Kummasti täällä löytyy viharyhmiä,

aikuiset ihmiset

joissa avoimesti vihataan yhtä kirjoittajaa.
Onko tämä sitä yhteisöllisyyttä suomalaisittain?

21

1567

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ketä yhtä täällä nyt avoimesti vihataan? Minusta täällä vihataan tasapuolisesti lähes jokaista kirjoittajaa.

• zisel

on täällä ihan oma "fanijoukko" :D Pitääkin suunnitella niille vissiin omat cheerleader-asut (näille miehille siis) :D

• zisel kirjoitti:

on täällä ihan oma "fanijoukko" :D Pitääkin suunnitella niille vissiin omat cheerleader-asut (näille miehille siis) :D

Vähissä on vakituiset kirjoittajat, joilla ei omia bändäreitä ole. Anna niille cheerleadereille sitten viuhkatkin. ;-)

• aikuiset hyvinkin
        Ratikkakuski kirjoitti:

Vähissä on vakituiset kirjoittajat, joilla ei omia bändäreitä ole. Anna niille cheerleadereille sitten viuhkatkin. ;-)

pahimmista viharyhmäläisistä hymiöinesi. Aina nimittelemässä ja haukkumassa.

• zisel
        Ratikkakuski kirjoitti:

joten cheerleader-puuhkat menee hyvin kaupaksi :D

• zisel
        aikuiset hyvinkin kirjoitti:

pahimmista viharyhmäläisistä hymiöinesi. Aina nimittelemässä ja haukkumassa.

on huippu! *kannustaa*

• aikuiset hyvinkin
        zisel kirjoitti:

on huippu! *kannustaa*

hänen kommenttiensa tasosta.

• zisel
        aikuiset hyvinkin kirjoitti:

hänen kommenttiensa tasosta.

stallari joten me ollaan Ratikan kanssa ylimmät ystävät.

• on lyhyt,

• aikuiset hyvinkin

hymiöitä viestien perään mitätöimään omia vihamielisiä kommentteja.

• KoppavaHoro

jos tähän on jo vastattu, mutta:
      Ketä yhtä kirjoittajaa täällä on avoimesti vihattu? Mä tiedän useammankin, jota on nälvitty ja kiusattu ja aikas tasapuolisesti.

Joten, otan kantaa jos ja kun saan tietää kenestä nyt on kyse.

• NIIN VÄHÄN RAKKAUTTA :(

• nämä kaikki

on vielä keskenkasvuisia, ikävuosista riippumatta. Tai lähes kaikki, ehkä jokunen täysikäinen ja -järkinenkin on joukossa.

• cookos

sitä ei siedetä. Kuulkaas, antakaa toisillenne arvostusta, kuunnelkaa toisianne, ottakaa huomioon, ..ei aina tarvii olla minäite.

• Matti Helsinki.

Vihaan yhtä ämmää ihan syystä.

• että...

Pakko sanoa, että on "yhteisöllisyys" tällä palstalla ainakin melko erikoista, mielestäni. Ei tarvitse katsoa kuin vaikka sitäkin, että joitakuita tiettyjä kirjoittajia koko ajan ihan ylistetään ja kiitetäänkin jatkuvasta ja päättömästä turvan aukomisesta, mutta jotkut muut eivät saisi (tyyliinsä: melkein ) edes mielipidettään ilmaista tai puolustautua kyseisenlaista, mielestäni narsistisluontoiseen egon kohotuskisailuun perustuvaa typeryyttä vastaan.

Ja hirveät defenssit(!) iskee näemmä päälle heti, jos kriittisen rakentavassa mielessä edes yritetäänkään ottaa esille näitä em. havaittuja asioita. Mikä & miksi se joillekin "uhka" on, jos pelkästään vittuiluun perustuva palstakulttuuri ei kiinnostaisi kaikkia ja jos kaivattaisiin muutakin? Sitä mä olen joskus miettinyt.

• naang-saau

Mutta tällaisessa ketjussa olen ollut ennenkin.En vain mitenkään muista..tai nyt muistan..Wastaaja..Vieläkö sama tyyppi hakee oikeutta itselleen tältä palstalta vai joko sukupolvenvaihdos on tapahtunut?

• riks raks poks
        naang-saau kirjoitti:

Mutta tällaisessa ketjussa olen ollut ennenkin.En vain mitenkään muista..tai nyt muistan..Wastaaja..Vieläkö sama tyyppi hakee oikeutta itselleen tältä palstalta vai joko sukupolvenvaihdos on tapahtunut?

nukkuma-aika? Olitko sä se sata wee..

• naang-saau
        riks raks poks kirjoitti:

nukkuma-aika? Olitko sä se sata wee..

Nukuin illalla.

• että...
        naang-saau kirjoitti:

En ymmärtänyt viestiäsi, naang-saau. Wastaaja-nimimerkkiä käyttäneitä on tällä palstalla ollut monia.

Mitä oikeutta?

Itse en ainakaan aikoinani ole hakenut "oikeutta" mihinkään muuhun kuin siihen, että loukkaava ja mielikuvitusmaailmoissaan elävien minun suora syyttelemiseni esimerkiksi "mustasukkaiseksi" tämän palstan mieskirjoittajista loppuisi. Sehän kun siis oli ainoastaan aivan täydellisesti ja vain röyhkeä valhe ja onpa joillakin ollut pokkaa(!!) tulla mua sellaisilla puheilla ihan suoraankin nöyryyttämään, havaitusti ilman parempaa järkiperäistä tietoa tai järkiperäistä asennetta.

Kenenkähän valopään idis sekin alunperin oli, lähteä leimaamaan yhtä rekisteröitymätöntä kirjoittajaa sillä tavalla? Sen haluaisin kieltämättä(!) tietää. Sen luokan säätämistä ja sotkemista oli se käytös aikoinaan tällä palstalla, etten todellakaan ainakaan itse katso velvollisuudekseni esim. sellaisia sekopäisyyksiä kuunnella yhtään keneltäkään. Ilmeisesti lukuvyssä vaikeuksia sellaisilla em. kaltaisilla ja ehkäpä jonkinasteista älyllistä kyvyttömyyttä myös erottaa puskakirjoittajia toisistaan, mahdollisesti? Mitä mieltä sinä olisit asiasta, naang-saau? Kävit kyseisenä aikana palstalla, jos nyt oikein muistan ( eli muistan nimimerkkisi).

Mitä taas tulee joidenkin muunlaiseen vihamielisyyteen itseäni kohtaan, johtunee se pitkälti siitäkin, etteivät ole pärjänneet mulle älypohjaisissa keskusteluissa. Valitettavasti. Osoitan tässä kenties melko suurellistakin itsetuntoa kys. asian kohdalla, mutta niin se asia vain näyttäisi menneen. Helpompaahan sellaisille em. kaltaisille ihmisille sitten on vain dissata ja leimata yhtä/ yhden juttuja keskustelupalstalla sekä vääristellä keskustelupalstailmaisua, kun jos vaihtoehtoisesti alkaisivat väitellä kanssani sanomisistaan rationaaliselta asiapohjalta, tulisi paitsi a. se liian selvästi esiin, että kyseiset ovat puhuneet mun tekemisistäni potaskaa tällä palstalla räkä roiskuen, lähes kuin parhaatkin ns. "torihuijarit" ikään, myös lisäksi b. se, ettei kyseisten ainakaan minun leimaamisilleen ja vihaamisilleen todellisuudessa ole ollut mitään järkevää syytä...Varmaan se aika hämmennystäkin aiheuttava asia jopa kyseisille itselleen ( voisi olettaa).

On selkeästi nähtävissä, että mua ( joskaan en ole ollut ainoa) ovat muutamat joukolla syrjineet tällä palstalla. Älyvapaata ja keskustelun vastaista touhua.

• sirpamaikkarilta

on aivan yhdentekevä, niin sitä on hankala vihata. Lähinnä kyllästyttää ne samaa toistavat jutut kerta toisensa jälkeen. Onneksi siihenkin on ratkaisuna olla lukematta. =)

Ketjusta on poistettu 42 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      201
      1631
    2. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      58
      1061
    3. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      140
      964
    4. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      922
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      61
      916
    6. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      11
      810
    7. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      268
      795
    8. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      75
      765
    9. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      61
      732
    10. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      342
      731
    Aihe