Ei ole elämässä mitään mieltä enää.
Ranteet auki!
11
430
Vastaukset
- sinulla
hätänä? Älä nyt noin ajattele, kyllähän me aikanamme päästään täältä jokainen..Itse ainakin tahdon nähdä tämän "elokuvan" loppuun vaikka joskus tuntuu et vois lopettaa jo..
ajattelet?
- ------------
Epäonnistun kaikessa, en ole koskaan onnistunut missään. En jaksa enään edes yrittää, koska se on ihan turhaa.
------------ kirjoitti:
Epäonnistun kaikessa, en ole koskaan onnistunut missään. En jaksa enään edes yrittää, koska se on ihan turhaa.
Miksi ei voisi vain seurata mitä tapahtuu, kun lakkaa yrittämästä? Kuunnella, katsella, maistaa ja haistaa.
- väsynyt...
------------ kirjoitti:
Tiedän täsmälleen miltä sinusta tuntuu. Itse en koskaan myöskään onnistu missään vaikka yrittämisen puutteesta ei ole kyse. Elämäni on yhtä pään hakkaamista seinään. Olen niin kateellinen ihmisille, joille asiat vain tapahtuvat.
- vänksy
------------ kirjoitti:
On meitä epäonnisten tähtien alla syntyneitä sitten muitakin. Me ollaan oltu pahoja edellisessä elämässämme ja maksellaan karman velkaa nyt. Tai noin ainakin itse uskon sen olevan. Muuten ei ole mitään järjellistä selitystä sille, miksi KAIKKI menee pieleen.
väsynyt... kirjoitti:
Tiedän täsmälleen miltä sinusta tuntuu. Itse en koskaan myöskään onnistu missään vaikka yrittämisen puutteesta ei ole kyse. Elämäni on yhtä pään hakkaamista seinään. Olen niin kateellinen ihmisille, joille asiat vain tapahtuvat.
viittasitko mun vastaukseen, mutta en tarkoittanut sitä, että odotetaan että asiat "tapahtuvat". Tarkoitin, että jos lakkaisi yrittämästä ja suorittamasta ja alkaisi vain havannoida ja hengittää, katsoa vain maailmaa uteliaana, mitään odottamatta. Silloin se saattaa joskus yllättää iloisestikin. Toki pahasti masentuneelle tämä on mahdotonta, silloin kannattaa mennä lääkärin puheille ja pyytää jotakin lisäapua asiaan, että näin voisi tehdä. En ole mikään terveysalan ihminen, joten puhun vain miltä itsestä tuntuu.
- ------------
vänksy kirjoitti:
On meitä epäonnisten tähtien alla syntyneitä sitten muitakin. Me ollaan oltu pahoja edellisessä elämässämme ja maksellaan karman velkaa nyt. Tai noin ainakin itse uskon sen olevan. Muuten ei ole mitään järjellistä selitystä sille, miksi KAIKKI menee pieleen.
Mikä selitys sit otetaan käyttöön, jos ei usko sielunvaellukseen? Sit on varmaan vaan pelkkä luuseri?
- Nakka
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Miksi ei voisi vain seurata mitä tapahtuu, kun lakkaa yrittämästä? Kuunnella, katsella, maistaa ja haistaa.
Ei ihmisellä ole lopultakaan mitään suoriutumisen tai onnistumisen pakkoa tässä elämässä. Sellainen kulttuuri on ihan ulkoa leivottua. Enpä ole minäkään suuria saavuttanut ja vuosi vuodelta kirkastuu, ettei onnellisuus ole onnistumisista kiinni.
- asvdssvs
vapun jälkeen.
- postia :???
pankilta että pitäis löytyä niitä lisävakuuksia ja vähän sassiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1702034
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo371445Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1321144Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe56882- 55836
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol250794Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen20782Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S16722Aina ku nään sun kuvan
Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭58703Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis195617