Pelkäätkö

Jaana K

sikainfluenssaa? Entä mikäli se rantautuisi Suomeen?

10

249

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näin vanhempiani tuossa vähän aikaa sitten ja nyt heillä on raju vatsatauti. Omassa vatsassakin tuntuu oudolta..:( Toivottavasti se on luulotautia..

• Ygg

asioita joille en voi itse mitään. Henki lähtee joka tapauksessa, vain aika ja paikka on vielä epäselvä.

• mutta tähän viime aikojan "sikainfluenssaan" voisi olla syytä suhtautua vakavasti, koska se on vanhastaan tiedossa, millaista jälkeä se saa aikaan. Voit varmaan itse miettiä sen Suomeen tulemista...

• Papeete1

Se voisi olla ihan hyväkin juttu. Ei myöskään pelota vaikka se rantautuisi tänne, ja kuulun itse otolliseen uhriryhmään (eli 20-40v). Sitten voisi pelottaa enemmän, jos se kaataisi lapsia. Mutta tuokin alkaa jo laantuun, joten ruvetaan odotteleen seuraavaa luonnon yritystä karsia ihmissyöpäläisten kestämättömän määräistä populaatiota.

• C8H10N4O2

hyvin sanottu tuo "ihmissyöpäläiset". :)

• Papeete1
        C8H10N4O2 kirjoitti:

hyvin sanottu tuo "ihmissyöpäläiset". :)

Kun kuvittelet istuvasi kuun kamaralla ja katselevasi kiikarilla tänne, niin mitä nämä aina yhtä ahneet Tellusta surutta tuhoavat ihmiset on?? Ihmissyöpäläisiä, jotka sikiävät ja levittyvät kuin torakat joka niemeen ja notkoon, tuhoten kaiken tieltään. iu.. :)

• ei tämä pilkkukuume ole... kyllä siihen kuolee lapsia ja vanhuksia, mutta myös fyysisesti parhaassa iässä olevia.

• FiliaFerusFabulosus

ainakaan. Pelätä kannattaa vasta sitten kun se on realistisempaa, eli jos saisin sen ja joutuisin sairaalaan henkihieverissä, mutta olen minä selvinnyt henkihieveristäkin ennenkin, joten kannattaisiko vielä sittenkään pelätä?

• random_N

Minä huomioin sikainfluenssan tietyissä järjestelyissä, mutta en sanoisi varsinaiseksi peloksi. Lähinnä kyläreissuja karsin, muutama tuttu poppoo Meksikosta tullut niin odotan itämisajan yli ennen kylään menoa. Kun tauti leviää, niin ei voi oikein vältellä, mutta tässä vaiheessa vielä ehkä vähän voi. Normaalisti en piittaa lainkaan, mutta nyt alan olla sen verran pitkällä raskaana että pyrin välttämään kaikenlaisia tarttuvia.

• Kitekattia-

mutta läheisteni:((((.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      533
      1758
    2. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      867
    3. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      84
      863
    4. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      796
    5. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      49
      711
    6. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      705
    7. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      2
      697
    8. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      63
      666
    9. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      65
      608
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65
      533
    Aihe