HOMESAIRAUKSISTA

LUOTETTAVAA TIETOA

http://www.homejaterveys.net/

Näiltä sivuilta saat ihan perustietoa ja tietoon voit luottaa.

Katso Putuksen ansioluettelo jos epäröit.

Muista myös että palstalla kirjoittava Nisuiisu
on maallikko, jolle on jäänyt oma katkeruus päälle
kun hävisi oikeusjuttunsa forssan homekoulua vastaan.
Hän altistutti itsensä tahallisesti kun ei kertonut
TTL:ssä että hän oli jo ennen koulua sairastunut
kompostintutkijana. TÄMÄN TIEDON HÄN SALASI.

HÄN SIIS SAIRASTUI HOMEISTA KOMPOSTINTUTKIJANA!!!!!!!

Komposteissa ei ole betonia eikä booria eikä viemärivuotoja, joihin hän vetoaa että ne olisivat ainoat sairastumisen lähteet.

Näet kuinka ristiriitaista teoriaa hän tänne tyrkyttää, ITSEKIN HOMESAIRAANA, tosin hänellä lienee muitakin ongelmia
joita pitkällinen katkeruus on tuonut tullessaan.

13

110

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • )()()(

En ymmärrä miksi hänet tähän nyt pitää sotkea!

Miksi halutaan taas peittää alle se, että sairastuneilla on astma vain silloin kun se sopii.

Samat naamat toteavat astman, ja samat naamat kiistävät sen!

Mitään ei tarvitse perustella, MIKSEI tarvitse?

Mitä ihmettä tämä tutkimustoiminta oikein on? Henkilö sairastaa vaikeaa astmaa, mutta lääkäri valaehtoisesti kirjoittaakin, ettei ko. henkilö sairastakaan astmaa!

Kumpi diagnoosi on oikea? Molemmat ovat vakuutuspuolen hyväksymiä, että oli astmaa ja ei ole astmaa! Ei siis ole ristiriitaa siitä onko kyse mistä lääketieteestä, kyse on siitä, että tätä astmadiagnoosia käytetään milloin mitenkin!

PEKKA ei päätä, ei tee diagnooseja!

Joten keskittykää nyt ASIAAN! Siihen mitä OIKEASTI tapahtuu!

On prosentteja, joilla leikkien ihmisillä on joko KELA astmaa, ammattitautia tai sitten hän vain oireilee...

Ja noita prosetteja muutetaan sen mukaan, että diagnoosien määrä pysyy samassa tasossa vuosi vuoden jälkeen! Tilanne vaikeutuu, mutta tilastot ovat siistejä!

1994 3000 keuhkosairautta muuttuikin yhtä äkkiä astmaksi... niinkö tuo taulukko meni. Tuli uudet astmaohjeet!

Mitä ihmettä näissä keuhkosairauksissa oikein tapahtuu?

Siitä on kyse, siitä!

..

• yrittää tietenkin

muista rakas ystävä että Nikkola sotkee Putukset ym näihin
        omiin väittämiinsä siinä mielessä että Nikkola väittää heidän kaikkien
        salailleen,huijanneen tai peitelleen "oikeita" tutkimustuloksia.

Minusta se on kyllä melkoisen kovaa tekstiä, kun ottaa
        huomioon että Nikkolalla itsellään ei ole mitään asiantuntemusta
        tai koulutusta lääketieteeseen joka edelleen on se taho joka
        määrittää diagnoosien kriteerit.

Pekka yrittää leikkiä asiantuntijaa ja diagnoosiahan hän tekee
        täällä jatkuvasti jos väittää ettei jollakin ole astmaa;
        näkemättä,tutkimatta ja kuulematta potilasta.

On erittäin edesvastuutonta tehdä diagnooseja suomi24 palstalla.

Mutta ehkä tämä palsta on Nikkolan hiekkalaatikko, jossa
        hän haluaa leikkiä asiantuntijaa kun hänen taitonsa ja kykynsä eivät
        riitä oikeassa elämässä siihen.

Näitä hiekkalaatikon kuninkaita on aina ollut ja tulee aina olemaan,
        mutta me voimme käyttää omaa järkeämme ja tehdä omia
        päätelmiä näistä hiekkalaatikon kingeistä.

• nisuiisu
        yrittää tietenkin kirjoitti:

muista rakas ystävä että Nikkola sotkee Putukset ym näihin
        omiin väittämiinsä siinä mielessä että Nikkola väittää heidän kaikkien
        salailleen,huijanneen tai peitelleen "oikeita" tutkimustuloksia.

Minusta se on kyllä melkoisen kovaa tekstiä, kun ottaa
        huomioon että Nikkolalla itsellään ei ole mitään asiantuntemusta
        tai koulutusta lääketieteeseen joka edelleen on se taho joka
        määrittää diagnoosien kriteerit.

Pekka yrittää leikkiä asiantuntijaa ja diagnoosiahan hän tekee
        täällä jatkuvasti jos väittää ettei jollakin ole astmaa;
        näkemättä,tutkimatta ja kuulematta potilasta.

On erittäin edesvastuutonta tehdä diagnooseja suomi24 palstalla.

Mutta ehkä tämä palsta on Nikkolan hiekkalaatikko, jossa
        hän haluaa leikkiä asiantuntijaa kun hänen taitonsa ja kykynsä eivät
        riitä oikeassa elämässä siihen.

Näitä hiekkalaatikon kuninkaita on aina ollut ja tulee aina olemaan,
        mutta me voimme käyttää omaa järkeämme ja tehdä omia
        päätelmiä näistä hiekkalaatikon kingeistä.

näihin asioihin. Sinä sen olet tehnyt. Putus on aivan varmasti ihan samaa miltä kuin minäkin. Kaikki muutkin asiantuntijat ovat. Sitäpaitsi minä kerron vain, mitä muut ovat saaneet selville, siis esim. M S-S, H M-R tai Henrik Wolff. Nyt jopa TTL:n päätiedemies Harri Alenius.

Jos joku on kosteusvaurioasiantuntija, niin se olen minä. Lääkärin koulutuksella ei ole mitään sen kanssa tekemistä, koska se on 100% biokemiaa ja mikrobilogiaa.

Minä en ole mitään diagnooseja tehnyt, vaan olen ihmetellyt sitä, että astmalle ei tarvitse olla mitään kriteereitä, kun on kyse kosteusvauriosta. Muuten kyllä astmalle on tiukat kriteerit, jotka olen jo moneen kertaan KOPIOINUT alan oppikirjoista ja julkaisuista. Ei voi olla niin, että joku sympaattinen TRI PILLERI kirjoittaa tekaistuja astma-diagnooseja.

Minä muuten kerron pikapuoliin, mitä Henrik Nordman ja hänen hyvä ystävänsä tarinoivat vuoden 1988 julkaisussaan "Sisäilma ja terveys". Se on hauskaa luettavaa. Jo silloin alkoi harhaanjohtaminen.

Pekka Nikkola

• kiellät kaiken
        nisuiisu kirjoitti:

näihin asioihin. Sinä sen olet tehnyt. Putus on aivan varmasti ihan samaa miltä kuin minäkin. Kaikki muutkin asiantuntijat ovat. Sitäpaitsi minä kerron vain, mitä muut ovat saaneet selville, siis esim. M S-S, H M-R tai Henrik Wolff. Nyt jopa TTL:n päätiedemies Harri Alenius.

Jos joku on kosteusvaurioasiantuntija, niin se olen minä. Lääkärin koulutuksella ei ole mitään sen kanssa tekemistä, koska se on 100% biokemiaa ja mikrobilogiaa.

Minä en ole mitään diagnooseja tehnyt, vaan olen ihmetellyt sitä, että astmalle ei tarvitse olla mitään kriteereitä, kun on kyse kosteusvauriosta. Muuten kyllä astmalle on tiukat kriteerit, jotka olen jo moneen kertaan KOPIOINUT alan oppikirjoista ja julkaisuista. Ei voi olla niin, että joku sympaattinen TRI PILLERI kirjoittaa tekaistuja astma-diagnooseja.

Minä muuten kerron pikapuoliin, mitä Henrik Nordman ja hänen hyvä ystävänsä tarinoivat vuoden 1988 julkaisussaan "Sisäilma ja terveys". Se on hauskaa luettavaa. Jo silloin alkoi harhaanjohtaminen.

Pekka Nikkola

onneksi täällä on ketjut tallella joista löytyy tekstit joissa morkkaat Putusta,
        on vähän myöhäistä vetää takaisin sellaista mitä olet kirjoittanut hänestä.

Älä nyt helvetissä kuvittele että muut uskovat sinun olevan kosteusvaurioasiantuntija, sinähän vaihdat teorioita viikottain ja kun
        uusi teoria saa päässäsi vallan, kiellät koskaan vannoneesi minkään muun
        teorian nimeen.

Kun puhumme SAIRAUKSISTA, niin oletko tosiaan niin tyhmä ettet vieläkään tiedä
        että lääkärikunnalle kuuluu sairauksien diagnosointi myös homesairauksien kohdalla.

Kosteusvaurioasiantuntijaksi voit nimetä itsesi tällä hiekkalaatikolla,mutta
        palstan ulkopuolella sillä OIKEIDEN ASIANTUNTIJOIDEN ja omilla aivoillaan ajatteleville kansalaisille ei ole mitään vaikutusta. Ehkä voit vielä hetken manipuloida kankaanpääläisiä (tuskin montaa) ja porilaisia jotka ovat nyt otollinen
        kohderyhmä teorioillesi. Mutta palstalla ei sinun kingisjuttusi enää pure.

Kiellät jälleen kerran mitä olet täällä kirjoitellut aivan varmana tietona:
        olet lukuisia kertoja suoraan väittänyt että kirjoittajalla on sinun nimeämäsi sairaus tai ettei hänellä todellakaan ole astmaa tms tms tms

"minä vain kerron mitä muut ovat saaneet selville"-tyylisi on pettämätön,
        tähän samaiseen lauseeseen vetoat aina KUN JÄÄT KIINNI VALHEISTA.

• .....
        nisuiisu kirjoitti:

Pekka Nikkola

"Jos joku on kosteusvaurioasiantuntija, niin se olen minä."

Eikö tämä jo viimeistään kerro kaikille kuinka sairaasta ilmiöstä on kysymys?

• Oikeastaan täällä pitäisi olla kaksi eri osiota: teoreettinen ja käytännön osio.

Teoreettisessa osiossa voitaisiin jauhaa, mistä kaikki johtuu, mutta käytännön osiossa pitäydyttäisiin siinä, mitä home käytännössä aiheuttaa.

Nyt teoria lyö poskelle käytäntöä, vaikka käytännössä on niin, että ihmiset kärsivät monista eri oireista altistuttuaan homeille.

*

Teoria on siis teoriaa ja käytäntö käytäntöä, ja nämä kaksi asiaa pitäisi erottaa toisistaan edes jonkunlaisen "työrauhan" saamiseksi.

• teoriaJAkäytäntö

niiden pitää olla samoja. Teoriassa olet rehellinen, mutta käytännössä varastat?

• teoriaJAkäytäntö kirjoitti:

niiden pitää olla samoja. Teoriassa olet rehellinen, mutta käytännössä varastat?

Pöh!

• teoriaJAkäytäntö kirjoitti:

Fundeerasin viestiä vielä uudelleen unohtaen epäasiallisen pointtisi eli kirjoitusvirheet, jotka nekin merkitsevät käytännössä kaikkea. (Kirjoitusvirheitä viljelevä lättäsuu on vain kirjoitusvirheitä viljelevä lättäsuu, jota on vaikea ottaa tosissaan.)

Toki meistä itse kullakin menee kieli välillä solmuun... Sanoin esimerkiksi tänään pojalleni: "Älä kaivele sänkyä nenässä", vaikka tarkoitin: "Älä kaivele nenää sängyssä..."

- Omasta mielestäni käytäntö menee aina ohi teorian. Teoria voi olla jälkeenjäänyt, vanhoillinen, ajastaan elänyt ja jopa elähtänyt, mutta käytäntö on aina sitä, mikä on, eli totuus.

• kosteusvauriorakennuksis
        sanasinko kirjoitti:

Fundeerasin viestiä vielä uudelleen unohtaen epäasiallisen pointtisi eli kirjoitusvirheet, jotka nekin merkitsevät käytännössä kaikkea. (Kirjoitusvirheitä viljelevä lättäsuu on vain kirjoitusvirheitä viljelevä lättäsuu, jota on vaikea ottaa tosissaan.)

Toki meistä itse kullakin menee kieli välillä solmuun... Sanoin esimerkiksi tänään pojalleni: "Älä kaivele sänkyä nenässä", vaikka tarkoitin: "Älä kaivele nenää sängyssä..."

- Omasta mielestäni käytäntö menee aina ohi teorian. Teoria voi olla jälkeenjäänyt, vanhoillinen, ajastaan elänyt ja jopa elähtänyt, mutta käytäntö on aina sitä, mikä on, eli totuus.

saadaan käytännössä astmaa, ihottumia,allergioita, keuhkoputkentulehduksia,autoimmuunisairauksia,alveoliittia,odts:ää,
        suolistovaivoja,vatsavaivoja jne jne

Näitä ja paljon muuta hometalossa altistunut voi saada;
        osa ei saa mitään
        toiset reagoivat vähän
        toiset reagoivat voimakkaasti

tämä on KÄYTÄNTÖÄ!

Teoriassa ja teorioissa voi jokainen maallikko niisu leikkiä,
        että vain viemärivuoto,boori,betoni ai niin......nämä olikin jo
        menneitä teorioita, siis vain sädesieni voi aiheuttaa kosteusvauriossa meille
        sairauden jossa on valkosolukato. Hauska teoria sädesieni-valkosolukato ja
        muut homeet,bakteerit ja niiden tuotokset ovat normaaleita ja jopa terveellsiä.

Kyllä minäkin PIDÄN KÄYTÄNTÖÄ TOTUUTENA!!!!!!!!!!!!

• mitä käytännössä
        kosteusvauriorakennuksis kirjoitti:

saadaan käytännössä astmaa, ihottumia,allergioita, keuhkoputkentulehduksia,autoimmuunisairauksia,alveoliittia,odts:ää,
        suolistovaivoja,vatsavaivoja jne jne

Näitä ja paljon muuta hometalossa altistunut voi saada;
        osa ei saa mitään
        toiset reagoivat vähän
        toiset reagoivat voimakkaasti

tämä on KÄYTÄNTÖÄ!

Teoriassa ja teorioissa voi jokainen maallikko niisu leikkiä,
        että vain viemärivuoto,boori,betoni ai niin......nämä olikin jo
        menneitä teorioita, siis vain sädesieni voi aiheuttaa kosteusvauriossa meille
        sairauden jossa on valkosolukato. Hauska teoria sädesieni-valkosolukato ja
        muut homeet,bakteerit ja niiden tuotokset ovat normaaleita ja jopa terveellsiä.

Kyllä minäkin PIDÄN KÄYTÄNTÖÄ TOTUUTENA!!!!!!!!!!!!

tapahtuu, myös ihmisille jotka sairastuvat kosteusvauriorakennuksissa.

Jokainen voi luetella omaa listaansa joka monesti vielä pitenee kun
        altistuksesta on jo kulunut kuukausia tai peräti vuosia.
        Monet sairaudet puhkeavat viiveellä altistuksen loputtua, jos altistus ja lajista
        on ollut riittävän runsasta etc.

Vaikka täällä kiisteltäisiin ja veivattaisiin omia teorioita asiantuntijoiden
        tutkimuksista ja väitöskirjoista, totuus on kuitenkin se että monelaisia sairauksia
        saamme homerakennuksista, sitä ei mikään teoria muuksi muuta.

Kun nyt olemme altistuneet ja sairastuneet, ei sillä ole mitään merkitystä enää
        oliko se itiö vaiko kaasu, joka meidät sairastutti. Sairautemme ei sillä parane.

Käännetään asia vaihteeksi niinpäin, että kiisteltäisiin siitä millä saamme itsemme
        parhaaseen mahdolliseen terveyteen tästä eteenpäin. Mitkä olisivat ne keinot, joilla voisimme vahvistaa itseämme ja heikentynyttä vastustuskykyämme.

Siinä olisikin mielenkiintoinen aihe, joka kaikenlisäksi ehkä auttaisi homesairaita.

• huumormiehii vai!
        teoriaJAkäytäntö kirjoitti:

hyvä huomio!

• käytännön kokemus

on myös valtava, sillä hänellä on aivan varmasti tutkijoista kaikkein
      laajin kokemus niin työssä-kotona-päiväkodissa-koulussa sairastuneista.

Hänellä on teoria hallussa ja käytäntö, hän on jatkuvasti tekemissä
      aiheen kanssa eikä istu labrassa pipettipullon kanssa, vaan tietää ja tutkii
      myös aineistoa elävästä elämästä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      138
      7785
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1985
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1930
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1643
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1575
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1030
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      930
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      4
      919
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      830
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      34
      812
    Aihe