vhh aiheuttaa minulle pahaa ummetusta ?
Mitä olisi tehtävä ?
Miksi------?
5
689
Vastaukset
- Pellavansiemeniä
Syö joka päivä ruokalusikallinen pellavansiemeniä
jugurttiin sekoitettuna ja ongelmasi on kohta
tipo tiessä.
T. Liukas luikku- näinkin
Ehkä pitäisi käyttää pellavansiemenrouhetta. Niissä on enemmän kuitua. Kokonaiset pellavansiemenet menevät helposti sellaisenaan läpi ruoansulatuksen. Niitä pitäisi ensin liotella vaikka yön yli vedessä, jotta imevät kosteutta ja pehmenevät.
Tehokas keino on myös psyllium. Ohjeet on pyrkin kyljessä. Ei kuitenkaan ole ilmeisesti vhh-opillisesti oikeaa ainetta, koska ei sisällä muuta kuin liukenevaa kuitua, mutta kuitenkin...
Pellavansiemenrouhetta tai psylliumia voi sekoittaa esimerkiksi jauhelihaan ennen kuin siitä tekee lihapullia.
- ärtee
lisää rasvaa.Oikea oppisesti koostetussa vhh:ssa ei ummetuksia ole.kirjoitteleppa esimerkki päivämenusi.
- -17 kg
Voisiko joku ystävällisesti sanoa mikä on vhh?
- IO
VHH on vähähiilihydraattinen ruokavalio.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212656Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292282- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532160Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211772Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2901454
- 1331408
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399