Seksikumppanien

666@lucifer

määrä tähän mennessä?

41

1558

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Papeete1

14 miestä löytyy takaa, ja ikää on 37v.

Sitten kun mä tästä virkistyn, niin tuplaan tuon lukeman kuukaudessa.. ainakin yritän kovasti :D

• ...

Kuka niitä jaksaa laskea?

• on mukava pitää kirjaa yllä. ;)

• vänksy
        LaRito kirjoitti:

on mukava pitää kirjaa yllä. ;)

sängynpäätyyn :D

• vänksy kirjoitti:

sängynpäätyyn :D

varoa ettei koko sänky hajoa käsiin. ;)

• MichikoXX
        LaRito kirjoitti:

on mukava pitää kirjaa yllä. ;)

yhden tapauksen, joka piti seksipäiväkirjaa kuukautiskalenterin ohella. Itse en vaivautuisi.

• vänksy
        MichikoXX kirjoitti:

yhden tapauksen, joka piti seksipäiväkirjaa kuukautiskalenterin ohella. Itse en vaivautuisi.

No, mut onneks meille kaikille on sijaa täällä maan päällä:D

Oishan se kiva, kun sen nykynen mies sais semmosen kirjan käsiinsä, jossa ois yksityiskohtaisesti kuvailtu seksiä eksien kanssa. Aika karua varmaan olis...

• ...
        vänksy kirjoitti:

No, mut onneks meille kaikille on sijaa täällä maan päällä:D

Oishan se kiva, kun sen nykynen mies sais semmosen kirjan käsiinsä, jossa ois yksityiskohtaisesti kuvailtu seksiä eksien kanssa. Aika karua varmaan olis...

Karumpaa on kai miettiä kaikkea omassa mielikuvituksessa. Tuollainen seksipäiväkirja voisi olla vapauttavakin kokemus jos sitä pääsisi lukemaan. Tietäisi ainakin mistä nainen tykkää. Seksihän on vain seksiä ;)

• ...
        MichikoXX kirjoitti:

Unipäiväkirja on tärkeämpi.

• vänksy
        ... kirjoitti:

Karumpaa on kai miettiä kaikkea omassa mielikuvituksessa. Tuollainen seksipäiväkirja voisi olla vapauttavakin kokemus jos sitä pääsisi lukemaan. Tietäisi ainakin mistä nainen tykkää. Seksihän on vain seksiä ;)

koska kukaan mies tuskin pitää seksipäiväkirjaa..

Miten mä sit saan tietää, mistä mun mies pitää jollen pääse salaa lukemaan sen muistelmia.:D

• ... kirjoitti:

samaa, että vois sitten katsoo vähän, missä olis parantamisen ollut niillä entisillä. :D

• vänksy kirjoitti:

Miten mä sit saan tietää, mistä mun mies pitää jollen pääse salaa lukemaan sen muistelmia.:D

Eiköhän se mies kuitenkin osaa sen sitten sanoa... vaiko tykkäiskö vaan siitä, mistä nainenkin...

• ... kirjoitti:

ja varmasti tiiänki että iso osa miehistä suuttuis jollain lailla eikä se varmaan olis mukavaa luettavaa itellekkään lukea miehen vaikka silti mielenkiintosta olis hmh. mutta onhan se joka tapauksessa luettavana "karumpaa" ja parempaa mitä mielikuvituksessa, jääpähän enempi sen mielikuvituksen varaan. :P

• ...
        vänksy kirjoitti:

Epistä on mennä lukemaan kenenkään päiväkirjaa salaa. Ja jos sen tekee niin pitää ottaa hyöty irti siitäkin. Ja se hyöty ei tarkoita sitä kiukuttelua ja mustasukkaisuutta, joita suurin osa tuntee.

• pillu eri

paketissa, mitä noita laskemaan

• vänksy

sen noinkin ajatella. Ja miten musta tuntuu, et aika moni mies ajatteleekin just noin.

:)

• vänksy kirjoitti:

sen noinkin ajatella. Ja miten musta tuntuu, et aika moni mies ajatteleekin just noin.

:)

Katsos kun se voi olla se samakin p***u ja samassa paketissa. Ennen rakastumista ja sen jälkeen, jos tuohon sinun logiikkaasi on luottaminen. ;-)

• KoppavaHoro

Ei hajua. Viisi?

Mulla on on riittävä, toistaiseksi.

• Couldplay

ja tulee olemaan.
      Mutta en minä niistä ventovieraalle kerro.

• "Emmanuelle"

11 vissiinkin. Ja yksi niistä sellainen, jota en haluaisi edes muistella. Kääk, mikä tapaus.

• se kuuluisa

emma josta täällä välillä puhutaan? Etpä taida olla koska sillä emmalla tuskin on noin vähän seksikumppaneita.

• pläääh

niin sä olet ollut paljon monemman miehen kanssa. :(

• rapiskarpalo

mun miestäkään se määrä ja jos kiinnostais niin kertoisin nimien kera hänelle, mutta sullepa en kerrokaan :>>

• ei ole laskenut

noin 30

• teme.

alle 50.

• pläääh

Oon nähny sun kuvan ja sä et oo naista saanu ku unissas. :(

• teme.
        pläääh kirjoitti:

Oon nähny sun kuvan ja sä et oo naista saanu ku unissas. :(

En mä mikään miesmalli ole, että sen puoleen et heittänyt mitenkään päin persettä tuota kommaasi. :)

• ...

100.

• en kyllä jaksa alkaa laskemaan

• Että askeetikkona en laita tähän mitään lukuja.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      176
      1219
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      867
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      803
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      748
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      47
      644
    6. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      305
      562
    7. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      559
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      232
      557
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      51
      539
    10. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      7
      510
    Aihe