TAPPAAKO HOME?

Juu...

Se vie uskonne ja luottamuksenne tulevaisuuteen.

Jäätte ikuisuudeksi katkeruuden valtaan ja lakkaatte elämästä.

*

Kun ulkona on kaunis kesäpäivä ja yötön yö, te mietitte vain hometta...

- Niin se tappaa teidät, se home.

11

264

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • todellakin tappanut

      henkisesti.

      • Mitäs sie luulet tulevan kuorituista ja pilkotuista isoista perunoista, porkkanoista, sipulista ja valkosipulista, joiden päällä on possun ulkofilettä ja tuoretta ananasta?

        Ne on tökätty nyt uuniin, jossa tirisevät öljyn kanssa...

        - Ihan kieli pitkällä tässä ootamme hyvin elossa olevan poikani kanssa eikä kuolema ole onneksi tyrkyllä vielä missään!

        Eikä ole muuten paha ollenkaan australialainen punaviini "Yaranda" Cabernet Sauvignon -rypäleestäkään, jota tässä ruoan valmistumista ootellen lipitän...

        Olo on meinaan semmoinen, että aivan kuin oisin täysin hengissä ja oottelisin ruokaa - vaikka voin tietenkin olla väärässäkin, jos ruokaa ei tulekaan ja se palaa pohjaan.

        Epäilen kyllä, sillä meitillä on turvaluku 175 astetta taululla eikä hätiä ole missään...


      • sanasinko kirjoitti:

        Mitäs sie luulet tulevan kuorituista ja pilkotuista isoista perunoista, porkkanoista, sipulista ja valkosipulista, joiden päällä on possun ulkofilettä ja tuoretta ananasta?

        Ne on tökätty nyt uuniin, jossa tirisevät öljyn kanssa...

        - Ihan kieli pitkällä tässä ootamme hyvin elossa olevan poikani kanssa eikä kuolema ole onneksi tyrkyllä vielä missään!

        Eikä ole muuten paha ollenkaan australialainen punaviini "Yaranda" Cabernet Sauvignon -rypäleestäkään, jota tässä ruoan valmistumista ootellen lipitän...

        Olo on meinaan semmoinen, että aivan kuin oisin täysin hengissä ja oottelisin ruokaa - vaikka voin tietenkin olla väärässäkin, jos ruokaa ei tulekaan ja se palaa pohjaan.

        Epäilen kyllä, sillä meitillä on turvaluku 175 astetta taululla eikä hätiä ole missään...

        Kävi eilen illalla vähän köpelösti...

        Menin nimittäin sänkyyn pötkölleni odottamaan ruoan valmistumista ja nukahdin.

        Poikani tullessa sitten herättelemään syömään halusin mieluummin jatkaa makoisia uniani kuin nousta ylös sängystä.

        Makuelämys jäi osaltani siis kokematta, mutta lapsukaiseni sanoi, että hyvää oli.

        *

        Meikä onkin taas ollut yli vuorokauden syömättä, sillä unohtelen syömisen välillä päivälläkin ja tapanani ei ole syödä yöllä ollenkaan. Söin eilenkin ns. aamupalani vasta puolen päivän jälkeen enkä ole syönyt sen jälkeen mitään.

        Noh, kohta menen "aamupalalle" tästä ja myöhemmin maistelen sitten minäkin tuota ruokaa. Lorauttaisinko vielä vaikka jotain kermantapaista joukkoon, kun se eilen unohtui?

        Ainakin hoikkana pysyy tällä viissiin, kun kuluttaa kaiken minkä syö...


      • muutakin
        sanasinko kirjoitti:

        Kävi eilen illalla vähän köpelösti...

        Menin nimittäin sänkyyn pötkölleni odottamaan ruoan valmistumista ja nukahdin.

        Poikani tullessa sitten herättelemään syömään halusin mieluummin jatkaa makoisia uniani kuin nousta ylös sängystä.

        Makuelämys jäi osaltani siis kokematta, mutta lapsukaiseni sanoi, että hyvää oli.

        *

        Meikä onkin taas ollut yli vuorokauden syömättä, sillä unohtelen syömisen välillä päivälläkin ja tapanani ei ole syödä yöllä ollenkaan. Söin eilenkin ns. aamupalani vasta puolen päivän jälkeen enkä ole syönyt sen jälkeen mitään.

        Noh, kohta menen "aamupalalle" tästä ja myöhemmin maistelen sitten minäkin tuota ruokaa. Lorauttaisinko vielä vaikka jotain kermantapaista joukkoon, kun se eilen unohtui?

        Ainakin hoikkana pysyy tällä viissiin, kun kuluttaa kaiken minkä syö...

        Mitä teit sen jälkeen, kun olit herännyt? Kävitkö suihkussa, paskalla, pesitkö hampaasi vai mitä kaikkea teit. Siinä on nyt hirveä ajallinen aukko, mistä me emme tiedä mitään. Älä pidä meitä enää jännityksessä.


      • mitä...

        noin yleensä touhuat herättyäsi? On kai sinulla jonkinlaisia vakiotapoja siinä suhteessa? Mitä esimerkiksi syöt ensimmäisenä aamulla? Otatko lääkkeesi heti herättyäsi? Mitä juot lääkkeidesi kanssa? Vai onko jokainen aamusi erilainen? Mielenkiintoista olisi myös tietää, käytätkö sokeria kahvissasi. Vai juotko edes kahvia? Isoäitisi taisi käyttää jopa kermaakin kahvissa. Eikö se niin ollut?


      • mitä... kirjoitti:

        noin yleensä touhuat herättyäsi? On kai sinulla jonkinlaisia vakiotapoja siinä suhteessa? Mitä esimerkiksi syöt ensimmäisenä aamulla? Otatko lääkkeesi heti herättyäsi? Mitä juot lääkkeidesi kanssa? Vai onko jokainen aamusi erilainen? Mielenkiintoista olisi myös tietää, käytätkö sokeria kahvissasi. Vai juotko edes kahvia? Isoäitisi taisi käyttää jopa kermaakin kahvissa. Eikö se niin ollut?

        Niele uteliaisuutes. Kerron vastedeskin vain sen minkä haluan.


      • JULMA, ettet
        sanasinko kirjoitti:

        Niele uteliaisuutes. Kerron vastedeskin vain sen minkä haluan.

        kertoisi edes käytätkö sokeria kahvissa!


      • JULMA, ettet kirjoitti:

        kertoisi edes käytätkö sokeria kahvissa!

        Puli, puli...

        - Kerro, kerro kuvastin, käytänkö kahvissa sokeria...

        *

        Molo vastaa:

        "Sori Puli-puli... Mutta se akka on niin hullu, että se juo vaan Lidlin 'Gran Arom' -murukahvia mustana!"


      • ....
        sanasinko kirjoitti:

        Puli, puli...

        - Kerro, kerro kuvastin, käytänkö kahvissa sokeria...

        *

        Molo vastaa:

        "Sori Puli-puli... Mutta se akka on niin hullu, että se juo vaan Lidlin 'Gran Arom' -murukahvia mustana!"

        Siis olitko jo kertonut senkin? Entä, oletko jo kertonut, mitä teetä juot? Minä juon vihreätä teetä enkä käytä siinä sokeria.


      • .... kirjoitti:

        Siis olitko jo kertonut senkin? Entä, oletko jo kertonut, mitä teetä juot? Minä juon vihreätä teetä enkä käytä siinä sokeria.

        molo, molo ja puli, puli.

        Mine ryystää joka sortin teetä :)


    • home, ja se taappo

      ainakin sen toisen homeen ja ne sitten eli yksin ja taappo kaikki muuta. Minun äiti oli kerran saunahunoe homeessa ja ihan vihreä. Siellä haisee oikein hyvä home ja mina pitaa sita hajua oihein hyvämnaä
      ja sitten yötä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      76
      590
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe