Sinulla on enemmän tietoa hypnoosista hengellisessä valossa, niin voisitko tältä pohjalta kirjoittaa jotain?
Täällä on hypnoosia ylistetty ja Leo Salmela sanoo sen olevan samaa kuin rukous.
Sillä ei ole rukouksen kanssa mitään tekemistä!
Koska olet itse pelastunut käsittääkseni noista kuvioista, niin olisi paikallaan kertoa ihan varoituksen muodossa tästä hoitomuodosta. Käsittääkseni siinä avataan vapaa tahto riivaajille?
Jukka olis tärkeää asiaa!
162
2424
Vastaukset
- Oletko kunnossa?
Mikä sinua nyt pisti,
et kai ala tapella
virallista lääketietettä
vastaan palstalla?
Tutki itse taustatietoja,
äläkä höperrä täysin joutavia. Riivaajia on joissain kauhuelokuvissa.
Ne on mielikuvitusta eikä mitään todellisuutta.ja riehuu ja huutaa ja vaahtosuusta valuu? Ei se noin ole!
* Uskon että sinussakin on sellainen Jumalan tuntemista vastustva riivaajain viisaus, joka auttaa sinua vastustamaan evankeliumia, ja todennäköisesti olet jonkun hengen sieltä suunnasta joka on lähettänyt sinut uskovaisten palstalle vastustamaan Jumalaa ja Pyhää Henkeä, ja se tapahtuu kauttasi, että puutut joka ainoaan evankeoimiseen tarkoitettun viestiin palstalla.
* Muuta motiivia en keksi, miksi Jumalan kieltäjänä ja täysin jumalattomana viihdyt uskovia kiusaamassa? Kerro motiivisi, jos se on joku toinen?- poikalapsi
Mohikaani_27 kirjoitti:
ja riehuu ja huutaa ja vaahtosuusta valuu? Ei se noin ole!
* Uskon että sinussakin on sellainen Jumalan tuntemista vastustva riivaajain viisaus, joka auttaa sinua vastustamaan evankeliumia, ja todennäköisesti olet jonkun hengen sieltä suunnasta joka on lähettänyt sinut uskovaisten palstalle vastustamaan Jumalaa ja Pyhää Henkeä, ja se tapahtuu kauttasi, että puutut joka ainoaan evankeoimiseen tarkoitettun viestiin palstalla.
* Muuta motiivia en keksi, miksi Jumalan kieltäjänä ja täysin jumalattomana viihdyt uskovia kiusaamassa? Kerro motiivisi, jos se on joku toinen?Entäs jos sinussa itsessäsi on riivaaja, joka kieltää sinua tunnustamasta ja katumasta valheitasi?
- Eroe
poikalapsi kirjoitti:
Entäs jos sinussa itsessäsi on riivaaja, joka kieltää sinua tunnustamasta ja katumasta valheitasi?
Mohikaanissa ei ole riivaajaa. No, syytettiinhän Jeesustakin samasta ...
- poikalapsi
Eroe kirjoitti:
Mohikaanissa ei ole riivaajaa. No, syytettiinhän Jeesustakin samasta ...
Mistä sinä tuon tiedät? mNäppituntumallakos taas kopeloit? Mohikaanissa voi olla riivaaja, koska hän on niin kova poika satuilemaan.
- Eroe
poikalapsi kirjoitti:
Mistä sinä tuon tiedät? mNäppituntumallakos taas kopeloit? Mohikaanissa voi olla riivaaja, koska hän on niin kova poika satuilemaan.
Asioista joihin et edes usko.
- poikalapsi
Eroe kirjoitti:
Asioista joihin et edes usko.
Käypäs sanakirjasta katsomassa, mitä tarkoittaa jäävi. Et tunnu tietävän.
Minä menetin uskoni helluntailaisten rehellisyyteen silloin, kun Mohikaani-Ritari alkoi järjestelmällisesti valehdella minun tekemisistäni tällä palstalla. Jääräpäisesti hän jatkaa missiotaan totuutta vastaan, ja muutamat teistä pitävät hän niiiiiin hyvänä uskovana. Johtopäätös: Helluntailaisuuteen kuuluu valehtelu ja sen tukeminen. - Eroe
poikalapsi kirjoitti:
Minä menetin uskoni helluntailaisten rehellisyyteen silloin, kun Mohikaani-Ritari alkoi järjestelmällisesti valehdella minun tekemisistäni tällä palstalla. Jääräpäisesti hän jatkaa missiotaan totuutta vastaan, ja muutamat teistä pitävät hän niiiiiin hyvänä uskovana. Johtopäätös: Helluntailaisuuteen kuuluu valehtelu ja sen tukeminen.Tarkoittaa esimerkiksi käräjäoikeudesssa vaikka lautamies on kiinteistökaupoissa syytetyn kanssa, ja syytettyä syytetään eri asiasta. Silloin tämän kytköksen vuoksi lautamiehen on jäävättävä itsensä.
Sinun on jäävättävä puhumasta myöskin tietyistä asioista. Valehtelu ei kuulu koskaan helluntailaisuuteen. En ole tavannut Mohikaania valehtelemasta. - poikalapsi
Eroe kirjoitti:
Tarkoittaa esimerkiksi käräjäoikeudesssa vaikka lautamies on kiinteistökaupoissa syytetyn kanssa, ja syytettyä syytetään eri asiasta. Silloin tämän kytköksen vuoksi lautamiehen on jäävättävä itsensä.
Sinun on jäävättävä puhumasta myöskin tietyistä asioista. Valehtelu ei kuulu koskaan helluntailaisuuteen. En ole tavannut Mohikaania valehtelemasta.Aluksi pyydän kaikilta herkkähermoisilta anteeksi. Nyt on PAKKO käyttää ainoaa kieltä, jota Eroe ymmärtää, eikä se ole kaunista.
Vai et ole tavannut Mohikaania valehtelemasta! Voi PERKELE sun kanssas! Siinä se korppi toista puolustaa. Mohikaani ON valehdellut mm. minun tekemisistäni tällä palstalla. MITEN sinä muka olet välttynyt tuota kuulemasta.
Olet oksettavan tekopyhä määkyjä. Tuommosia ne krisselien äänestäjät ovat: munattomia, lammasmaisia inisijöitä, jotka eivät valhetta tunnista.
Pidä luulosi! Jäävi, jäävi, jäävi, jäävi - määä, määä, mää, mää! Voi perkeleeensaatananhelevetinhelluntailainen!!!!! - Eroe
poikalapsi kirjoitti:
Aluksi pyydän kaikilta herkkähermoisilta anteeksi. Nyt on PAKKO käyttää ainoaa kieltä, jota Eroe ymmärtää, eikä se ole kaunista.
Vai et ole tavannut Mohikaania valehtelemasta! Voi PERKELE sun kanssas! Siinä se korppi toista puolustaa. Mohikaani ON valehdellut mm. minun tekemisistäni tällä palstalla. MITEN sinä muka olet välttynyt tuota kuulemasta.
Olet oksettavan tekopyhä määkyjä. Tuommosia ne krisselien äänestäjät ovat: munattomia, lammasmaisia inisijöitä, jotka eivät valhetta tunnista.
Pidä luulosi! Jäävi, jäävi, jäävi, jäävi - määä, määä, mää, mää! Voi perkeleeensaatananhelevetinhelluntailainen!!!!!Eipä ollut ainakaan tarkoitus noin sinua suututtaa. Kyllä minä ymmärrän sinun lievempääkin kieltä.
- Mika.
poikalapsi kirjoitti:
Kerro minulle näin luottamuksella nimesi?
- linpskaa
poikalapsi kirjoitti:
Aluksi pyydän kaikilta herkkähermoisilta anteeksi. Nyt on PAKKO käyttää ainoaa kieltä, jota Eroe ymmärtää, eikä se ole kaunista.
Pidä luulosi! Jäävi, jäävi, jäävi, jäävi - määä, määä, mää, mää! Voi perkeleeensaatananhelevetinhelluntailainen!!!!!Huono omatunto aiheittaa paineita.
- Anonyymi
Mohikaani_27 kirjoitti:
* Muuta motiivia en keksi, miksi Jumalan kieltäjänä ja täysin jumalattomana viihdyt uskovia kiusaamassa? Kerro motiivisi, jos se on joku toinen?ei minulla ole ketaan toista
- Anonyymi
poikalapsi kirjoitti:
Pidä luulosi! Jäävi, jäävi, jäävi, jäävi - määä, määä, mää, mää! Voi perkeleeensaatananhelevetinhelluntailainen!!!!!Toivonpa todella, että Herra kohtaa sinut seuraavaksi.
- Anonyymi
Mohikaani_27 kirjoitti:
* Muuta motiivia en keksi, miksi Jumalan kieltäjänä ja täysin jumalattomana viihdyt uskovia kiusaamassa? Kerro motiivisi, jos se on joku toinen?ei ole kunhan vaan valilla pasin kanssa kirjoittelen joten siina kaikki
- Anonyymi
poikalapsi kirjoitti:
Entäs jos sinussa itsessäsi on riivaaja, joka kieltää sinua tunnustamasta ja katumasta valheitasi?
ei minulle mitaan ihmeita kuulu tule sina kaymaan minun luona kun yksin taalla olen
- Anonyymi
poikalapsi kirjoitti:
Minä menetin uskoni helluntailaisten rehellisyyteen silloin, kun Mohikaani-Ritari alkoi järjestelmällisesti valehdella minun tekemisistäni tällä palstalla. Jääräpäisesti hän jatkaa missiotaan totuutta vastaan, ja muutamat teistä pitävät hän niiiiiin hyvänä uskovana. Johtopäätös: Helluntailaisuuteen kuuluu valehtelu ja sen tukeminen.en valehtele usko jo mika jarki siina olisi kysyn mina vaan
- Anonyymi
Mika. kirjoitti:
Kerro minulle näin luottamuksella nimesi?
sinun mini minullA ON
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
en valehtele usko jo mika jarki siina olisi kysyn mina vaan
OLENHAN MINAKIN YKSIN JA ODOTAN SINUA KAYMAAN LUONANI
- Anonyymi
poikalapsi kirjoitti:
minne sina muutat
- poikalapsi
Huoamsin, että eräässä vanhassa ketjussa väität minun olleen naisen kanssa. Mitä tarkoitat ja mistä "tiedät" tuommoisia? Kyse on samasta ketjusta, jossa sanot minua jääviksi puhumaan avioerosta, koska en ole eronnut enkä ollut naimisissa. Et siis ymmärrä sanaa jäävi, kuten ei ymmärrä lahkoveljistösi useinkaan: Mohikaani ja Juhani ainakaan-
- Eroe
Kyllä sinulla on ollut heterosuhde, niin uskon.
auroraboreallis kirjoitti:
Jukka ei vastaa.
on varmaan kiireinen niiden tilojen ja taxityönsä kanssa. Vielä kun sillä on se "universaalin seurakunnan" perustaminen aina vaan kesken.
- sivusta seurannut
on varmaan kiireinen niiden tilojen ja taxityönsä kanssa. Vielä kun sillä on se "universaalin seurakunnan" perustaminen aina vaan kesken.
varmaankin aikaa menee mutta se on tärkeää meille irtolaisille.
Eroe kirjoitti:
lukee "Jumalan pyhistä"että he joutuvat asumaan luolissa ja heitä vainotaan ja rikkisahataan.
Sinä teet niin poikalapselle - henkisesti. Sinä sahaat häntä kappaleiksi. Rikot, aiheutat pahaa.
Mitä se sinulle kuuluu kenenkin seksuaalinen suuntautuminen.
Poikalapsen profiilisivulla lukee että hän on homo. Hän on myös vahva. Hän ajaa kaltaisiensa etuja muokkaamalla asenneilmastoa.
Hän on Jumalan asialla.
Tarja Halonen ... presidentti, on sallinut että lesbot saavat nykyisin hedelmöityshoitoja. Kenenkään ei tarvitse alistua tekemään sellaista mitä ei sydämestään tahdo.- poikalapsi
Eroe kirjoitti:
Sinun näppituntumasi on samaa lajia kuin rakkaan Päivi Räsäsesi tietämys homoseksuaalisuudesta: silkkaa luuloa. Luule mitä luulet: minun yksityisasiani edelleenkään eivät kuulu sinulle.
Uskot myös joulupukkiin, viisaaseen insinööriin, luomiskertomukseen ja muuhun paskaan. Sinä se olet uskovainen!
Voi helluntailainen! - Eroe
poikalapsi kirjoitti:
Sinun näppituntumasi on samaa lajia kuin rakkaan Päivi Räsäsesi tietämys homoseksuaalisuudesta: silkkaa luuloa. Luule mitä luulet: minun yksityisasiani edelleenkään eivät kuulu sinulle.
Uskot myös joulupukkiin, viisaaseen insinööriin, luomiskertomukseen ja muuhun paskaan. Sinä se olet uskovainen!
Voi helluntailainen!Uskoni joulupukkiin meni Ruotsissa lapsena erään kaupan pihalla. Äitini paljasti asian olevan valetta. Pettymys!
Miten sinä Suomen lainmukaista ja opiskellutta lääkäriä sanot luulijaksi? Päivi Räsäsestä tulisi hyvä perheministeri seuraavaan hallitukseen.
Etkös sinäkin äänestänyt kristillisiä viime vaaleissa? - vielä vähän
se hakee just Googlesta tietoa,
mikä on hypnoosi, eikö vain. - vanha tuttu..
Älä niin hirveästi välitä
sellaisista ihmisistä,
jotka ilkeilevät sinulle.
Lisäksi he pitävät usein
itseään parempana ihmisenä
ja uskovana, mutta se on vain
teatteria, kuten tiedätkin.
Toivon kukkasia kevääseesi. - Aauroorrra
lukee "Jumalan pyhistä"että he joutuvat asumaan luolissa ja heitä vainotaan ja rikkisahataan.
Sinä teet niin poikalapselle - henkisesti. Sinä sahaat häntä kappaleiksi. Rikot, aiheutat pahaa.
Mitä se sinulle kuuluu kenenkin seksuaalinen suuntautuminen.
Poikalapsen profiilisivulla lukee että hän on homo. Hän on myös vahva. Hän ajaa kaltaisiensa etuja muokkaamalla asenneilmastoa.
Hän on Jumalan asialla.
Tarja Halonen ... presidentti, on sallinut että lesbot saavat nykyisin hedelmöityshoitoja. Kenenkään ei tarvitse alistua tekemään sellaista mitä ei sydämestään tahdo.Pakanainen on viisaanpi kuin sinä.
- poikalapsi
Eroe kirjoitti:
Uskoni joulupukkiin meni Ruotsissa lapsena erään kaupan pihalla. Äitini paljasti asian olevan valetta. Pettymys!
Miten sinä Suomen lainmukaista ja opiskellutta lääkäriä sanot luulijaksi? Päivi Räsäsestä tulisi hyvä perheministeri seuraavaan hallitukseen.
Etkös sinäkin äänestänyt kristillisiä viime vaaleissa?Kun ihminen puhuu mm. rekisteröidystä parisuhtesta ja homoudesta esim. "eheytykseen" luottaen, hän ei voi olla tietoon ratkaisunsa perustava lääkäri vaan luulija. Eheytys kun ON todettu puoskaroinniksi, jonka kanssa lääkintäviranomaiset eivät halua olla missään tekemisissä. Räsäselle en ede skipsattavaksa uskaltaisi mennä - hän voisi ruveta luulemaan röntgenkuvien sijaan.
Räsänen ei sovi AINAKAAN perheministeriksi, koska hänen käsityksensä perheestä ei vastaa nykyistä todellisuutta lainkaan. Jos sille haahkalle annetaan valtaa, syrjintä tässä maassa lisääntyy, ksoka hän syrjintää ajaa. Onneksi krisselien suosio on alaspäin menevää: kukapa nyt moista yhden asian liikettä äänestäisi.
En TODELLAKAAN ole ikinääänestänyt enkä ikinä äänestä krisseleitä enkä sosialidemokraatteja. Molemmat puolueet ovat vain kaunakoneita.
Miksi ei kukaan ole paljastanut sinulle sitä, että "eheytys" on valhetta? Miksi puhut silkkaa kakkaa mm. siitä, että minä en saa ottaa kanta avioeroon? Otathan sinäkin kanta homouteen, vaikkei sinulla ole kokemusta asiasta, vai onko sittenkin? - Eroe
poikalapsi kirjoitti:
Kun ihminen puhuu mm. rekisteröidystä parisuhtesta ja homoudesta esim. "eheytykseen" luottaen, hän ei voi olla tietoon ratkaisunsa perustava lääkäri vaan luulija. Eheytys kun ON todettu puoskaroinniksi, jonka kanssa lääkintäviranomaiset eivät halua olla missään tekemisissä. Räsäselle en ede skipsattavaksa uskaltaisi mennä - hän voisi ruveta luulemaan röntgenkuvien sijaan.
Räsänen ei sovi AINAKAAN perheministeriksi, koska hänen käsityksensä perheestä ei vastaa nykyistä todellisuutta lainkaan. Jos sille haahkalle annetaan valtaa, syrjintä tässä maassa lisääntyy, ksoka hän syrjintää ajaa. Onneksi krisselien suosio on alaspäin menevää: kukapa nyt moista yhden asian liikettä äänestäisi.
En TODELLAKAAN ole ikinääänestänyt enkä ikinä äänestä krisseleitä enkä sosialidemokraatteja. Molemmat puolueet ovat vain kaunakoneita.
Miksi ei kukaan ole paljastanut sinulle sitä, että "eheytys" on valhetta? Miksi puhut silkkaa kakkaa mm. siitä, että minä en saa ottaa kanta avioeroon? Otathan sinäkin kanta homouteen, vaikkei sinulla ole kokemusta asiasta, vai onko sittenkin?Tuosta Askanista minulla ei ole tieto, eikä näköjään sinullakaan. Siksi olet jäävi puhumaan heidän hoitotuloksista.
KD,n kannatus nousee. Ainoa todellinen perhearvoja ajava puolue, mutta minulla ei ole minkään puoluen jäsenkirjaa, eikä tule.
Miksi haukut Päiviä, niin herttanen nainen? - poikalapsi
Eroe kirjoitti:
Tuosta Askanista minulla ei ole tieto, eikä näköjään sinullakaan. Siksi olet jäävi puhumaan heidän hoitotuloksista.
KD,n kannatus nousee. Ainoa todellinen perhearvoja ajava puolue, mutta minulla ei ole minkään puoluen jäsenkirjaa, eikä tule.
Miksi haukut Päiviä, niin herttanen nainen?Niin - olihan ne Hitlerin natseillakin nuo perhearvot... Räsäselle PERHE ei ole samaa kuin perhe nyky-Suomessa oikeasti on. Hän on sortaja. Ihannoi vain vapaasti, mutta älä viitsi minulle markkinoida. Hänen mielestään kun mm. minäkin olen perheetön. Voi helluntailainen!
Vai ei minulla ole tietoa Aslanin tekemisistä. Sinusta minulla ei ole MISTÄÄN tietoa ja siksi olen jäävi keskustelemaan. No, Asklanista ja Päivi Räsäsen kannaotoista minulla todellakain on tietoa. Aslan ei hoida vaan puoskatroi. Luepas hiukan asiatietoa.
Päivi Räsänen ei todellakaan ole herttainen nainen. Vai olikos Hitlerkin sinusta herttainen mies? - Eroe
poikalapsi kirjoitti:
Niin - olihan ne Hitlerin natseillakin nuo perhearvot... Räsäselle PERHE ei ole samaa kuin perhe nyky-Suomessa oikeasti on. Hän on sortaja. Ihannoi vain vapaasti, mutta älä viitsi minulle markkinoida. Hänen mielestään kun mm. minäkin olen perheetön. Voi helluntailainen!
Vai ei minulla ole tietoa Aslanin tekemisistä. Sinusta minulla ei ole MISTÄÄN tietoa ja siksi olen jäävi keskustelemaan. No, Asklanista ja Päivi Räsäsen kannaotoista minulla todellakain on tietoa. Aslan ei hoida vaan puoskatroi. Luepas hiukan asiatietoa.
Päivi Räsänen ei todellakaan ole herttainen nainen. Vai olikos Hitlerkin sinusta herttainen mies?Ihannoitko sinä Timo.T.A. Mikkosta kaiken lisäksi?
- poikalapsi
Eroe kirjoitti:
Ihannoitko sinä Timo.T.A. Mikkosta kaiken lisäksi?
Mikkonen noudattaa samoja arvoja kuin Räsänen ja sinä: PERHEarvoja. En ihannoi moisia julkisuuden perässä juoksevia ääliöitä. Militantti pelleily on hänelle yhtä rakasta kuin teille Israelin valtioterrorin tukijoille.
Miksi teet typeriä kysymyksiä ja vihjailet loukkaavia? Siksikö, että olet helluntailainen. Vai ei ole Mohikaani valehdellut! - Eroe
poikalapsi kirjoitti:
Mikkonen noudattaa samoja arvoja kuin Räsänen ja sinä: PERHEarvoja. En ihannoi moisia julkisuuden perässä juoksevia ääliöitä. Militantti pelleily on hänelle yhtä rakasta kuin teille Israelin valtioterrorin tukijoille.
Miksi teet typeriä kysymyksiä ja vihjailet loukkaavia? Siksikö, että olet helluntailainen. Vai ei ole Mohikaani valehdellut!Ei Mikkonen ihan tavallinen mies ole. Menee itse itsensä kutsuma sotaharjoituksiin, tuloksena valtakunnallinen naurunalaisuus.
Israel ei ole nyt Jumalan asialla. Mutta ei se tyhjäksi tee sitä, että on Jumalan valittu kansa. Tuossa asiassa sinä olet täysin tietämätön mitä Raamattu ilmoittaa. Myöskin mitä terve järki sanoo.
Satoja miljoonia arabeja on Israelia vastaan. - poikalapsi
Eroe kirjoitti:
Ei Mikkonen ihan tavallinen mies ole. Menee itse itsensä kutsuma sotaharjoituksiin, tuloksena valtakunnallinen naurunalaisuus.
Israel ei ole nyt Jumalan asialla. Mutta ei se tyhjäksi tee sitä, että on Jumalan valittu kansa. Tuossa asiassa sinä olet täysin tietämätön mitä Raamattu ilmoittaa. Myöskin mitä terve järki sanoo.
Satoja miljoonia arabeja on Israelia vastaan.SINUN MIELESTÄSI olen sekä tietämätön että jäävi milloin missäkin. Se on siis sinun perustelematon mielipiteesi. Nyky-Israel ei ole mikään Jumalan valittu kansa. Tuo on vain propagandaa ja hullutusta.
Ahtisaari on sanonut viisaita. Hamas kuuluu MYÖS neucvottelupöytään. Tosin NYT ainakaan ei rauha tule, kun äärihihhet pääsivät valtaan. Mutta samahan se teille: tehän siunaatte AINA Israelin terroritekoja. Kritiikittä.
Se, että on arabi, ei tee ihmisestä Israelin vastustajaa. Se, että on helluntailainen, ei tee ihmisestä kaikkien alojen asiantuntijaa. Sano tuo myös valehtelijakaverillesi Mohikaanille. Hän kun on loukkaavan ylimielinen. - Eroe
poikalapsi kirjoitti:
SINUN MIELESTÄSI olen sekä tietämätön että jäävi milloin missäkin. Se on siis sinun perustelematon mielipiteesi. Nyky-Israel ei ole mikään Jumalan valittu kansa. Tuo on vain propagandaa ja hullutusta.
Ahtisaari on sanonut viisaita. Hamas kuuluu MYÖS neucvottelupöytään. Tosin NYT ainakaan ei rauha tule, kun äärihihhet pääsivät valtaan. Mutta samahan se teille: tehän siunaatte AINA Israelin terroritekoja. Kritiikittä.
Se, että on arabi, ei tee ihmisestä Israelin vastustajaa. Se, että on helluntailainen, ei tee ihmisestä kaikkien alojen asiantuntijaa. Sano tuo myös valehtelijakaverillesi Mohikaanille. Hän kun on loukkaavan ylimielinen.Oletko sinä rakastunut Mohikaaniin?
Olet sanonut, että mies on sinulle myönteinen asia. - poikalapsi
Eroe kirjoitti:
Oletko sinä rakastunut Mohikaaniin?
Olet sanonut, että mies on sinulle myönteinen asia.Kyllä sinulla on sitten KIVOJA ja ASIALLISIA kysymyksiä. Itse olet rakastunut Mohikaaniin. Se selittääkin, miksi et näe hänen kataluuttaan.
- Eroe
poikalapsi kirjoitti:
Kyllä sinulla on sitten KIVOJA ja ASIALLISIA kysymyksiä. Itse olet rakastunut Mohikaaniin. Se selittääkin, miksi et näe hänen kataluuttaan.
Ota miehesi matkaan ja mene sanan kuuloon.
- poikalapsi
Eroe kirjoitti:
Ota miehesi matkaan ja mene sanan kuuloon.
En mene. Lopeta tyrkytys. Menen kirjastoon satutunnille, jos haluan satuja kuulla.
- Eroe
poikalapsi kirjoitti:
En mene. Lopeta tyrkytys. Menen kirjastoon satutunnille, jos haluan satuja kuulla.
Jeesus tuli meitä heikkoja varten. Eivät itsessään vahvat tarvitse Jeesusta. Sinä pelkäät uskoa, koska pelkäät menettäväsi jotain? Saat kuule parempaa tilalle, jos luopua täytyy.
- poikalapsi
Eroe kirjoitti:
Jeesus tuli meitä heikkoja varten. Eivät itsessään vahvat tarvitse Jeesusta. Sinä pelkäät uskoa, koska pelkäät menettäväsi jotain? Saat kuule parempaa tilalle, jos luopua täytyy.
Minä uskon Jumalaan. En minä mitään uskoa pelkää. Sinä sen sijaan pelkäät rehellisyyttä.
- Eroe
poikalapsi kirjoitti:
Minä uskon Jumalaan. En minä mitään uskoa pelkää. Sinä sen sijaan pelkäät rehellisyyttä.
En pelkää rehellisyyttä. Et sinä ole uskovainen vielä. Ensin täytyy tehdä Jumalan kasvojen edessä uskonratkaisu, tunnustaa Jeesus Herraksi, sitten vasta on Jumalalle kelvollinen.
- Anonyymi
Eroe kirjoitti:
niinhan se on
- Anonyymi
poikalapsi kirjoitti:
Voi helluntailainen!se on ihan hyvä asia
- Anonyymi
poikalapsi kirjoitti:
Miksi teet typeriä kysymyksiä ja vihjailet loukkaavia? Siksikö, että olet helluntailainen. Vai ei ole Mohikaani valehdellut!voi sinua miksi mina valehtelisin
- Anonyymi
poikalapsi kirjoitti:
Miksi teet typeriä kysymyksiä ja vihjailet loukkaavia? Siksikö, että olet helluntailainen. Vai ei ole Mohikaani valehdellut!juha mins en ole valrhbellut sinusta mitaan usko se kuule mika teille tuli jutan kanssa ja tietaako pasi etta olemme palaamassa yhteen
- Anonyymi
poikalapsi kirjoitti:
MINUT ON JO NIIN MONTA KERTAA KOULITTU ETTA EN PELKAA MITAAN
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
juha mins en ole valrhbellut sinusta mitaan usko se kuule mika teille tuli jutan kanssa ja tietaako pasi etta olemme palaamassa yhteen
NO TUO OLIKIN HYVA JUTTU PASIKAAN EI JAA YKSIN TUSKIN SE TIETAA EDES ASIASTA VIELÄ
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
NO TUO OLIKIN HYVA JUTTU PASIKAAN EI JAA YKSIN TUSKIN SE TIETAA EDES ASIASTA VIELÄ
EI SE SIITA OLE KERTONUT MITAAN TEHKOOT MITA TYKKAAVAT PIOLESTANI KIITOS KUN KRROIT
- Elisama
Hypnoosi ei ole missään nimessä rukoukseen verratavaa yhteyttä Jumalaan.
Se ei ole lainkaan yhteyttä Jumalaan.
Siinnä ihmisen sielunelämä avautuu voimille jotka eivät ainakaan ole Jumalasta.
Tässä asiassa tiedän mistä puhun ja katson velvollisuudeksi kertoa totuus oltiin siitä mitä mieltä hyvänsä.
Ennen uskoontuloa tutustuin hypnoosiin hyvinkin läheisesti.- Eroe
Tuo tietosi palstalle, sillä liikaa on hypnoosin puolustajia. Palstahan on hengellinen ja nimeltään helluntailaisuus.
Olisin kovin kiitollinen kun toisit lisävaloa asiaan. - sitten asiassa
Täällä on muitakin, jotka
ovat hypnoosista perillä,
jos jatkat juttua aiheesta,
pysy faktatiedossa. - Eroe
sitten asiassa kirjoitti:
pysy faktatiedossa.Mikä päälikkö se sinä luulet olevasi?
- Elisama
Eroe kirjoitti:
Tuo tietosi palstalle, sillä liikaa on hypnoosin puolustajia. Palstahan on hengellinen ja nimeltään helluntailaisuus.
Olisin kovin kiitollinen kun toisit lisävaloa asiaan.No hieman voin kertoa, mutta lyhyt esitys aiheuttaa palojon vääriä käsityksiä, ja vastustajat voi takerrella moniin kohtiin.
Ennen uskoon tuloa tunsin monia hypnotisoijia ja eräs heistä oli aikoinaan Suomen tunnetuin.
Osasin myös itse hypnotisoida.
Hypnoosissa otetaan toisen ihmisen sielunelämä hypnotisoijan "valtaan".
Sitten sitä lähdetään kuljettamaan ja erittelemään haluttulla tavalla ja sieltä etsitään "sisäänmeno portti" seuraavaa kertaa ajatellen.
Sinne voi jättää myös hypnotisoijan haluamaa "muistijälkeä" jota ei ihminen itse muista.
Jumalaa ja Jeesusta siinnä ei mitenkään kunnioiteta eikä kirkasteta.
Se on 100% sielun ja pimeyden voimilla touhuamista.
Jos joku siinnä mainitsee Jeesuksen nimeä niin se ei merkitse sitä mitä luullaan.
Spiritismissä ja monessa muussa noituudessa voidaan mainita mutta sielunvihollista palvelevassa tarkoituksessa. - Elisama
sitten asiassa kirjoitti:
pysy faktatiedossa.Näin teen.
Olen harrastanut hypnoosia joten tiedän siitä kyllä faktaa. - Eroe
Elisama kirjoitti:
No hieman voin kertoa, mutta lyhyt esitys aiheuttaa palojon vääriä käsityksiä, ja vastustajat voi takerrella moniin kohtiin.
Ennen uskoon tuloa tunsin monia hypnotisoijia ja eräs heistä oli aikoinaan Suomen tunnetuin.
Sitten sitä lähdetään kuljettamaan ja erittelemään haluttulla tavalla ja sieltä etsitään "sisäänmeno portti" seuraavaa kertaa ajatellen.
Sinne voi jättää myös hypnotisoijan haluamaa "muistijälkeä" jota ei ihminen itse muista.
Jos joku siinnä mainitsee Jeesuksen nimeä niin se ei merkitse sitä mitä luullaan.
Spiritismissä ja monessa muussa noituudessa voidaan mainita mutta sielunvihollista palvelevassa tarkoituksessa.Kerroit aika olennaisia asioita, jopa kammottavia. En ennen moista tiennytkään. Vai käyntikortti.
Ole rohkea ja kerro lisää, sinähän olet voittajan puolella.
Ps. Noista puolustajista Tomumaja on ainoa mies,
hän uskaltaa olla omalla nimellään. - Elisama
Eroe kirjoitti:
Kerroit aika olennaisia asioita, jopa kammottavia. En ennen moista tiennytkään. Vai käyntikortti.
hän uskaltaa olla omalla nimellään.Ehkäpä Tomumaja ei ole tiennyt mistä on kyse.
Hypnoosi on kuoleman (sielunkuoleman) vakava asia. - Eroe
Elisama kirjoitti:
Ehkäpä Tomumaja ei ole tiennyt mistä on kyse.
Hypnoosi on kuoleman (sielunkuoleman) vakava asia.Olen täysin samaa mieltä kanssasi.
- Elisama
Ei sillä perusteella ole kukaan Jumalan asialla että yuskovat käyttää palvelua.
Tietenkin aura-auton kuljettajakin on siten Jumalan asialla.
Jumala on antanut viisauden ja tiedon lääkäreille ja sallii meidän käyttää heidän palvelujaan, mutta miten se tekee hypnoosin oikeaksi.
Moni spiritistikin aloittaa istunnon lukemalla Raamatun rukouksia.
Kyllä sielunvihollinen sen sallii jos pisteet kuitenkin tulee hänelle. - hummani hei,
Eroe kirjoitti:
Mikä päälikkö se sinä luulet olevasi?
Huputiti hummani hei.
Miksiköhän minulla tulee
aina tuo laulu mieleeni,
kun näen sinun niggisi?
Hai, se on kuule sie sil
viisii, et jos tääl aletaan
haastaan hypnoosist, nii
puhutaan vaa sen verran,
ku itte tiijetään asiasta.
Ymmärsikkö sie, ei mittää
hevosmiesten tietotoimiston
juttuja, kiitos. - Eroe
hummani hei, kirjoitti:
Huputiti hummani hei.
Miksiköhän minulla tulee
aina tuo laulu mieleeni,
kun näen sinun niggisi?
Hai, se on kuule sie sil
haastaan hypnoosist, nii
puhutaan vaa sen verran,
juttuja, kiitos.Johtuisiko siitä kun minulla on 18 karaatin kultaa 6 sinisafiirilla varustettu hevosenkenkä sormus sormessa?
- asiallinen..
Elisama kirjoitti:
Näin teen.
Olen harrastanut hypnoosia joten tiedän siitä kyllä faktaa.informaatio on aina paikallaan,
ja kun sitä jakaa alalle perehtynyt
terapeutti, tai vastaavat taidot
hallitseva alan harrastaja, uskoisin,
ettei totuuden vastaisia väitteitä
pajon ilmene. - Eroe
Ei saatana voi olla kuin yhdesä paikassa kerrallaan. Hänen pahat enkelijoukkonsa, riivaajat ja muut sensijaan voivat olla.
Tai sitten ihminen on muuten vai ilkeä. Elisama kirjoitti:
No hieman voin kertoa, mutta lyhyt esitys aiheuttaa palojon vääriä käsityksiä, ja vastustajat voi takerrella moniin kohtiin.
Spiritismissä ja monessa muussa noituudessa voidaan mainita mutta sielunvihollista palvelevassa tarkoituksessa.Mutta ei se mitään. En kommentoi enempää, kun se ei ole tarpeellista tässä tapauksessa.
- ja mulla munat
Eroe kirjoitti:
Johtuisiko siitä kun minulla on 18 karaatin kultaa 6 sinisafiirilla varustettu hevosenkenkä sormus sormessa?
Uso se, tuu vaikka kahtoon.
- Eroe
Pietarissa ei sisällä ollut saatanaa, vaan se oli siinä vierellä kuiskuttelemassa. Ei ollut Juudaksessakaan, ennen kuin viimeisellä ehtoollisella Jeesus antoi palan ja sen jälkeen häneen meni saatana.
Saatana ei voi olla kuin yhdessä paikassa kerrallaan. Sen joukot voivat.
Pyhä Henki on viimeisinä aikoina kaiken lihan päällä,
mutta hyödyksi vain niille, jotka ovat uskossa Jeesukseen. Lisäksi on Pyhän Hengen täyteys, josta aina kielet merkkinä.
Puhutko sinä kielillä?
Puhu paljon, niinkuin tiedät se rakentaa itseä. - Eroe
Shamaani-Aslak kirjoitti:
Mutta ei se mitään. En kommentoi enempää, kun se ei ole tarpeellista tässä tapauksessa.
Että asia valkenisi, niin kommentoi vaan. Vapaaehtoista, mutta jos nätisti pyytää, =)
- tiedätkö
Elisama kirjoitti:
Ei sillä perusteella ole kukaan Jumalan asialla että yuskovat käyttää palvelua.
Tietenkin aura-auton kuljettajakin on siten Jumalan asialla.
Jumala on antanut viisauden ja tiedon lääkäreille ja sallii meidän käyttää heidän palvelujaan, mutta miten se tekee hypnoosin oikeaksi.
Moni spiritistikin aloittaa istunnon lukemalla Raamatun rukouksia.
Kyllä sielunvihollinen sen sallii jos pisteet kuitenkin tulee hänelle.mitä on psykologia?
- Eroe
Toivoisin sinun nyt ottavan kehoituksesta vaarin. Sinuna menisin yhteisen tuttumme luokse, lähetyssaarnaajan, ja kertoisen perusteellisesti kaikki nuo mitä kerroit.
Voihan olla, että sinulla on patoutumia ja ne purkautuvat sitten vyöryllä? - Elisama
Ei se tarkoita sitä että ihmisessä asuisi sielunvihollinen vaikka hän tekee Jumalan tadon vastaisia asioita.
Synninteko ja paholaisen ihmisessä asuminen on kaksi eri asiaa.
Hyvä on, sinä uskot että hypnoosi on Jumalasta, vaikka et ole siihen syvällisesti tutustunut.
Muista että sielunvihollinen on tuhanten juonten mestari. - Elisama
tiedätkö kirjoitti:
mitä on psykologia?
Kerro minulle mitä se on.
Minun tietoni siitä ovat hyvin hatarat, vain muutama tutkinto alalla.
Perustutkinojen jälkeen erkoistutkintoja ja kymmeniä vuosia työssä olen sitä käyttänyt.
Kerro minulle mitä se on. - Elisama
Muista tämä että me olemme maailmassa, mutta emme maailmasta.
Vaika käymme heidän vastaanotollaan niin ei se tee heidän kaikkia tekojaan Jumalan hyväksymiksi.
Heissä on myös spiritistejä ja huumeiden käyttäjiä ja kaikkea muutakin niinkuin kaikissa ihmisissä.
Tekeekö uskovien käynti vastaanotolla heidän syntinsä mitättömiksi ja hyväksyttäviksi. - noh poijjaat
Eroe kirjoitti:
arvovaltakiistaksiko nää keskustelut helluntailaisten kanssa aina menee.
Se 'johtajan-' elikkä 'piällysmiehentauti' taitaa vaivata varsinkin helluntailaisia, eikä aina vaan savolaisia.
Mikäs palstan johtaja sä itte sit luulet olevas. Tuolla tyylillä alat komenteleen. - itse..
Elisama kirjoitti:
Kerro minulle mitä se on.
Minun tietoni siitä ovat hyvin hatarat, vain muutama tutkinto alalla.
Perustutkinojen jälkeen erkoistutkintoja ja kymmeniä vuosia työssä olen sitä käyttänyt.
Kerro minulle mitä se on.miten psykologian tuntijana
esität hypnoosista ihan
järjen vastaisia mielipiteitä?
Hypnoosiopinnoissa pääaineena
on psykologia, ja sillä pelataan,
ei henkimaailman kanssa.
Toivoisi ammatti-ihmisiltä hieman
korrektimpia mielipiteitä asiasta,
joka on ollut lääketieteen
käytössä jo pitkään. mm.
psykiatrisessa sairaanhoidossa.
Oletan, että laskit eilen leikkiä
kauhuskenaarioillasi hypnoosista. - Elisama
Suo anteeksi mutta en oikein ymmärtänyt tarkoitustasi.
- Elisama
itse.. kirjoitti:
miten psykologian tuntijana
esität hypnoosista ihan
järjen vastaisia mielipiteitä?
Hypnoosiopinnoissa pääaineena
on psykologia, ja sillä pelataan,
ei henkimaailman kanssa.
Toivoisi ammatti-ihmisiltä hieman
korrektimpia mielipiteitä asiasta,
joka on ollut lääketieteen
käytössä jo pitkään. mm.
psykiatrisessa sairaanhoidossa.
Oletan, että laskit eilen leikkiä
kauhuskenaarioillasi hypnoosista.Ei kaikki ole aina sitä mitä ulospäin annetaan maallikoille ymmärtää.
Tietenkin hypnoosissa on erilaisia muotoja ja erilaisia hypnotisoijia samoin tavoitteita, mutta perus ei siitä muutu.
Kerro missä psykiatrisessa sairaalassa potilaita hoidetaan hypnoosilla (Suomessa).
Terapia ja hypnoosi on eri asia. - huolestunut lukija
hummani hei, kirjoitti:
Huputiti hummani hei.
Miksiköhän minulla tulee
aina tuo laulu mieleeni,
kun näen sinun niggisi?
Hai, se on kuule sie sil
haastaan hypnoosist, nii
puhutaan vaa sen verran,
juttuja, kiitos.Kyllä sinä olet jonkinlaisen holhouksen alainen, ei voi muuta sanoa.
- kiitos...
huolestunut lukija kirjoitti:
Kyllä sinä olet jonkinlaisen holhouksen alainen, ei voi muuta sanoa.
Tällä palstalla hyvin
usein ehdotetaan
keskustelijoille hoitoa,
holhoustaja ja lääkkeitä.
Sinulla lienee jokin
koululääketietettä pätevämpi
keino tehdä diagnoosi.
Toisaalta voit olla kyllä
itse hieman yksinkertainen,
kun mieli ei huumoriin taivu.
(Hän on sentään huumorimies,
jolle kirjoitin) - paljastavat,
kiitos... kirjoitti:
Tällä palstalla hyvin
usein ehdotetaan
keskustelijoille hoitoa,
holhoustaja ja lääkkeitä.
Sinulla lienee jokin
koululääketietettä pätevämpi
keino tehdä diagnoosi.
Toisaalta voit olla kyllä
itse hieman yksinkertainen,
kun mieli ei huumoriin taivu.
(Hän on sentään huumorimies,
jolle kirjoitin)ettei kaikki ole niinkuin pitäsi olla.
- Anonyymi
Eroe kirjoitti:
Toivoisin sinun nyt ottavan kehoituksesta vaarin. Sinuna menisin yhteisen tuttumme luokse, lähetyssaarnaajan, ja kertoisen perusteellisesti kaikki nuo mitä kerroit.
Voihan olla, että sinulla on patoutumia ja ne purkautuvat sitten vyöryllä?missa sina siela asut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
missa sina siela asut
sitten sinun pitaa vaan varoa etten tule raskaaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
missa sina siela asut
samassa paikassa kuin aina ennenkin
- Anonyymi
Eroe kirjoitti:
EN MINA OLE PAALLIKKO ETKA SINA MINUSTA ITSELLESI PAALLIKKOA SAA
- Anonyymi
Eroe kirjoitti:
EN MIKAAN OLEN TAVALLINEN IHMINEN VAAN USKO JO
- Anonyymi
Eroe kirjoitti:
Kerroit aika olennaisia asioita, jopa kammottavia. En ennen moista tiennytkään. Vai käyntikortti.
hän uskaltaa olla omalla nimellään.TUON USKON AIVAN TAYSIN
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
missa sina siela asut
TUUKKALANKYLATIELLA 4 D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sitten sinun pitaa vaan varoa etten tule raskaaksi.
mulla on kierukka jos se pettaa niin voin tulla raskaaksi
- rukoilen
En ole kiinnostunut hypnoosista. Meillä on elävä Jumala, joka kuulee rukouksemme. Siihen ei tarvita mitään hypnoosia. Ei kannata leikkiä sellaisilla alueilla,jotka eivät kuulu ihmisten ronkittavaksi. Yksin usko Jeesuksen sovitustyöhön riittää.
- semppi,
tahtoisimpa minäkin lukea miten uskovat ajattelevat kysytystä.
ja kaikenlainen pahuus avaa portit pahuuden valtakuntaan, mutta Jumalan rauha ja rakkaus sekä hyvyys avaa portit Jeesuksen Kristuksen taivaallisille joukoille;
Jer. 22:4
"Sillä jos te teette tämän sanan mukaan, niin tulee tämän linnan porteista sisälle, ajaen vaunuilla ja hevosilla, kuninkaita, jotka istuvat Daavidin valtaistuimella, tulee kuningas ynnä hänen palvelijansa ja kansansa."
Psalmit 24
3 "Kuka saa astua Herran vuorelle, kuka seisoa hänen pyhässä paikassansa?
4 Se, jolla on viattomat kädet ja puhdas sydän, joka ei halaja turhuutta eikä vanno väärin.
5 Hän saa siunauksen Herralta ja vanhurskauden pelastuksensa Jumalalta.
6 Tämä on se suku, joka häntä kysyy, joka etsii sinun kasvojasi, -tämä on Jaakob. Sela.
7 Nostakaa päänne, te portit, nostakaa päänne, te ikuiset ovet, kunnian kuninkaan käydä sisälle!"
2. Korinttolaiskirje 10
3 "Vaikka me vaellammekin lihassa, emme kuitenkaan lihan mukaan sodi;
4 sillä meidän sota-aseemme eivät ole lihalliset, vaan ne ovat voimalliset Jumalan edessä hajottamaan maahan linnoituksia.
5 Me hajotamme maahan järjen päätelmät ja jokaisen varustuksen, joka nostetaan Jumalan tuntemista vastaan, ja vangitsemme jokaisen ajatuksen kuuliaiseksi Kristukselle"- Vain siinä tavassa,
jolla otetaan yhteyttä tuonpuoleisiin. Koehenkilö saatetaan tilaan, jossa hänen mielensä passivoituu omien ajatusten ja tahdonvoiman suhteen.
Ei tunneta mitä hypnoosissa tapahtuu ja mistä koehenkilö tai hänen kauttaan esittävät sivupersoonat tietonsa ottavat. Osittain ehkä ihmisen alitajunnasta ja henkimaailmasta, kuten ns. jälleensyntymiskertomukset tulevat.
------
Meedio pystyy itse menemään transsiin, jota hypnoosi paljolti muistuttaa. Meediot tyhjentävät mielensä ajatuksista, jotta tulisi tilaa henkien esiintymiselle. Transsiin mennään lukemattomin eri tavoin ja rituaalein tanssien, rummuttaen, meditoiden tai joidenkin aineiden käytöllä. Pidemmälle kehittyneet pääsevät siihen tilaan melko helposti, kuten selvänäkijät apuvälineillään, mutta horrossaarnaajilla siihen tilaan joutuminen voi olla yllättävää ja pakonomaista.
--------
Kyse näissä on spiritismistä ja paranormaaleihin ilmiöihin kuuluvasta kokemuksesta, jota esim hypnoosia kokeillut ihminen puolustelee tietenkin oikeana. Väärä voitelu ja johdatus opettaa hyväksymään paratietoa kristillisyyteen, jolloin syöminen Herran pöydästä ja jonkun muun pöydästä tuntuu ihan luonnolliselta.
On yhdentekevää, millä itsensä eksyttää ja elää itsepetoksessa.
Pseudotieteelliset käsitykset hypnoositerapiasta ovat samasta lähteestä kuin esim henkiparannus tai reiki-rituaalit, mutta onpahan shamanismi ja okkultismi modernissa asussa
------
Esimerkkinä voi sanoa, kuinka samanlainen väärän voitelun sokeus vaivaa toronto-kokemuksen saaneita. Hekin vierastavat ristin sovitustyötä, veren evankeliumia ja synnistä tai syntisyydestä sekä kadotuksesta puhumista. Tunnekokemukset tärinöistä elaintarhailmiöihin ja juopumista ”Hengestä” tunnekylläisessä likoamisessa sekä rakkaudessa ”Jumalaan” olivat äärikarismaatikoilla todisteena Pyhän Hengen työstä, jossa kunnon pirskeet veivät ohi Sanan julistamisen ja lukemisen.
Matt. 6:23
Mutta jos silmäsi on viallinen, niin koko ruumiisi on pimeä. Jos siis se valo, joka sinussa on, on pimeyttä, kuinka suuri onkaan pimeys!
24 Ei kukaan voi palvella kahta herraa; sillä hän on joko tätä vihaava ja toista rakastava, taikka tähän liittyvä ja toista halveksiva. Ette voi palvella Jumalaa ja mammonaa. Vain siinä tavassa, kirjoitti:
jolla otetaan yhteyttä tuonpuoleisiin. Koehenkilö saatetaan tilaan, jossa hänen mielensä passivoituu omien ajatusten ja tahdonvoiman suhteen.
Ei tunneta mitä hypnoosissa tapahtuu ja mistä koehenkilö tai hänen kauttaan esittävät sivupersoonat tietonsa ottavat. Osittain ehkä ihmisen alitajunnasta ja henkimaailmasta, kuten ns. jälleensyntymiskertomukset tulevat.
------
Meedio pystyy itse menemään transsiin, jota hypnoosi paljolti muistuttaa. Meediot tyhjentävät mielensä ajatuksista, jotta tulisi tilaa henkien esiintymiselle. Transsiin mennään lukemattomin eri tavoin ja rituaalein tanssien, rummuttaen, meditoiden tai joidenkin aineiden käytöllä. Pidemmälle kehittyneet pääsevät siihen tilaan melko helposti, kuten selvänäkijät apuvälineillään, mutta horrossaarnaajilla siihen tilaan joutuminen voi olla yllättävää ja pakonomaista.
--------
Kyse näissä on spiritismistä ja paranormaaleihin ilmiöihin kuuluvasta kokemuksesta, jota esim hypnoosia kokeillut ihminen puolustelee tietenkin oikeana. Väärä voitelu ja johdatus opettaa hyväksymään paratietoa kristillisyyteen, jolloin syöminen Herran pöydästä ja jonkun muun pöydästä tuntuu ihan luonnolliselta.
On yhdentekevää, millä itsensä eksyttää ja elää itsepetoksessa.
Pseudotieteelliset käsitykset hypnoositerapiasta ovat samasta lähteestä kuin esim henkiparannus tai reiki-rituaalit, mutta onpahan shamanismi ja okkultismi modernissa asussa
------
Esimerkkinä voi sanoa, kuinka samanlainen väärän voitelun sokeus vaivaa toronto-kokemuksen saaneita. Hekin vierastavat ristin sovitustyötä, veren evankeliumia ja synnistä tai syntisyydestä sekä kadotuksesta puhumista. Tunnekokemukset tärinöistä elaintarhailmiöihin ja juopumista ”Hengestä” tunnekylläisessä likoamisessa sekä rakkaudessa ”Jumalaan” olivat äärikarismaatikoilla todisteena Pyhän Hengen työstä, jossa kunnon pirskeet veivät ohi Sanan julistamisen ja lukemisen.
Matt. 6:23
Mutta jos silmäsi on viallinen, niin koko ruumiisi on pimeä. Jos siis se valo, joka sinussa on, on pimeyttä, kuinka suuri onkaan pimeys!
24 Ei kukaan voi palvella kahta herraa; sillä hän on joko tätä vihaava ja toista rakastava, taikka tähän liittyvä ja toista halveksiva. Ette voi palvella Jumalaa ja mammonaa.estää "valvomalla" esimerkiksi tällaisen tilanteen?:
2. Kun. 19:7
"Katso, minä annan häneen mennä sellaisen hengen, että hän kuultuaan sanoman palaa omaan maahansa. Ja minä annan hänen kaatua miekkaan omassa maassansa.'"- voisivat selvittää
ekivaari kirjoitti:
estää "valvomalla" esimerkiksi tällaisen tilanteen?:
2. Kun. 19:7
"Katso, minä annan häneen mennä sellaisen hengen, että hän kuultuaan sanoman palaa omaan maahansa. Ja minä annan hänen kaatua miekkaan omassa maassansa.'"miltä tuntuisi saada yksi vaikuttava henki lisää! Jos ekivaaria asia kiinnostaa, saattaa vaikka noitayhteisöistä löytyä selvyyttä.
2. Kun. 17:7 liittyy Assurin kuninkaan lähettilään Rabsaken kohtaloon, kun tämä uhkasi Juudan kuningasta Hiskiaa ja hänen kansalaisiaan sotajoukon kanssa Jerusalemissa. Rabsake muistutti, kuinka muidenkaan kansojen jumalista ei ollut suojelemaan kansalaisia, niin kuinka Herra sitten pelastaisi Jerusalemin hänen käsistään. Hiskian ahdingon takia tuli k.o. sanat Herralta olla välittämättä Häntä 'häväisseestä Assurin kuninkaan poikasesta.'
Mahtoiko Rabsake paljoa huomata, kun Herra johdatti häntä hengen avulla? Herran, meidän Jumalamme valta käy yli kaikkien luotujen ja sallii joskus saatanan tai riivaajien toimintaakin.
Myös Hänen suuria tekojaan kansojen kohtaloita ohjaamaan osoittaa 2. Kun. 17. luvussa mainittu leijonien lähettäminen Samariaan, "koska he eivät tiedä, millä tavalla sen maan Jumalaa on palveltava."
Suuri vaikutus saattoi olla myös 19. luvun tapahtumissa, kun Assurin kuningas lähetti uuden sanansaattajan, joka taas kehotti olla luottamatta Jumalaan, kun ei naapurikansojen jumalatkaan pystyneet auttamaan. Kun Herran enkeli surmasi yhdessä yössä 185 000 sotamiestä, muuttuivat kuninkaan suunnitelmat, 19:35-36.
Ei ole ihmisestä 'valvomaan' ainakaan Herran tahtoa vastaan, mitä ekivaarikin useasti yrittää kirjoitella.
Aikaisemmassa ketjussa oli jo puhetta samasta asiasta:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000000217&posting=22000000042916953&view_mode=flat
Siinä oli hyvä kommentti:
"Hypnoosi ja suggestiot ovat henkimaailman asioita.
On vain erilainen tapa harjoittaa spiritismiä, kun mieli saatetaan transsin kaltaiseen passiviseen tilaan toisen henkiön toimesta tai myös itsehypnoosina.
”Oikein käytettyä” hypnoosia ei ole olemassakaan. Henkimaailman asiaksi sen tietää, koska tieteellisesti ei tunneta, mitä silloin tapahtuu. Siitä huolimatta sitä opetetaan ja on käytetty analysoitaessa kehon tai psyyken häiriötiloja, jolloin puhutaan suggestoterapiasta. Tällöin kuvitellaan, että voidaan esim etsiä lapsuuden traumoja ja ”hoitaa” niitä selailemalla ”alitajuntaa.”
Regressio-ilmöt ovat paljastaneet hypnoosin vaaralliseksi puoskaroinniksi, kun yritään kuljettaa ihmista taaksepäin elämässään tai entisissä elämissään. Monet tutkijat myöntävät olevan mahdollista henkien valtaan joutumisen hypnoosissa olevaan ihmiseen, ja sitä juuri ”jälleensyntymismuistojen” kummallisuudet osoittavat. Joku saattaa sanoa olevansa joku nykyisin elävä ihminen tai sitten jonakin tiettynä historian kuuluisuutena on elänyt lukuisa joukko koehenkilöitä. Huvittavana piirteenä on joskus laskettu kuinka monet ovat eläneet Kleopatrana, Napoleonina ja Aleksanteri Suurena jne.
Näin hypnoosi oikeastaan todistaa jälleensyntymisteoriat harhaoppiuskontojen valheiksi ja samalla osoittaa kyseessä olevan taikuuteen verrattavan tavan, jossa on mahdollista henkien sekaantuminen varomattoman ihmisen mieleen.
Raamattu kehottaa nimenomaan valvomaan itseään ja olemaan valppaana Sanaan tukeutuvana Kristuksen seuraajana eikä suinkaan asettumaan passiiviseen mielentilaan outojen voimien automaatiksi.
On laajalti tunnettua, miten hypnoosin mukaan erehtyneet uskovat ovat menettäneet halun lukea Raamattua ja heillä on suuria vaikeuksia rukoilla” (Lainaus loppu).- Eroe
Psykoottinen kokemus ta depernalisaatio-ilmiö.
Kauhistus kun uskovat meditoivat. Miksi eivät rukoile ja vietä tuota aikaa etsien Herran kasvoja? Jos vain nämä hypnoosi-heikit pääsisivät rukouksessa siihen asemaan, jossa Jumala alkaa puhumaan ja sieluun tulee kuin linnunmaitoa, eipä hypnoosi ihan heti kiinnostaisi.
Itse kun olen ollut joskus rukouksessa, olen saanut kokea kuinka elämän veden virrat juoksevat sisällä. Olen saanut tuntea kuinka Pyhä Henki hoitaa. Siinä alkaa kirkastumaan oma syntisyys ja asiat joita tulisi laittaa pois. Ei koskaan syyttävässä, vaan lempeässä ja rakkaudellisessä sävyssä.
Olen joskus ollut niin pöljä, että ole itse lopettanut liian aikaisin rukouksen, Herra en kestä enään!- Paavalin tapaan
Mistä sinä tiedät, että uskovat eivät rukoile etsien Herran kasvoja.
Minä rukoilen ja mietiskelen siinä samalla. En tietenkään vajotakseni johonkin tuntemattomaan, vaan tutkiakseni itseäni. Samalla mietiskelen myös Raamatun opetuksia.
Paavali kertoo tuntevansa Kristuksessa olevan miehen, joka ei tiennyt, oliko hän ruumiissaan vai ei saadessaan hengellisen kokemuksen. Se oli hänelle yhdentekevää. Hän jätti sen tiedon Jumalan varaan.
2. Kor. 12:2
"Tunnen miehen, joka on Kristuksessa: neljätoista vuotta sitten hänet temmattiin kolmanteen taivaaseen-oliko hän ruumiissaan, en tiedä, vai poissa ruumiista, en tiedä, Jumala sen tietää."
Yleisesti uskotaan ja pidetään totena, että Paavali kirjoitti itsestään ts. oli itse tuo kokija.
Usein uskovat eivät ymmärrä, että samantapaisia kokemuksia, joita saadaan Jumalan Pyhässä Hengessä, voidaan saada myös muista lähteistä.
Yleisin muu lähde on oma psyyke. Yltiökarismaattisuus joukkosuggestion muodossa tuottaa kaikenlaista. - Eroe
Sanoin tuon aika kärkevästi, en tahdo loukata.
- Eroe
Paavalin tapaan kirjoitti:
Minä rukoilen ja mietiskelen siinä samalla. En tietenkään vajotakseni johonkin tuntemattomaan, vaan tutkiakseni itseäni. Samalla mietiskelen myös Raamatun opetuksia.
Paavali kertoo tuntevansa Kristuksessa olevan miehen, joka ei tiennyt, oliko hän ruumiissaan vai ei saadessaan hengellisen kokemuksen. Se oli hänelle yhdentekevää. Hän jätti sen tiedon Jumalan varaan.
"Tunnen miehen, joka on Kristuksessa: neljätoista vuotta sitten hänet temmattiin kolmanteen taivaaseen-oliko hän ruumiissaan, en tiedä, vai poissa ruumiista, en tiedä, Jumala sen tietää."
Yleisesti uskotaan ja pidetään totena, että Paavali kirjoitti itsestään ts. oli itse tuo kokija.
Usein uskovat eivät ymmärrä, että samantapaisia kokemuksia, joita saadaan Jumalan Pyhässä Hengessä, voidaan saada myös muista lähteistä.
Yleisin muu lähde on oma psyyke. Yltiökarismaattisuus joukkosuggestion muodossa tuottaa kaikenlaista.Paavali kirjoitti Jumalan antamasta kokemuksesta, kokonaan toinen juttu. Onkohan näillä irtautujilla niin erinomaisia kokemuksia, että olisi pistin kuten Paavalilla?
Mitä ruumiista irtautujat ovat kertoneet,
se on ollut hyvin ahdistava kokemus. - Jumalan edessä
Paavalin tapaan kirjoitti:
Yleisin muu lähde on oma psyyke. Yltiökarismaattisuus joukkosuggestion muodossa tuottaa kaikenlaista.rukoillen, miettien tai mietiskellen (kunhan ajatukset eivät harhaile liiaksi) ja "kuunnellen" mitä Hänellä on sanottavaa.
Ei kukaan uskova nimenomaisesti pyri mietiskelyllään tai meditoinnilla mielensä tyhjentämiseen, kuten itämaisten uskontojen tai 'poika.tunturilta'-kirjoittaja ohjailee. Silloin pyritään vapautumaan ajatuksista ja tyhjentyneellä mielellä pääsemään korkeammalle jumaluuden tietoisuustasolle tai nirvanaan (=ykseyteen Jumaluutensa kanssa.)
Ei uskova vilpittömässä rukouksessaan noudata niitä 'tämän maailman ruhtinaan' ja valheen mestarin jäljitelmiä, jotka on tehty eksyttämään, kuten monia muitakin asioita uskonelämässä. - Anonyymi
Eroe kirjoitti:
Sanoin tuon aika kärkevästi, en tahdo loukata.
en minakaan loukkaa sinua enaan mutta halusin vaan tuon asian sinulle kertoa minulla on nyt aivan hyva olo toivottavasti sinakin saat viela hyvan olon itsellesi ja tulet tuonani kaymaan sita mina vaan toivon
- Anonyymi
Eroe kirjoitti:
Paavali kirjoitti Jumalan antamasta kokemuksesta, kokonaan toinen juttu. Onkohan näillä irtautujilla niin erinomaisia kokemuksia, että olisi pistin kuten Paavalilla?
Mitä ruumiista irtautujat ovat kertoneet,
se on ollut hyvin ahdistava kokemus.ei ole ja se on aivan varma
Suggestio (engl. suggestion, = johdattaa mieleen, ehdottaa, esittää).
>>"Parhaimman määritelmän suggestiolle on antanut Andre M. Weitzenhoffer. Hänen mukaansa suggestio on mikä tahansa verbaalinen tai nonverbaalinen, yksinkertainen tai monimutkainen kommunikaation muoto, jonka tarkoituksena on saada kohdehenkilö kokemaan asioita tai toimimaan tietyllä tavalla, joko hänen tahtonsa mukaisesti tai sen vastaisesti. Toisin sanoen suggestiossa on kyse toiseen henkilöön vaikuttamisesta, hänen ajatustensa, tunteidensa, halujensa ja käyttäytymisensä muuttamisesta. Tällöin suggestioiksi voidaan laskea muun muassa mainokset sekä selkeät käskyt, pyynnöt ja ohjeet.
Suggestointi voi saada aikaan voimakkaitakin muutoksia ihmisten toiminnassa. Tästä parhaimpia esimerkkejä ovat hypnoosiin liitetyt ilmiöt kuten hypnoosin jälkeen vaikuttavat posthypnoottiset suggestiot sekä plasebo.
Suggestioiden tehokkuutta edistää voimakas mielikuvitus. Henkilöistä, joille on tyypillistä erityisen voimakas mielikuvituselämä, käytetään nimitystä ”fantasiaan taipuvainen persoonallisuus”. Tähän ryhmään kuuluu noin 4–6 prosenttia ihmisistä.
Suggestion ei tarvitse olla heterosuggestiota, toisen ihmisen vaikuttamista toiseen. Suggestio voi olla myös autosuggestiota, jossa henkilö vaikuttaa itse omaan toimintaansa. Hyvä esimerkki autosuggestiosta on urheilijan mielikuvaharjoittelu."- Eroe
Ensin siteeraat ja sitten vesität siteeramasi, miksi?
Eroe kirjoitti:
1 "Oi te älyttömät galatalaiset! Kuka on lumonnut teidät, joiden silmäin eteen Jeesus Kristus oli kuvattu ristiinnaulittuna?"
Siinä oli Paavalilta selvä suggestion galatalaisille; katsella ristille naulittua Kristusta!
Ei sitä kukaan tarpeettomasti vesitä. Minä vain istutan ja Herra antaa sille siunauksen sadetta sen mukaan kuin se vettä tarvitsee!
>"Suggestion ei tarvitse olla heterosuggestiota, toisen ihmisen vaikuttamista toiseen. Suggestio voi olla myös autosuggestiota, jossa henkilö vaikuttaa itse omaan toimintaansa. Hyvä esimerkki autosuggestiosta on urheilijan mielikuvaharjoittelu."Eroe kirjoitti:
Suggestio on sekin kun kielillä puhuu.
- Eroe
ekivaari kirjoitti:
1 "Oi te älyttömät galatalaiset! Kuka on lumonnut teidät, joiden silmäin eteen Jeesus Kristus oli kuvattu ristiinnaulittuna?"
Siinä oli Paavalilta selvä suggestion galatalaisille; katsella ristille naulittua Kristusta!
Ei sitä kukaan tarpeettomasti vesitä. Minä vain istutan ja Herra antaa sille siunauksen sadetta sen mukaan kuin se vettä tarvitsee!
>"Suggestion ei tarvitse olla heterosuggestiota, toisen ihmisen vaikuttamista toiseen. Suggestio voi olla myös autosuggestiota, jossa henkilö vaikuttaa itse omaan toimintaansa. Hyvä esimerkki autosuggestiosta on urheilijan mielikuvaharjoittelu."Olet harhaoppinen aika pahasti.
- Millaista kuvittelua
Eroe kirjoitti:
Olet harhaoppinen aika pahasti.
ja ymmärtämättömyyttä on nähdä Raamatussakin olemattomia itsesuggestioita ja muuta okkultismia.
Et osaa punnita puheitasi eikä sinussa ole Jumalan kunnioitusta ja pelkoa Hänen pyhyytensä edessä.
Ja vielä kuvittelet siunauksen kastetta istutuksillesi. Toivottavasti lusteen taimet kuihtuvat pian pois. :( Eroe kirjoitti:
Olet harhaoppinen aika pahasti.
näkyy selvästi itsesuggestiota, sillä oman sielunsa kanssa keskustelua käypä rauhoittelee omaa sieluansa ja ehdottaa (suggestion) odottamaan;
Psalmit 42
5 (42:6) "Miksi murehdit, minun sieluni, ja olet minussa niin levoton? Odota Jumalaa. Sillä vielä minä saan häntä kiittää hänen kasvojensa avusta."- Eroe
ekivaari kirjoitti:
näkyy selvästi itsesuggestiota, sillä oman sielunsa kanssa keskustelua käypä rauhoittelee omaa sieluansa ja ehdottaa (suggestion) odottamaan;
Psalmit 42
5 (42:6) "Miksi murehdit, minun sieluni, ja olet minussa niin levoton? Odota Jumalaa. Sillä vielä minä saan häntä kiittää hänen kasvojensa avusta."Jossa ei ole itsesuggestiota.
Harrastatko sinä Eki suggerointia?
- Eroe
Aika monet sanovat näkevänsä asioita etukäteen. Se onkin helppo sano jälkikäteen. Itse tunsin erään ihmisen kohdalla suurta surua. Hän oli palava uskossa, mutta aina kylästä lähtien koin toivottomuutta syvällä hengessä. Sanoin tästä mitä koin vaimolle.
Meni vuosia, ja mies joka oli toimelias luopui uskostaan.
Mitä koin oli profetian henki. Se ei ollut haihattelua, koska sanoin asian etukäteen useaan kertaan. Se on haihattelua, jos puhuu vasta jälkeenpäin. - ilmi, että
hypnoosi on henkimaailman hommia. paha juttu.
- Eroe
Se on tutkimaton asia.
Raamatussa ei ole missään hypnoosista, vaikka täällä on siihenkin vedottu. Kuinkas muuten! - Anonyymi
Eroe kirjoitti:
Se on tutkimaton asia.
Raamatussa ei ole missään hypnoosista, vaikka täällä on siihenkin vedottu. Kuinkas muuten!juha oletko ajatellut moista asiaa sillä meiban parisuhbe loppuu siihen kunnes kuolema meibat erottaa.
- pitää yllä
hypnoosia,eksyen ja toisia eksyttäen.Onkhan jo luopio?
- Anonyymi
mina en halua mitaan maksullisia miehiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mina en halua mitaan maksullisia miehiä
kuulehan sina edunvalvoja saa paskan halvauksen kun me ei erotakkaan se ei saakkaan minulta ylimaaraistä satasta ri kai sillä ole valiä jun kukaan ei meitä ymmarra terv seija
- Anonyymi
Hypnoosissa ei ole mitään ihmeellistä. On tutkittu, että sama tila kuin hypnoosissa saavutetaan hypnotisoimalla, saadaan aikaan ihan vain television katsomisella. Itse olen käynyt lääkärin vastaanotolla hypnotisoitavana, samoin psykologin vastaanotolla. Kaikille hypnoosi ei edes toimi. Minulla se vei alkoholin juomisen pois, kun Jumala ei halunnut sitä minulta parantaa. Se paransi itseluottamustani hallitusti. Sillä saatiin vastaanotolla minulle vastaanottavaisempi mieli psykoterapian keskusteluille.
Turha ylihengellistää kaikkea ympärillä olevaa. Ei kaikki asiat ole aina vain joko Jumalasta tai Saatanasta. Hypnoosissa ei avata vapaata tahtoa yhtään kenellekään eikä yhtään millekään. Ihminen on hypnooisssa täysin omien ajatustensa herra ja voi itse milloin tahansa lopettaa hypnooissa olemisen. Kukaan ei pääse sanelemaan kenellekään yhtään mitään pakotetusti. Eikä uskovaisennsydämeen ja mieleen mahdu kahta herraa. Siellä missä on valo, sinne ei pimeys pääse,
Väitteesi on vain niitä hihhuleiden salaliittoteorioita.- Anonyymi
toisaalta minun pitaisi paasta taalta pois ja pian
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tulin jo takaisin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tulin jo takaisin
joo milla sina elat siellä
- Anonyymi
Juuri tuli hypnoosista varoitus jonkun raittiin uskovan suusta. Valitettavasti en nyt muista ohjelmaa.
Mielen manipuloimista hypnoosi on. Ei mitään Jumalan tahdon mukaista puuhaa siis. Sillä Jumala käskee alistamaan mielensä ja ajatuksensa Kristukselle, eikä hypnoosille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
miksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
miksi
kuulehan sina edunvaljoja laittoi meiban talon tikkurilassa myyntiin siitako kuulee minun mies etta niin on kaynyt niin silloin on parempi etten ole taalla sillä se tekee minusta jonkun muun niin sillä paasisin hyvin karkuun sitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri tuli hypnoosista varoitus jonkun raittiin uskovan suusta. Valitettavasti en nyt muista ohjelmaa.
Mielen manipuloimista hypnoosi on. Ei mitään Jumalan tahdon mukaista puuhaa siis. Sillä Jumala käskee alistamaan mielensä ja ajatuksensa Kristukselle, eikä hypnoosille.Ilmiselvästi et edes tiedä, että on olemassa lääketieteen käyttämää hypnoosia, jota käytetään potilaiden hoidossa. Kuvauksesi ei sovi millään tavalla siihen.
Nyt onkin niin, että samalla tavalla kun auto ei ole paha, vaikka sillä ajettaisiin lujaa väkijoukkoon, vaan auton kuski voi olla paha niin myöskään hypnoosi ei ole paha vaan se voi olla paha, joka käyttää hypnoosia pahoihin tarkoituksiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kuulehan sina edunvaljoja laittoi meiban talon tikkurilassa myyntiin siitako kuulee minun mies etta niin on kaynyt niin silloin on parempi etten ole taalla sillä se tekee minusta jonkun muun niin sillä paasisin hyvin karkuun sitä
kerro minulle jotakin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kerro minulle jotakin
ymmarsit aivan oikein ja mina haluan kabota ennen sita milloin tulet minun luona kaymaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmiselvästi et edes tiedä, että on olemassa lääketieteen käyttämää hypnoosia, jota käytetään potilaiden hoidossa. Kuvauksesi ei sovi millään tavalla siihen.
Nyt onkin niin, että samalla tavalla kun auto ei ole paha, vaikka sillä ajettaisiin lujaa väkijoukkoon, vaan auton kuski voi olla paha niin myöskään hypnoosi ei ole paha vaan se voi olla paha, joka käyttää hypnoosia pahoihin tarkoituksiin.Olen hoitoalalla. Ja huomannut sen, kuinka mm. luonnonlääketiede, jota ennen suosittiin vain joissain uushenkisissä yms. vaihtoehtoelämää viettävissä piireissä, on lyönyt itseään läpi koko ajan enemmän lääketieteessä. Joten totta hitossa on hypnoosiakin! Kohta saa mariakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen hoitoalalla. Ja huomannut sen, kuinka mm. luonnonlääketiede, jota ennen suosittiin vain joissain uushenkisissä yms. vaihtoehtoelämää viettävissä piireissä, on lyönyt itseään läpi koko ajan enemmän lääketieteessä. Joten totta hitossa on hypnoosiakin! Kohta saa mariakin.
Tässä yhteiskunnassa ja maailmassa on elämän joka osa-alueella nähtävissä asioita ja suuntauksia, jotka osoittavat aina vain kauemmas Jumalan tahdosta. Tuskin se potenssipillerin tekokaavakaan taivaasta aikanaan tipahti, vaikka sekin yleisesti on hyväksytty lääketieteessä. Tai joku muu vastaava asia.
Jumalan tahto on sekin, että yhteiskunnan pelisääntöjä noudatetaan, vaikka esim. koron periminen ei olekaan enää hänen tahtonsa. Mutta niinpä vaan sellainenkin tapa on yleisessä käytössä ja uskovatkin korkoa maksavat. Ja velkojaankaan on turha koittaa saada anteeksi raamattuun vetoamalla, vaikka raamatussa taisi olla 7 vuotta se ajanjakso, jonka kuluttua Jumala kehoitti antamaan kaikki velat anteeksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kerro minulle jotakin
se on ajatukseni mutta sinut haluan nahba ennen sinua ja että voisimme jutella
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kerro minulle jotakin
kuule edunvaljoja myy yhben talon jotta mina saan sita kautta rahaa ja tapio ei sita myisi eli kuun se myy sen ilman hanen lupaansa niin se tekeeminusta hakkelusta kun saa minut kasiini toivottavasti ymmarrat nyt hatani
- Anonyymi
kuule mistas taas tiedat etta mina sinun luokse paasen
- Anonyymi
Ihmisen alitajunnassa on valtavasti voimavaroja, viisautta ja tietoa. Se ei aina kuitenkaan pääse esille, koska ympäristö on täynnä impulsseja, jotka häiritsevät keskittymistä. Ihmisellä on myös taipumus "unohtaa" vaikeimmat asiat, koska ne herättävät ikäviä tunteita.
Mieli voi esim. piilottaa trauman aiheuttajan. Se kuitenkin lähes aina vaikuttaa elämään alitajunnasta käsin. Ihminen ei itsekään ymmärrä miksi hän reagoi, kuten reagoi. Hypnoosissa ajatusten kierre pysähtyy keskittymällä yhteen asiaan ja se voi avata mielen lukkoja. Em. vuoksi hypnoosia on käytetty esim. rikostutkinnassa. Se on auttanut muistamaan yksityiskohtia, joista on ollut apua.
Hypnoosissa ei ole mitään epäluonnollista. Se on vain yksi tekniikka mielen kaaoksen hiljentämiseksi ja selkiyttämiseksi. Sen pystyy tekemään itsekin, jos oppii tekniikan. Itselleni parhaimmat oivallukset tulevat unen rajamailla, jolloin mieli on hiljentynyt. Eli olen hypnoosin kaltaisessa tilassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmisen alitajunnassa on valtavasti voimavaroja, viisautta ja tietoa. Se ei aina kuitenkaan pääse esille, koska ympäristö on täynnä impulsseja, jotka häiritsevät keskittymistä. Ihmisellä on myös taipumus "unohtaa" vaikeimmat asiat, koska ne herättävät ikäviä tunteita.
Mieli voi esim. piilottaa trauman aiheuttajan. Se kuitenkin lähes aina vaikuttaa elämään alitajunnasta käsin. Ihminen ei itsekään ymmärrä miksi hän reagoi, kuten reagoi. Hypnoosissa ajatusten kierre pysähtyy keskittymällä yhteen asiaan ja se voi avata mielen lukkoja. Em. vuoksi hypnoosia on käytetty esim. rikostutkinnassa. Se on auttanut muistamaan yksityiskohtia, joista on ollut apua.
Hypnoosissa ei ole mitään epäluonnollista. Se on vain yksi tekniikka mielen kaaoksen hiljentämiseksi ja selkiyttämiseksi. Sen pystyy tekemään itsekin, jos oppii tekniikan. Itselleni parhaimmat oivallukset tulevat unen rajamailla, jolloin mieli on hiljentynyt. Eli olen hypnoosin kaltaisessa tilassa.>>Mieli voi esim. piilottaa trauman aiheuttajan. Se kuitenkin lähes aina vaikuttaa elämään alitajunnasta käsin. Ihminen ei itsekään ymmärrä miksi hän reagoi, kuten reagoi.<<
Siehä viisaita pohdit!....Ihmisen alitajunta on kyllä ihmeellinen ja miten se voikaan vaikuttaa voimakkaasti......Alitajunnan toimintaan liittyy myös geeettisyys.
Aatteleppa..........Ihmisen puhehäiriö änkytys aktivoituu juuri alitajunnan kautta........Ihminen ei tiedosta miksi änkyttää tilanteessa, jossa toinen ihminen on...........tutkakentässään.....Änkyttäjä ei mahdolistu änkyttämään yksin - yksin puhuessaan. Ainoastaan, jos luulee, jonkun kuulevan puhumisensa. Juuri alueiden tiedostamisen kautta änkyttäjä pääsee käsiksi itse ytimeen ja korjaamaan kasvun kautta ongelmansa.
Änkytyshän on ihmisen reagoimistila sisäiseen epävarmuuteen / pelkotiloihin.....Tulinen rakastuminen monasti - jopa poistaa änkytystä ihmiseltä - mutta änkytys palaa rakastumisen tunteen laantuessa...Mielikuvat ennallistuvat...
Kuten tiedämme. Ihmisen alitajunta imuroi valtavasti tietoa aistien kautta - ihmisen kohdatessaan toisensa....Tietoliikenne on valtavaa - molemmin puolin.......Ihminen ei tiedosta - tiedostaa ja ihmettelee tuntemuksiaan........Miksi toisen seurassa ahdistaa ja toisen ei jne......
Tai miten ihminen ihastuu - alitajunnan ohjaamana....... tänäkin on mielenkiintoinen alue ja siten on helpompi ymmärtää homoutta ihmisessä. Kaikki ihmisen oman tahtotilan ulkopuolista kehityksen ohjaamaa.
Markku Lievonen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
>>Mieli voi esim. piilottaa trauman aiheuttajan. Se kuitenkin lähes aina vaikuttaa elämään alitajunnasta käsin. Ihminen ei itsekään ymmärrä miksi hän reagoi, kuten reagoi.<<
Siehä viisaita pohdit!....Ihmisen alitajunta on kyllä ihmeellinen ja miten se voikaan vaikuttaa voimakkaasti......Alitajunnan toimintaan liittyy myös geeettisyys.
Aatteleppa..........Ihmisen puhehäiriö änkytys aktivoituu juuri alitajunnan kautta........Ihminen ei tiedosta miksi änkyttää tilanteessa, jossa toinen ihminen on...........tutkakentässään.....Änkyttäjä ei mahdolistu änkyttämään yksin - yksin puhuessaan. Ainoastaan, jos luulee, jonkun kuulevan puhumisensa. Juuri alueiden tiedostamisen kautta änkyttäjä pääsee käsiksi itse ytimeen ja korjaamaan kasvun kautta ongelmansa.
Änkytyshän on ihmisen reagoimistila sisäiseen epävarmuuteen / pelkotiloihin.....Tulinen rakastuminen monasti - jopa poistaa änkytystä ihmiseltä - mutta änkytys palaa rakastumisen tunteen laantuessa...Mielikuvat ennallistuvat...
Kuten tiedämme. Ihmisen alitajunta imuroi valtavasti tietoa aistien kautta - ihmisen kohdatessaan toisensa....Tietoliikenne on valtavaa - molemmin puolin.......Ihminen ei tiedosta - tiedostaa ja ihmettelee tuntemuksiaan........Miksi toisen seurassa ahdistaa ja toisen ei jne......
Tai miten ihminen ihastuu - alitajunnan ohjaamana....... tänäkin on mielenkiintoinen alue ja siten on helpompi ymmärtää homoutta ihmisessä. Kaikki ihmisen oman tahtotilan ulkopuolista kehityksen ohjaamaa.
Markku LievonenAivan oikein Markku. Tuollaista se ihmisenä oleminen on.:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan oikein Markku. Tuollaista se ihmisenä oleminen on.:)
JOO MILLOIN TULET MINUA TAPAAMAANOLLAANHAN ME JOSKU YHBESSAKIN TULTU SISALLE OVESTA TYHMAA TAMA ON JOS ME EI NAHBAJOYEN TULE JO
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kerro minulle jotakin
MRNE SITTEN KOTIISI JOS ET USKALLA TULLA JA YULE JOKU TOINRN KRTSÁ UUBELLEEN
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan oikein Markku. Tuollaista se ihmisenä oleminen on.:)
kuulehan juha mita sina teet nyt sen toisen naisen kanssa mika sinulla on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kuulehan juha mita sina teet nyt sen toisen naisen kanssa mika sinulla on
niin millä mallilla se juttu sinulla on juha
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
niin millä mallilla se juttu sinulla on juha
kuule meista ei yosiaankaan tieda juinka meiban jay se on taas vaihtanut sukunimensa ja lisaksi silla ei ole minkaan nakoista kasitusta ehkaisystä etta se sattuu taas olemaan tillainen huithapeli jos suomaan sanon enka tieda mista se nyt minunn otti yhtet yhteytta siina on koko arvoitus yjsi mies jos suoraan sanon ja voihan se olla ettei se minua hALUAKKAAN KUN MITAAN EN ENEMPAA TIEDA KUNNES ME NAEMME.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kuule meista ei yosiaankaan tieda juinka meiban jay se on taas vaihtanut sukunimensa ja lisaksi silla ei ole minkaan nakoista kasitusta ehkaisystä etta se sattuu taas olemaan tillainen huithapeli jos suomaan sanon enka tieda mista se nyt minunn otti yhtet yhteytta siina on koko arvoitus yjsi mies jos suoraan sanon ja voihan se olla ettei se minua hALUAKKAAN KUN MITAAN EN ENEMPAA TIEDA KUNNES ME NAEMME.
MIKA JUHA TOI NYT OLI
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MIKA JUHA TOI NYT OLI
TULE OIAN KAYMAAN NIIN SAAMME ASUAAN VARMUUDEN JOOJAN
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MIKA JUHA TOI NYT OLI
UNOHBA KOKO JUTTU
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MIKA JUHA TOI NYT OLI
KUULE EI SIINA MITAAN SITTEN SE OLI NIIN JA SE ON SITTEN SILLÄ SELVA SANON MINÄ
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KUULE EI SIINA MITAAN SITTEN SE OLI NIIN JA SE ON SITTEN SILLÄ SELVA SANON MINÄ
no se on hyva joten sen jalkeen kumpaakaan ei vaivaa koko asia
- Anonyymi
en osaa enka jaksa kuule tama paattyi nyt talla kertaa tahan silla menen nyt syömaan ja palaan taas jossakin vaiheessa
- Anonyymi
Mistä ihmeen hoitomuodoista?
Lääketieteellinen lääkärin antama hypnoosihoito ei avaa millekään saatanoille mitään portteja yhtään mihinkään.
Jos tuollaiseen mennään, pitäisi television katsominenkin lopettaa, sillä tutkimusten mukaan ihminen menee hypnoosiin jokankerta kun hän katsoo televisiota.
Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html3013875BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla
No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho62495Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2752387- 692190
- 761824
Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3991563MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/321351Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2001218Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku211156- 661153