sikainfluenssaa? Entä mikäli se rantautuisi Suomeen?
Pelkäätkö
10
237
Vastaukset
Näin vanhempiani tuossa vähän aikaa sitten ja nyt heillä on raju vatsatauti. Omassa vatsassakin tuntuu oudolta..:( Toivottavasti se on luulotautia..
- Ygg
asioita joille en voi itse mitään. Henki lähtee joka tapauksessa, vain aika ja paikka on vielä epäselvä.
mutta tähän viime aikojan "sikainfluenssaan" voisi olla syytä suhtautua vakavasti, koska se on vanhastaan tiedossa, millaista jälkeä se saa aikaan. Voit varmaan itse miettiä sen Suomeen tulemista...
- Papeete1
Se voisi olla ihan hyväkin juttu. Ei myöskään pelota vaikka se rantautuisi tänne, ja kuulun itse otolliseen uhriryhmään (eli 20-40v). Sitten voisi pelottaa enemmän, jos se kaataisi lapsia. Mutta tuokin alkaa jo laantuun, joten ruvetaan odotteleen seuraavaa luonnon yritystä karsia ihmissyöpäläisten kestämättömän määräistä populaatiota.
- C8H10N4O2
hyvin sanottu tuo "ihmissyöpäläiset". :)
- Papeete1
C8H10N4O2 kirjoitti:
hyvin sanottu tuo "ihmissyöpäläiset". :)
Kun kuvittelet istuvasi kuun kamaralla ja katselevasi kiikarilla tänne, niin mitä nämä aina yhtä ahneet Tellusta surutta tuhoavat ihmiset on?? Ihmissyöpäläisiä, jotka sikiävät ja levittyvät kuin torakat joka niemeen ja notkoon, tuhoten kaiken tieltään. iu.. :)
ei tämä pilkkukuume ole... kyllä siihen kuolee lapsia ja vanhuksia, mutta myös fyysisesti parhaassa iässä olevia.
- FiliaFerusFabulosus
ainakaan. Pelätä kannattaa vasta sitten kun se on realistisempaa, eli jos saisin sen ja joutuisin sairaalaan henkihieverissä, mutta olen minä selvinnyt henkihieveristäkin ennenkin, joten kannattaisiko vielä sittenkään pelätä?
- random_N
Minä huomioin sikainfluenssan tietyissä järjestelyissä, mutta en sanoisi varsinaiseksi peloksi. Lähinnä kyläreissuja karsin, muutama tuttu poppoo Meksikosta tullut niin odotan itämisajan yli ennen kylään menoa. Kun tauti leviää, niin ei voi oikein vältellä, mutta tässä vaiheessa vielä ehkä vähän voi. Normaalisti en piittaa lainkaan, mutta nyt alan olla sen verran pitkällä raskaana että pyrin välttämään kaikenlaisia tarttuvia.
- Kitekattia-
mutta läheisteni:((((.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa711956- 1001849
- 1421753
- 971421
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo351369MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil3171255- 601219
Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1301102Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa2761056Kuulin juttua että Jeesus on kopioitu krishnasta
Pitääkö paikkansa että kertomukset ovat samat kummankin uskonnon kirjoissa446953