tai muuten saman alan ihmisen kanssa, kuin millä alalla itse olet? Entä voisiko seurustelukumppanillasi olla sama ammatti?
Voisitko seurustella
4
240
Vastaukset
mikäs siinä niin outoa olis?
En voisi seurustella työkaverini kanssa. Tunteiden tuominen työpaikalle ja yhdessäolo 24/7 ei kuulosta toimivalta minun elämässäni. Mutta voisin seurustella samassa firmassa työskentelevän kanssa tai samalla alalla olevan kanssa. Pointti on, ettei oltaisi tekemisissä työasioiden merkeissä.
kokemusta. Luulen, että voisi joitakin ongelmia tulla.En haluaisi työasioita kotiin. Lisäksi erilaisuus ja tietämys eri asioista kuin itsellä on, kiehtovat. En myöskään haluaisi minkäänlaista kilpailutilannetta tai -fiilistä työkuvioitten takia.
- almasty
Kaikki työtoverit on miehiä joten ei käy. Mutta periaattessa kyllä olisi silloin se toisen maailma paljon lähempänä omaa,onhan sitä tutkittu että onnellisimmat avioparit työskentelevät usein samassa työpaikassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5331758Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18867- 84863
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101796Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49711- 63705
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2697- 63666
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?65608- 65533