TM lopputaulukko virheellinen

Asiantuntija_123

Lehden loppuarvostelussa on seuraavat virheet: 1. Kiihtyvyys. Oikeat pisteet Subaru 9, Renault ja Ford 8, VW 7. perustuen sivun 24 tuloksiin. 2. Tavaratilat Subaru 9, VW ja Renault 8, Ford 7. Olen käynyt itse toteamassa, alakoululainenkin jo näkee. 3. Takapenkki. Subaru 8, VW 8, Renault 7, Ford 8 4. Kulutus. Subaru 9, VW 9, Renault 7, Ford 7 Johtopäätös: VW:n voitto on vähän niin ja näin. Subaru hengittää niskaan. Ja muuten omistan itse VW:n Touranin, mutta en osta Tiguania, koska siinä on älyttömän pieni tavaratila. Sen näkee jo alakoululainenkin. Miksi ei TM testaaja???? Eli voisiko nyt ihan oikeasti tehdä sellaisia oikeita vertailuja eikä syöttää ihmisille vääriä mielikuvia. Luotan muissa kohdissa TM:n asiantuntevuuteen, mutta en todellakaan usko loppuarvosteluun ja sitä kautta ihmisille markkinoitaviin mielikuviin. Miksi TM ei uskalla aidoti pisteyttää sitä mitä tekstissä lukee???

8

919

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yläkoululainen

Näkeekö alakoululainen jotenkin paremmin kun muut?

• Excelisti

VW 8,5. Subaru 8,4. Ford 7.9, Renault 7.7. VW voittaa jos henkilöautoa haetaan. Muussa tapauksessa Subaru voittaa.

• Ihmetystä

Aikalailla ihmetellen lueskelin kyseistä TM:n juttua. Tyylipisteitä en kovin paljoa tekstille anna, mutta ehkä se menee vielä kirjoittajan kokemattomuuden piikkiin. Mutta mitä tulee mittaustuloksiin ja niistä saatuihin arvosanoihin, niin sitä logiikkaa en kyllä ymmärrä. Varsinkaan, kun lehden etulärväkkeessälukee tekniikan maailma. Olisi ilmeisesti pitänyt laittaa lainausmerkkeihin. Valot ja näkeminen, eikö siihen todellakaan saatu eroja? Eikö kaukovaloilla olekkaan suurta merkitystä ja jos ei, niin miksi ei? Onko Subarun kontti pisimmillään vain 1,5 metrinen? Ennen on muistaakseni vaikuttanut arvosanoihin myös varustelu tyyliin onko vakiona vai pitääkö maksaa ekstraa. Niin, ja paljonko kyseisen autoluokan auto saa kuluttaa saadakseen arvosanaksi kympin? Arvosteluasteikon raja-arvot olisi ihan mukava nähdä, vai eikö niitä ollutkaan?

• Tsemppe

Eipä voi hitlerin kostoa kehua,olipa malli mikä tahansa.

• Tuuli maailma

Kyllä se kolme pistettä olis kuukunnu sille kaupunkiajosta ku maaseudulla voi käyttää kolmos vaihde ja pitkät valot on hyvä olla ku lämmityslaite pelaa. ei ole raiteita solleen

• se on

Tarvitko enemmän rautalankaa?

• testi...

Fordissa on vakiona polttoainelämmitin... Mahtoikohan tulla jopa kulutuksiinkin mukaan...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      145
      6318
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      58
      4422
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2958
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      61
      2917
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1895
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1554
    7. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1496
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      38
      1475
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      32
      1290
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      1191
    Aihe