Sopiva synttärilahja ...ja romanttinen. Juuri kortin saaneelle neidolle 18-v. lahjaksi...Auton hinausköysi.
Miä repesin, kun kuulin tän radiosta.
Kertokaa nyt lisää. Miten tää miehen logiikka toimii, että saadaan yhtä loistavia lahjaideoita.
Mä voin aloittaa:
1. Kananmunien kennossa pääsiäismunaylläreitä ...kauniissa kääreessä ja runo lahjakortiksi kirjoitettuna (mies ite syönyt suklaamunat...siis se yllätyslahjahan niissä on juuri mukavinta!)
Epäonnistunut lahja
13
383
Vastaukset
niin mie ottaisin sen
- lahjaksi......
monte24 kirjoitti:
jälkiabortti
- ökjjfl
monte24 kirjoitti:
Vai ei Lexus kelvannut? Onhan se ihan nomaalia, että murkuilla tunnetilat heittelevät, mutta onkohan tämä ihan tarpeeksi kypsä rattiin?
Minusta kaiken maailman lahjat ovat liian keskeisiä ja vaikeita asioita nykyään. Ärsyttää, että ihmiset loukkaantuvat lahjoista. Kyse on vain muistamisesta ja itse lahja on toissijainen asia. Ainakin minulle on ihan sama, saanko lahjaa vai en ja mikä se sitten on. Hinausköysikin kelpais, vaikken tosin tarvitse sitä mihinkään. - rusalkaa
ökjjfl kirjoitti:
Vai ei Lexus kelvannut? Onhan se ihan nomaalia, että murkuilla tunnetilat heittelevät, mutta onkohan tämä ihan tarpeeksi kypsä rattiin?
Minusta kaiken maailman lahjat ovat liian keskeisiä ja vaikeita asioita nykyään. Ärsyttää, että ihmiset loukkaantuvat lahjoista. Kyse on vain muistamisesta ja itse lahja on toissijainen asia. Ainakin minulle on ihan sama, saanko lahjaa vai en ja mikä se sitten on. Hinausköysikin kelpais, vaikken tosin tarvitse sitä mihinkään.että neitoa joutuu kuitenkin hinaamaan ties mistä. Sitte on köysikin valmiina.
- tarpeelliset
lahjat ovat aina niitä parhaita.
Neito arvostaa lahjaa muutaman vuoden kuluttua. - scale
Vaimo kertoo tulevasta synttärilahjasta sen verran, että siinä on lukko.
No äijä on ihan täpinöissään ja vartoo lahjaksi uutta puoliautomaattipistoolia.
Saa lahjaksi kaulakorun!!! Vähänkö äijällä kyrpä ottassa?- gfdsfds
ainakaan Suomessa ostaa pistoolia lahjaksi? Aseen kanto- ja ostoluvat ovat henkilökohtaisia ja ne pitää itse hakea poliisiasemalta. Ostoluvassa kai mainitaan, mitä ja mistä ollaan ostamassa.
Mut joo, naiset valittavat huonoista lahjoista, mutta miehen on kuitenkin oltava iloinen naiselta saamastaan lahjasta, oli se sitten vaikka koru tai varvastossut, vaikkei niistä pitäisi yhtään enempää kuin nainen rautakangesta. - rusalkaa
gfdsfds kirjoitti:
ainakaan Suomessa ostaa pistoolia lahjaksi? Aseen kanto- ja ostoluvat ovat henkilökohtaisia ja ne pitää itse hakea poliisiasemalta. Ostoluvassa kai mainitaan, mitä ja mistä ollaan ostamassa.
Mut joo, naiset valittavat huonoista lahjoista, mutta miehen on kuitenkin oltava iloinen naiselta saamastaan lahjasta, oli se sitten vaikka koru tai varvastossut, vaikkei niistä pitäisi yhtään enempää kuin nainen rautakangesta.mielelläsi vastaan essun ja keittokirjan...kauniiseen kääreeseen laitettuna?
- scale
gfdsfds kirjoitti:
Mut joo, naiset valittavat huonoista lahjoista, mutta miehen on kuitenkin oltava iloinen naiselta saamastaan lahjasta, oli se sitten vaikka koru tai varvastossut, vaikkei niistä pitäisi yhtään enempää kuin nainen rautakangesta.aseliikkeeseen. Kyllä mä lupa-asiat tajuan, sillä mulla on erinäisiä aseita.
- rusalkaa
Voisko nainen sitte ostaa iteleen sexyn alusasun...mieshän sitä kattelee?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1011021
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt57969Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61820Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa142774- 65685
- 78541
Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto89538Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel101532- 39518
- 40516