julkkiksia joiden viehätysvoimaa ihmettelet? Mä ite ihmettelen kuinka kaikki miehet kuolaa Kim Basingeria. Sillä on varmaan kaunis vartalo jne mutta mun mielestä sen naama on... jotenkin ihan kun se olis turvoksissa tms. Toinen jota ihmettelen on Satu Silvo. Mikä siinä ihmisessä niin kauheesti miehiä kiihottaa? Onhan PALJON kauniimpiakin ja seksikkäämpiäkin. Myös sen naama (nenä varsinkin) on jotenkin epäsuhtanen... ps. Mainitaan vielä ennenkun joku innostuu liikaa etten pidä itseäni kumpaakaan edellä mainituista kauniimpana tai yleisesti ottaen kaunottarena.
Onko jotain
21
1239
Vastaukset
- zisel
että ihmettelen suuresti myös sitä kuinka Richart Gereä sekä Mel Gibsonia pidetään niin kauheen komeina.
- se on
mikä miehillä jyllää, ei siinä komeutta katella
koska ei se minustakaan kasvoiltaan mitenkään erityinen ole.
- zisel
Silvo vai Basinger vai sekäettä?
- ..............................
"Mä ite ihmettelen kuinka kaikki miehet kuolaa Kim Basingeria." No katsos se onkin sellainen realistisen näköinen nätti nainen joka ajatuksena on monille miehille paljon läheisempi ja saavutettavissa olevampi naistyyppi kuin joku supertuunattu catwalk-superstar-pimu. Mitä lähempänä nainen on sellaista jonka voisi kuvitella oikein onnekkaana jamppana saavansa sänkyynsä sitä paremmalta se nainen tuntuu.
Johnny Depp on sellainen, mitä en ymmärrä, koska sen verta iso buumi tuli niistä Pirates of the caribian leffoista.
- zisel
Depp ja Brad Pitt on sellasia joita myös hetero miehet pitää komeina!
zisel kirjoitti:
Depp ja Brad Pitt on sellasia joita myös hetero miehet pitää komeina!
onkin ihan komee, mutta en ole sitä Deppiä sellasena pitänyt... no, ehkä jos olisin katsellut sen kuvia jostain naistenlehdistä...
- uk-ko
Madonnaa olen aina ihmetellyt... mikä siinä on sellaista että se on joku seksisymboli? Kai se on? Siinä on periaatteessa kaikenlaisia seksisymbolielementtejä, mutta niistä ei vain muodostu millään tavalla aistillista kokonaisuutta mun silmään. Mimmi on houkutteleva kuin bussipysäkki.
- zisel
varmaan samaan kastiin kuin Pamela Andersson. Kun miehiltä kysytään unelma naista niin kukaan ei, tai hyvin harva, mainitsee Pamelan.
- hmh,
Jennifer Anistonin ihannointia en koskaan ole käsittänyt. Samaten mitä näitä nyt on Eva Longoria (se "Täydelliset naiset" tähti, joka mainostaa milloin jäätelöä ja milloin kosmetiikkaa), jne. Miehistä ehkä keikarimainen, kolmen ilmeen Brad Pitt ja (jonkun toisenkin tuolla ilm. jo mainitsema) mielestäni verettömän oloinen Johnny Depp. Tom Cruise on kamala.
- zisel
minäkin. Mä olen kysellyt ihmisiltä ihan tosissani irl että mitä vikaa Johnny Deppin ulkonäössä on kun mun mielestä se on täydellinen. Yks sanoi kun alkoi oikein miettimään että "kaippa sillä on liian luiset kasvot" (???) Depp ei mussa herätä mitään seksuaalisia himoja mutta musta sen ulkonäkö on virheetön.
- hmh,
zisel kirjoitti:
minäkin. Mä olen kysellyt ihmisiltä ihan tosissani irl että mitä vikaa Johnny Deppin ulkonäössä on kun mun mielestä se on täydellinen. Yks sanoi kun alkoi oikein miettimään että "kaippa sillä on liian luiset kasvot" (???) Depp ei mussa herätä mitään seksuaalisia himoja mutta musta sen ulkonäkö on virheetön.
Cruise vaikuttaa liian kompleksiselta ja sen hymy on ikäänkuin sorvattu naamalle. Varmaan nukkuukin se sama virnistys naamalla... Tompasta on myös sanottu (joskaan totuudesta ken tietää), että olisi pakottanut kaikki itseään pidemmät naisystävänsä käyttämään matalakantaisempia kenkiä, koska kärsisi pituuskompleksista. Tympääntyminen kyseiseen näyttelijään on mulla varmaan jäänyt viimeistään siitä, kun sankari Mission Impossiblessa leikki hämähäkkiä roikkumalla vaijerilla katosta huoneessa, jonka lattiaan koskettaminen olisi saanut hälärit raikumaan. Voi vain kuvitella, kuinka paljon Cruise itse on voinut vaikuttaa siihen, että minkälaisina täydellisinä sankareina hänen roolihahmoistaan kuva välitetään... Deppin ongelma taas on juurikin se, että hän todellakaan ei herätä mitään seksuaalisia himoja. Jotenkin liian itsetiedostavan oloinen olemukseltaan, vaikka on hänessä jotakin herkkääkin, sitä kieltämättä. Deppin leffat ovat olleet aika tylsiä.
hänen viehätysvoimaa ihmettelen.. Vai onko se niin, että kun lehti ja media päättää että joku on HOT niin sit se on HOT vaikka todellisuudessa se on NOT.. Ihan nätti nainenhan se on mutta ei ihan sellanen että sais sukat jaloissa pyörimään :P
mainitsemasi julkkikset ei ainakaan mussa herätä yhtikäs mitään... Itsekki ihmetelly et mikä esim basingerissa on niin erikoista?! Mut samaa oikeestaan olen ihmetellyt melkeen kaikista Hollywood-tähdistä..harva niistä on ainakaa mun mielestä mitenkään "kuolattava"...toki ihan ok näkösiä...mut ei mitenkään erityisiä...
- zisel
kerrankin mies (monten lisäksi) joka EI kuolaa Basingeria! Mites Satu Silvo? Tuskin sekään iskee? Entäs sieltä Hollywoodista toinen ihailtu kaunotar Scarlet Johansson? http://cihq.com/wp-content/uploads/2009/02/scarlett_johansson.jpg
zisel kirjoitti:
kerrankin mies (monten lisäksi) joka EI kuolaa Basingeria! Mites Satu Silvo? Tuskin sekään iskee? Entäs sieltä Hollywoodista toinen ihailtu kaunotar Scarlet Johansson? http://cihq.com/wp-content/uploads/2009/02/scarlett_johansson.jpg
Silvoa en edes sanois ok näköiseksi...ei vaan iske.. Ja Scarlettista tulee mieleen joku lähiöpissis...eli hyvinkin tavallinen...ei kiinnittäis kadulla vastaan tullessaan mitenkään erityistä huomiota..ainakaan mussa...
- scale
mutta kuuluisuus ruokkii lisää kuuluisuutta ja tekee ihmisestä halutun. Silvo on kyllä mun mielestä ihan ok ja sillä on mukavat bosat.
Must taas noi Silvo ja Basinger ovat seksikkäitä ja viehättäviä naisia ja lisäksi hyviä näyttelijöitä. Mä taas puolestani ihmettelen joidenkin suomaliasten halvahkojen tyhjäpääjulkkisten "viehätysvoimaa" joilla ei ole mitään meriittejä. Onhan niistä osa ihan kauniita, mutta yksinkertaisia ja mokaavat itsensä julkisesti kerta toisensa jälkeen ja antavat aiheesta lehdille haastatteluja. Pakko niissä silti jotain viehätysvoimaa olla kun pysyvät julkisuudessa.
- .........
Kyse on kypsästä, aikuisesta, persoonallisesta ja karismaattisesta viehätysvoimasta, joka on paljon enemmän kuin pintaa. Sitä sä et vielä voi ymmärtää ja mikäli et tuosta koskaan kasva ja aikuistu vähemmän pinnalliseksi, et tule koskaan ymmärtämäänkään. Itseni on aina ollut vaikea ymmärtää sitä, että joku voi pitää seksikkäänä naisia, jotka ovat pelkkää pintaa ja kaunista kuorta. Minua ei sytytä ollenkaan naiset, jotka ovat ulkoisesti täydellisiä, mutta sisältä tyhjiä. Mielummin haluan naisen, joka on persoonallisen näköinen ja se aito seksikkyys tulee sisältä, luonteesta, persoonasta ja asenteesta. Sinä olet vielä niin pieni tyttö, ettet osaa ajatella asioita aikuisten tavoin.
Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5301724Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18867- 84843
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101796- 63705
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49701Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2677- 63666
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?65598- 65533