Kauneusteema-päivän kunniaksi

vili

49

1098

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • us.male

huippu...

• näytti olevan

Perse melkein jaloissa kiinni:D

• MMies

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

• hyvä, mutta

aika lattaperse takaapäin otetuissa kuvissa:(

• hyvä, mutta kirjoitti:

aika lattaperse takaapäin otetuissa kuvissa:(

kaunis pääkin

• Va-Nil-La

Rumat kasvot, selluliittia, iso perse ja reidet, epätasaisen värinen iho, ainakin 15 kg liikaa painoa ja sinä sanot, että kaunis? Millainen sitten on ruma nainen sun mielestäsi?!

• vili
        Va-Nil-La kirjoitti:

Rumat kasvot, selluliittia, iso perse ja reidet, epätasaisen värinen iho, ainakin 15 kg liikaa painoa ja sinä sanot, että kaunis? Millainen sitten on ruma nainen sun mielestäsi?!

Ei noin negatiivista suhtautumista ole kuin trollilla.

• Va-Nil-La kirjoitti:

on se kumma et joutuu puolustamaan omaa makuaan täällä. miten niin rumat kasvot??? miusta tuo on kauniskasvoinen ja paino ihan normaali.

• Va-Nil-La
        vili kirjoitti:

Ei noin negatiivista suhtautumista ole kuin trollilla.

en oikein ymmärrä sitä, että ihan tavisnaisia kutsutaan kauniiksi. Siis sitä, että onko se joku yleissuomalainen "niin kuuluu tehdä"-perinne, josta kukaan ei ole kertonut minulle, vai miksi? Miksi te sitten kutsutte niitä ihan oikeasti kauniita naisia?!

• Va-Nil-La
        monte24 kirjoitti:

on se kumma et joutuu puolustamaan omaa makuaan täällä. miten niin rumat kasvot??? miusta tuo on kauniskasvoinen ja paino ihan normaali.

mutta kaunis? Ihan oikeasti? Mä myönnän, että mulla on omalaatuinen kauneuskäsitys, mutta kun musta tuo nainen on ihan kauhean ruma... Mä en tajua tätä kaunis-sanan käyttöä ollenkaan... :/ Musta nätteys on tavallaan katsojan silmissä ja sen kautta kaikki pitää omanlaisiaan ihmisiä nätteinä, mutta kauneus universaalia. Mä olen itse paljon rumempi, mutta vaikka näyttäisin tuoltakin, niin en koskaan ottaisi vaatteitani pois kenenkään nähden, enkä ainakaan laittaisi kuviani kaiken kansan nähtäväksi!

• kokovartalokuva
        Va-Nil-La kirjoitti:

mutta kaunis? Ihan oikeasti? Mä myönnän, että mulla on omalaatuinen kauneuskäsitys, mutta kun musta tuo nainen on ihan kauhean ruma... Mä en tajua tätä kaunis-sanan käyttöä ollenkaan... :/ Musta nätteys on tavallaan katsojan silmissä ja sen kautta kaikki pitää omanlaisiaan ihmisiä nätteinä, mutta kauneus universaalia. Mä olen itse paljon rumempi, mutta vaikka näyttäisin tuoltakin, niin en koskaan ottaisi vaatteitani pois kenenkään nähden, enkä ainakaan laittaisi kuviani kaiken kansan nähtäväksi!

naisesta joka on sinusta kaunis, nimenomaan vartalolta.

• Va-Nil-La

• Va-Nil-La kirjoitti:

oikea naisen vartalo, ehkä pienempi rintaisempi sais olla mut silti.

• naisen kommentti

• Va-Nil-La
        naisen kommentti kirjoitti:

vartalo. En tykännyt naamasta, jotenkin julma:(

musta Sarah Shahi on kaunis muutenkin. Vai tavallinen? Mikähän minä sitten olen?! :D

• Va-Nil-La
        monte24 kirjoitti:

silti linkittämälläni naisella on seksikkäämpi vartalo kuin tuolla.

Sillä sun linkittämällä oli ruma perse ja reidet, mikä onkin juuri se, mikä suurimmalla osalla naisista pilaa muuten ihan hyvän kropan... Ja hänellä oli ruma iho, miksiköhän sitä ei oltu käsitelty...

• tavallinen..
        Va-Nil-La kirjoitti:

musta Sarah Shahi on kaunis muutenkin. Vai tavallinen? Mikähän minä sitten olen?! :D

Mallivartaloiden ihailijoita ei välttämättä ole niin paljon kuin luulisi, niinkuin montestakin huomaa..

• mikä on
        Va-Nil-La kirjoitti:

Sillä sun linkittämällä oli ruma perse ja reidet, mikä onkin juuri se, mikä suurimmalla osalla naisista pilaa muuten ihan hyvän kropan... Ja hänellä oli ruma iho, miksiköhän sitä ei oltu käsitelty...

naisessa SEKSIKÄSTÄ ellet ole lesbo. Ja kaikesta päätellen et, koska et ymmärrä tuon naisen seksikkyyttä.

• Va-Nil-La
        tavallinen.. kirjoitti:

Mallivartaloiden ihailijoita ei välttämättä ole niin paljon kuin luulisi, niinkuin montestakin huomaa..

Luin vähän huonosti. Ajattelin, että jos tuo on susta taviskroppa, niin... :)

• Va-Nil-La
        mikä on kirjoitti:

naisessa SEKSIKÄSTÄ ellet ole lesbo. Ja kaikesta päätellen et, koska et ymmärrä tuon naisen seksikkyyttä.

Mutta monte käytti sanaa kaunis. Mutta myönnän, mulla ei sitten näköjään ole aavistustakaan mikä naisessa on seksikästä, jos joku ihan oikeasti pystyy löytämään tuostakin naisesta jotain viehättävää. :/

• se oli kaunis
        Va-Nil-La kirjoitti:

Mutta monte käytti sanaa kaunis. Mutta myönnän, mulla ei sitten näköjään ole aavistustakaan mikä naisessa on seksikästä, jos joku ihan oikeasti pystyy löytämään tuostakin naisesta jotain viehättävää. :/

ja minusta seksikäs, yritä ymmärtää, että miehet näkevät nämä asiat eri tavoin kuin sinä. Minusta tuo monten ehdokas oli tässä ketjussa parhaimman näköisin.

• Va-Nil-La
        se oli kaunis kirjoitti:

ja minusta seksikäs, yritä ymmärtää, että miehet näkevät nämä asiat eri tavoin kuin sinä. Minusta tuo monten ehdokas oli tässä ketjussa parhaimman näköisin.

koko ajan sanonut, niin en ollenkaan ymmärrä sitä mitä miehet kutsuvat kauniiksi ja millä perustein... Siksi siitä puhunkin... Mietin vain sitä, että olisitteko vielä samaa mieltä, jos hänellä olisi vaatteet päälle, miehillä kun tunnetusti aivotoiminta laskee sitä alemmas mitä vähemmän naisella on vaatteita... :)

• Va-Nil-La kirjoitti:

koko ajan sanonut, niin en ollenkaan ymmärrä sitä mitä miehet kutsuvat kauniiksi ja millä perustein... Siksi siitä puhunkin... Mietin vain sitä, että olisitteko vielä samaa mieltä, jos hänellä olisi vaatteet päälle, miehillä kun tunnetusti aivotoiminta laskee sitä alemmas mitä vähemmän naisella on vaatteita... :)

vaikka päällä olisi kaapu et vain kasvot näkyisivät.

• myötäiset vaatteet
        Va-Nil-La kirjoitti:

niin kyllähän tuota katsoo. Perse sais olla takaapäin muodokkaampi, turhan litteä. Vähän lisää muotoa ja se perse farkuissa niin avot:P

• Va-Nil-La
        monte24 kirjoitti:

vaikka päällä olisi kaapu et vain kasvot näkyisivät.

voi ymmärtää... :D Jos mä olisin nähnyt tuon naisen kadulla, niin olisin varmaan säälinyt häntä...

• rekattu nainen puskasta
        Va-Nil-La kirjoitti:

voi ymmärtää... :D Jos mä olisin nähnyt tuon naisen kadulla, niin olisin varmaan säälinyt häntä...

Toivottavasti en tule sua vastaan. Aika samantyypinen vartalo...

• Va-Nil-La
        myötäiset vaatteet kirjoitti:

niin kyllähän tuota katsoo. Perse sais olla takaapäin muodokkaampi, turhan litteä. Vähän lisää muotoa ja se perse farkuissa niin avot:P

Mutta ehkä tämä on hyväkin uutinen; kaikki naiset voi lakata yrittämästä, koska miehillä on ihan käsittämättömät mieltymykset kuitenkin! :D

• Va-Nil-La kirjoitti:

ei hemmetti,oletkohan nyt kovinkaan tosissasi,SÄÄLINYT???? siussa on jotain pahasti vialla oikeesti.

• Va-Nil-La
        rekattu nainen puskasta kirjoitti:

Toivottavasti en tule sua vastaan. Aika samantyypinen vartalo...

en mä niin kiinnitä naisten vartaloihin huomiota. Mutta kuten luit, niin miesten mielestä hän on kaunis ja seksikäs, joten ole onnellinen! :) Rehellisen itserakkaasti sanoen musta mulla oli nuorena paljon parempi kroppa kuin tuolla naisella ja silti sain aina pelkkää haukkumista...

• sitten nähdä.
        Va-Nil-La kirjoitti:

Mutta ehkä tämä on hyväkin uutinen; kaikki naiset voi lakata yrittämästä, koska miehillä on ihan käsittämättömät mieltymykset kuitenkin! :D

Sulla on tosiaan toivoa, jos olet edes hiukan tuonnepäin. Paljon lihavampikin kelpaa, jos ne muodot on oikeissa paikoissa eikä vyötäröllä..

• mies.....
        Va-Nil-La kirjoitti:

en mä niin kiinnitä naisten vartaloihin huomiota. Mutta kuten luit, niin miesten mielestä hän on kaunis ja seksikäs, joten ole onnellinen! :) Rehellisen itserakkaasti sanoen musta mulla oli nuorena paljon parempi kroppa kuin tuolla naisella ja silti sain aina pelkkää haukkumista...

jostain muusta syystä kuin ulkoisen rumuuden tähden sorry..

• Va-Nil-La
        monte24 kirjoitti:

ei hemmetti,oletkohan nyt kovinkaan tosissasi,SÄÄLINYT???? siussa on jotain pahasti vialla oikeesti.

siihen kadulle itkemään hänen puolestaan, mutta olisin määritellyt hänet samaan kastiin itseni kanssa ja ainakin tuntenut myötätuntoa. Ja täällä sanotaan, että mulla on huono itsetunto, minähän ilmeisesti leijun sitten jossain pilvissä tuon mukaan! :D

• Va-Nil-La
        mies..... kirjoitti:

jostain muusta syystä kuin ulkoisen rumuuden tähden sorry..

No siihen en osaa sanoa mitään... Osa haukkujista oli tuntemattomia, jotka ei tienneet minusta mitään ja osa taas halusi ulkonäöstäni huolimatta olla silti kavereita, joten aika vaikea kuvitella, että luonteestakaan olisi johtunut.

• Va-Nil-La
        sitten nähdä. kirjoitti:

Sulla on tosiaan toivoa, jos olet edes hiukan tuonnepäin. Paljon lihavampikin kelpaa, jos ne muodot on oikeissa paikoissa eikä vyötäröllä..

oman toivon takia tästä puhunut, mä valitettavasti tiedän oman markkina-arvoni varsin hyvin. :D Tartuin vain tähän aiheeseen siksi, että jos olisin ihan neutraalissa tilanteessa nähnyt tuon naisen, niin kuten jo sanoinkin, niin olisin ihan luonnostaan olettanut, ettei miehet ole hänestä kiinnostuneita, jne. Väärässä olin, näköjään.

• vähän miehistä,
        Va-Nil-La kirjoitti:

oman toivon takia tästä puhunut, mä valitettavasti tiedän oman markkina-arvoni varsin hyvin. :D Tartuin vain tähän aiheeseen siksi, että jos olisin ihan neutraalissa tilanteessa nähnyt tuon naisen, niin kuten jo sanoinkin, niin olisin ihan luonnostaan olettanut, ettei miehet ole hänestä kiinnostuneita, jne. Väärässä olin, näköjään.

huomaan. Jos sulla on pari hintti-mieskaveria, se ei tee susta vielä asiantuntijaa miesten mielipiteistä.

• Va-Nil-La
        vähän miehistä, kirjoitti:

huomaan. Jos sulla on pari hintti-mieskaveria, se ei tee susta vielä asiantuntijaa miesten mielipiteistä.

väittänyt itseäni asiantuntijaksi? Ja mulla ei ole koskaan ollut homoseksuaalista miespuolista kaveria.

• tyttöon
        monte24 kirjoitti:

kaunis pääkin

mutta tyypillinen "opiskelijavartalo" (perse ja sääret), eli kun on pari vuotta opiskellut, ryypännyt ja syönyt pitsaa niin kimmoisa nuori iho löystyy ja tulee niitä kiloja, huippumalliohjelmassa sitä kutsuttiin nimellä "StadiBadi" tms.Vois polkee vähän kuntopyörää!

• keskustelu tässä
        Va-Nil-La kirjoitti:

http://www.keebler.net/blog/wp-content/images/2008/10/sarah_shahi3.jpg http://lh6.ggpht.com/sstojanoski/R-_xeT8hzhI/AAAAAAAAFKI/SG9E24XAmFE/s288/Sarah Shahi (5).jpg

ketjussa on aivan naurettava. Älä nyt Vanilla viitsi esittää tyhmempää, kuin oletkaan. Sinäkään et voi olla niin tyhmä, ettet tietäisi, ettei Iltatytöksi pääse epäseksikäs tai ruma nainen. Aina ne eivät ole parhaimmistoa, eivätkä kaikkien mieleen, mutta siltikin. Todella typerää ja lapsellista esittää pitävänsä tuota naista lihavana ja rumana. Typerää ja lapsellista ruinata täällä vakuutteluja, että olet sä todella seksikäs ja hyväkroppainen, jos olet lähellekkään tuollainen. Tiedät itsekin, että tuo nainen linkittämissäsi kuvissa on epäterveen laiha ja että valtaosa miehistä pitää muodokkaammista ja ennenkaikkea TERVEEN näköisistä naisista. Tämän keskustelun mielipiteiden ja kommenttien perusteella sinua voisi pitää henkisesti 17-18 vuotiaana, vaikka ilmeisesti olet vanhempi. Haluatko todella noin kovasti antaa itsestäsi kehittymättömän, pinnallisen, lapsellisen ja tyhmemmän vaikutelman, kuin (toivottavasti) olet?

• Va-Nil-La
        keskustelu tässä kirjoitti:

ketjussa on aivan naurettava. Älä nyt Vanilla viitsi esittää tyhmempää, kuin oletkaan. Sinäkään et voi olla niin tyhmä, ettet tietäisi, ettei Iltatytöksi pääse epäseksikäs tai ruma nainen. Aina ne eivät ole parhaimmistoa, eivätkä kaikkien mieleen, mutta siltikin. Todella typerää ja lapsellista esittää pitävänsä tuota naista lihavana ja rumana. Typerää ja lapsellista ruinata täällä vakuutteluja, että olet sä todella seksikäs ja hyväkroppainen, jos olet lähellekkään tuollainen. Tiedät itsekin, että tuo nainen linkittämissäsi kuvissa on epäterveen laiha ja että valtaosa miehistä pitää muodokkaammista ja ennenkaikkea TERVEEN näköisistä naisista. Tämän keskustelun mielipiteiden ja kommenttien perusteella sinua voisi pitää henkisesti 17-18 vuotiaana, vaikka ilmeisesti olet vanhempi. Haluatko todella noin kovasti antaa itsestäsi kehittymättömän, pinnallisen, lapsellisen ja tyhmemmän vaikutelman, kuin (toivottavasti) olet?

että yksikään oikeasti kaunis nainen edes antaisi kuvata itseään johonkin iltalehden kaltaiseen roskalehteen! Kauniilla naisilla on resursseja parempaan, ihan taviksiahan nuo naiset on! Toiseksi ihan vilpittömästi pidän tuota naista rumana, sekä kasvoiltaan, että vartaloltaan! Mä en edes käsitä tätä keskustelua, aluksi luulin, että monte vain vitsailee! Mä en todellakaan ole kerjännyt täällä minkäänlaisia kehuja ja olen ihan suoraan kertonut useammankin kerran että olen ruma! Mutta jos tuohon naiseen verrataan, niin... Haluaisin todella tietää, että millainen sitten on ruma nainen?! Jos tuo on kaunis, niin sitten mä jostain syystä tunnen pelkästään ihan superkauniita naisia! Sarah Shahi ei todellakaan ole epäterveen laiha, vaan hänellä on ihan täydellinen vartalo! Tuollainen nainen on oikeasti kaunis, iltalehden tytöt on taviksia! "Haluatko todella noin kovasti antaa itsestäsi kehittymättömän, pinnallisen, lapsellisen ja tyhmemmän vaikutelman, kuin (toivottavasti) olet?" Kaikki mitä tässä olen sanonut on ollut vilpitön ja oikea mielipiteeni, joten ilmeisesti sitten olen kehittymätön, pinnallinen, lapsellinen ja tyhmä.

• avaruus-pete

Vittu. Upea. Morooo! Hähä! xD

• mutta eipä ne pelkät luutkaan hyväksi oo. laittakaa joku sellanen kokovartalolinkki naisesta jolla on MUOTOA eli naisellisuutta. mikä se yks laulajaki oli..

• katso ensimmäistä vastaustani siinä on linkki

• monte24 kirjoitti:

katso ensimmäistä vastaustani siinä on linkki

se oli yks. sitte jos ulkomaille lähetään niin beyonce on yks.

• LaRito kirjoitti:

se oli yks. sitte jos ulkomaille lähetään niin beyonce on yks.

mut kiitti tarjouksesta :)

• monte24 kirjoitti:

mut kiitti tarjouksesta :)

nyt on sitte varmaan mun vuoro ottaa huumorilla. :)

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      550
      1797
    2. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      877
    3. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      84
      873
    4. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      806
    5. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      729
    6. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      715
    7. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      2
      707
    8. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      63
      676
    9. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      74
      628
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65
      543
    Aihe