tiedätkö ikäryhmän

....

minkä ikäiset sinusta yleensä kiinnostuvat?

15

569

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • scale

tosin jouduin mä joskus vähän päälle parikymppisenä erään viisikymmppisen naisen kiinnostuksen kohteeksi, eikä se kyllä ollut imartelevaa, sehän olisi voinut ikänsä puolesta olla mun äitini.

• jarona

jos olen ikäisteni bileissä niin ne mun ikäset, mut jos olen nuorempien seurassa niin ne nuoret pojat. Se on kyllä välillä hassua. Vanhemmat miehet harvemmin mutta en mä missään liikukaan missä niitä tapais.

• Yxikin 22v valehteli olevansa 30v tarkoituksella pokata minut 46vuotiaana.
      Monikin sanonut isällisyyteni nuorten ymmärtäjänä

Junnutreenien vetäjänä asia olisi selvä.

Mutta, jos istun päivää paistattelemassa puiston
      penkillä vanhempi Suomiämmä inhoaa "pultsaria"

Mutta tytöt tulevat juttelemaan aikuisten mielestä "pikku murheistaa"

Ihan kivaahan se on, mutta kiusallisesti luullaan
      minua tyttöjä pyydysteleväksi pedofiiliksi.

Onkohan joku psykologi selittämässä ilmiön?????

• random_N

Pääosin ei minkään ikäiset.

Lapsuusmaisemissa mitä vanhempi nainen sen uteliaampi asioitteni suhteen :-D

• teme.

minusta ei kiinnostuta sen kummemmin. Oma ikäluokka /- n. 10 vuotta on tuntunu olevan haarukkana.

• Papeete1

Onhan noita kaikenikäisiä, mutta jostain syystä määrällisesti huomattavasti enemmän kiinnostuu nuoremmat miehet.

Ei siinä mitään, tunnenkin oloni kotoisaksi hieman nuorempien kanssa, mutta ikäero rassaa mua jossain määrin. En oikein kehtaisi, saa hienon maineen äkkiä.

• Anonymous random visitor

20-60 vuotiaat. Pääpaino 20 voutiailla. Niillä on joku buumi menossa kun vanhemmat naiset kiinnostaa. Muoti-ilmiö kait.

• Minusta kiinnostuvat joko reilusti vanhemmat tai sitten 18-24 vuotiaat.. mutta nuorukaiset ovat kuitenkin selvästi niskan päällä..Lähemmäs oman ikäisiin ei vaan millään törmää. Olen 28.

• tiedän, tiedän

Yleensä samanikäiset, joista itse kiinnostun.

• en 1995 jälkeen ole kertaakaan seurustellut itseäni nuoremman naisen kanssa.

• "Sä lyötyä miestä näin lyöt.
        on lapsilla näläkä
        jäi caña pellolle työt" (latojan huom on a ei o)

Hector

• on nuorempaa ja saman ikäistä jne mutta ehkä voiton viepi ne kymmenisen vuotta vanhemmat ja hyvä varmaan niin.

• En.kerro

suurinpiirtein 0-100-vuotiaat :)

Mutta jos tarkoitat, että minkä ikäiset kiinnostuu seksuaalisessa mielessä, niin sitten ehkä /- 10 vuotta verrattuna omaan ikään. Jotain siltä väliltä.

• 20-35 vuotiaat..

Itse olen siis 31v...naiseni ovat lähes poikkeuksetta olleet useita vuosia (tän hetkinen on 7 vuotta mua nuorempi) itseäni nuorempia..
      Ehkä olen sit niin lapsellinen. ;)

• Mutta jos pitäis jotenkin rajata, niin 25-40-vuotiaat vois olla enemmistöö. Tuokin johtuu varmaan siitä, että tuon ikäisten kanssa tulee oltua eniten tekemisissä.

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      94
      914
    2. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      54
      858
    3. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      61
      788
    4. Miehen ja naisen ystävyys

Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa
      Ikävä
      141
      698
    5. Pidätkö itseäsi varattuna

Kaivatullesi?
      Ikävä
      65
      665
    6. 78
      521
    7. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      39
      498
    8. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      40
      486
    9. Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta

ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto
      Pyhäjärvi
      86
      467
    10. Olit kyllä niin

Tunnekylmä lopussa että ei ole paluuta enää niihin rakkaudentunteisiin joita joskus koki
      Ikävä
      44
      467
    Aihe