Käytätkö meikkiä? Miksi? Sopiiko meikki miehelle? Miksi?
Pieni meikkigallup
9
280
Vastaukset
oon tämän asian suhteen vanhoillinen
- ap.
Jos kaverisi(m) käyttää meikkiä niin haittaako se sua jollain tavalla?
ap. kirjoitti:
Jos kaverisi(m) käyttää meikkiä niin haittaako se sua jollain tavalla?
vai mitä mieltä olet miehestä,joka pitää homoina miehiä jotka käyttävät korviksia :) tuo ei siis ole minun ajatus vaan kaverini.
- Kitekattia-
sillä saa vaan lärvästä kiinnostavamman näkösen, mutta käytän aika vähän usein ainoostaan ripsari,kajaali. Rockkari äijille sopii kajaali ja musta luomiväri, muille en suosittele.
- Kitekattia-
no kuitenkin...
- ap.
Kitekattia- kirjoitti:
no kuitenkin...
Saa naisetkin toki vastata. Mutta jos ei ole rokkarimies ja haluaa vaikka peitellä ihon kiiltoa puuterilla, onko se huono asia?
- HooVee
Enpä käytä meikkiä, varmaankin koska olen tarpeeksi hyvännäköinen ilmankin. Ei sovi ainakaan heteromiehelle, koska naisten huomio hankitaan muilla keinoin.
ihan reilua, että miehilläkin on oikeus peittää ihon virheitä tms ja tehdä itsensä paremman näköiseksi. Silmämeikit kyllä musta kuuluu nuorille kokeilijoille, rockareille tms. enemmin. Huulipuna ei oikein ole miehikästä eikä edes poikamaista missään iässä. Esiintyvät taiteilijat tietty taas poikkeuksia. Itse en lähde kokonaan ilman meikkiä periaatteessa juuri koskaan ulos, enkä ole edes yksin kotioloissa ihan täysin ilman meikkiä, paitsi nukkuessa, enkä mä silti mikään ihan järkky ole ilman;) Se on vaan tottumiskysymys, ja jonkunlainen rutiini. Mutta hyvin vähäisessä meikissä kyllä urheilemassa tai kotona kuitenkin...
käytän kyllä meikkiä sopivissa määrin ja korostamaan mm. hyviä puoliani niinkuin meikillä yleensä. ja voihan se meikki toki joillekki miehillekki "sopia" esim. just nämä rokkarit ja yks tuttavamieski on vähä sen tyylinen että pitempi letti ja rajausta joskus mutta että omalla miehellä.. ei kiitos. ehkä sitte oon vaan sen asian suhteen sen verran vanhanaikanen että ei ne meikit vaan miehille kuulu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5331758Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18867- 84863
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101796Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49711- 63705
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2697- 63666
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?65608- 65533