Aatteesi

(Gallup!)

Minkä ryhmän edustajiin koet eniten kuuluvasi aatteidesi ja asenteidesi puolesta? Haluatko, tai koetko kumppanisi kuuluvan samaan "joukkoon"? A) Juppi B) Hippi C) Punkkari D) Rokkari E) Rakkari F) Gootti G) Tavis H) Hoppari I) Maalainen J) Stadilainen K) Hevari L) Joku muu, mikä ?

22

601

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • A) Juppi B) Hippi C) Punkkari D) Rokkari E) Rakkari F) Gootti G) Tavis H) Hoppari I) Maalainen J) Stadilainen K) Hevari L) Joku muu, mikä ? YLPIÄ JUNTTI

• nou wey tu Karis

En koskaan horannut Isopilvi-Veikolle,se meni heit suoraan Saksaan se mun JPG.

• sdlkn

Vie Zisel mukanas ja muistuta siitä joistain peruukeista. Ei mitään kiirettä sit takaisin.

• kukkaistyttö.

Jos nyt noista pitää jotain valita.

• ....

Ihminen.

• vänksy

En koe tarvetta perustella. Kuitenkin enimmäkseen koen olevani ihan vain vänkyrä. Niin ja voishan se kumppani jokseenkin samanhenkinen ollakin, parempi niin.

• eläköön hippitytöt punasine hiuksineen,PEACE

• vänksy
        monte24 kirjoitti:

eläköön hippitytöt punasine hiuksineen,PEACE

ovat melkein yhtä kauniit, kuin tummanruskeat vastaavat, mutta ei ihan :)

• Mä olen aina ollut wannabe-skeittari.

• mä...

oisin veikannut sua wannabe-streittariksi.

• mä... kirjoitti:

oisin veikannut sua wannabe-streittariksi.

mä silloin tällöin juopottelen, mutta aika harvoin.

• ja mä vaihdan paikkaa

Hei mä lennän taas!

• Enkä oikein tiedä, onko musiikkimakukaan mikään aate. Vai mikä on popparin tai kasarin aate? Ei siihen mielestäni liity mitään filosofiaa tai elämäntyyliä. Puhumattakaan, että kulkisin 80-luvun vaatteissa. Aatteeltani olen liberaali porvari. Noin muuten kaupunkilainen, ammatikuntani edustaja, harrastukseni kautta johonkin ryhmään kuuluva jne. Ja vaikkei kumppanini tarvitsekaan olla kopioni, nii ei siitä haittaakaan ole, että jakaa samanlaiset arvot ja elämäntyylin.

• rand.om

G) Tavis. peruspulliaisen näkönen, perusaatteet - ei mitään radikaalia. Ehkä tosin syvällisempien/abstraktien asioiden mietiskelijä. Välillä turhankin kova pohtimaan, "PITÄKÄÄ TUNKKINNE!!"- tyyliin :/

• KoppavaHoro

en kyllä suostu valitsemaan vain yhtä! Mä olen lähinnä tavallinen rokkia rakastava juppihippipunkkarikettutyttöpuunhalaajahippifemakkoidealisti.

• KoppavaHoro

en halua kumppanini kuuluvan samaan ryhmään. Jollain on hyvä olla jalat maassa.

• KoppavaHoro

tavallinen rokkia rakastava juppihippipunkkarikettutyttöpuunhalaajaituhippifemakkoidealisti. Sorry.

• Ygg

sopivaa, mutta hevari on kaikista lähimpänä. Ei varsinaisesti tarvitse kuulua samaan ryhmään, kunhan vaan suhtautuu musiikkiin avoimesti.

• scale

Muumismi. Ne ei oo tylsiä.

• MMies

Tällä hetkellä huvittaisi olla toi J), mutta kun ei, niin C) kuten tähänkin asti.

• MichikoXX

on ollut tähän mennessä sopivin luokittelu. Synkistelijähevareiden seurassa ei ole hauskaa. Puolisoani en osaa luokitella noista mihinkään. Hän voisi olla boddhisattva, tulevaisuudessa bisnesenkeli. Menipäs henkiseksi ;-) Samanlainen maailmankatsomus on mielestäni hyvä suhteen perusta, mutta elämänfilosofia ei välttämättä liity mihinkään alakulttuuriin.

• jonkun testin mukaan. Kai se eniten noista tuohon hippiin kallistuu. Oikeasti kai muu muttei ammuu:)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      557
      1818
    2. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      877
    3. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      84
      873
    4. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      806
    5. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      729
    6. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      715
    7. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      2
      707
    8. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      67
      693
    9. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      74
      638
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65
      543
    Aihe