moottoripyörän

hankinnasta.

Jos haluaa hyvän ja luotettavan matkaenduron/allroad -pyörän ensimmäiseksi pyöräksi, niin onko muuta vaihtoehtoa kuin Bemarin R GS ?

8

431

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on...........

väärä palsta!

• Käytetään

tätä välillä johonkin hyödylliseenkin. Kait täällä on miehiä ja miksei naisiakin, joille pyörät on tuttuja.

• Aloittelijalle

Sellainen, jonka pystyy hallitsemaan.

Käy koeajamassa erilaisia pyöriä.

Mielellään sellainen, jossa ei ole liikaa hevosvoimia eikä sellainen, joka painaa liikaa.

Kannattaa ottaa mieluummin vähän heikompitehoinen kuin liian tehokas ensimmäiseksi moottoripyöräksi.

Bemaritkin ovat hyviä pyöriä. Ota sellainen, joka tuntuu hyvältä. Ja tosiaan, käy koeajoilla.

• iso pyörä

olla ongelma isokokoiselle alottelijalle? Oon lukenut, että nuo GS:ät olis oikein helppoja ja lepposia ajettavia, vaikka sarvikuonon kokosia ovatkin. Semmonen pappamallin mopohan se on, että sopis oikein hyvin mulle.

Täytyy lähteä koeajamaan, kun se kortti on ensin plakkarissa.

• Aloittelijalle
        iso pyörä kirjoitti:

olla ongelma isokokoiselle alottelijalle? Oon lukenut, että nuo GS:ät olis oikein helppoja ja lepposia ajettavia, vaikka sarvikuonon kokosia ovatkin. Semmonen pappamallin mopohan se on, että sopis oikein hyvin mulle.

Täytyy lähteä koeajamaan, kun se kortti on ensin plakkarissa.

Kokeile customit myös. Ne ovat isompikokoisille myös miellyttävämpiä, ajoasento on parempi ja painopiste alempana.

Ja ehkä kannattaa harkita painon pudotusta myös, jos isokokoisuus sitä tarkoitti. Moottoripyörä ei ole lelu ja riippuen vähän pyörästä, sen ajaminen vaatii kohtuullisen hyvää kuntoa.

En sitten pahalla tarkoittanut.

Ja kannattaa suhtautua kunnioituksella moottoripyöriin, kaasua on helppo kääntää, mutta pysäyttäminen ja hallitseminen on jo toinen juttu.

Tsemppiä sinulle ja muista olla varovainen.

• Aloittelijalle kirjoitti:

Kokeile customit myös. Ne ovat isompikokoisille myös miellyttävämpiä, ajoasento on parempi ja painopiste alempana.

Ja ehkä kannattaa harkita painon pudotusta myös, jos isokokoisuus sitä tarkoitti. Moottoripyörä ei ole lelu ja riippuen vähän pyörästä, sen ajaminen vaatii kohtuullisen hyvää kuntoa.

Ja kannattaa suhtautua kunnioituksella moottoripyöriin, kaasua on helppo kääntää, mutta pysäyttäminen ja hallitseminen on jo toinen juttu.

customit on just lyhkäsille hyvä valinta jo niitten istuma korkeuden takia, nääs ovat matalampia kuin muut pyörät

• customia
        Aloittelijalle kirjoitti:

huonommallakin kinttupolulla täytyy päästä.

Oon sellasessa kunnossa, että ens kesänä osallistutaan maratonille.

• Aloittelijalle
        customia kirjoitti:

huonommallakin kinttupolulla täytyy päästä.

Oon sellasessa kunnossa, että ens kesänä osallistutaan maratonille.

Kuulostaa, että asia on jo ajateltu valmiiksi. Tosiaan kinttupolut eivät ole customeiden aluetta.

Ja hyvä, että olet kunnossa.

Voi olla, että löytyy useitakin malleja ja valinta voi osoittautua yllättävänkin vaikeaksi. Kyllä se oma löytyy, on löytynyt muillekin.

Ei muuta, kuin hyviä kelejä ja koeajoja.

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      201
      1631
    2. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      58
      1061
    3. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      140
      964
    4. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      922
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      61
      916
    6. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      11
      810
    7. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      268
      795
    8. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      75
      765
    9. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      61
      732
    10. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      342
      731
    Aihe