Osaatko uida?

H2O

Montako metriä jaksat uida koiraa? Itse en osaa uida. Sen sijaan osaan pyöriä vedessä.

22

538

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • C8H10N4O2

tehosekoitin kun pyörit vedessä? Osaan uida koiraa, hevosta, perhosta, sammakkoa, selkäuintia jne. jne. ja osaan sukeltaa.

• H2O

mutta pyörimiseksi se aina menee veden varassa. En pääse eteenpäin kuin sivuttain.. jotakin minä kai teen väärin?

• C8H10N4O2
        H2O kirjoitti:

mutta pyörimiseksi se aina menee veden varassa. En pääse eteenpäin kuin sivuttain.. jotakin minä kai teen väärin?

on tärkeää ottaa rennosti eikä hätäillä. Opettele ensin liukumaan.

• H2O kirjoitti:

"En pääse eteenpäin kuin sivuttain.. jotakin minä kai teen väärin?" :D no varmaan joo. en osaa uida ja painun aina pohjaan ku paksu kivi.

• H2O
        LaRito kirjoitti:

"En pääse eteenpäin kuin sivuttain.. jotakin minä kai teen väärin?" :D no varmaan joo. en osaa uida ja painun aina pohjaan ku paksu kivi.

voiko näillä eväillä (ei evillä) mennä uimahalliin näyttäytymään..

• H2O
        C8H10N4O2 kirjoitti:

on tärkeää ottaa rennosti eikä hätäillä. Opettele ensin liukumaan.

sitten, jos vain mahtuisi liukumäkeen..

• C8H10N4O2
        H2O kirjoitti:

sitten, jos vain mahtuisi liukumäkeen..

liukumäen käyttöä vaan että menet matalaan veteen ja liut rantaan päin. Otat jaloilla vauhtia kädet suorina eteenpäin suunnattuna; vähän niinkuin hyökkäisit veteen ja kyllä se siitä lähtee pikkuhiljaa. :)

• H2O
        C8H10N4O2 kirjoitti:

liukumäen käyttöä vaan että menet matalaan veteen ja liut rantaan päin. Otat jaloilla vauhtia kädet suorina eteenpäin suunnattuna; vähän niinkuin hyökkäisit veteen ja kyllä se siitä lähtee pikkuhiljaa. :)

kehtaa.. ;(

• huono uimaan niinkuin rannikolla asuvat kuulemma yleensäkin:( Jonkin verran uin, mutten pitkiä matkoja.

• scale

kilometri menee kevyesti. Uintia olen harrastanut pikkupojasta lähtien.

• mutta en ole

koskaan kokeillut kuinka pitkään yhtäjaksoisesti. Pari kilsaa menee ainakin heittämällä joten sanotaan että siihen asti kun nälkä ja jano käy ylivoimaisiksi. Sitten joutuu kellumaan tai uimaan selkää.

• rannikkolainen

nykyinen sisämaan asukki on suorittanut uimakandidaatti-merkin. Siihen kuului silloin perhosuinnin tilalla muistaakseni sukellusta... Asuin muuten rannikolla silloin. Kyllä sen melkein kilsan ui uimahallissa käydessään.

• almasty

Jos mä jossain asiassa olen erinomainen niin mä olen just erinomainen uimari. Matkassa mitattuna uimataitoni on useita kilometrejä.

• Va-Nil-La

Mä en ole uinut koiraa sen jälkeen kun olin ehkä kymmenen, joten en tosiaan osaa sanoa... Mutta pidän uimisesta ja olen hyvä uimaan. Pyöriminenkin on mukavaa. :)

• H2O

Onko täällä toinenkin pyörijä?

• Va-Nil-La
        H2O kirjoitti:

Onko täällä toinenkin pyörijä?

etenen ihan rintauinnilla :D mutta lapsena se meni enemmän pyörimiseksi. Äiti aina sanoi, että jos hän hukkasi mut rannalla, niin piti vain etsiä ylöspäin sojottavia pyöriviä jalkoja... :)

• H2O
        Va-Nil-La kirjoitti:

etenen ihan rintauinnilla :D mutta lapsena se meni enemmän pyörimiseksi. Äiti aina sanoi, että jos hän hukkasi mut rannalla, niin piti vain etsiä ylöspäin sojottavia pyöriviä jalkoja... :)

kärrynpyöriä vedessä? Mä kyllä tarkoitin tynnyrin lailla pyörimistä veden pinnalla..

• Mr.Kalluppi

Uin koiraa viimeksi muistaakseni alla 10 vuotiaana. Minua huvittaa sangen suuresti uimahallilla kun näen raavaitten urosten uivan koiraa mukamas nopeasti ja uskottavasti. Voi raukkoja kun eivät itse tajua kuinka surkuhupaisalta se ulkopuolisen silmissä näyttää. Itse uin lähinnä rintauintia tai vapaauintia. Aiemmin jo kerroin, että rintauinissa menee kolmeen kilometriin noin 1h 20min. Vaparissa karvan verran alle tunnin. Jk. Huolestuneena palstan naisten huonosta uimataidosta, ajattelinkin pistää kesällä pystyyn Kallupin uimakoulun mökkirantaani. Alustavia uimakouluun ilmoittautumisia otan jo nyt vastaan.

• H2O

koirakin näyttää uljaalle, kun se pää pystyssä polskuttaa vedessä.

• Mr.Kalluppi ei kirj.
        H2O kirjoitti:

koirakin näyttää uljaalle, kun se pää pystyssä polskuttaa vedessä.

ei välttämättä päde ihmisen kohdalla. Jk. Sitäpaitsi ne uroot uivat usein vieläpä jalat altaan pohjaa hipoen, lähes pystyasennossa siis.

• random_N

Juu kyllä osaan uida. Koiraa harvemmin tulee uitua, mutta kai sitä ainakin tunnin huitaisisi sitäkin. Matkassa se ei varmaan olisi kummoinen taival, hidastahan eteneminen koiralla on.

• lumiSimpanssi-

koska mulla on järkyttävä karvaongelma,niin rannalla ollessa en pajon afaa ota :B.. Voi kamaluutta kesä tulee,ja mä olen kun pieni lammas.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?

HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      71
      1956
    2. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      100
      1849
    3. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      142
      1753
    4. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      97
      1421
    5. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      35
      1369
    6. MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil
      Kajaani
      317
      1255
    7. Kirjallinen varoitus

On annettu eräälle henkilölle. hyssytellään kuitenkin asiasta
      Äänekoski
      60
      1219
    8. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      130
      1102
    9. Julkisuuden henkilön päiväin päätös

Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa
      Sinkut
      276
      1056
    10. Kuulin juttua että Jeesus on kopioitu krishnasta

Pitääkö paikkansa että kertomukset ovat samat kummankin uskonnon kirjoissa
      Hindulaisuus
      446
      953
    Aihe