulemma sellaista huhua liikkeessä?
      Kajaani
      4
      499
    15. Voiko se ikinä toimia

Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het
      Ikävä
      32
      498
    16. Meneekö unohtamis

Projektisi hyvin??
      Ikävä
      34
      497
    17. Voin tulla

Sisustamaan sulle 🤭
      Ikävä
      55
      488
    18. Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?

Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?
      Ikävä
      118
      486
    19. Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.

Vaimon viesti on paljastanut totuuden.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      155
      479
    20. Mitä jos...

Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät
      Sinkut
      142
      463
    Aihe