mitä ajattelisit monte

jos suomeen tulisi

sama kulttuuri kuin muslimi maissa? naiset kulkisivat verhottuina ja olisivat selvästi miehen alapuolella ja heidän palvelijoinaan?

4

197

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mut minä ajan tasa-arvon asiaa niin hyvässä kuin pahassa.
      toisin kuin femakot,esim tuossa aloituksessani missä nainen raiskasi ryöstäjää kolme päivää,ei yksikään palstan femakoista tullut paheksumaan naisen tekoa.

eli ne hyväksyvät että naiset raiskailevat miehiä, ehkäpä nyt juovat jossakin teetä hiljaa hihittäen feministisessä hurmiossaan.

• ..............................

Raiskauksia lisäävästä politiikasta

* ”Kollektiivisessa närkästyksessäni huomaan välillä, että minun on vaikea tuntea aitoa sympatiaa näiden rikosten uhreja kohtaan. Tunnen houkutusta ajatella, että naiset saavat sitä, mitä pyytävät. Yritän kuitenkin olla ajattelematta näin. Koska kaikki naiset eivät ole sellaisia kuin Virtanen, Biaudet ja Filatov. Raiskaukset tulevat joka tapauksessa lisääntymään. Koska näin ollen yhä useampi nainen tulee joka tapauksessa raiskatuksi, toivon hartaasti, että uhrinsa sattumanvaraisesti valitsevien saalistajien kynsiin jäisivät oikeat naisihmiset. Vihervasemmistolaiset maailmanparantajat ja heidän äänestäjänsä. Mieluummin he kuin joku muu. Heihin ei tehoa mikään muu kuin se, että monikulttuuri osuu omaan nilkkaan.” (20. joulukuuta 2006, viittaa työministeriön maahanmuuttopolitiikan johtajaan Mervi Virtaseen, RKP:n kansanedustajaan Eva Biaudet’hen sekä tuolloiseen työministeri Tarja Filatoviin)

* ”Sanon aivan suoraan, että jos maahanmuuttajajengi raiskaa Rosa Meriläisen, minä olen tapauksesta yksinomaan iloinen. Olen valmis sanomaan tämän suoraan aivan koska, missä ja kenelle tahansa. Pystyn myös perustelemaan sen: Se on moraalisesti oikein, koska Meriläisen kaltaiset ihmiset ovat syyllisiä siihen, että noita tyyppejä tulee Suomeen. Se vähentää raiskaajien Suomessa oloon syyttömien naisten tilastollista todennäköisyyttä tulla raiskatuksi. Se on opettavaista.” (Halla-aho blogissaan 20. joulukuuta 2006. Halla-aho poisti huomiota herättäneen kohdan puoli vuorokautta sen jälkeen, kun se oli julkaistu)[13])
      http://fi.wikiquote.org/wiki/Jussi_Halla-aho

• ..perehtyä muslimimaiden eri kulttuureihin ennen kuin päästää typeriä yleistyksiä suustaan?!

Muslimi kulttuuria on melkosen laidasta laitaan...jopa pelkästään Lähi-Idässä löytyy hyvinkin erilaisia yhteisöjä. Puhumattakaan siitä millasita on muslimikulttuuri esim Pakistanissa tai Indonesiassa suhteessa vaikka Pohjois-afrikan vastaaviin...

Eihän voida myöskään ykskantaan leimata kaikkia kristinuskoa harjoittavia maita saman kultturiperimän alle...

• the one

Minä tykkään muslimeista kun ne ottaa väkisin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      94
      914
    2. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      54
      858
    3. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      61
      788
    4. Miehen ja naisen ystävyys

Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa
      Ikävä
      141
      698
    5. Pidätkö itseäsi varattuna

Kaivatullesi?
      Ikävä
      65
      665
    6. 78
      521
    7. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      39
      498
    8. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      40
      486
    9. Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta

ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto
      Pyhäjärvi
      86
      467
    10. Olit kyllä niin

Tunnekylmä lopussa että ei ole paluuta enää niihin rakkaudentunteisiin joita joskus koki
      Ikävä
      44
      467
    Aihe