suuttua?
Voiko nettifrendiinsä
21
408
Vastaukset
- miksipä
ei? Ihan niin kuin keneen tahansa.
- D M
Jos ei ole nähnytkään, niin miten voi suuttua?
- gfsdge
D M kirjoitti:
Miten se näkeminen asiaa muuttaisi? Luuletko, etteivät sokeat ikinä suutu kellekään?
- D M
gfsdge kirjoitti:
Miten se näkeminen asiaa muuttaisi? Luuletko, etteivät sokeat ikinä suutu kellekään?
näkee käsillään. Puhutaanko nyt niistä nettifrendeistä eikä sokeista.
- keskenään,
D M kirjoitti:
sitä vaihdetaan ajatuksia, voidaan väitellä, jopa kinastella ja jopa suuttuakin. Ehkä sinä tarvitset suuttumiseen näkemistä? onko suuttuminen sulle pelkästään fyysinen kokemus?
- D M
keskenään, kirjoitti:
sitä vaihdetaan ajatuksia, voidaan väitellä, jopa kinastella ja jopa suuttuakin. Ehkä sinä tarvitset suuttumiseen näkemistä? onko suuttuminen sulle pelkästään fyysinen kokemus?
suutu helposti.
- gfsdge
D M kirjoitti:
näkee käsillään. Puhutaanko nyt niistä nettifrendeistä eikä sokeista.
Paitsi jos sillä on silmät käsissä. Kyllä ihmiset ovat ikinä toisiaan näkemättä suuttuneet toisilleen jo siihen aikaan kun viestejä välitettiin papuryskääröillä ja varmasti sitäkin ennen. Siihen riittää sekin, että joku kertoo toisen sanoneen jotain, joka itseä loukkaa.
- ytrehgd
D M kirjoitti:
suutu helposti.
Ehkä sä suutut helpommin kuin muut? "Helppo" tarkoittaa jotain vain silloin kun sitä verrataan muihin. Jos siis muut suuttuvat sinua helpommin, voit sanoa, että sinä et suutu helposti. Kuitenkin, koska kysyit, onko suuttumiunen nettifrendiin mahdollista, et tiedä tapahtuuko sitä ollenkaan. Jos et tiedä suuttuvatko muut, et voi verrata itseäsi muihin.
- D M
ytrehgd kirjoitti:
Ehkä sä suutut helpommin kuin muut? "Helppo" tarkoittaa jotain vain silloin kun sitä verrataan muihin. Jos siis muut suuttuvat sinua helpommin, voit sanoa, että sinä et suutu helposti. Kuitenkin, koska kysyit, onko suuttumiunen nettifrendiin mahdollista, et tiedä tapahtuuko sitä ollenkaan. Jos et tiedä suuttuvatko muut, et voi verrata itseäsi muihin.
En minä ole suuttunut. Nettifrendi suuttui vaikka me ei olla edes nähty.
- ytrehgd
D M kirjoitti:
En minä ole suuttunut. Nettifrendi suuttui vaikka me ei olla edes nähty.
Jos oikeasti tietäisit, että hän on suuttunut, et aloituksessa kysyisi, voiko sellainen olla mahdollista.
- D M
ytrehgd kirjoitti:
Jos oikeasti tietäisit, että hän on suuttunut, et aloituksessa kysyisi, voiko sellainen olla mahdollista.
hän kertoi itse.
- ytrehgd
D M kirjoitti:
hän kertoi itse.
vai uskotko hänen puhuvan totta? Jos uskot, aloituksesi oli turha - jos taas luulet, että hän valehtelee, se ei ollut.
- D M
ytrehgd kirjoitti:
vai uskotko hänen puhuvan totta? Jos uskot, aloituksesi oli turha - jos taas luulet, että hän valehtelee, se ei ollut.
suuttua jos ei olla nähtykään.
- ytrehgd
D M kirjoitti:
suuttua jos ei olla nähtykään.
että hän suuttui sinulle. Suuttumiseen riittää se, ettei vaan pidä ajatuksistasi.
- D M
ytrehgd kirjoitti:
että hän suuttui sinulle. Suuttumiseen riittää se, ettei vaan pidä ajatuksistasi.
sitten halusi tavata mua?
- gfsdge
Suuttuahan voi ihan mihin tahansa, joka ei aina toimi juuri niinkuin itse haluaisi, vaikka pappatunturiin.
- D M
jos ei ole nähnytkään sitä pappatunturia!
- gfsdge
D M kirjoitti:
jos ei ole nähnytkään sitä pappatunturia!
Voi suuttua sille vaikka sen takia, ettei sitä ikinä näy. Tuskin monikaan suuttuu ihmiseen, jonka on vain nähnyt, mutta jonka kanssa ei millään tavalla kommunikoinut tai kuullut hänen mielipiteitään, sanomisiaan, tekojaan tms.
- D M
gfsdge kirjoitti:
Voi suuttua sille vaikka sen takia, ettei sitä ikinä näy. Tuskin monikaan suuttuu ihmiseen, jonka on vain nähnyt, mutta jonka kanssa ei millään tavalla kommunikoinut tai kuullut hänen mielipiteitään, sanomisiaan, tekojaan tms.
tietenkään näy kun se on nettifrendi.
- gfsdge
D M kirjoitti:
tietenkään näy kun se on nettifrendi.
Ei sillä ole merkitystä, ovatko silmät nähneet elävää lihaa lähietäisyydelta vai eivät, näkemiseen kelpaa kuvakin.
kuin live ystäviin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1891316
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138893- 85842
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?50711Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t251612Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä311590Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55579- 53574
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7570