Missä iässä naiset sit on teistä parhaimmillaan sängyssä? Vai onks ne yhtä hyviä aina sen ikäisinä kuin teidän kanssanne vain seksiä sattuvat harjoittamaan? :)
ikä ja naisten seksihalu
20
681
Vastaukset
näin se menee
- jarona
30v kun täyttää niin naisen halut kuulemma kasvaa. Kaikki tuttu sanovat niin. Sitten on myös kokemusta ja rohkeutta. En tiedä missä iässä alkaa sitten hiipumaan.
..ei se ikä vaan se kokemus! ;) Ylipäätään ratkaisevaa on se kuuluisa kemioiden kohtaavuus ja se kuinka rohkeasti ja avoimesti nainen on sängyssä. Paras kumppani on sellainen joka itse TODELLA nauttii seksistä, eikä pelkää näyttää sitä! =)
- vänksy
Eiks esim. yksi pidempi parisuhde olekin enemmän kokemusta kuin vaikka kymmenen yhdenillanjuttua?
- salapoliiti.
En ole ikinä urallani törmännyt noin paljon seksiä ajattelevaan naiseen. Oikeastaan yksikään nainen ei yleensä siitä edes puhu...
vänksy kirjoitti:
Eiks esim. yksi pidempi parisuhde olekin enemmän kokemusta kuin vaikka kymmenen yhdenillanjuttua?
..ainakin mun mielestä. Ne yhdenillan jutut pakkaa olemaan melko ala-arvoisia...eivätkä millään muotoa kestä vertailua parisuhdeseksiin.
salapoliiti. kirjoitti:
En ole ikinä urallani törmännyt noin paljon seksiä ajattelevaan naiseen. Oikeastaan yksikään nainen ei yleensä siitä edes puhu...
..tais viesti tulla väärään osotteeseen?! ..toivottasti ainakin! XD
- salapoliiti.
TheOne kirjoitti:
..tais viesti tulla väärään osotteeseen?! ..toivottasti ainakin! XD
hieno nainen ei puhu...
salapoliiti. kirjoitti:
hieno nainen ei puhu...
..että toi viesti: " En ole ikinä urallani törmännyt noin paljon seksiä ajattelevaan naiseen. Oikeastaan yksikään nainen ei yleensä siitä edes puhu... " ..oli varmaankin tarkoitettu vänksylle eikä mulle?!
- vänksy
TheOne kirjoitti:
..ainakin mun mielestä. Ne yhdenillan jutut pakkaa olemaan melko ala-arvoisia...eivätkä millään muotoa kestä vertailua parisuhdeseksiin.
samoin. Mietin vaan, kun moni tuntuu ajattelevan, et jos ihmisellä on paljon seksikumppaneita, vaikka just yhden kerran seksikertoja, niin et sillä olisi paljon kokemusta seksistä, vaikka totuushan on se, ettei sillä juurikaan ole välttämättä kuin yhdenlaista kokemusta ja sitäkin aika rajallisesti. Mutta samaa mieltä olen siitä, et vasta vakituisen seksikumppanin/kumppanien kanssa sitä kokemusta saa.
vänksy kirjoitti:
samoin. Mietin vaan, kun moni tuntuu ajattelevan, et jos ihmisellä on paljon seksikumppaneita, vaikka just yhden kerran seksikertoja, niin et sillä olisi paljon kokemusta seksistä, vaikka totuushan on se, ettei sillä juurikaan ole välttämättä kuin yhdenlaista kokemusta ja sitäkin aika rajallisesti. Mutta samaa mieltä olen siitä, et vasta vakituisen seksikumppanin/kumppanien kanssa sitä kokemusta saa.
..vaikka toki niitä pidempiaikaisiakin kumppaneita pitäisi olla useampia, että hlö voidaan laskea (mielestäni) kokeneeksi. Jos on esim ainoastaan yksi kumppani ja tämän kanssa viettäny koko ikänsä (en sano että olis huono asia), ni en laskis kyseistä hlöä kokeneeksi. Toki hän varmasti osaisi tyydyttää juuri tämän yhden kyseisen kumppanin. Mutta tässä ei mielestäni voida kokemuksesta puhua..
- vänksy
TheOne kirjoitti:
..vaikka toki niitä pidempiaikaisiakin kumppaneita pitäisi olla useampia, että hlö voidaan laskea (mielestäni) kokeneeksi. Jos on esim ainoastaan yksi kumppani ja tämän kanssa viettäny koko ikänsä (en sano että olis huono asia), ni en laskis kyseistä hlöä kokeneeksi. Toki hän varmasti osaisi tyydyttää juuri tämän yhden kyseisen kumppanin. Mutta tässä ei mielestäni voida kokemuksesta puhua..
Mutta musta tärkeintä onkin saada kokemusta just sen OMAN kumppanin kanssa. Ei sillä oo mitään merkitystä, vaikkei sais ketään muuta ihmistä tyytyväiseksi seksin suhteen, kunhan sen omansa saa. Ja sen oppii vaan opettelemalla, tutustumalla ja harjoittelemalla.. ja siinä samalla sitä kokemustakin taas karttuu.:)
vänksy kirjoitti:
Mutta musta tärkeintä onkin saada kokemusta just sen OMAN kumppanin kanssa. Ei sillä oo mitään merkitystä, vaikkei sais ketään muuta ihmistä tyytyväiseksi seksin suhteen, kunhan sen omansa saa. Ja sen oppii vaan opettelemalla, tutustumalla ja harjoittelemalla.. ja siinä samalla sitä kokemustakin taas karttuu.:)
..mutta realistisesti ajatellen, ni harva meistä on loppuelämäänsä sen ekan kumppanin kanssa. ;) Mutta pidemmässä parisuhteessa vaatiikin mielestäni paljon enempi kokemusta ja mielikuvitusta saada seksi pelittämään kuin lyhyissä suhteissa..
- vänksy
TheOne kirjoitti:
..mutta realistisesti ajatellen, ni harva meistä on loppuelämäänsä sen ekan kumppanin kanssa. ;) Mutta pidemmässä parisuhteessa vaatiikin mielestäni paljon enempi kokemusta ja mielikuvitusta saada seksi pelittämään kuin lyhyissä suhteissa..
arvoistakin. parisuhteessa siis.. Lyhyet suhteet on ihan arvottomia, ei niihin jaksa panostaa eikä nähdä vaivaa. Tuon takia mua ei ainakaan oo aikoihin kiinnostanut mitkään kertapanot. Ne on itsekkäille, omaan nautintoonsa tähtääville ihmisille tarkoitettu. Ei mua varten, kun mä haluan tähdätä mielummin sen oman kumppanini nautintoon. Yhdenillan tapauksissa menis kaikki teot haaskuun.. ei ne miehet ansaitse naiselta tyydytystä kunneivät itsekään halua sitä naiselle antaa.
- salapoliiti.
TheOne kirjoitti:
..että toi viesti: " En ole ikinä urallani törmännyt noin paljon seksiä ajattelevaan naiseen. Oikeastaan yksikään nainen ei yleensä siitä edes puhu... " ..oli varmaankin tarkoitettu vänksylle eikä mulle?!
sinä nainen?
- Nam!
Oliko yllätys, heh..
- vänksy
Mäkin oon joskus kokenut nuo ikävuodet ja sanoisin, et jos vertaa mua nyt verrattuna siihen mitä olin parikymppisenä vaikka, niin sanotaanko näin et enemmän itse ainakin oon oppinut saamaan seksistä irti vanhemmiten verrattuna aiempaan. En sit tie, miten miehet sen kokee. En oo kysynyt :D
On ne. M.O.T. ;-)
mistä iästä se alkoi, mutta sitä on kestänyt jo pidempään ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5291703Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18857- 84843
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101786- 63705
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49701Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2657- 63656
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?65588- 65523