Kumman valitset: supliikin hölösuun vai ujon änkyttäjän? Miksi? Mitä ajatuksia nämä herättävät?
Änkyttävä vai supliikki mies/nainen
10
379
Vastaukset
- vefasd
hölösuita enkä ylipäätään ole ikinä joutunut tilanteeseen, että olisi pitänyt valita kahdesta toinen.
Änkytys on kuulemma katoavaa kansanperinnettä ja sitä pitää suosia. Pillupalkallahöpöttäjän elämä on kieltämättä lystikästä, mutta tiedä sitten jaksaisiko sen naispuolista vastinetta pitkään kuunnella. ;-)
- vänksy
Mielummin puhuu vähän, mutta asiaa, kuin että olisi kokoajan taukoamatonta puheen solinaa. Eli noin kuin itsekin teen. Mun ihannemies osaa olla mun kanssa hiljaakin ja jopa tuntee olonsa hyväksi silloin itseni tavoin.
änkyttäjän, jotka ovat hyvinkin karismaattisia ihmisiä. Johtuu varmaan siitä että ovat poikkeuksellisen lahjakkaita jollain osaamisen alueella. Änkyttävät vetoavat muhun ja herättävät sympatian tunteita. Yhden kohdalla se on ollut jopa ns. turn on, kun olen kuullut kulman takaa tuttua änkytystä... Hölösuut ovat usein rasittavia, kavereina voivat olla ihan ok ja kivoja, mutta ainakaan parisuhteessa en jaksaisi taukoamatonta höpinää heti aamusta:( Naisista tuli mieleen, että Marilynillahan oli aika paha änkytysvika..
monte24 kirjoitti:
epävarma jonkun naisen seurassa, esim ensitreffit, varsinkin jos toinen on tuppisuu.
vähän eri asia kuin, että olisi jatkuvasti hölöttämässä aamusta iltaan:)
- random_N
En kai osaa suhtautua hölösuihin miehinä, minusta semmoinen suunapäänä hosaaminen on akkain puuhaa.
- on,
perseestä!
- scale
tulkittavissa mielenkiinnon puutteeksi, joten sen lörppäsuun kanssa on helpompi tulla juttuun.
- sissi
Toi on niin totta! Olen jo jonkun aikaa ollut kiinnostunut ujon puoleisesta miehestä ja yhtään ei olla edetty. Luulen kuitenkin että mies on kiinnostunut minusta, mutta silloin tällöin jään miettimään josku ujouden syy on kiinnostuksen puute.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5591898- 91920
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18917Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101816Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2747Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50739- 63715
- 68705
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?74658- 65543