Aatteesi

(Gallup!)

Minkä ryhmän edustajiin koet eniten kuuluvasi aatteidesi ja asenteidesi puolesta? Haluatko, tai koetko kumppanisi kuuluvan samaan "joukkoon"? A) Juppi B) Hippi C) Punkkari D) Rokkari E) Rakkari F) Gootti G) Tavis H) Hoppari I) Maalainen J) Stadilainen K) Hevari L) Joku muu, mikä ?

22

592

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • A) Juppi B) Hippi C) Punkkari D) Rokkari E) Rakkari F) Gootti G) Tavis H) Hoppari I) Maalainen J) Stadilainen K) Hevari L) Joku muu, mikä ? YLPIÄ JUNTTI

• nou wey tu Karis

En koskaan horannut Isopilvi-Veikolle,se meni heit suoraan Saksaan se mun JPG.

• sdlkn

Vie Zisel mukanas ja muistuta siitä joistain peruukeista. Ei mitään kiirettä sit takaisin.

• kukkaistyttö.

Jos nyt noista pitää jotain valita.

• ....

Ihminen.

• vänksy

En koe tarvetta perustella. Kuitenkin enimmäkseen koen olevani ihan vain vänkyrä. Niin ja voishan se kumppani jokseenkin samanhenkinen ollakin, parempi niin.

• eläköön hippitytöt punasine hiuksineen,PEACE

• vänksy
        monte24 kirjoitti:

eläköön hippitytöt punasine hiuksineen,PEACE

ovat melkein yhtä kauniit, kuin tummanruskeat vastaavat, mutta ei ihan :)

• Mä olen aina ollut wannabe-skeittari.

• mä...

oisin veikannut sua wannabe-streittariksi.

• mä... kirjoitti:

oisin veikannut sua wannabe-streittariksi.

mä silloin tällöin juopottelen, mutta aika harvoin.

• ja mä vaihdan paikkaa

Hei mä lennän taas!

• Enkä oikein tiedä, onko musiikkimakukaan mikään aate. Vai mikä on popparin tai kasarin aate? Ei siihen mielestäni liity mitään filosofiaa tai elämäntyyliä. Puhumattakaan, että kulkisin 80-luvun vaatteissa. Aatteeltani olen liberaali porvari. Noin muuten kaupunkilainen, ammatikuntani edustaja, harrastukseni kautta johonkin ryhmään kuuluva jne. Ja vaikkei kumppanini tarvitsekaan olla kopioni, nii ei siitä haittaakaan ole, että jakaa samanlaiset arvot ja elämäntyylin.

• rand.om

G) Tavis. peruspulliaisen näkönen, perusaatteet - ei mitään radikaalia. Ehkä tosin syvällisempien/abstraktien asioiden mietiskelijä. Välillä turhankin kova pohtimaan, "PITÄKÄÄ TUNKKINNE!!"- tyyliin :/

• KoppavaHoro

en kyllä suostu valitsemaan vain yhtä! Mä olen lähinnä tavallinen rokkia rakastava juppihippipunkkarikettutyttöpuunhalaajahippifemakkoidealisti.

• KoppavaHoro

en halua kumppanini kuuluvan samaan ryhmään. Jollain on hyvä olla jalat maassa.

• KoppavaHoro

tavallinen rokkia rakastava juppihippipunkkarikettutyttöpuunhalaajaituhippifemakkoidealisti. Sorry.

• Ygg

sopivaa, mutta hevari on kaikista lähimpänä. Ei varsinaisesti tarvitse kuulua samaan ryhmään, kunhan vaan suhtautuu musiikkiin avoimesti.

• scale

Muumismi. Ne ei oo tylsiä.

• MMies

Tällä hetkellä huvittaisi olla toi J), mutta kun ei, niin C) kuten tähänkin asti.

• MichikoXX

on ollut tähän mennessä sopivin luokittelu. Synkistelijähevareiden seurassa ei ole hauskaa. Puolisoani en osaa luokitella noista mihinkään. Hän voisi olla boddhisattva, tulevaisuudessa bisnesenkeli. Menipäs henkiseksi ;-) Samanlainen maailmankatsomus on mielestäni hyvä suhteen perusta, mutta elämänfilosofia ei välttämättä liity mihinkään alakulttuuriin.

• jonkun testin mukaan. Kai se eniten noista tuohon hippiin kallistuu. Oikeasti kai muu muttei ammuu:)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      170
      2034
    2. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      37
      1445
    3. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      132
      1144
    4. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      56
      882
    5. olisit voinut mies edes

Pyytää anteeksi 🙏🫶
      Ikävä
      55
      836
    6. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      250
      794
    7. Kääminsä polttanut taksi suomussalmella

Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen
      Suomussalmi
      20
      782
    8. Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."

Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      722
    9. Aina ku nään sun kuvan

Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭
      Ikävä
      58
      703
    10. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      195
      617
    Aihe