Pariisiin huippumalliks niin maksimipaino on pituus miinus 120. Mun maksimipaino olis 38kg :D
Jos haluaa
20
823
Vastaukset
miun maksimi paino sais olla 52
- zisel
miesten kohdalla tota paino-juttua mutta naisilla noin.
- Onpa
karseaa... Mulla olis 58 kg :O Johan lääkärit sanoivat hoikaksi, kun painoin 63 kg 20 vuotiaana... Nyt olen pari kiloa painavampi ja vieläkin sanotaan hoikaksi tai laihaksi. Lääkärit ei saa sanoa laihaksi.
- vielä,
että syömishäiriöistä en ole ikinä kärsinyt. Äitini on myös ollut hoikka nuoruudessaan.
- Papeete1
Mulla 37kg. Antaa olla vaan.. eihän semmoisena autchwithkuntoisena enää töitä pysty tekeen, ja kuoleekin ennenkuin kerkiää ekan tilin tuhlaan :D
- zisel
menis todennäkösesti sairaala-laskuihin kun siellä makais aina sillon kun ei ole töissä :-/
- Papeete1
zisel kirjoitti:
menis todennäkösesti sairaala-laskuihin kun siellä makais aina sillon kun ei ole töissä :-/
Sairaalan kassa vaan lihoisi.
En nyt löytänyt kunnon bodykuvaa mutta saa tuostakin jo jotain osviittaa
http://www.aijaa.com/v.php?i=4012188.jpg
Eli painan 54kg ja 37kg olisi se ihanne, joten mun pitäisi laihduttaa 17kg!!!! Mistä ihmeestä mä semmoisen määrän enää repäisisin!?!? Kyllä kuolema korjaisi ennenkuin se mallimittatavoiteen saavuttaisin.
Niin ja miten ruma ja huonokuntoinen sen jälkeen olisi. Iu.. :( - zisel
Papeete1 kirjoitti:
Sairaalan kassa vaan lihoisi.
En nyt löytänyt kunnon bodykuvaa mutta saa tuostakin jo jotain osviittaa
http://www.aijaa.com/v.php?i=4012188.jpg
Eli painan 54kg ja 37kg olisi se ihanne, joten mun pitäisi laihduttaa 17kg!!!! Mistä ihmeestä mä semmoisen määrän enää repäisisin!?!? Kyllä kuolema korjaisi ennenkuin se mallimittatavoiteen saavuttaisin.
Niin ja miten ruma ja huonokuntoinen sen jälkeen olisi. Iu.. :(avauksessa jossa kyselin niitä vartalonmuotoja, luin jotenkin nopeesti sun vastauksen väärin. Luin eka että sun paino on 44 :O Sitten luin uudestaan ja huomasin :D
Näyttää hyvältä. Ja noi sun hiukset on pidennykset, prkl!!! ;D - Papeete1
zisel kirjoitti:
avauksessa jossa kyselin niitä vartalonmuotoja, luin jotenkin nopeesti sun vastauksen väärin. Luin eka että sun paino on 44 :O Sitten luin uudestaan ja huomasin :D
Näyttää hyvältä. Ja noi sun hiukset on pidennykset, prkl!!! ;DEn mä mikään kuivankesän orava sentäs ole :)
Ei ole pidennykset, valitettavasti. Silloin ne voisi uskaltaa aina välillä pätkäistä pois. Noiden kasvattaminen taas vaati about 4v. joten täytyy miettiä tarkkaan ennen leikkuuta. Tosin niistä kyllä otettiin vähän aika sitten n.10cm pois ettei nyt ihan pisimmillään tuossa ole.
Mutta ajattele nyt.. 17kg!? Mä en toivu tuosta vähään aikaan. Mä en edes keksi missä mulla voisi olla läskiä 17kg:n verran. Niintai.. nehän kyllä laihduttaa myös lihaksetkin päästäkseen tuohon lukuun. - zisel
Papeete1 kirjoitti:
En mä mikään kuivankesän orava sentäs ole :)
Ei ole pidennykset, valitettavasti. Silloin ne voisi uskaltaa aina välillä pätkäistä pois. Noiden kasvattaminen taas vaati about 4v. joten täytyy miettiä tarkkaan ennen leikkuuta. Tosin niistä kyllä otettiin vähän aika sitten n.10cm pois ettei nyt ihan pisimmillään tuossa ole.
Mutta ajattele nyt.. 17kg!? Mä en toivu tuosta vähään aikaan. Mä en edes keksi missä mulla voisi olla läskiä 17kg:n verran. Niintai.. nehän kyllä laihduttaa myös lihaksetkin päästäkseen tuohon lukuun.onko se pituus miinus 120 niin kauheen radikaali mallinpitusilla... hmmm... 180 - 120 = 60... Onhan se nyt todella vähän muttei ihan niin aneeminen kuin just 37!
Sulla (ja Jazulla) on ihmeen hyvät hiukset suomalaisiks. - Papeete1
zisel kirjoitti:
onko se pituus miinus 120 niin kauheen radikaali mallinpitusilla... hmmm... 180 - 120 = 60... Onhan se nyt todella vähän muttei ihan niin aneeminen kuin just 37!
Sulla (ja Jazulla) on ihmeen hyvät hiukset suomalaisiks.Varmastikkin on, pituudessa. En kyllä tosiaan muuten tajua tuota ollenkaan. Mutta olen mä niitä tosi laihoja pitkiä irlissäkin nähnyt, ja kyllä ne aika luuta ja nahkaa ovat. Sitten kuvassa näyttävät heti paremmilta. Kumma juttu :)
Mussa on verta venäjänmailta tms. joka voisi osaltaan selittää tuon paksun ja nopeasti kasvavan hiuslaadun. - zisel
Papeete1 kirjoitti:
Varmastikkin on, pituudessa. En kyllä tosiaan muuten tajua tuota ollenkaan. Mutta olen mä niitä tosi laihoja pitkiä irlissäkin nähnyt, ja kyllä ne aika luuta ja nahkaa ovat. Sitten kuvassa näyttävät heti paremmilta. Kumma juttu :)
Mussa on verta venäjänmailta tms. joka voisi osaltaan selittää tuon paksun ja nopeasti kasvavan hiuslaadun.Miten paljon oot venäläinen?
Mulla oli pari vuotta sitten melkein ristiselkään saakka hiukset jotka oli luonnollisella korkkiruuvikiharalla. Sitten ajattelin alkaa blondaa tukkaani ja sen pituinen se. Nyt mä kulutan aikaani väittäen että jokaisella naisella jolla on kauniit hiukset, on pidennys :P - Papeete1
zisel kirjoitti:
Miten paljon oot venäläinen?
Mulla oli pari vuotta sitten melkein ristiselkään saakka hiukset jotka oli luonnollisella korkkiruuvikiharalla. Sitten ajattelin alkaa blondaa tukkaani ja sen pituinen se. Nyt mä kulutan aikaani väittäen että jokaisella naisella jolla on kauniit hiukset, on pidennys :PMun pappa oli viime sotien aikaan Venäjältä tänne pakoon tullut. Mummu taas oli suomalainen eikä osannut venäjää, joten siellä äidin lapsuudenkodissa ei venäjää puhuttu vaikka pappa tietysti osasi ja sukulaistensa kanssa puhui. Sukunimi niillä on kyllä venäläinen. Pappa kuoli ennen mun syntymää, joten jäi kokematta olisinko minä opetellut sen kanssa kieltä, ja oisinko pitänyt yhteyttä papan sukulaisiin. Nyt ei pidetä niihin mitään yhteyksiä.
Että en koe mitenkään oloani venäläiseksi vaikka sitä verta virtaakin suonissa. Jos pappa olis ollut pidempään elossa, niin asiat voisi olla toisin. - siis kuitenkin
Papeete1 kirjoitti:
Mun pappa oli viime sotien aikaan Venäjältä tänne pakoon tullut. Mummu taas oli suomalainen eikä osannut venäjää, joten siellä äidin lapsuudenkodissa ei venäjää puhuttu vaikka pappa tietysti osasi ja sukulaistensa kanssa puhui. Sukunimi niillä on kyllä venäläinen. Pappa kuoli ennen mun syntymää, joten jäi kokematta olisinko minä opetellut sen kanssa kieltä, ja oisinko pitänyt yhteyttä papan sukulaisiin. Nyt ei pidetä niihin mitään yhteyksiä.
Että en koe mitenkään oloani venäläiseksi vaikka sitä verta virtaakin suonissa. Jos pappa olis ollut pidempään elossa, niin asiat voisi olla toisin.aika paljon venäläistä verta...
Pappa = isä!!!!! EI missään nimessä isoisä tms.
- kitekatti-
175cm ja 55kg,pariisiin siis:b..mallinhommat kyl oikeestikkin kiinnostais.
- zisel
liian lyhyt Pariisiin mutta muualla pärjäisit loistavasti! Mikset ole mennyt jo??
- Kitekatti-
zisel kirjoitti:
liian lyhyt Pariisiin mutta muualla pärjäisit loistavasti! Mikset ole mennyt jo??
olis toisalta kamalaa olla niin toisten arvosteltavissa.
- zisel
Kitekatti- kirjoitti:
olis toisalta kamalaa olla niin toisten arvosteltavissa.
rekisteröidy tälle palstalle ja kirjottele pari viikkoa. Siinä kun saa paskaa niskaan, saa jo ekan valmennuksen kestää kritiikkiä ja arvostelua :D
- NevilleR
olis ihan suht mukava kylä jollei siällä olis nin paljon niitä pariisilaisia. Mä saisin sentään painaa yli 60 kg, mutta elämä ilman lihaksia vois olla pikkusen aneemista.
/Nev - täällä . ....
joko ylläpito (mieluiten näin) tai pelkuri... poisti keskustelun pappa = isä. Se ei kuitenkaan muuksi muutu!
Monessa muussa kielessä isää tarkoittava sana on mm. papa. Näitä kieliä ovat esim. saksa, ranska (lastenkielellä), hollanti, espanja (lastenkieli ja heittomerkillä puhekielessä).
Ketjusta on poistettu 33 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 94914
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt54858Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61788Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa141698- 65665
- 78521
- 39498
- 40486
Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto86467Olit kyllä niin
Tunnekylmä lopussa että ei ole paluuta enää niihin rakkaudentunteisiin joita joskus koki44467