Jos haluaa hyvän ja luotettavan matkaenduron/allroad -pyörän ensimmäiseksi pyöräksi, niin onko muuta vaihtoehtoa kuin Bemarin R GS ?
moottoripyörän
8
431
Vastaukset
- on...........
väärä palsta!
- Käytetään
tätä välillä johonkin hyödylliseenkin. Kait täällä on miehiä ja miksei naisiakin, joille pyörät on tuttuja.
- Aloittelijalle
Sellainen, jonka pystyy hallitsemaan.
Käy koeajamassa erilaisia pyöriä.
Mielellään sellainen, jossa ei ole liikaa hevosvoimia eikä sellainen, joka painaa liikaa.
Kannattaa ottaa mieluummin vähän heikompitehoinen kuin liian tehokas ensimmäiseksi moottoripyöräksi.
Bemaritkin ovat hyviä pyöriä. Ota sellainen, joka tuntuu hyvältä. Ja tosiaan, käy koeajoilla.- iso pyörä
olla ongelma isokokoiselle alottelijalle? Oon lukenut, että nuo GS:ät olis oikein helppoja ja lepposia ajettavia, vaikka sarvikuonon kokosia ovatkin. Semmonen pappamallin mopohan se on, että sopis oikein hyvin mulle.
Täytyy lähteä koeajamaan, kun se kortti on ensin plakkarissa. - Aloittelijalle
iso pyörä kirjoitti:
olla ongelma isokokoiselle alottelijalle? Oon lukenut, että nuo GS:ät olis oikein helppoja ja lepposia ajettavia, vaikka sarvikuonon kokosia ovatkin. Semmonen pappamallin mopohan se on, että sopis oikein hyvin mulle.
Täytyy lähteä koeajamaan, kun se kortti on ensin plakkarissa.Kokeile customit myös. Ne ovat isompikokoisille myös miellyttävämpiä, ajoasento on parempi ja painopiste alempana.
Ja ehkä kannattaa harkita painon pudotusta myös, jos isokokoisuus sitä tarkoitti. Moottoripyörä ei ole lelu ja riippuen vähän pyörästä, sen ajaminen vaatii kohtuullisen hyvää kuntoa.
En sitten pahalla tarkoittanut.
Ja kannattaa suhtautua kunnioituksella moottoripyöriin, kaasua on helppo kääntää, mutta pysäyttäminen ja hallitseminen on jo toinen juttu.
Tsemppiä sinulle ja muista olla varovainen. Aloittelijalle kirjoitti:
Kokeile customit myös. Ne ovat isompikokoisille myös miellyttävämpiä, ajoasento on parempi ja painopiste alempana.
Ja ehkä kannattaa harkita painon pudotusta myös, jos isokokoisuus sitä tarkoitti. Moottoripyörä ei ole lelu ja riippuen vähän pyörästä, sen ajaminen vaatii kohtuullisen hyvää kuntoa.
Ja kannattaa suhtautua kunnioituksella moottoripyöriin, kaasua on helppo kääntää, mutta pysäyttäminen ja hallitseminen on jo toinen juttu.
Tsemppiä sinulle ja muista olla varovainen.customit on just lyhkäsille hyvä valinta jo niitten istuma korkeuden takia, nääs ovat matalampia kuin muut pyörät
- customia
Aloittelijalle kirjoitti:
Kokeile customit myös. Ne ovat isompikokoisille myös miellyttävämpiä, ajoasento on parempi ja painopiste alempana.
Tsemppiä sinulle ja muista olla varovainen.huonommallakin kinttupolulla täytyy päästä.
Oon sellasessa kunnossa, että ens kesänä osallistutaan maratonille. - Aloittelijalle
customia kirjoitti:
huonommallakin kinttupolulla täytyy päästä.
Oon sellasessa kunnossa, että ens kesänä osallistutaan maratonille.Kuulostaa, että asia on jo ajateltu valmiiksi. Tosiaan kinttupolut eivät ole customeiden aluetta.
Ja hyvä, että olet kunnossa.
Voi olla, että löytyy useitakin malleja ja valinta voi osoittautua yllättävänkin vaikeaksi. Kyllä se oma löytyy, on löytynyt muillekin.
Ei muuta, kuin hyviä kelejä ja koeajoja.
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2011631
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?581061Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän140964- 85922
- 61916
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11810Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t268795Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75765Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk61732Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä342731