domina?
Millainen nainen haluaa
5
261
Vastaukset
Varmaan joku kauheen topakka narttu, tai sitten joku megakiltti tyttö. S/M itsessään hyväksyvä ihminen ei ole välttämättä persoonaltaan mikään kova sadisti, koska sadistiseksi ihmisen tekee monesti se, jos sitä ei hyväksy itsessään.
- zisel
sen siivouspalvelun kotiini että äijät maksaa mulle että ne konttaa täällä pitkin kämppää ja mä käyn välillä potkasee niitä ja huutaa että "v*ttu siivoo paremmin se s**tana!!" Rikastuisin ja koti pysyis siistinä. Oon tän muistaakseni täällä jo monta kertaa kertonutkin. Vaatteitakin on jo valmiiks.
- vaan olen:).
En ees tiedä mistä se tarkalleen tulee,kai siitä että sitä on ohjaksissa vastaa tilanteesta.
- StippaS
piilee ja pukkaa esille ihmistyypin ja kemioiden mukaan. Toisia tykkää kuljettaa, veivata, vääntää kääntäen ja pyörittää kun taas toisten varpaille ei suin surminkaan halua astua. Muuta vähän härnätä ja kokeilla tajuaako käydä kiinni ;) Useimmiten ei tajua. Mutta sitten jos nyrjäytetään homma niin, että olisikin tämmöinen tyyppi eli vähän kumpaakin ja sitten otetaan henkilö, joka selkeästi dominoi ja toinen tapaus, joka selkeästi on alistuvampi. Ja laitetaan nämä kaikki kolme yhteen niin mitä siitä saadaan kun yksi välissä on ns. liikkuva tekijä? Laittaapi pohtimaan eri rooleja ja mahdollisuuksia.. Hmm..
kokeilunhaluinen..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5571868Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18917- 87898
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101816Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50739Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2727- 63715
- 68705
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?74658- 65543