galleriassa?
Onko kenelläkään tunnistettavaa
7
835
Vastaukset
- g.m puskassa
Ei pitäis olla profiiliakaan enää.
- esimerkiksi-kin-kin
siitä voi tunnistaa, jos oikein tarkkaan mun huulia katselee sillä silmällä irl:ssa :D
- Serpico
onkin huomattavasti haasteellisempaa. Onnistuisikohan tunnistaa vastaantulija huulikuvan perusteella...? :D
Serpico kirjoitti:
onkin huomattavasti haasteellisempaa. Onnistuisikohan tunnistaa vastaantulija huulikuvan perusteella...? :D
Se jää nähtäväksi... Tuleeko joku nykäisemään hihasta: "oletko Y.B, huulista vaan päättelin":)
- sut.
tunnistaa helpoiten pyjamasta :)
- MichikoXX
Rajasin kuvaa vähän. En tiedä, tuleeko kukaan tuijottamaan silmiäni niin läheltä, että niiden perusteella tunnistaa. Ilmeisesti niissä on jotain hypnoottista: eräs nuorukainen sanoi, että minulla on kauniit silmät ja jopa katsoi silmiin eikä tisseihin. Eräs nainen puolestaan reagoi "Hyvänen aika, kun sulla on suuret silmät!". Vähän kuin olisin iso paha susi. *murrrr*
Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3858468Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1732820- 131162
- 76998
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61903- 25896
- 55873
- 64832
- 50831
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72802