Suomenkielisiä biisejä

jotka omistat

palstalaisille. Laita tähän. Jotain perustelujakin voi laittaa, jos haluaa.

27

1166

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .............

tämän: http://www.youtube.com/watch?v=n5WE2ycANzA En paljoa tunne suomenkielistä musiikkia, mutta tämä on oikein sopiva valinta siksikin, et mun on sanottu muistuttavan Paula Koivuniemeä, jopa äänessä on kuulema jotain samaa ja meillä on samanlainen tyyli. Ja biisissä on aika hyvät sanat. :)

• nimiä kehiin

Ketä tummaa miestä kaipaat? Niin?

• .............
        nimiä kehiin kirjoitti:

Ketä tummaa miestä kaipaat? Niin?

Ei se muille kuulu...

• Jazuli
      • Primavera In Anticipo

• Jazuli
        Primavera In Anticipo kirjoitti:

Omistan tän, ei kyl suomalainen.. mut tätä ei oo soitettu Suomessa enkä tajua miksi!!! Kuulin itse tämän ollessani Espanjassa: http://www.youtube.com/watch?v=gp6pRHGvPG4&feature=related

..ommattu mulle vaiko meniks vahingos tähä mun vastauksee..??..=o) ..mitekä vain mu nätti se oli..=o)

• ---->

• Jazuli
        ----> kirjoitti:

http://www.youtube.com/watch?v=2rrMFJ822nI :)

..jopas kuullostikii jänskälle..nnjjcheenn...kielelle..x') ...mut juu tattista emmie siit yhtikäs mittää tajunnu..mu..ajatus olis se tärkein .. *niiata niksahuttaa*.. =o)

• palstan uudelle
      • penttiperuspatu

• vaikkapa
    • runontaja
    • ...
      • ....

Kiitos näistä kauniista sanoista :) Pidin siitä mistä kerroit, ihmisestä joka halusi muistoksi talon Pidän siitä miten kerrot asioita tunteita Pidän siitä mitä teet, teet sen kauniisti ja hyvin Sinä yllätät kaikki paitsi ne jotka tietää Pieni ja hento ote ihmisestä kiinni Aivan sama tunne kuin koskettava tuuli Pieni ja hento ote - siinä kaikki Olemisen riemu ei ravistele olkapäitä Runoilijan kehto ei ole ruusuista tehty koskaan Hiljaisuuden huntu ei milloinkaan petä kuulijaa Mikä nämä yhdistää? Rakkaus suureen elämään Pieni ja hento ote... Turhanpäiväinen älykkyys syö ihmistä rotan lailla Miten kaikki voi olla valmista kun ei ole edes tehty mitään? Miten niin jalat maassa? Oletko nähnyt kenenkään kävelevän ilmassa? Pidän sinusta siinä kaikki. Pitääkö se todistaa tuhansilla sanoilla? Pieni ja hento ote... Valoa ja pimeää, ei siin ole mitään luonnotonta Kummassakin laulussa hyvä tunne kasvaa ja kasvaa En pidä siitä että siirtyminen vaatii mahtavia tekoja Sateen jälkeen hiekkatiellä kauneus hehkuu ja kumartaa syvään Pieni ja hento ote...

• ...
    • .....
      • ...

Oot aika hauska :)

• ......

• ...

• ...
        ... kirjoitti:

......

...

• vänksy
    • että mulle

Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      170
      2034
    2. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      37
      1445
    3. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      132
      1144
    4. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      56
      882
    5. olisit voinut mies edes

Pyytää anteeksi 🙏🫶
      Ikävä
      55
      836
    6. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      250
      794
    7. Kääminsä polttanut taksi suomussalmella

Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen
      Suomussalmi
      20
      782
    8. Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."

Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      722
    9. Aina ku nään sun kuvan

Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭
      Ikävä
      58
      703
    10. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      195
      617
    Aihe