Onko miehillä mitään vaatimuksia

Kysyn miehiltä.

naisen käyttämän puhekielen suhteen parisuhdetta silmällä pitäen?

Kuuluuko sinun naisesi jokapäiväiseen(!) kielen käyttöön sanat typerä, ilkeä, tyhmä, idiootti, kusipää ym. nimittelevät sanat.
Hyväksyisitkö jokapäiväisen nimittelyn silloin, kun se kohdistuisi muihin kuin sinuun vai et ollenkaan?

20

762

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • riippuu ihan siitä millä mielellä nuo sanotaan, toiselle voi sanoa rakastavasti rumasti.

• FiliaFerusFabulosus

"Oi minun rakas idioottini, älä ole imbesilli vaan tee jo jotain siellä..."
        ;D

• FiliaFerusFabulosus kirjoitti:

;D

eihän noi kaikkien kanssa toimi

• lieviä nimityksiä,
        FiliaFerusFabulosus kirjoitti:

;D

mutta kyse onkin siitä et kun toista kutsuu niillä, eikä oikeasti tarkoita sanan merkitystä. Esim.mies tai ystävä kaataa juomat päällensä, niin saatan nauraa senkin idjotti..mut en tietenkään todella tarkoita sitä.

• lieviä nimityksiä, kirjoitti:

mutta kyse onkin siitä et kun toista kutsuu niillä, eikä oikeasti tarkoita sanan merkitystä. Esim.mies tai ystävä kaataa juomat päällensä, niin saatan nauraa senkin idjotti..mut en tietenkään todella tarkoita sitä.

paskamaha nimitystä minusta,eikä mulla ollut edes iso maha siihen aikaan:)

• scale

koska mä ihastun ulkoiseen olemukseen.

Jos me taas muuten sovittaisiin yhteen, niin mehän oltaisiin selät vastakkain ja tarvittaessa annettaisiin kyytiä vaikka koko maailmalle, koska en alkaisi parisuhteeseen jos ne ei todellakaan ansaitsisi niitä nimityksiään. Jos ne taas ansaitsee sen, niin mä varmasti keksisin niille verbaalisesti lahjakkaana pahempiakin nimityksiä.

Jos ne kohdistuisivat minuun, niin kyllä mä hienovaraisempiakin vihjeitä ymmärrän.

• ap.

sitten nimitellään ihmisiä estoitta?

• scale
        ap. kirjoitti:

sitten nimitellään ihmisiä estoitta?

tyhmiä kusipää mulkkuja. Hyvät tyypit saa olla rauhassa.

• ap.
        scale kirjoitti:

tyhmiä kusipää mulkkuja. Hyvät tyypit saa olla rauhassa.

no niitäkö näkyy päivittäin ja sitten pettää itsehillintä?

• scale
        ap. kirjoitti:

no niitäkö näkyy päivittäin ja sitten pettää itsehillintä?

mulla on lähiympäristö kusipäävapaata aluetta. Eli olen siunattu hyvillä naapureilla.

Anna mä arvaan yhden jutun. Sä teit tän aloituksen ihan vaan papun iloksi? Taisi osua ja upota?

• ap.
        scale kirjoitti:

mulla on lähiympäristö kusipäävapaata aluetta. Eli olen siunattu hyvillä naapureilla.

Anna mä arvaan yhden jutun. Sä teit tän aloituksen ihan vaan papun iloksi? Taisi osua ja upota?

onko tuollainen puhe yleistäkin.
        Mikä osui ja upposi?

• vain......

kuuluu näyttää nätiltä, en mä sen sanomisia juuri kuuntele

• ap.

kai nekin vaihtelevat sanomisten mukaan?

• naiset.......
        ap. kirjoitti:

kai nekin vaihtelevat sanomisten mukaan?

ovat seksyjä ja jopa seksikkäimmillään vihaisen tai muuten nyrpeän näköisinä

• sanottuna en jaksas kuunnella. Enemmän kai tuo jokapäiväinen nimittely kertoisi negatiivissävytteisestä asenneprobleemasta.

• mirame81

Vaikka olen nainen vastaan nyt kuitenkin...

Nimittely on henkistä pahoinpitelyä parhaillaan. Kenenkään ei tule siihen ALISTUA,koska SE ``SYÖ`` parisuhteesta kaiken ilon,vaikuttaa itseluottamukseen,lamaannuttavat(kommunikaation).Alistuvalla osapuolella ei löydy haluja eikä voimia tehdä hyvää toiselle(niin koira vastaa kun huudetaa). Tuo sanonta pitää niin paikkansa.

Enkä mie nyt ihan asiasta tietämättömänä kommentoi. Koska nimittely ei ole sukupuoli sidonnaista (kunne naiset vaan..) Miulla on elämässä tosiaan ollut kumppani jonka viikottaiseen sanavarastoon kuului sana HUORA,tyhmä,paskapää (lista ois pitkä) .Hän puhui niin koska tiesi etten muusta hermostuisi(halusi satuttaa).ALISTAA!

Kuitenkin nämä vihaiset purkaukset,halveksunta,ärsyttävä käyttäytyminen tuhosivat luottamuksen. Ei voinut puhuakkaan, kun ei uskaltanut sanoa OMAA MIELI PIDETTÄÄN.(Fyysisen väkivallan uhkakin oli olemassa).

Kaikki kommunikointi loppui niin käy myös teille...Koska mitään hyvää sanottavaa toiselle ei ole.Hiljaisuus synnyttää tyytymättömyyttä: yhteiseen elämään,suhde kylmenee,se kaikki rakkaus mitä oli lakkaa olemasta ´´elossa``.

Minusta tuli katkera siltä osin että meni niin monta vuotta hukkaan alistumalla. Nyt asiat on toisin olen siitä onnellinen. elän parisuhteessa jossa toinen kunnioittaa tunteitani. Ja usko vaan olen pirun tyytyväinen siitä. Ettei meillä ole yhteisiä lapsia,sillä 7v alistettuna oli jo tarpeeksi.

• Rouhela

Kieli kertoo siitä mitä sisältä löytyy. Satunnaisesti käytettyinä voivat olla ok mutta toistuessaan kertovat asenneongelmasta maailmaa kohtaan.

On vain ajan kysymys milloin nimittelijä kääntää nimittelynsä minua kohtaan. Ja jos jokin on väärin se on väärin riippumatta siitä kohdistuuko vääryys minuun vai johonkin muuhun ihmiseen.

• Papeete1

Sitä ollaan taas kunnon vauhdissa :)

• Asiasta.huvittunut

Kuka tuollaista vitun typerää junttiakkaa jaksaisi kuunnella? En minä ainakaan.

• vato retro

Kovin työväenluokkainen puheenparsi rumentaa naista.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      101
      1021
    2. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      57
      969
    3. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      61
      820
    4. Miehen ja naisen ystävyys

Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa
      Ikävä
      142
      774
    5. Pidätkö itseäsi varattuna

Kaivatullesi?
      Ikävä
      65
      685
    6. 78
      541
    7. Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta

ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto
      Pyhäjärvi
      89
      538
    8. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      101
      532
    9. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      39
      518
    10. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      40
      516
    Aihe