Pitääkö seksin olla miehen mielestä jotenkin paheellista tai syntistä, tuhmaa, että se tuntuu mielenkiintoiselta?
Aattelinpa vaan...
Syntisyys?
21
502
Vastaukset
olen jo tarpeeksi häveliäs normaalistikin.
- cookos
oon saanut ihan toisen kuvan ;)..oot tainnut jekuttaa. Nii, taitaa nettijutut olla toisesta maailmasta.
cookos kirjoitti:
oon saanut ihan toisen kuvan ;)..oot tainnut jekuttaa. Nii, taitaa nettijutut olla toisesta maailmasta.
juoksemaan karkuun naiselta.
seksuaallisuuteni on ainut osa-alue psykkeessäni joka ei ole spontaani.- cookos
monte24 kirjoitti:
juoksemaan karkuun naiselta.
seksuaallisuuteni on ainut osa-alue psykkeessäni joka ei ole spontaani.ja mä en ymmärrä sinua sitten ollenkaan. Syntisyyskin voidaan käsittää niin monesti,..jollekin joku on syntistä, toiselle taas ei.
- gegfe
ihan ihmisestä, millaisesta seksistä se milloinkin tykkää. Luulitko, että kaikki miehet pitävät aina samoista asioista?
- cookos
pitämään miehen mieltymystä aika stabiilina. Ja luulisin omien mielihalujen olevan aika samanlaisia aina.
- gegfe
cookos kirjoitti:
pitämään miehen mieltymystä aika stabiilina. Ja luulisin omien mielihalujen olevan aika samanlaisia aina.
"Oon olut taipuvainen pitämään miehen mieltymystä aika stabiilina."
Miehen vai miesten? En väitä, etteikö sellainenkin mies voisi olla olemassa. Ihmisiä on kaikenlaisia ja he käyttäytyvät eri tavoin ja heillä on erilaisia mieltymyksiä. En tiedä, kenestä kirjoitat enkä hänen mieltymyksiään, mutta varmaan tiedät ne paremmin kuin muut täällä.
"Ja luulisin omien mielihalujen olevan aika samanlaisia aina."
Se onkin sitten virhe. Joskus joidenkin seksielämä voi kaivata muutoksia ja piristystä. "Paheellisuus" tai "syntisyys" lienevät kuitenkin yleensä vain pelkkää leikkiä.
- sitten kun
olen kokeillut, mutta näin etukäteen olen taipuvainen ajattelemaan noin
- uk-ko
miesten mielestä? Olen ollut havaitsevinani, että nuo määreet vaikuttavat naisiinkin aika vahvasti, seksin kiinnostavuutta lisäävästi.
- cookos
tiedän naisten seikat. Ylipäätään mietin vaan, että pitääkö näitä olla, jotta se kestäs kiinnostavana.
Madonna-tyyli ei siis houkuta.. - kjvbsd
cookos kirjoitti:
tiedän naisten seikat. Ylipäätään mietin vaan, että pitääkö näitä olla, jotta se kestäs kiinnostavana.
Madonna-tyyli ei siis houkuta..Ylempänä kerroit, että miehen halut ja mieltymykset ovat stabiilit ja pysyvät. Jos ovat, niin miksi sitten muuttaa mitään? Ei sitä varmaan ole tarpoeen korjata, mikä ei ole rikki. Jos huomaat, että seksi väljähtyy ja alkaa kyllästyttää, voit sitten miettiä, että ne eivät ehkä olleetkaan stabiileja. Uudessa suhteessa kaikki on uutta, mutta vanhassa suhteessa ei enää. Joku ei halua mitään uutta ja joku topinen kyllästyy samaan. Ei siinä mitään yleispätevää sääntöä tai mallia ole. Uusavuttommuus on usein vaan mielen laiskuutta.
- uk-ko
cookos kirjoitti:
Madonna-tyyli ei siis houkuta..tuolla ylempänä, niin "Paheellisuus" tai "syntisyys" lienevät kuitenkin yleensä vain pelkkää leikkiä.
Tuskin tahtoisin oikeasti paheellista tai syntistä naista. Mutta seksi on kyllä yksi leikin tärkeä alue, ja nuo syntisyysleikitkin kiihottavat monia. Leikki se varmaan pitää seksin kiinnostavana, enkä tarkoita organisoituja roolileikkejä.
Madonna-tyylistä en tiedä, miten sen luokittelet. Itse en ole kyseistä mimmiä koskaan nähnyt eroottisena olentona :-) - cookos
uk-ko kirjoitti:
tuolla ylempänä, niin "Paheellisuus" tai "syntisyys" lienevät kuitenkin yleensä vain pelkkää leikkiä.
Tuskin tahtoisin oikeasti paheellista tai syntistä naista. Mutta seksi on kyllä yksi leikin tärkeä alue, ja nuo syntisyysleikitkin kiihottavat monia. Leikki se varmaan pitää seksin kiinnostavana, enkä tarkoita organisoituja roolileikkejä.
Madonna-tyylistä en tiedä, miten sen luokittelet. Itse en ole kyseistä mimmiä koskaan nähnyt eroottisena olentona :-)...joka on kaiketi leikillistä kiusoittelua :). Kohta meen tuonne lattian alle. Mut ottakaa huomioon, kaikki naiset eivät ole seksin saloihin perehtyneet tai siitä on ikuisuus.
Mut minusta ei saa syntistä, vaikka kuinka joku koittas vääntää vaikka miten. Ja ihmeellistä..olen kuitenkin aika pakkaus kuuleman. Vai onkohan tuokin niitä miesten vokottelukeinoja :DD
Minusta koko seksin glorioiminen on naurettavaa. Se ei vain kertakaikkiaan onnistu ainakaan minulta. Uuden ihmisen kanssa se tietysti vähän jännittää, mutta miten ihmeessä sen saisi vuosikymmenen jälkeen tuntumaan syntiseltä? Harrastamalla kerran vuoteen?
Pääasia, että se tuntuu molemmista mukavalta niin fyysisisti kuin henkisestikin.- cookos
ihan mitään vippaskonsteja tuntuu vaan tosi hyvältä ja pitää siitä tunteesta kiinni. Siinähän se.
Ja ennenkaikkea tuntuu ensin henkisesti hyvältä, sitten tulee kaikki muu..
- tarvitse
olla syntistä. Synti on uskovaisten keksintö. Vittu.
- cookos
jee, mä pelastuin!! ja tästä johtuu sekin, että niin moni jää ilman.
cookos kirjoitti:
jee, mä pelastuin!! ja tästä johtuu sekin, että niin moni jää ilman.
Oletkos muuten huomannut, että miehet harvemmin puhuvat seksin tuhmuudesta, vaikka muuten antaumuksella huorittelevatkin ja saamattomat esiintyvät moraalinvartijoina.
Naiset sen sijaan kihertävät jostain "tuhmailusta". Hi-hi! ;-)- kljbvcs
Ratikkakuski kirjoitti:
Oletkos muuten huomannut, että miehet harvemmin puhuvat seksin tuhmuudesta, vaikka muuten antaumuksella huorittelevatkin ja saamattomat esiintyvät moraalinvartijoina.
Naiset sen sijaan kihertävät jostain "tuhmailusta". Hi-hi! ;-)Etten ikinä ole huoritellut ketään, en edes prostituoituja. Olen mies. Voin olla saamaton, mutta minulle on myös samantekevää, mitä aikuiset ihmiset keskenään haluavat puuhastella.
Huorittelua ole syytä harrastaa antaumuksella tai muutenkaan. En oikein usko, että voidaan yleistää, että miehet tekevät niin antaumuksella. Vaikka joku olisikin huora, hänelle tuskin tarvitsee sitä erikseen kertoa. - cookos
Ratikkakuski kirjoitti:
Naiset sen sijaan kihertävät jostain "tuhmailusta". Hi-hi! ;-)itse en kyl kihertele..taidan olla vakavan seksin kannattaja. Mut tuntuu että naisessa pitää olla jotain tuhmaa, ..jotain. Tai sitten sitä tuhmaa on niin paljon, että on pakko olla vakava, peittääkseen sen :D
- tuhma on
Ratikkakuski kirjoitti:
Naiset sen sijaan kihertävät jostain "tuhmailusta". Hi-hi! ;-)lasten kieltä
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1891316
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138893- 85842
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?50711Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t251612Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä311590Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55579- 53574
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7570