Löysin tosi

uskon.

Jehovan todistajista. En ole enään tuuliajolla, olen löytänyt rauhan sielulleni ja onnellisuuden elämääni.

46

491

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Seuraus

Minkäköhän takia?

• että..

mahdollisimman moni teistäkin palaisi Jehovan palvelijaksi ja lakkaisi miellyttämästä Saatanaa.

• että...

Lakkaisitte miellyrrämästä saatanaa

• sanat
        että.. kirjoitti:

mahdollisimman moni teistäkin palaisi Jehovan palvelijaksi ja lakkaisi miellyttämästä Saatanaa.

Ei mikään talo joka on itseään vastaan pysy pystyssä?

>mahdollisimman moni teistäkin palaisi Jehovan palvelijaksi ja lakkaisi miellyttämästä Saatanaa.<

Kenenköhän palveluksessa kukin on?

• koo.koo

Nin minäkin löysin. Jo aikaa sitten. Mutta en uskisvalehtelijoiden synkästä rykmentistä. Enää ei tarvitse uskoa kaikenmaailman jo lapsesta saakka pakkosyötettyihin satuhahmoihin (jessuli, YHWH-setä & moosesaaprabamit). Ei tarvitse uskoa satukokoelmaan nimeltä Raamattu. Ei tarvitse antaa rahaa uskisten huuhaatoimintaa tukemaan.Ei tarvitse välittää pappien ym. saarnaajahämääjien satuiluista: armosta, pelastuksesta, ikuisesta elämästä, pratiisista jne. jne. Puhumattakaan lahkolaissuurhämääjien luikurista, joiden toiminta on minusta verrannollinen huumediilereitten toimintaan. Ainakin yhtä etovaa toimintaa se minusta on.

• Löysin tosi trollin - tosin huonon sellaisen.

• mutta..

Etsi Jehovaa rukoile, niin löydät armon.

• Seuraus
        mutta.. kirjoitti:

Etsi Jehovaa rukoile, niin löydät armon.

Miten Jehovaa etsitään? Voisitko opastaa?

• hartaasti
        Seuraus kirjoitti:

Miten Jehovaa etsitään? Voisitko opastaa?

ja lakkaamatta. "Etsivä löytää ja kolkuttavalle avataan".

• Seuraus
        hartaasti kirjoitti:

Kiitos samoin. Eiköhän näillä ohjeilla meikäläinen pärjää koko loppuelämän.

• koo.koo
        hartaasti kirjoitti:

Noinko satuolento löytyy? Taidat olla oikein alan spesialisti?

• kerran...
        koo.koo kirjoitti:

Noinko satuolento löytyy? Taidat olla oikein alan spesialisti?

Sydämmessäsi kaipaat Jehovaa

• koo.koo
        kerran... kirjoitti:

Sydämmessäsi kaipaat Jehovaa

Minun sydämeeni mahtuu vain yksi "ämmä". Siinäkin tuntuu olevan joskus liikaa.

Ilmeisesti uskissydäm_m_een mahtuu enemmän, kun sinne kerran mahtuu Jessuli-setä lihaskarvanahkaruumiineen. Hänhän oli sadun mukaan sentään aikuinen karvaperse mies. Ja pyhä henkäyskin piipahtaa siellä luppoaikoina aikansa kuluksi juoruilemassa jessulin kanssa.

En kaipaa, enkä koeta.

Yeah-oo-ah, Yeah-oh-ah, Yay-ow-ah, Yee-hoo-ah,
        Yee-who-ah, tai IEUE, YOHOU, YOHOUAE, IEOA, IHEHOUA, HIEHOUAHI, IHEVHE , IOUA- setääkö tarkoitat?

• Markku_Meilo

Kestolauseita suoltava teeskentelijä on omiaan joukkoon, jossa toistellaan ulkoa opittua uskonnollista liturgiaa, asioiden todellista merkitystä ymmärtämättä.

• madame.Alexandra.F

joudut tuon 'rauhan ja onnellisuuden' ylläpitääksesi luovuttamaan sielusi VT-seuran käsiin. Kirjaimellisesti.

PS.Toivottavasti et ikinä tule tarvitsemaan verensiirtoa-

• ...

PS.Toivottavasti et ikinä tule tarvitsemaan verensiirtoa

Raamattu kieltää yksiselitteisesti veren ottamisen elämän ylläpitämiseksi.

• koo.koo
        ... kirjoitti:

Höpö höpö. Missä kohtaa muka? Olet tainnut mennä retkuun ja uskoa saarnaajahämääjän luikurinlaskua.

• madame.Alexandra.F
        ... kirjoitti:

3.mooses 17:10 kieltää veren syömisen 'missä muodossa tahansa' (KR-92) tai 'millaista (verta) hyvänsä' (UM) sopii yhteen sen kanssa, että veriruokien syönti sallitaan?

Katoaako se 'sielu' verta kuumennettaessa?

• eivät salli
        madame.Alexandra.F kirjoitti:

3.mooses 17:10 kieltää veren syömisen 'missä muodossa tahansa' (KR-92) tai 'millaista (verta) hyvänsä' (UM) sopii yhteen sen kanssa, että veriruokien syönti sallitaan?

myöskään veriruokien syöntiä,jos et sitä tietänyt.

• ...
        madame.Alexandra.F kirjoitti:

Kyllä! Sielu erotetaan verestä keittämällä.

• Markku_Meilo
        eivät salli kirjoitti:

myöskään veriruokien syöntiä,jos et sitä tietänyt.

>>myöskään veriruokien syöntiä,jos et sitä tietänyt.

Tuossa onkin se hauska piirre, että kuumennettujen veriruokien nauttimiselle ei Vt-seuran nykyisen veriläträysopetuksen mukaan ole estettä. On nimittäin niin, että kuumennettaessa veri hajoaa sellaisiin osiin, jotka kaikki ovat nykyään Vt-seuran näkemyksen mukaan sallittuja.

• tietää..
        Markku_Meilo kirjoitti:

Tuossa onkin se hauska piirre, että kuumennettujen veriruokien nauttimiselle ei Vt-seuran nykyisen veriläträysopetuksen mukaan ole estettä. On nimittäin niin, että kuumennettaessa veri hajoaa sellaisiin osiin, jotka kaikki ovat nykyään Vt-seuran näkemyksen mukaan sallittuja.

Esimerkkinä joku ruoka vaikka verilätyt tai mustamakkara. Mitkä veren osat siinä on tarkalleen ennen kuumentamista ja mitkä sen jälkeen? Millaisia muutoksia tapahtuu, missä asteessa ja miten pitkään täytyy kuumentaa? Entäpä eri eläinten veret, onko niissä eroa? Eihän sitä uskalla syödä, jos ei ole muuta tietoa kuin toteamus "sallittavaksi muuttuu jos kuumennat".

• Markku_Meilo
        tietää.. kirjoitti:

Esimerkkinä joku ruoka vaikka verilätyt tai mustamakkara. Mitkä veren osat siinä on tarkalleen ennen kuumentamista ja mitkä sen jälkeen? Millaisia muutoksia tapahtuu, missä asteessa ja miten pitkään täytyy kuumentaa? Entäpä eri eläinten veret, onko niissä eroa? Eihän sitä uskalla syödä, jos ei ole muuta tietoa kuin toteamus "sallittavaksi muuttuu jos kuumennat".

Tuttua menoa, kun Vt-lehdessä esitetään jotain, niin mitään hankalia yksityiskohtia ei saliyleisö kysele. Mutta kun Vt-seuran opetuksessa esitetään omituisuus, niin siihen vaaditaan jos jonkinlaista perustetta ja yksityiskohtaa.

Oleellisin asia kuumetamisessa on solukalvon rikkoontuminen, tämän jälkeen kama on verrattavissa Vt-seuran hyväksymiin Hemopureen ja Polyhemeen.

Asiasta toiseen, Vt-seuran hyväksymät Hemopure ja Polyheme valmistetaan talteenotetusta verestä. Jehovantodistajille sallitut veren jakeet erotetaan luovutusverestä, joka on myös talteenotettua verta. Em. verituotteiden salliminen edellyttää loogisesti, että Vt-seura on kumonnut vaatimuksensa veren maahanvuodattamisesta, missähän julkaisussa se on tehty?

Jokaisen asiasta kiinnostuneen kannattaa kysyä tuota salilla, eikö vain?

• ...
        Markku_Meilo kirjoitti:

Tuttua menoa, kun Vt-lehdessä esitetään jotain, niin mitään hankalia yksityiskohtia ei saliyleisö kysele. Mutta kun Vt-seuran opetuksessa esitetään omituisuus, niin siihen vaaditaan jos jonkinlaista perustetta ja yksityiskohtaa.

Oleellisin asia kuumetamisessa on solukalvon rikkoontuminen, tämän jälkeen kama on verrattavissa Vt-seuran hyväksymiin Hemopureen ja Polyhemeen.

Asiasta toiseen, Vt-seuran hyväksymät Hemopure ja Polyheme valmistetaan talteenotetusta verestä. Jehovantodistajille sallitut veren jakeet erotetaan luovutusverestä, joka on myös talteenotettua verta. Em. verituotteiden salliminen edellyttää loogisesti, että Vt-seura on kumonnut vaatimuksensa veren maahanvuodattamisesta, missähän julkaisussa se on tehty?

Jokaisen asiasta kiinnostuneen kannattaa kysyä tuota salilla, eikö vain?

Jos siis laitan mustat makkarat uuniin, niin voin olla varma että se muuttuu sallituiksi ainesosiksi, ja sielu haihtuu eväistä pois uunin kuumuudessa?

¨¨Jokaisen asiasta kiinnostuneen kannattaa kysyä tuota salilla, eikö vain?

Ainahan sitä kysyä saa, jos vain muistaa tyytyä annettuihin vastauksiin. Hyvät kysymykset voivat auttaa toisiakin pohtimaan.

• Markku_Meilo
        ... kirjoitti:

Jos siis laitan mustat makkarat uuniin, niin voin olla varma että se muuttuu sallituiksi ainesosiksi, ja sielu haihtuu eväistä pois uunin kuumuudessa?

¨¨Jokaisen asiasta kiinnostuneen kannattaa kysyä tuota salilla, eikö vain?

Ainahan sitä kysyä saa, jos vain muistaa tyytyä annettuihin vastauksiin. Hyvät kysymykset voivat auttaa toisiakin pohtimaan.

>>Jos siis laitan mustat makkarat uuniin, niin voin olla varma että se muuttuu sallituiksi ainesosiksi,

Tämä on vakaa käsitykseni sen jälkeen kun olen lukenut asioista paremmin perillä olevien tekstejä. Jos epäilee asiaa, niin voi varmistua kysymällä Jehovan viestintäkanavan paikallisen seurakunnan koordinaattorilta.

>> ja sielu haihtuu eväistä pois uunin kuumuudessa?

Millaista sielukäsitystä edustat?

>>Ainahan sitä kysyä saa, jos vain muistaa tyytyä annettuihin vastauksiin.

Ilman muuta, vastaushan tulee Jehovan viestintäkanavan edustajalta.

>>Hyvät kysymykset voivat auttaa toisiakin pohtimaan.

Liian 'hyvillä' kysymyksillä on joskus havaittu olevan aivan käytännönkin seurauksia.

• vaan
        Markku_Meilo kirjoitti:

ryhdy vampyyriksi,niin muuten sitten varmaan saa kuumennettuja veriruokia syödä.

• salaisuus?
        ... kirjoitti:

verensyömistä...

• Markku_Meilo
        vaan kirjoitti:

ryhdy vampyyriksi,niin muuten sitten varmaan saa kuumennettuja veriruokia syödä.

Olen käsittänyt, että vamppyyrit käyttää vaan tuorekamaa.

• off topicia
        ... kirjoitti:

Veri on kielletty, mutta humalahakuinen juopottelu on sallittu. Samoin tuakanpoltto
        salassa.? Menee veikkauksen puolelle miten toimitaan milloinkin.?

• ---

totuuden maantien ojasta herättyäsi humalastasi..?

• totuus..

löytyy Ja Jehovan todistajat ovat järjestö jota Jumala käyttää maanpäällä.

• Markku_Meilo
        totuus.. kirjoitti:

>>löytyy Ja Jehovan todistajat ovat järjestö jota Jumala käyttää maanpäällä.

Viittaatko mahdollisesti Vt-seuran esittämään kriteeriin, jossa Jeesuksen uskolliset palvelijat ovat tunnistettavissa siitä, että he havaitsivat Jeesuksen paluun vuonna 1914:

Raamatun ennustusten, myös Jeesuksen oman viimeisiä päiviä koskevan ennustuksen, huolellinen tutkiminen paljastaa, että ‘Herran päivä’ alkoi historiallisena vuotena 1914, tosiaan tämän sukupolven aikana! Niinpä juuri vuonna 1914 Jeesus palasi näkymättömänä, ilman suuria julkisia eleitä ja vain hänen uskollisten palvelijoidensa tietäessä hänen paluustaan. Tuona vuonna Jehova antoi Jeesukselle käskyn hallita vihollistensa keskellä.” (Vartiotorni 15. toukokuuta 1991 sivu 9)

• salaisuus?
        totuus.. kirjoitti:

Olen ollut, niin monen velivanhimman kanssa viihteellä ja aina siihen on liittynyt reipas viinan käyttö. Pitäiskö minun uskoa, että harrastus oli jumalan ohjauksessa.....
        >Naivi uskosi ei näe muuta kuin johtvat veljet kravateissaan, mutta todennäköisesti et tule koskaan tietämään miten jt herrat elää vapaa-ajallaan...

• Repe-Pekka

Löysin uskon Herraan Jeesukseen.

Ap. t. 16:31
      Niin he sanoivat: "Usko Herraan Jeesukseen, niin sinä pelastut, niin myös sinun perhekuntasi".

• Pii on 3.0

- Jesuah itse sanoi;"
        ".. Isä on minua Suurempi ;"-
        Uskotko sinä tuon?
        -Tai tuon;"..Sillä en minä ole itsestäni puhunut, vaan Isä, joka on minut lähettänyt, on itse antanut minulle käskyn,mitä minun pitää sanoman ja puhuman.
        Ja minä tiedän, että Hänen käskynsä on iankaikkinen elämä. Sentähden ,,minkä minä puhun, sen minä puhun niin,kuin Isä on minulle sanonut. "
        Joh, 12 ; 49-50.
        tämä oli siis Repe-Pekalle ;

• Pii on 3.0

- Jesuah itse sanoi;"
        Uskotko sinä tuon?
        -Tai tuon;"..Sillä en minä ole itsestäni puhunut, vaan Isä, joka on minut lähettänyt, on itse antanut minulle käskyn,mitä minun pitää sanoman ja puhuman.
        Ja minä tiedän, että Hänen käskynsä on iankaikkinen elämä. Sentähden ,,minkä minä puhun, sen minä puhun niin,kuin Isä on minulle sanonut. "
        Joh, 12 ; 49-50.

• koo.koo

Luojan kiitos, en ole löytänyt uskoa satuolentoihin.

Sillä sanoihan jessuli-setä:

Kups-Rups 3-0: 0-7, 03. 5-4
        " Sillä niin kuin te olette ottaneet ja menneet ja sanoneet, niin myöskin pian tulee suunnaton kuppaedipemia yli koko Epyddin maan. Ja kaikki joilla on lapaset käsissä pakahtuvat heinäsirkkojen ja muiden lintujen taholta. Hallelujaa."

• Repe-Pekka
        Pii on 3.0 kirjoitti:

- Jesuah itse sanoi;"
        Uskotko sinä tuon?
        Joh, 12 ; 49-50.

>> Jesuah itse sanoi;"".. Isä on minua Suurempi ;"-
        Uskotko sinä tuon?

Ja minä tiedän, että Hänen käskynsä on iankaikkinen elämä. Sentähden ,,minkä minä puhun, sen minä puhun niin,kuin Isä on minulle sanonut. " >>

Uskon Jumalan sanaan totuutena.

1. Alussa oli Sana, ja Sana oli Jumalan tykönä, ja Sana oli Jumala.
        14. Ja Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme, ja me katselimme hänen kirkkauttansa, senkaltaista kirkkautta, kuin ainokaisella Pojalla on Isältä; ja hän oli täynnä armoa ja totuutta.
        Joh. 1. KR 33/38

• Repe-Pekka
        koo.koo kirjoitti:

Luojan kiitos, en ole löytänyt uskoa satuolentoihin.

Sillä sanoihan jessuli-setä:

Kups-Rups 3-0: 0-7, 03. 5-4
        " Sillä niin kuin te olette ottaneet ja menneet ja sanoneet, niin myöskin pian tulee suunnaton kuppaedipemia yli koko Epyddin maan. Ja kaikki joilla on lapaset käsissä pakahtuvat heinäsirkkojen ja muiden lintujen taholta. Hallelujaa."

>> Luojan kiitos, en ole löytänyt uskoa satuolentoihin. >>

Luojaan kuitenkin ilmeisesti uskot tuon perusteella.

Epäilin itsekin aiemmin, mutta enää en epäile päästyäni kivuistani vain huokaistuani asiasta Isän puoleen.
        Sen jälkeen ei ole tarvinnut epäillä.

>> Kups-Rups 3-0: 0-7, 03. 5-4 >>

Jokipojat - KooKoo ??-??

• koo.koo
        Repe-Pekka kirjoitti:

>> Luojan kiitos, en ole löytänyt uskoa satuolentoihin. >>

Luojaan kuitenkin ilmeisesti uskot tuon perusteella.

Epäilin itsekin aiemmin, mutta enää en epäile päästyäni kivuistani vain huokaistuani asiasta Isän puoleen.
        Sen jälkeen ei ole tarvinnut epäillä.

>> Kups-Rups 3-0: 0-7, 03. 5-4 >>

Jokipojat - KooKoo ??-??

Siinä piili pikku humöörikoukku, jonka tarkkana henkilönä tai peräti pyhän henkäyksen johdattamana huomasit.

Silloin harvoin minulla on kipuja, niin vaikkapa Aku Ankalle kiitos, että ne ovat lähteneet joko lääkkeillä tai aika on ne parantanut. Oikein osoite kiitokselle lienee kuitenkin lääketehtaan labaratoorion kemisti.

SjtP -HjteP (E) : 9-6

(Seinäjoen jt-pierijät - Helsinkin jt erikoistienraivaajien pierijät (edustusjoukkue)

• TUULIAJELULLA

>En ole enään tuuliajolla,<

Oletko varma asiastasi?
      Missä kohtaa Raamatussa kerrotaan tapaus liittyi vt-liikkeeseen ja ei ollut enään "tuuliajelulla"?

• Sallinet minun kuitenkin nauravan, sillä minkä muun uskonnon jäsenet ovat alati vaihtuvan opetuksen pyörteissä kuin juuri jehovantodistajat?

Efesolaisille 4:14 UMK "jotta emme enää olisi lapsia, jotka heittelehtivät kuin aaltojen ajamina ja joita jokainen opetuksen tuuli kuljettaa sinne tänne ihmisten juonitellessa ja viekkaasti keksiessä erheitä."

Kun katsoo jt-opetuksia menneiltä vuosilta ja vuosikymmeniltä, niin ei voine tulla muuhun päätelmään kuin että jt-johtajat ovat juonitelleet ja viekkaasti keksineet lukuisia erheitä jottei heidän tarvitsisi kantaa vastuuta vääristä opetuksistaan ja jotta saisivat jäsenet pysymään itselleen uskollisina.

Jt-uskonto on mielestäni todellisuudessa ihmisten palvontaa, sillä heidän ns. uskollinen ja ymmärtäväinen orja on ottanut jumalan paikan.

• Repe-Pekka

>> Kun katsoo jt-opetuksia menneiltä vuosilta ja vuosikymmeniltä, niin ei voine tulla muuhun päätelmään kuin että jt-johtajat ovat juonitelleet ja viekkaasti keksineet lukuisia erheitä jottei heidän tarvitsisi kantaa vastuuta vääristä opetuksistaan ja jotta saisivat jäsenet pysymään itselleen uskollisina. >>

Kyllä, ihmiskunnian vuoksi on Jumalan sanan totuus selitetty pois.

Sen todistaa myös fraasi " meillä on totuus " , tällä fraasilla itseasiassa Jt:t
        sanovat Jumalaa valehtelijaksi, valitettavasti.

• Jossa kyllä tulee

Arki vastaan, kun ryhdyt kiertelemään ihmisten ovilla Brooklynissä keksittyjä valheita levittämässä. Pysyt toki mahdollisesti onnellisuuden harjassa, jos pystyt pettämään itseäsi koko loppuelämäsi. Tutki vain Vartiotorneja ja Herätkää lehtiä mutta torju kaikki niiden ulkopuolelta tulevat ajatukset ja näkemykset, - sillä olet omaksunut helvetinhyvän petoksen.

• melkein samma här

ennenkuin löysin tämän palstan ja "silmät aukes!"Nyt tosi onnellinen,kun laskeuduin "aallonharjalta"todellisuuteen ja sain todellista fakta totuutta kirjoittajilta!

• hieman´´

näkemystäsi?

>ajatukset ja näkemykset, <

Ulkopuolelta tulevat ajatukset ja näkemykset mitä ne sitten ovat?

Haiskahtaa "kaavalta" jota vt-liikekkin myötäilee.

Katso suoraan sieltä se on kyllä löydettävissä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      20
      5323
    2. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      50
      1381
    3. Grilli lopettaa?

Pitääkö huhu paikkaansa että grilli lopettaa lähiaikoina?
      Suomussalmi
      11
      807
    4. Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?

Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️
      Ikävä
      58
      778
    5. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      47
      769
    6. Pitääkö luovuttaa?

Sano nyt edes jotain 👾
      Ikävä
      46
      762
    7. Mitä teet nainen

Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,
      Ikävä
      52
      757
    8. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      49
      746
    9. Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!

JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille
      Maajussille morsian
      8
      734
    10. Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa

Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom
      Kotimaiset julkkisjuorut
      132
      725
    Aihe