Lehden loppuarvostelussa on seuraavat virheet: 1. Kiihtyvyys. Oikeat pisteet Subaru 9, Renault ja Ford 8, VW 7. perustuen sivun 24 tuloksiin. 2. Tavaratilat Subaru 9, VW ja Renault 8, Ford 7. Olen käynyt itse toteamassa, alakoululainenkin jo näkee. 3. Takapenkki. Subaru 8, VW 8, Renault 7, Ford 8 4. Kulutus. Subaru 9, VW 9, Renault 7, Ford 7 Johtopäätös: VW:n voitto on vähän niin ja näin. Subaru hengittää niskaan. Ja muuten omistan itse VW:n Touranin, mutta en osta Tiguania, koska siinä on älyttömän pieni tavaratila. Sen näkee jo alakoululainenkin. Miksi ei TM testaaja???? Eli voisiko nyt ihan oikeasti tehdä sellaisia oikeita vertailuja eikä syöttää ihmisille vääriä mielikuvia. Luotan muissa kohdissa TM:n asiantuntevuuteen, mutta en todellakaan usko loppuarvosteluun ja sitä kautta ihmisille markkinoitaviin mielikuviin. Miksi TM ei uskalla aidoti pisteyttää sitä mitä tekstissä lukee???
TM lopputaulukko virheellinen
8
919
Vastaukset
- yläkoululainen
Näkeekö alakoululainen jotenkin paremmin kun muut?
- Excelisti
VW 8,5. Subaru 8,4. Ford 7.9, Renault 7.7. VW voittaa jos henkilöautoa haetaan. Muussa tapauksessa Subaru voittaa.
- Ihmetystä
Aikalailla ihmetellen lueskelin kyseistä TM:n juttua. Tyylipisteitä en kovin paljoa tekstille anna, mutta ehkä se menee vielä kirjoittajan kokemattomuuden piikkiin. Mutta mitä tulee mittaustuloksiin ja niistä saatuihin arvosanoihin, niin sitä logiikkaa en kyllä ymmärrä. Varsinkaan, kun lehden etulärväkkeessälukee tekniikan maailma. Olisi ilmeisesti pitänyt laittaa lainausmerkkeihin. Valot ja näkeminen, eikö siihen todellakaan saatu eroja? Eikö kaukovaloilla olekkaan suurta merkitystä ja jos ei, niin miksi ei? Onko Subarun kontti pisimmillään vain 1,5 metrinen? Ennen on muistaakseni vaikuttanut arvosanoihin myös varustelu tyyliin onko vakiona vai pitääkö maksaa ekstraa. Niin, ja paljonko kyseisen autoluokan auto saa kuluttaa saadakseen arvosanaksi kympin? Arvosteluasteikon raja-arvot olisi ihan mukava nähdä, vai eikö niitä ollutkaan?
- Tsemppe
Eipä voi hitlerin kostoa kehua,olipa malli mikä tahansa.
- Tuuli maailma
Kyllä se kolme pistettä olis kuukunnu sille kaupunkiajosta ku maaseudulla voi käyttää kolmos vaihde ja pitkät valot on hyvä olla ku lämmityslaite pelaa. ei ole raiteita solleen
- se on
Tarvitko enemmän rautalankaa?
- testi...
Fordissa on vakiona polttoainelämmitin... Mahtoikohan tulla jopa kulutuksiinkin mukaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1456318
- 584422
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282958- 612917
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271496Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381475- 321290
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431191