myöhästelijään? Onko myöhästyminen epäkohteliasta vai ymmärrettävää?
Myöhästetkö usein?
5
149
Vastaukset
ymmärrettävää,mut jos ei niin se on saatanan epäkohteliasta. joillakin tuntuu olevan oikein elämäntapana myöhästyä aina.
Miksi kellään olisi oikeutta odotuttaa minua turhaan? Minun elämäni on aivan liian lyhyt moiseen. Hyvä syy onkin sitten eri asia, mutta siitäkin huomioonottavainen ihminen ilmoittaa tänä kännykkäaikakautena.
Yleensä tulen lievästi etuajassa (ei naureta siellä takapenkissä). Muiden myöhästely ei haittaa ellei se ole jatkuvaa ja/tai siihen on hyvä syy.
ikinä ja jos myöhästyn, se johtuu pommiin nukkumisesta. Mä aina pelaan varman päälle ja olen ajoissa, mieluummin itse odotan kuin annan muiden odottaa :) Se ei nimittäin musta ole kivaa tuntea olevansa täys mulkku joka on myöhässä koska jäi kuppaamaan johonkin ja pistää muut odottamaan..
oli krooninen myöhästelijä. Se liittyi hänen kohdallaan ilmeisesti täydellisyyden tavoitteluun, epävarmuuteen ja siihen, että myöhästyjä testaa ihmisten kärsivällisyyttä alitajuisesti. Rakastavatko ja odottavatko muut minua, vaikka teen näin? Olen ollut joskus koulu- ja opiskeluaikoina aika kova myöhöstelijä. En enää. Tulen pikemminkin lievästi etuajassa paikalle. Olen ollut työasioissa tekemisissä kovan myöhästelijän kanssa. Hän saattoi odotuttaa minua, joka olin tullut kaukaa toisesta kaupungista vain häntä tapaamaan, useita tunteja. Silti ei mennyt hermot kovin usein. Hänellä oli sen verran arvovaltaa ja pätevyyttä, minkä avulla hän kompensoi tilanteen. Jossain vaiheessa tajusin ottaa jo paksun romaanin mukaan tapaamispaikalle:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5441782Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18877- 84863
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101806Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50719Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2707- 63705
- 63676
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?73628- 65533