Jengi onkin täällä nöyristellyt ratikkaa jo aivan liian pitkään. Jonkun olikin jo aika tukkia tyypin suu. Se luulee itsellään olevan rajoittamaton oikeus nimitellä jokaista, joka on eri mieltä...
Kiva Yrmio
41
1017
Vastaukset
- KoppavaHoro
Ratikkakuskilla on rehelliset, perustellut ja maanläheiset mielipiteet, joihin on monen helppo samaistua. Jos sen ymmärtäminen on mielistelyä, niin valitsen sen tien mieluummin kuin Yrmiön tarpeen olla aina eri mieltä perustelematta. Olisi tosi kurjaa olla niin kehittämänsä "sarjakuvahahmon" vanki. Ja yhtä kurjaa olisi elää toisten kirjoittajien kautta, saada kiksejä siitä, että joku tuntematon "tukkii toisen suun".
- Komppaaja
Työnnä kielesi vielä hieman syvemmälle... Sluprs!
Komppaaja kirjoitti:
Paraskin puhuja siinä. ;-)
- KoppavaHoro
Komppaaja kirjoitti:
jos se on se, mitä ajattelen ja haluan, kuin olen työntämättä vain siksi että saisin mainetta ja kunniaa tai arvostusta joltakin tuntemattomalta idiootilta.
Fanilammaslaumat ovat huvittavia ja nämä ennalta-arvattavat kommentit hymähdyttäviä. - on....
KoppavaHoro kirjoitti:
jos se on se, mitä ajattelen ja haluan, kuin olen työntämättä vain siksi että saisin mainetta ja kunniaa tai arvostusta joltakin tuntemattomalta idiootilta.
Fanilammaslaumat ovat huvittavia ja nämä ennalta-arvattavat kommentit hymähdyttäviä.timanttia
on.... kirjoitti:
timanttia
Onko Timangikin onnistunut jotenkin loukkaamaan herkkää sieluasi?
- houhouhou
Ratikan sovinismi viehättää pikku-femakkoa?
- mun...
Ratikkakuski kirjoitti:
Onko Timangikin onnistunut jotenkin loukkaamaan herkkää sieluasi?
hymähdyttävän ennalta-arvattavasta kommentista?
- KoppavaHoro
houhouhou kirjoitti:
että minulla on ollut hyviä keskusteluita niin Yrmion kuin Ratikankin kanssa, vaikka samaa mieltä ei aina ollakaan. Yrmio kun pääsee välillä lomille roolistaan niin siellä on oikeasti paljon hyvääkin.
Kummankaan mainitun henkilön kanssa käydyissä keskusteluissa ei sovinistisuus ole ollut johtavana voimana enkä pitäisi kumpaakaan sovinistina, jos mielipidettäni kysyttäisiin. houhouhou kirjoitti:
Ilmeisesti minun sovinismini ei olekaan niin kaukana Koppiksen feminismistä. Tai sitten Yrmion ihailu yhdistää meitä. ;-)
- *kröhm*
KoppavaHoro kirjoitti:
että minulla on ollut hyviä keskusteluita niin Yrmion kuin Ratikankin kanssa, vaikka samaa mieltä ei aina ollakaan. Yrmio kun pääsee välillä lomille roolistaan niin siellä on oikeasti paljon hyvääkin.
Kummankaan mainitun henkilön kanssa käydyissä keskusteluissa ei sovinistisuus ole ollut johtavana voimana enkä pitäisi kumpaakaan sovinistina, jos mielipidettäni kysyttäisiin.Suomen kansantaloutta rasittavat yliopisto-opinnot sujuvat? Onko vielä monta vuotta jäljellä?
- ,,,,,,,,,,,,,
Ratikkakuski kirjoitti:
Ilmeisesti minun sovinismini ei olekaan niin kaukana Koppiksen feminismistä. Tai sitten Yrmion ihailu yhdistää meitä. ;-)
Aku Ankkoja!
- KoppavaHoro
*kröhm* kirjoitti:
Suomen kansantaloutta rasittavat yliopisto-opinnot sujuvat? Onko vielä monta vuotta jäljellä?
se muka sulle kuuluu?
- *kröhm*
KoppavaHoro kirjoitti:
se muka sulle kuuluu?
Totta kai se kuuluu! Annapas vähän väliaikatietoja nyt kiltisti sedälle..
- KoppavaHoro
*kröhm* kirjoitti:
Totta kai se kuuluu! Annapas vähän väliaikatietoja nyt kiltisti sedälle..
niin katsotaan sitten.
,,,,,,,,,,,,, kirjoitti:
Aku Ankkoja!
Olen ylpeä Aku Ankka-kokoelmastani. Melkein 30 vuosikertaa jo. Oletko kateellinen? ;-)
Ratikkakuski kirjoitti:
Olen ylpeä Aku Ankka-kokoelmastani. Melkein 30 vuosikertaa jo. Oletko kateellinen? ;-)
vanhin omistamani aku lehti on vuodelta 1959
- KoppavaHoro
Ratikkakuski kirjoitti:
Miten sä muuten säilytät lehdet?
Taskareille meinaan teetättää oman hyllyn, kun ei tahdo sopivaa löytyä. monte24 kirjoitti:
vanhin omistamani aku lehti on vuodelta 1959
Minullakin on yksi tuttu, jolla Aku Ankat kansioissa 50-luvun lopulta asti. Divareistahan noita voisi hankkia, jos oikein himo iskisi.
- ,,,,,,,,,,,,,,,
Ratikkakuski kirjoitti:
kuuluu sinun tunnerepertuaariisi, ei minun.
KoppavaHoro kirjoitti:
Miten sä muuten säilytät lehdet?
Taskareille meinaan teetättää oman hyllyn, kun ei tahdo sopivaa löytyä.Ne on kansioissa kahdessa kirjahyllyssä makuuhuoneessa. Silloin kuin ostin ne, mittasin tarkkaan, että ne ovat passeleita kansioille. ;-)
- *kröhm*
KoppavaHoro kirjoitti:
niin katsotaan sitten.
opintosi sitten ilmaisia?
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=3500000000000010&posting=22000000043029559 - KoppavaHoro
,,,,,,,,,,,,,,, kirjoitti:
kykenemätön normaaleihin, inhimillisiin tunteisiin, niin älä kuitenkaan erehdy luulemaan, että omasi on normi.
- KoppavaHoro
*kröhm* kirjoitti:
opintosi sitten ilmaisia?
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=3500000000000010&posting=22000000043029559perustelu?
,,,,,,,,,,,,,,, kirjoitti:
Unohdin kiittää sinua pojuttelustasi. Nykyisin kun useammin sedätellään ja se tuntuu niin pahalta. Joten suurkiitos sinulle. ;-)
- ,,,,,,,,,,,,,
KoppavaHoro kirjoitti:
kykenemätön normaaleihin, inhimillisiin tunteisiin, niin älä kuitenkaan erehdy luulemaan, että omasi on normi.
kiinnostavan tunkea nenääsi joka rakoon,,
- taas :
,,,,,,,,,,,,, kirjoitti:
kiinnostavan tunkea nenääsi joka rakoon,,
tunkisin nenäni mielelläni Koppiksen rakoon
- *kröhm*
KoppavaHoro kirjoitti:
perustelu?
kansantalouden ollessa syöksykierteessä. Kulutat yhteiskunnan varoja makuuttamalla opintojasi.
- KoppavaHoro
*kröhm* kirjoitti:
kansantalouden ollessa syöksykierteessä. Kulutat yhteiskunnan varoja makuuttamalla opintojasi.
mä olen eri mieltä :)
haukuta yhtään tarpeeks.
- jaksa.
Et ota haukkumisia tarpeeksi tosissasi ;)
jaksa. kirjoitti:
Et ota haukkumisia tarpeeksi tosissasi ;)
Kärsin niistä, mutta en vaan näytä sitä palstalla.
Oikeesti tosi hirveetä.
Saisiko nyt vähän lisää haukkuja.- ...
buddy-love kirjoitti:
Kärsin niistä, mutta en vaan näytä sitä palstalla.
Oikeesti tosi hirveetä.
Saisiko nyt vähän lisää haukkuja.Oliko tuo sun mielestä haukkumista?
... kirjoitti:
Oliko tuo sun mielestä haukkumista?
Eli pitää saada kunnollisia haukkuja näkyviin.
asioita,antakaa marsujen elää.
arvosatan kyl ratikkaa enemmän kuin yrmioo, mut sehän ei varmaan ole kellekään yllätys :)
- oli :
ennalta-arvattavan hymähdyttävä
oli : kirjoitti:
Miksi tämä koko asia muuten sinua liikuttaa? Jos näet ei liikuttaisi, et olisi kommentoinutkaan. (Ja kyllä, tämäkin kommentti oli taatusti mielestäsi ennalta-arvattavan hymähdyttävä.) ;-)
- tuo :
Ratikkakuski kirjoitti:
Miksi tämä koko asia muuten sinua liikuttaa? Jos näet ei liikuttaisi, et olisi kommentoinutkaan. (Ja kyllä, tämäkin kommentti oli taatusti mielestäsi ennalta-arvattavan hymähdyttävä.) ;-)
suluissa ollut lisäys oli arvattavissa ennakolta
- KoppavaHoro
oli : kirjoitti:
komppaat Timanttia! Niin sitä pitää, olisit vaan sanonut suoraan. :)
- noista
on mielestäni vähä...ei nyt sairaita, mutta...lähinnä sääliksi käy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2011631
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?581061Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän140964- 85922
- 61916
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11810Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t268795Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75765Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk61732Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä342731