Mittasin juuri ja tulos oli 33 senttiä jännitettynä. Onko se paljon vai vähän?
Hauiksen ympärys
16
1080
Vastaukset
- 33cm on miesten
keskimitta.
- Papeete1
Pari senttiä mun hauista isompi :D
- hgfrdhbgd
Muistitko ottaa rasvakerroksen pois?
- almasty
Oli 15 vuotiaan 37 cm mutta kai tuo sun ympärys keskimittaa on.
- yx nainen vaan
...ja se on täyttä lihasta, joten hmmm...
- mitä sitten?
sinulla on 35cm joten olet käynyt salilla etkä edusta tyypillistä naista.
sain 22senttiä hauiksen ympärysmitaksi.
Tämäpä hauska gallup. Sain vuoden intomielisen leuanvedon jälkeen tulokseksi 34 senttiä. Oikein harmittaa, etten mitannut silloin vuosi sitten. Tänään meni kuitenkin 15 leukaa ja silloin ei mennyt kuin pari.
Pikkusiskoni pesee minut tässä lajissa mennen tullen. Mutta se painaakin enemmän kuin minä, vaikka on minua 15 senttiä lyhyempi. Tästä voitaneen vetää johtopäätös, että tämä on enemmänkin lihavien kuin vahvojen laji. ;-)
Ps. Pitäisiköhän alkaa verrata hauiksen ympärystä vyötärön ympärykseen? 82 sentin vyötäröllä se olisi 0,41. Entäs muilla?monte24 kirjoitti:
aattelin vaan tuon vyötärö mitan takia
Ihan normaalimittainen. Tosin vatsankin ympärystä voi mitata paksuimmasta tai ohuimmasta kohdasta. Jos käytettäisiin vielä 80-luvun lantiofarkkuja, niin mitta olisi 78 senttiä.
- sirpamaikkarilta
Ratikkakuski kirjoitti:
Ihan normaalimittainen. Tosin vatsankin ympärystä voi mitata paksuimmasta tai ohuimmasta kohdasta. Jos käytettäisiin vielä 80-luvun lantiofarkkuja, niin mitta olisi 78 senttiä.
vyötärönympärys mitataan kaksi cm navan yläpuolelta.
sirpamaikkarilta kirjoitti:
vyötärönympärys mitataan kaksi cm navan yläpuolelta.
Pelastit päiväni! Sitten se on 78 senttiä! ;-)
reiden paksuutta. Mullon lihaksikkaat reidet:D
- Mmmm:)
Tuollaisesta tulee hyvä mieli :)
- yxboecawa
oon 15v poika ja haban ympärys 26,5cm.. oon tosin viel kasvuiäs nii toivottavasti alkaa hiljalleen kasvaan :P
siinä 27, 5 jännitettynä,
mur
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3768283Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1672627- 76948
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60873- 12860
- 25836
- 55833
- 64812
- 46786
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss69725