Sellaista ajattelin, että kun Vanilla ajettiin pois palstalta perusteella että hän pilaa palstan ilmapiirin, niin tulisiko palstalaisilla olla oikeus valita ketkä täällä saa kirjoittaa? Jos vaikka niin, että olisi rekkautumispakko ja muut rekkautuneet saisi antaa plus ja miinus ääniä. Jos miinusääniä kertyisi tarpeeksi, kyseiselle ihmiselle tulisi ensin vaikka kuukauden banni ja toisella kertaa lopullinen. Vai onko niillä ärsyttävilläkin tyypeillä, joista kukaan ei pidä oikeus jatkaa palstailua?
Palstalaisten oikeus valita palstalaiset?
43
946
Vastaukset
jos on muutaman päivän poissa eihän se sitä merkitse et on ajettu pois
- ...
yhdessä niistä haukkumiskeskusteluista et antaa periksi, just siks et jos tyypit kokee et hän pilaa palstan? Tai sit se on löytänyt elämän! :D
... kirjoitti:
yhdessä niistä haukkumiskeskusteluista et antaa periksi, just siks et jos tyypit kokee et hän pilaa palstan? Tai sit se on löytänyt elämän! :D
saa jotkut liikkumaan ulkona
- Eikö riitä
oikeus valita ne, kenen kanssa keskustelee ja kenen kanssa ei?
- ...
ajatus, joka tosta tilanteesta tuli mieleen, en mäkään ole samaa mieltä. Selvästi on niitäkin jotka kokee oikeudekseen vainota niin kauan että pääsee eroon, muistan kymmeniä palstalaisia joita on haukuttu niin kauan että ovat luovuttaneet.
- oikeesti on
... kirjoitti:
ajatus, joka tosta tilanteesta tuli mieleen, en mäkään ole samaa mieltä. Selvästi on niitäkin jotka kokee oikeudekseen vainota niin kauan että pääsee eroon, muistan kymmeniä palstalaisia joita on haukuttu niin kauan että ovat luovuttaneet.
varaa haukkua? Tuskin kenelläkään.
- ...
oikeesti on kirjoitti:
varaa haukkua? Tuskin kenelläkään.
jatkuvasti täällä otetaan joku kohteeksi ja vainotaan. Siks mietin, että pitäskö siitä tehdä virallista?
- olla hyvä
... kirjoitti:
jatkuvasti täällä otetaan joku kohteeksi ja vainotaan. Siks mietin, että pitäskö siitä tehdä virallista?
idea. Sallitaan se vapaasti ja kukaan ei enää sen jälkeen halua tehdä sitä. Kannatan ajatusta.
- ....
On aika typerää jos loukkaantuu niin paljon höpökirjoittelijoiden kiusaamisesta että sen takia häipyy palstalta. Onhan täällä ihan asiallisiakin palstalaisia ja keskusteluita.
- ...
sinällään totta. Silti onko tämä palsta kuitenkaan sen arvoinen et jaksaa kuunnella jatkuvaa haukkumista joka ainakin Vanillan kohdalla meni tosi henkilökohtaisuuksiin, samoin esmes joku emma joskus sai tosi törkeää haukkumista osakseen.
... kirjoitti:
sinällään totta. Silti onko tämä palsta kuitenkaan sen arvoinen et jaksaa kuunnella jatkuvaa haukkumista joka ainakin Vanillan kohdalla meni tosi henkilökohtaisuuksiin, samoin esmes joku emma joskus sai tosi törkeää haukkumista osakseen.
törkeää haukkumista osakseen.
- ...
monte24 kirjoitti:
törkeää haukkumista osakseen.
aika harvaa miespuolista kirjoittajaa haukutaan ja sit ainakin vänkyrä jonka mielestä miehet on suunnilleen jumalia saa luonnollisesti kehuja. Ne jotka jaksaa nuolla persettä saa kehuja, mut sit taas mulle juuri ne on niitä joista mä en tykkää.
- ....
... kirjoitti:
Vanillalla oli myös puolustajia.
Surullista jos keskittyy vain negatiiviseen palautteeseen. Persoonallinen ihminen saa aina vittuilua osakseen, mutta se pitäisi osata jättää huomioimatta. Muutenhan me kaikki oltaisiin yhtä ja samaa harmaata massaa. - ....
... kirjoitti:
aika harvaa miespuolista kirjoittajaa haukutaan ja sit ainakin vänkyrä jonka mielestä miehet on suunnilleen jumalia saa luonnollisesti kehuja. Ne jotka jaksaa nuolla persettä saa kehuja, mut sit taas mulle juuri ne on niitä joista mä en tykkää.
Nyt sinä haukut Vänkyrää. Mikä tekee sinusta siihen oikeutetun? Onko sinun mielipiteesi palstalaisista se kaikkein oikein?
- ...
.... kirjoitti:
Nyt sinä haukut Vänkyrää. Mikä tekee sinusta siihen oikeutetun? Onko sinun mielipiteesi palstalaisista se kaikkein oikein?
haukkua, sanoin vain asian mikä hänessä minua ärsyttää ja kun hän on niin hyvä esimerkki siitä millainen pitää olla että puskapojat tykkää. Kuten sanoin, niin se oli mun mielipide, ei mikään kaikkien puolesta tehty yleistys.
- ...
.... kirjoitti:
Vanillalla oli myös puolustajia.
Surullista jos keskittyy vain negatiiviseen palautteeseen. Persoonallinen ihminen saa aina vittuilua osakseen, mutta se pitäisi osata jättää huomioimatta. Muutenhan me kaikki oltaisiin yhtä ja samaa harmaata massaa.mua ärsyttää se et mennään henkilökohtaisuuksiin. Musta on ihan ok sanoa et sinusta en pidä(ja saa sanoa syynkin) tai et en ole tästä ASIASTA samaa mieltä kanssasi, mut yksittäisistä henkilöistä tehdyt haukkumisaloitukset menee musta liian pitkälle ja musta juuri ne pilaa palstan.
- ....
... kirjoitti:
haukkua, sanoin vain asian mikä hänessä minua ärsyttää ja kun hän on niin hyvä esimerkki siitä millainen pitää olla että puskapojat tykkää. Kuten sanoin, niin se oli mun mielipide, ei mikään kaikkien puolesta tehty yleistys.
Eihän Vanillaankaan kohdistuneet haukkumiset olleet mikään kaikkien puolesta tehty yleistys.
Voisiko Vänkyrä kenties olla rehellinen itsensä? Eikä hänkään pelkkiä ruusuja ole osakseen saanut. - tajua
... kirjoitti:
että vanilla on kokoajan puskissa täällä. Kirjoitti esimerkiksi äsken tuolla ... nimimerkillä!
- ....
... kirjoitti:
mua ärsyttää se et mennään henkilökohtaisuuksiin. Musta on ihan ok sanoa et sinusta en pidä(ja saa sanoa syynkin) tai et en ole tästä ASIASTA samaa mieltä kanssasi, mut yksittäisistä henkilöistä tehdyt haukkumisaloitukset menee musta liian pitkälle ja musta juuri ne pilaa palstan.
Mutta ne haukkumisaloitukset voi jättää huomioimatta. Muuta keinoa palstan parantamiseen ei ole.
- ...
tajua kirjoitti:
että vanilla on kokoajan puskissa täällä. Kirjoitti esimerkiksi äsken tuolla ... nimimerkillä!
ei mulla oo mitään rekattua nimeä täällä, osittain just siks, et en kaipaa mitään haukkumiskuoroa perääni.
- ...
.... kirjoitti:
Eihän Vanillaankaan kohdistuneet haukkumiset olleet mikään kaikkien puolesta tehty yleistys.
Voisiko Vänkyrä kenties olla rehellinen itsensä? Eikä hänkään pelkkiä ruusuja ole osakseen saanut.ettei olisikaan, mut musta on aika kuvaavaa et palstan suosituin nainen on nainen joka inhoaa naisia.
- ....
tajua kirjoitti:
Kyllä täällä tilaa on meille kaikille.
- ....
... kirjoitti:
ettei olisikaan, mut musta on aika kuvaavaa et palstan suosituin nainen on nainen joka inhoaa naisia.
Mitä oikein höpäjät?
- ...
.... kirjoitti:
Mitä oikein höpäjät?
häntä kehutaan eniten ja haukutaan vähiten. Aattelin et se ois merkki siitä et on suosittu.
- MichikoXX
Jossain mielipidekyselyssä palstalaisista sain anonyymeiltä miinuksia. Totesin, että tärkeämpää on se, että saan plussaa tosielämässä, kuten tenteissä. En olisi ketään nettipalstoilta häätämässä enkä vaatisi rekkautumista. Feikkinikki kenties kokeili, saako minut häipymään tai rekisteröitymään, tai sitten hänellä oli motiiveja, jotka jäävät tuntemattomiksi. Päätin rekkautua, samoin kuin Vanilla. En usko, että hän on lopullisesti kadonnut. Joissain tapauksissa on helpompi käyttää vakiokirjoittajille tuttua lempinimeä kuin jotain "se puska, joka kirjoittaa novellin pituisia vastauksia ja hehkuttaa täällä omaa ylemmyyttään muihin verrattuna".
- ...
täällä saa osakseen jonkinlaista haukkua noilta muutamalta pahasti häiriintyneeltä puskalta. Musta vaan ois niin, et jos ois joku muu systeemi antaa palautetta niin säästyttäisiin noilta haukkumisaloitteilta.
- almasty
Huvittava ajatus annettaisiinko sille palstalle nimeksi jotain tyyliin Meidän suljettu kuppikunta foorumi.
Rekisteröitymispakko voisi olla paikallaan näiden herjausaloitusten poistamiseksi.Tai ainakin seriffi palstalle.
Minä luulen että tämä louskuttaja porukka koostuu yhdestä kiusanhengestä joka saanut mukaansa pari kanssahuutajaa viestejä massatehtaillessaan näyttävät sitten lukumääräisesti suuremmalta joukolta.- ...
et jäisköhän tänne loppujen lopuksi ketään enää jäljelle? Sheriffi vois olla hyvä idea!
- luulen.:)
No ei.
Varmaan hirveesti olis aivoja, esittämässäsi mainitsemillasi "pisteyttäjillä"? Ei kenellekään keskustelupalstan, ja *reps* ainakaan viihdepalstan, pidä merkitä niin paljoa, että ihan ko. kaltaista "pisteyttämistä" harrastaisivat...Keskustelun kustannuksella tapahtuessaan & siten: aivan järkyttävää typeryyttä. ( Ei kai niin tyhmiä ihmisiä ole missään?)
Ala-asteikäisiä kuitenkin varmasti ajattelitkin?- ...
mut vähä luulen, et monet puskat innostuisivat ajatuksesta.
Ei kai niin tyhmiä ihmisiä ole missään?
Sä et sit lue tätä palstaa kovinkaa paljon vai? ;) - luulen.:)
... kirjoitti:
mut vähä luulen, et monet puskat innostuisivat ajatuksesta.
Ei kai niin tyhmiä ihmisiä ole missään?
Sä et sit lue tätä palstaa kovinkaa paljon vai? ;)Tää on varmaan palstapoliittisesti tosi arkaluontoinen aihe, mutta sanon silti henkilökohtaisen mielipiteeni, joka menee siten, etten usko mahdollisten "palstahäätäjien" aina ja kaikissa tapauksissa toki suinkaan olevan vain yksistään puskakirjoittajia. Ensinnäkin ja syyllistämättä seuraavalla yhtäkään palstalle kirjoittavaa & määrättyä/nimettyä rekisteöityä persoonaa yksilönä & tarkoitushakuisesti, ajattelisin _omana mielipiteenäni_, että ne suurimmat(?) mahdollisesti kontrollifriikit todennäköisesti kirjoittavat _paljon_ sekä rekisteröityneinä, ETTÄ puskista...
Voi toki olla joitakin erityisesti vain v*ttuiluun erikoistuneita puskia myös (mistä tietäisi?), mutta harvempi "sen sortin keskustelija", ainakaan loogisesti ajatellen, luultavastikaan, jaksaisi pitkäaikaisesti kirjoittelua pelkästään puskistakaan, ilman "laajamittaisempaa", rekisteröitydyllä nimimerkillä saatavaa huomiotakin, oletan? Jos jollakulla on tarve kontrolloida keskustelupalstoja, sellainen ainakin oman intuitioni perusteella oletettavasti(?) hommaa nopeasti myös rekisteröidynkin nimimerkin. Viittaamatta jälleen edeltävällä yhtään sellaisiin seikkoihin, ettäkö muka kaikki rekisteröityneet persoonat haluaisivat tehdä jotakin muutakin, kuin vain pelkästään tavanomaisesti keskustella keskustelupalstalla, koskei toki sellaista voisi edes olettaa, eikä sellainen varmasti pidä paikkaansa.
Itse olen rekisteröitymätön ja saan sen vuoksi jatkuvasti niskaani kaiken maailman outoja luulotteluita persoonastani epäselvää ilmaisua pääosin ylipäätään. Uskon ainakin siihen ajatukseen, että jos jollakulla on kovin vahvoja antipatioita puskakirjoittelijoita kohtaan yleisluontoisesti, kertoo sellainen käytös, varmaan joitakin poikkeuksia lukuunottamatta, kirjoittajan omasta projektiivisesta palstaorientaatiosta.
Palstalta häätämiset ovat mielestäni ehdottoman vastenmielisiä asioita, jo pelkästään nähdäkin. - ...
luulen.:) kirjoitti:
Tää on varmaan palstapoliittisesti tosi arkaluontoinen aihe, mutta sanon silti henkilökohtaisen mielipiteeni, joka menee siten, etten usko mahdollisten "palstahäätäjien" aina ja kaikissa tapauksissa toki suinkaan olevan vain yksistään puskakirjoittajia. Ensinnäkin ja syyllistämättä seuraavalla yhtäkään palstalle kirjoittavaa & määrättyä/nimettyä rekisteöityä persoonaa yksilönä & tarkoitushakuisesti, ajattelisin _omana mielipiteenäni_, että ne suurimmat(?) mahdollisesti kontrollifriikit todennäköisesti kirjoittavat _paljon_ sekä rekisteröityneinä, ETTÄ puskista...
Voi toki olla joitakin erityisesti vain v*ttuiluun erikoistuneita puskia myös (mistä tietäisi?), mutta harvempi "sen sortin keskustelija", ainakaan loogisesti ajatellen, luultavastikaan, jaksaisi pitkäaikaisesti kirjoittelua pelkästään puskistakaan, ilman "laajamittaisempaa", rekisteröitydyllä nimimerkillä saatavaa huomiotakin, oletan? Jos jollakulla on tarve kontrolloida keskustelupalstoja, sellainen ainakin oman intuitioni perusteella oletettavasti(?) hommaa nopeasti myös rekisteröidynkin nimimerkin. Viittaamatta jälleen edeltävällä yhtään sellaisiin seikkoihin, ettäkö muka kaikki rekisteröityneet persoonat haluaisivat tehdä jotakin muutakin, kuin vain pelkästään tavanomaisesti keskustella keskustelupalstalla, koskei toki sellaista voisi edes olettaa, eikä sellainen varmasti pidä paikkaansa.
Itse olen rekisteröitymätön ja saan sen vuoksi jatkuvasti niskaani kaiken maailman outoja luulotteluita persoonastani epäselvää ilmaisua pääosin ylipäätään. Uskon ainakin siihen ajatukseen, että jos jollakulla on kovin vahvoja antipatioita puskakirjoittelijoita kohtaan yleisluontoisesti, kertoo sellainen käytös, varmaan joitakin poikkeuksia lukuunottamatta, kirjoittajan omasta projektiivisesta palstaorientaatiosta.
Palstalta häätämiset ovat mielestäni ehdottoman vastenmielisiä asioita, jo pelkästään nähdäkin.mä luulen kans, et osa noista ilkeyksistä todella on peräisin rekatuilta jotka kirjoittaa puskista. Mut sit mä luulen myös, et täällä on muutama puska joilla ihan oikeesti on jotain mielenterveysongelmia ja jotka on seurannu tätä palstaa jo vuosia. Niinkun yks päivä koppiksen jollain toisella nimimerkillä vuonna kirjoitettu juttu vielä muistettiin. Mä luulen et ne ihmiset on niin ilkeitä luonteeltaan et ne ajattais heti pois jos niillä ois nimimerkki ja ne nauttii siitä et saa loukata ihmisiä koska silloin niillä on ees yks paikka elämässä jossa niillä on muka valtaa.
... kirjoitti:
mä luulen kans, et osa noista ilkeyksistä todella on peräisin rekatuilta jotka kirjoittaa puskista. Mut sit mä luulen myös, et täällä on muutama puska joilla ihan oikeesti on jotain mielenterveysongelmia ja jotka on seurannu tätä palstaa jo vuosia. Niinkun yks päivä koppiksen jollain toisella nimimerkillä vuonna kirjoitettu juttu vielä muistettiin. Mä luulen et ne ihmiset on niin ilkeitä luonteeltaan et ne ajattais heti pois jos niillä ois nimimerkki ja ne nauttii siitä et saa loukata ihmisiä koska silloin niillä on ees yks paikka elämässä jossa niillä on muka valtaa.
On, on. Itsestään selvästi ja aivan takuulla (uskon!) on osa peräisin rekatuilta.;) Tyhmä ainoastaan pystyisi kiistämään.
Ja, hmh: tavallaan olisi kyllä kiinnostavaa nähdä tälle esitetylle faktalle kiistämisintoisia rekisteröityneitäkin.;)
Ja oikeassa luultavasti olet myös siinä, etta saattaa olla joitakin sellaisia puskakirjoittajiakin, joilla on keskustelupalstojen tarkoitus päässään vähän vinksin vonksin. Kyseiset em. voivat olla juuri niitä sekä rekisteröityneitä, ETTÄ puskia tai vaihtoehtoisesti joskus puskakirjoittajia (mistä tietäisi?). Joo siis, jokatapauksessa: eivät sellaiset, esimerkiksi toisten ilmaisua suoraan omiin teksteihinsä kopioijat ole (minkälaisen käytöksen kohteeksi esimerkiksi itsekin olen jonkin verran joutunut, tälle palstalle paljon kirjoittaneena) aivan tästä maailmasta...On mielestäni sekaisin sellaisilla se, että miten keskustelupalstoilla tulee toimia. Olettaisin silti, ettei kyseisenkaltaisia häiriköitä olisi(?) kovinkaan paljoa. Ikäviä ovat kyllä, todella(!). Fiksu kirjoittaa aina edes jotenkin tarkoituksenmukaisesti.
- nainen-
Säkö tän suomi24 miehenlogiikkapalstan perustit?,omistatko saitin?(=ET), hanki oikeita kavereita,eläkä ole noin vitun typerä.
- ...
ollut tosissani, typerys, vaan tää nyt oli vaan puoliksi vitsi. joskus näköjän unohtaa miten yksinkertaiset ihmiset tätäkin lukee...
... kirjoitti:
ollut tosissani, typerys, vaan tää nyt oli vaan puoliksi vitsi. joskus näköjän unohtaa miten yksinkertaiset ihmiset tätäkin lukee...
Anteeksi, jos minäkin mahdollisesti arvostelin aloitustasi tuolla.:) Ei ollut tarkoitus, mutta menin hieman 'sekaisin' tuon Michikon oudosta kommentoinnista tuossa. Ymmärsin, että et aloituksesi kanssa ( oletan sun olleen aloittaja?) ollut ihan täysin tosissasi. Luultavasti olit vain tympääntynyt ilkeyteen palstalla ja siitä syystä aloitus, eikö niin?
Rekisteröidyn nimimerkin yksi harvoja hyviä puolia olisi muuten varmaan se, että nautittuaan esimerkiksi pari viinilasillista, voisi poistattaa kommenttinsa. Kuten jotkut rekisteröidytkin tekevät. Hmhp.:/ Juuri muita hyviä puolia asiassa ei sitten välttämättä, ainakaan tämän palstan kokemukseni perusteella, olisikaan...Tällä palstalla käy tätä nykyä makuuni nähden aivan liikaa katkeria, materialistisen ja ajattelutavaltaan dikotomisen oloisia ihmisiä, kaikenmaailman tekstienkopioitsijahäiriköitä, feikkejä, kimppapilkkaajia ja keskustelupalstaa keskenään yhdessä kontrolloimaan pyrkiviä (etc. etc.).
Oikeasti ei aina näytä kauhean iloiselta jutut tällä palstalla...Joskus ihan hätkähtää, jos vaikkapa itselle on tapahtunut jotakin mukavaa ja jos sitten tulee lukemaan tätä palstaa: kauhean negatiivinen meininki tällä palstalla usein. Yhtenä joulunakaan *heh!* ei muutama tyyppi osannut tehdä mitään muuta, kuin pilkata mua (mustan huumorin piiriin kaiketi korrekteimmin kuuluva juttu se?).:/ Sinänsä säälittävää, mutta myös vaarallista...Syystä, että tällä palstalla jos käy, saa koko ajan varoa, ettei negatiivinen käytös vaikuta itseen. Kyllä se kuitenkin aina vaikuttaa: jos ensin palstalle tullessa tavallisimmin saa puhtaasti aiheetta tai joidenkin keskinäisen ja mielikuvatasolla mielestäni friikin huvitteluntarpeen vuoksi(?) kuuteen kirjoittamaansa viestiin seitsemästä vastaukseksi pelkkää vittuilua, niin kyllä sen jälkeen se omakin mieliala alkaa mennä alas...
Aloitustasi en arvostelisi muuten ( ja tosiaan ymmärrän, että kyseessä oli varmasti puoliksi vitsi) mutta oikeasti mitään "sisäpiireilyä" ja keskenäistä veljeilyä ainakaan ei enää yhtään enempää(!) tähän ts. tällaiseen 'keskusteluyhteisöön' tarvita, mihin mainitsemasi "pisteyttäminen" mielestäni viittaa.;) Johan siinä tapauksessa varmaan katoaisi kaikki uudet keskustelijat ja viimeinenkin älynripe hiipuisi! - luulen.:)
luulen.:) kirjoitti:
Anteeksi, jos minäkin mahdollisesti arvostelin aloitustasi tuolla.:) Ei ollut tarkoitus, mutta menin hieman 'sekaisin' tuon Michikon oudosta kommentoinnista tuossa. Ymmärsin, että et aloituksesi kanssa ( oletan sun olleen aloittaja?) ollut ihan täysin tosissasi. Luultavasti olit vain tympääntynyt ilkeyteen palstalla ja siitä syystä aloitus, eikö niin?
Rekisteröidyn nimimerkin yksi harvoja hyviä puolia olisi muuten varmaan se, että nautittuaan esimerkiksi pari viinilasillista, voisi poistattaa kommenttinsa. Kuten jotkut rekisteröidytkin tekevät. Hmhp.:/ Juuri muita hyviä puolia asiassa ei sitten välttämättä, ainakaan tämän palstan kokemukseni perusteella, olisikaan...Tällä palstalla käy tätä nykyä makuuni nähden aivan liikaa katkeria, materialistisen ja ajattelutavaltaan dikotomisen oloisia ihmisiä, kaikenmaailman tekstienkopioitsijahäiriköitä, feikkejä, kimppapilkkaajia ja keskustelupalstaa keskenään yhdessä kontrolloimaan pyrkiviä (etc. etc.).
Oikeasti ei aina näytä kauhean iloiselta jutut tällä palstalla...Joskus ihan hätkähtää, jos vaikkapa itselle on tapahtunut jotakin mukavaa ja jos sitten tulee lukemaan tätä palstaa: kauhean negatiivinen meininki tällä palstalla usein. Yhtenä joulunakaan *heh!* ei muutama tyyppi osannut tehdä mitään muuta, kuin pilkata mua (mustan huumorin piiriin kaiketi korrekteimmin kuuluva juttu se?).:/ Sinänsä säälittävää, mutta myös vaarallista...Syystä, että tällä palstalla jos käy, saa koko ajan varoa, ettei negatiivinen käytös vaikuta itseen. Kyllä se kuitenkin aina vaikuttaa: jos ensin palstalle tullessa tavallisimmin saa puhtaasti aiheetta tai joidenkin keskinäisen ja mielikuvatasolla mielestäni friikin huvitteluntarpeen vuoksi(?) kuuteen kirjoittamaansa viestiin seitsemästä vastaukseksi pelkkää vittuilua, niin kyllä sen jälkeen se omakin mieliala alkaa mennä alas...
Aloitustasi en arvostelisi muuten ( ja tosiaan ymmärrän, että kyseessä oli varmasti puoliksi vitsi) mutta oikeasti mitään "sisäpiireilyä" ja keskenäistä veljeilyä ainakaan ei enää yhtään enempää(!) tähän ts. tällaiseen 'keskusteluyhteisöön' tarvita, mihin mainitsemasi "pisteyttäminen" mielestäni viittaa.;) Johan siinä tapauksessa varmaan katoaisi kaikki uudet keskustelijat ja viimeinenkin älynripe hiipuisi!Laitanpa vielä ( kun kerran palstalta häätäjistäkin on tämän keskusteluketjun aloituksessa ollut puhetta...) tähän viestini alaosaan linkin muodossa esimerkin sentyyppisestä kiusaamisesta, jota kummeksun ja jota (asiaa) mun on sitäpaitsi kai pakko kyseisen kirjoittajan touhuilun vuoksi korjatakin. Ihan, ettei tarvitsisi kantaa ainakaan turhaa häpeää.:/
En tiedä, mitä nämä kirjoittajat päässään luulevat, mutta minä en ikinä esimerkiksi ammattejani mainosta, enkä erityisesti mitenkään keskustelupalstoilla tuo yksityiselämääni/yksityishenkilöäni muutenkaan esille ns. tarpeettoman kehumisen ideassa, mitä kuvaa tuo linkissä oleva kirjoittaja käsittääkseni pyrkii vääristelevästi lukijoille välittämään...Inhoan tuonlaista täydellisen epäsuoraa ilmisutapaa!
Varmaan jotkut tällä palstalla lukevat lähestulkoon kaikkikin kommentit( mistä minä voisin tietää!?) ja sitten tekevät tyystin omiakin päänsisäisiä johtopäätelmiään asioista, ja johan tällä palstalla varmaan kohta olisi vaarallista(!!) ihmisten persoonistaan mitään kertoakaan, jos kirjoittajan _yksityishenkilöön_ tartutaan tuolla tavalla, vaikkei henkilö itse edes ole kirjoittajan mainitsemista asioista palstalla halunnut keskustella... Jos joku haluaa kettuillakin, niin edes hieman suoraselkäisempi tyyli olisi varmaan 'hedelmällisempi'.;)
Jotkut, (ylipäätään, en tunne heitä...) ovat jo iät ja ajat pyrkineet pilkkaamaan mua esimerkiksi koulutuksen vuoksi, tms. sellaisten ammattitekijöiden vuoksi, joista en itse mitenkään innostunut ole tällä palstalla edes keskustelemaan, saati heille itsestäni siltä kantilta kertoilemaan... Aika hyvin vähän loppujen lopuksi puhun ainakaan yksityishenkilöni tekemisistä, joskin keskustekuketjujen puitteissa aiheista/asioista varmaan siinä, missä muutkin. Muotoilen aika yleisluontoisiksi viestini. Se em. edellä esille tuomani ikävä käytös kuitenkin on ollut niin korostunutta ja ennen kaikkea usein toistunutta joillakin (aina puskista mulle kommentteja laukoneilla), että pakko ihmetelläkin.
En tosiaankaan ole kertonut tällä palstalla esimerkiksi suoraa ja tarkkaa koulutustani koskaan, saatika tarkasti ilmaisten työpaikkojani jne... En näe järkevänä sellaisista asioista keskustelemista viihdepalstoilla. Toki joitakin yleisluontoisesti muotoiltuja asioita saattaa keskustelun lomassa joskus tulla esille ja niistä olen keskustellut ihan normaaliin tyyliin, kuten muutkin tällä palstalla, mutta spesifejä tietoja itsestäni ( em. koulutus, työpaikat jne.) en ole antanut. Ja esimerkiksi allaolevan linkin kirjoittaja ei ( kuten eivät muutkaan tämän palstan kirjoittajat, ainakaan tietääkseni..) minua mitenkään yksityiselämässä tunne. Ihan korjauksen vuoksi vain tämä sanottu, allaolevassa linkissä väitettyyn kummalliseen vittuiluun.:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=3500000000000010&posting=22000000042904621
- nimimerkkiä.
Tän on pakko olla vaan typerä provo.
- ...
NIIN ONKIN PROVO! voi että olette hölmöjä!!!
- ....
Kyllä tuosta ihan hyvää keskusteluakin sai ja saisi aikaiseksi, oli provo tai ei.
- Papeete1
Kaikkia koetellaan. Kauheasti en Vanillan juttuja kerinnyt lukeen mutta epäilisimpä ettei hän nyt mitenkään omituisen ärsytävä ollut.
Sen kerkesin huomaan, että hän lähti mukaan ihan selviin provoihin ja äryttämisyrityksiin. Vanillan kannattaisi ymmärtää että täällä on joitakin sellaisia joiden suurin huvi on juuri tuo. Ei ne välitä mistään muusta kuin ärsyttämisestä, kiusaamisesta ja riidanhaastamisesta. Ne kokeilee aina vuoronperään kuka lähtisi mukaan leikkiin. Vanilla valitettavasti lähti.
Että takaisin vaan ja opetuksena muistakoon, että se joka väittää omituisen vihamielisiä juttuja, on erittäin suurella varmuudella juuri ärsytystä yrittävä provoilija joka touhutippa kikkelissä toivoo että siihen lähdettäisiin mukaan. Huvikseen niiden kanssa kyllä voi leikkiä mutta ei todellakaan kannata ottaa itteensä.
Mun mielestä melekin kaikilla on oikeus palstailla. Ihan niillä pahimmilla kiusaajatrolleilla ei kyllä olis mitään asiaa. Itse olen katkaissut välini muutamaan muttei niiden palstailu mua haittaa. Käytän metodina sitä etten vastaile niille enkä availe niiden juttuja, niin ei tarvi enempää tapella ja riidellä. Joidenkin kanssa kun ei vaan tule toimeen, niin aivan turha riidellä. Mä olen liian laiska siihen :D
Pahimmista toivon että ne pysyisi mun jutuista kaukana eli olisi yhtä korrekteja kuin minä mutta välillä se on turha toivo. - Tämmösistä
Joko rekkaustumispakko on koko suomi24:ssä tai sitten ei ole ja kaikki saavat kirjottaa mihin palstasan haluaa.
- cat_on_fire
Eiköhän täällä nyt kaikille pidä suoda oikeus kirjoitella, kyllähän asiattomat viestit varmaan poistetaan ylläpidon toimesta. Jos vaikka Vanilla ärsyttää joitakin, niin tuskin se on peruste ketään häätää.. Silloinhan tästä tulis vaan palsta, jossa jokainen voi inhotessaan toista äänestää kenet tahansa ulos.
Musta olis ihan hyvä pitää tää vaan keskustelupalstana, eikä sellaisena "kaverit vs. viholliset" palstana:)
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761219
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?47644Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä305562Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55559Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t232557- 51539
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7510