Jos, niin montako kertaa? Kerro jos haluat, missä yhteydessä.
Oletko ollut tv:ssä?
10
407
Vastaukset
Joo, pari kertaa ohi vilahtavana taustahahmona kun telkkarityypit on tulleet mun työpaikalle.
Teiniaikainen poikaystäväni oli muinoin telkkarissa jossain festarijutussa, siellä se hengaili kännissä jonkun aivan vieraan tyttösen kanssa.. xD . Oltiin tosiaan teinejä vielä silloin ja asuin vanhempieni luona, oli himppasen noloa katsoa k.o ohjelmaa vanhempien kanssa kun hekin tottakai tunnistivat poikakaverini.
Exä oli soittanut mulle hiukan ennen omaa "esiintymistään" että jos teillä on töllö päällä ja katotte sitä ja sitä ohjelmaa, niin se tyttö jonka kanssa hän siinä näkyy oli ihan vaan "kaveri"... xDToisen kerran 10-vuotiaana katsomassa marathonin SM-kisoja kadunvarressa ja toisen kerran 14-vuotiaana edesmenneen Napakympin yleisössä. Todellinen julkkis siis. ;-)
- vänksy
yhden kerran esiintymässä yhdessä ohjelmassa mutta en halua kertoa missä.
- vänksy
olen ollut yhdessä mainoksessakin lapsena. Tai ainakin se kuvattiin siihen tarkoitukseen. Tosin sitä en ole itse nähnyt koskaan.
ehkä joku kymmenisen kertaa. Erilsisissa yhteyksisä. voin kertoa niistä yhden. Olen tanssinut aerobic-esityksessä liittyen yksiin em-kisoihin.
jota näytettiin elokuvateattereissa ennen varsinaisen elokuvan alkua.
- rapiskarpalo
kertaa olen ollut ja hupaisin esiintyminen oli ehkä eräässä tk:ssa joka oli täysin savuton ja eräänä päivänä paikalla pyöri kuvausryhmä ja juuri tumppasimme röökit kun kuvausryhmä saapui kuvaamaan ja haastattelemaan >
pari kertaa, eikä kiinnosta, missä yhteydessä.
- sirpamaikkarilta
mm. laulamassa.
- kotelomekko-09
muutaman minuutin insertti työhön liittyvässä asiassa (työssäjaksamiseen).
Muuten kyllä yleisönä jossain viihdeohjelmassa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931392
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138903- 85862
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?52781- 51758
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253657Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä321616Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7605Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55599- 53584