KATASTROFI! HÄTÄTILANNE!

May Day

21

1044

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 5. huhtikuuta

kansalliseksi surupäiväksi.

• Elämäni on kaltevalla pinnalla, ellei suorastaan syöksykierteessä! Ensin minulle vittuillaan ja kun sorrun samaan, joku menettää kunnioituksensa minua kohtaan. Turinatiimi asettukoon siilipuolustukseen ympärilleni.

Jos tämäkään ei auta, niin soitan kaverilleni Stubbille, joka lähettää koskaan rekisteröityä nimimerkkiä käyttämättömän e.W.:n Natojoukkojen harjoitusmaaliksi johonkin maailman takapajulaan. Loppuu samalla palstakiusaaminenkin, kun ei enää pääse palstalle.

Asia on loppuun käsitelty. Ugh!

• ja mielenterveyspotilas menettävät kunnioituksensa toisiaan kohtaan, nyt tämä yhteiskunta varmasti vähintäänkin romahtaa :-)

• alkaa kehittämään

elvytyspakettia

• euron

tuntipalkalla työskentelevä pikkipilinen losovitun nussijaduunari on asiasta ylimielinen.

S24 yhteiskunta.

• hallitus heti
        alkaa kehittämään kirjoitti:

elvytyspakettia

hätäistuntoon!

• alkaa kehittämään kirjoitti:

elvytyspakettia

pakettikin on, pelkkää uskonluomista siihen että anglosaksinen finanssijärjestelmä pelastetaan jälleen kerran hinnalla kuin hinnalla.

• sä,

Ainoa vain, ettei mulla ole minkäänlaisia mielenterveysongelmia. Tollasilla sun kaltaisillasi vaan aivosuonet pullistelee sisäisistä vihapatoumista ja siksi sitten levität pääsi sisäistä 'ilosanomaa' mun kaltaisteni kirjoittajien silmien eteen.

Osaaksä muita sanoja, kuin "mielenterveyspotilas", "mental-case", "siniset ja vihreät pillerit" etc., joita koko ajan viljelet? Suosittelisin käyntiä vaikkapa mielenterveystoimistossa, kun sua noi mielenterveyteen liittyvät asiat näkyy tossa määrin pohdituttavan... Ihan vain vaikka varotoimeksi vain, ettei ainakaan sitä päivää tule, että työntäisit vahingossa pääsi sähköuuniin.

Pikkusen huolestuttaa, kato. Tää on ihan välittämistä vaan.:)

• euron kirjoitti:

tuntipalkalla työskentelevä pikkipilinen losovitun nussijaduunari on asiasta ylimielinen.

S24 yhteiskunta.

kerros jotain itsestäs niin mäkin voin ampua. Vai onko sun bravuuri vittuilla nurkan takaa vitun hiirulainen.

• Numeroita
        yrmio kirjoitti:

pakettikin on, pelkkää uskonluomista siihen että anglosaksinen finanssijärjestelmä pelastetaan jälleen kerran hinnalla kuin hinnalla.

piisaa, mutta käteinen loistaa poissalololla.

• sä, kirjoitti:

Ainoa vain, ettei mulla ole minkäänlaisia mielenterveysongelmia. Tollasilla sun kaltaisillasi vaan aivosuonet pullistelee sisäisistä vihapatoumista ja siksi sitten levität pääsi sisäistä 'ilosanomaa' mun kaltaisteni kirjoittajien silmien eteen.

Osaaksä muita sanoja, kuin "mielenterveyspotilas", "mental-case", "siniset ja vihreät pillerit" etc., joita koko ajan viljelet? Suosittelisin käyntiä vaikkapa mielenterveystoimistossa, kun sua noi mielenterveyteen liittyvät asiat näkyy tossa määrin pohdituttavan... Ihan vain vaikka varotoimeksi vain, ettei ainakaan sitä päivää tule, että työntäisit vahingossa pääsi sähköuuniin.

Pikkusen huolestuttaa, kato. Tää on ihan välittämistä vaan.:)

puhut nimetön, en ymmärrä??

• niin päin,
        yrmio kirjoitti:

kerros jotain itsestäs niin mäkin voin ampua. Vai onko sun bravuuri vittuilla nurkan takaa vitun hiirulainen.

että älä sinä kerro itsestäs tai muista enää yhtään enempää.

• sä,
        yrmio kirjoitti:

puhut nimetön, en ymmärrä??

Ketjun aloitus ei ole mun tekemäni. Siinä kuitenkin viitattiin linkillä mun kirjoitukseeni.

Oletan sun kommentoineen sinulle niin rakkailla aiheillasi "kuminuken nussinta" ja "mielenterveyspotilas" ketjun aloitukseen.

• niin päin, kirjoitti:

että älä sinä kerro itsestäs tai muista enää yhtään enempää.

reilua vittuilua, sä ainakin oletat tietäväsi mun peniksen mitat, ammatin ja parisuhdetilanteen ja mä en tiedä sinusta mitään.

Jos joku pystyy olemaan luuserimpi kuin netissä vittuilija niin se on anonyyminä netissä vittuiija :-( Jostain peräkammarin / hoitokodin suojista on todella helppo aukoa.

• yrmio kirjoitti:

reilua vittuilua, sä ainakin oletat tietäväsi mun peniksen mitat, ammatin ja parisuhdetilanteen ja mä en tiedä sinusta mitään.

Jos joku pystyy olemaan luuserimpi kuin netissä vittuilija niin se on anonyyminä netissä vittuiija :-( Jostain peräkammarin / hoitokodin suojista on todella helppo aukoa.

vai vedätkö tänään siistimpää linjaa ;)

• sinä haluat
        yrmio kirjoitti:

olla wannabejulkkis.

Sä oot just niin luuseri kuin kaikki muutkin täällä; lipilipikehut otetaan kyllä vastaan, mutta itsen kertomia tosiasioita toisten kertomina ei kyetä mitenkään käsitellä.

• monte24 kirjoitti:

vai vedätkö tänään siistimpää linjaa ;)

milloins mä sellasia oon menny laukomaan, en kyllä muista. No jos oon niin olen pahoillani, 4 promillen känni saa joskus vähän liian dramaattiselle mielelle.

• sinä haluat kirjoitti:

olla wannabejulkkis.

Sä oot just niin luuseri kuin kaikki muutkin täällä; lipilipikehut otetaan kyllä vastaan, mutta itsen kertomia tosiasioita toisten kertomina ei kyetä mitenkään käsitellä.

älyttömästi kehun aihetta kyl oo antanu. Mä rakastan kritiikkiä ja eripuraa, se herättää oikeaa ja rehellistä keskustelua, ei mikään vitun perseen nuoleminen ja komppailu.

• yrmio kirjoitti:

milloins mä sellasia oon menny laukomaan, en kyllä muista. No jos oon niin olen pahoillani, 4 promillen känni saa joskus vähän liian dramaattiselle mielelle.

mikään ei piristä päivää niin kuin luodinreikä ohimossa

• rakastatkin
        yrmio kirjoitti:

älyttömästi kehun aihetta kyl oo antanu. Mä rakastan kritiikkiä ja eripuraa, se herättää oikeaa ja rehellistä keskustelua, ei mikään vitun perseen nuoleminen ja komppailu.

kritiikkiä kaikkia muuta ja muita kohtaan, koska saathan siitä toisilta kehuja. Itseäsi kohtaan esitettyä kritiikkiä et kykene käsittelemään ollenkaan. Kuvittelet, että sulle vittuillaan huvikseen, vaikka se ei niin ole. Mutta ei se mitään, sama ongelma täällä on lähes kaikilla.

• folks :

aar juu kompletely nats????

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      193
      1422
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      138
      913
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      882
    4. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      52
      821
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      53
      786
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      253
      677
    7. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      10
      660
    8. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      330
      639
    9. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      58
      634
    10. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      604
    Aihe