Minä olen. Miehestä. Kuvallisesta.
Oletteko nähneet eroottisia unia
22
552
Vastaukset
..painajainen?! X)
- painajainen :)
vai voiko?
painajainen :) kirjoitti:
vai voiko?
Mieti nyt jos näkis eroottista unta esim hlöstä jota inhoaa hereillä ollessaan!! ;)
- Ei enää
TheOne kirjoitti:
Mieti nyt jos näkis eroottista unta esim hlöstä jota inhoaa hereillä ollessaan!! ;)
eroottinen uni.
- kuvallinen
Ei enää kirjoitti:
eroottinen uni.
mies oli? Nimettömänähän voit sanoa.
- paljon kiinnostaa?
kuvallinen kirjoitti:
mies oli? Nimettömänähän voit sanoa.
Omistushaluisuus palstan miehiin?
- --------
Miehestä. Kuvallisesta.
- Kamalaa, jos olis
ensin uittanut sitä vehjettään sinussa ja siirtyis sen jälkeen minuun tai toisinpäin.
- -----------
Kamalaa, jos olis kirjoitti:
ensin uittanut sitä vehjettään sinussa ja siirtyis sen jälkeen minuun tai toisinpäin.
että samasta. Eihän täällä edes ole kuin yksi kuvallinen mies, josta voisi nähdä eroottisia unia.
- Onhan täällä muitakin
----------- kirjoitti:
että samasta. Eihän täällä edes ole kuin yksi kuvallinen mies, josta voisi nähdä eroottisia unia.
kuvallisia miehiä. Ainakin ollut.
- -----------
Onhan täällä muitakin kirjoitti:
kuvallisia miehiä. Ainakin ollut.
Joka on riittävän seksikäs ja hyvännäköinen päästäkseen uniini.
- Fredu vai
----------- kirjoitti:
Joka on riittävän seksikäs ja hyvännäköinen päästäkseen uniini.
Sumi, Serpico?
valitettavasti
- ..oon nähny..
..ittestäni :)
- Va-Nil-La
yksi yö näin unta montesta. Se oli asianajaja ja sillä oli ylimääräinen jalka selässä. Mä olin palkannut hänet hoitamaan paperityöt, kun ostin jonkun romuvaraston jostain viidakosta. Ja kun tavattiin ja käteltiin, niin hän ojensi sen selkäjalkansa ja sanoi, että hänellä on tapana kätellä sillä. Siinä unessakin ajattelin, että ei palstalta kyllä saa sitä käsitystä, että hän on asianajaja...
- Robert Meronen
Ei tainnut olla ihan sattuma.
- vänksy
unia kenestäkään palstalaisesta. En ainakaan muista nähneeni.
- almasty
Unta mutta näin kerran unta jossa asuin erään palstalaisen kämppiksenä.
- vastaanpas..
Mjoo, murusta oon nähny joskus eroottisia uniakin. :-)
Muista en oo nähny mitään unia. En ees painajaisia.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5501797Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18877- 84873
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101806Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50729- 63715
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2707- 63676
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?74628- 65543