palstan kirjoittajaan? Uskallatko kertoa keneen olet ihastunut?
Oletko milloinkaan
25
1392
Vastaukset
on tullut vissiin mainittua jo
- vastata..
Vänskyyn
- *ihastunut nainen*
niin........
- sill ei olis
välii kehekä..=o)
- vänksy
en oo keneenkään tutustunut niin hyvin, et noin ois voinut tapahtua.
- Papeete1
Mä olen kova ihastuun mutta miksi ihmeessä se pitäisi kertoa?? Mun ihastumiset voipi olla ihan vaan tykästymisiä ja niitä tulee ja menee, eikä siihen sen kummempaa liity. Ehkä se on sarjaa "tykkään tuosta kirjoittajasta"?
Niminä tulee ekana mieleen:
Scale
Riku
MMies
Sumi
Fredu
Että halipusi vaan senkin pikku purriaiset :D Mutta tekisin vääryyttä yhtä kohtaan nimeämällä toisenkin, tai kolmannen joten en tee vääryyttä.
- aikuisten
pelleilyä.
Miten ihastua merkkirivien perusteella? En ymmärrä.
Ajatuksiin vois ehkä ihastuakin, mutta oletan että kukaan ei täällä syvällisimpiä mietteitään tuo julki. Kaikki on vähän väritettyä totuutta, joten ajatuskin on mahdoton.Nättejä naamojakin joihin lämääntyä tässä nyt parane liian syvällinen olla vaikka jotkut teksteilläänkin kyllä silpovat sielua.
- mulle nyt
Kukkomies kirjoitti:
Nättejä naamojakin joihin lämääntyä tässä nyt parane liian syvällinen olla vaikka jotkut teksteilläänkin kyllä silpovat sielua.
tulee oikeassakin elämässä keskimäärin kerran viidessä vuodessa vastaan joku, johon ihastun, joten kuinka todennäköistä on, että ihastun johonkin kuvaan?
Naisten kuvia on maailma pullollaan, niinku niitä naisiakin. Ei tule oikein kateltua noita gallerioita.
- naang-saau
Sielujen kohtaamista? Omien tunteiden peilaamista elottomaan kohteeseen? Sanoisin sielujen kohtaamista.
MMieheen,kyllä.Mut siitä on niin pitkä aika,etten varmaan enää.Liekkö raukka jo pultsaroitunut niiden kaljojensa kanssa?? - mutta..
olen mä kerran ihastunut yhteen. Siitä on jo vuosia...Se oli sitä aikaa se.
- rekattuun mieheen.
Olen vieläkin ihastunut. Mutta yhtälö on mahdoton. Lisäksi molemmilla on liikaa puhumattomia asioita. Ahdistaa.
- Melki Matemaatikko
Katsos kun kyse on siitä että ns. mahdottomat kaavat voi ratkaista irrationaalilukujen avulla. Se tarkoittaa käytännössä sitä että ne osuudet kaavasta jotka ovat mahdottomia ratkaista jätetään ratkaisematta eksaktisti mutta ne sievistetään mahdollisimman yksinkertaiseen muotoon. Yleensä se tarkoittaa sitä että jokin raja-arvo lähenee ääretöntä jota ei pysty kaavoittamaan vaan se pysyy kompleksisena osana kaavaa. Kuitenkin kaava pystytään osittain ratkomaan, jopa elegantin kauniiksi.
Koska kyse on kuitenkin ihmissuhteesta on ääretön ja rajaton ratkaistavissa ja sen ratkaisun nimi on rakkaus. Koska se on. - sä olet
Melki Matemaatikko kirjoitti:
Katsos kun kyse on siitä että ns. mahdottomat kaavat voi ratkaista irrationaalilukujen avulla. Se tarkoittaa käytännössä sitä että ne osuudet kaavasta jotka ovat mahdottomia ratkaista jätetään ratkaisematta eksaktisti mutta ne sievistetään mahdollisimman yksinkertaiseen muotoon. Yleensä se tarkoittaa sitä että jokin raja-arvo lähenee ääretöntä jota ei pysty kaavoittamaan vaan se pysyy kompleksisena osana kaavaa. Kuitenkin kaava pystytään osittain ratkomaan, jopa elegantin kauniiksi.
Koska kyse on kuitenkin ihmissuhteesta on ääretön ja rajaton ratkaistavissa ja sen ratkaisun nimi on rakkaus. Koska se on.kukkomies parantumaton romantikko.
- almasty
Olen mutten paljasta keneen.
- rapiskarpalo
mä en vielä tätä palstailua ole päässyt, toistaiseksi tarviin vieläkin ihastumiseen muutakin kuin sanoja sanojen perässä tai jonkun kuvan, sen kyllä tiedän varsinkin parilta muulta palstalta että olen livessä tavannut tyyppiä ja pientä ihastumisen poikasta ruokittu chatin puolella ja joskus ihan palstallakin...
mutta noinpäin ei ole päässyt tapahtumaan ja tuskin noin syvälle edes tulen pääsemään :>> - nainen-
Mut sit kuulinkin et ne oli naisia:B.. (kaappi lesbona taidan jatkaa..:b)
eipä vois sanoa että täälä ois niin paljo kerinny aikaa viettää ja toisia tarkkailla että osais sanoa minkälainen kukin on ja sieltä vielä poimia ne mitkä itseä viehättää. ja sitte ku nämä rekatutki voi rekattuna ollessaan olla niin mukavia jne. mutta sitte kumminki kolikon kääntöpuolena voi esiintyä anonyyminaki jonain täytenä idioottina.
no, ehkä joku vielä joskus silti ihastuttaa teksteillään.- se yksi
buddy on vienyt sydämeni...
- sirpamaikkarilta
mut muutama on aiheuttanu sellasia helliä tunteita.
- Serpico
On päässyt käymään. Mä en oikein tiedä miten se tapahtuu, mut jostakin tulee sellainen fiilis että se alkaa tuntua läheiseltä. Palstallahan käy yleensä niin, että tyyppi sanoo jotain ja sen perusteella sitten olettaa siitä enemmän (ja erehtyy). Sitten joskus tapahtuu jotain sellaista, että lähes kaikki mitä joku sanoo menee jotenkin just kohdalleen... Se on aika uskomatonta.
- että erehdyt?
Jos vain et tiedä tarpeeksi taustoista.
- KoppavaHoro
Vähän... En uskalla kertoa.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2011631
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?581061Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän140964- 85922
- 61916
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11810Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t268795Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75765Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk61732Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä342731