Hienoa että käytätte "minun" tunnusta vastatessanne mitä sattuu.
Osoittaa todella sen kypsyyden asteen millä te luopiot (/helluntailaiset?) olette.
Kiitoksia siitä.
Osoitus kypsyydestä.
10
193
Vastaukset
- ad3ss3
Kyllä on törkeätä otaa minun tunnus käyttöön, ja vielä kirjoitella viisaampia kuin mihin minä pystyn.
- add3ss3
Nyt lopetatte molemmat pelleilyn. Ette saa käyttää minun nickiä. Muuten Jeesus tulee, ja vetää turpiin ja potkaisee munillen.
- ad3ss3
olen täysin samaa mieltä
- ad3ss3
add3ss3 kirjoitti:
Nyt lopetatte molemmat pelleilyn. Ette saa käyttää minun nickiä. Muuten Jeesus tulee, ja vetää turpiin ja potkaisee munillen.
minun nickkini
- ad3ss3
add3ss3 kirjoitti:
Ei tähä Jeesusta tarvita. Mutta Mikael-Jeesus voi kyllä auttaa, jos vaan kerkiää ennen aivan pian tulevaa Harmaa.
- ad3ss3
ad3ss3 kirjoitti:
olen täysin samaa mieltä
Minä, joka olen se "oikea", olen vähän eri mieltä, mutta samasta asiasta. minustakin pitäisi pystyä näyttämään, että kirjoittaa palstalle, eikä vaan huutele puskista mitä sattuu ja hauku siitä myös muita. Minä totean vielä, että jos on sanottaavaa Jeesuksesta Kristuksesta, niin tänne on hyvä kirjoittaa, sillä sana menee perille hyvin nopeasti ,koska se menee internetin kautta eikä esim viestin vieäjän tai kirje kyhkyn vatsassa perille. Ja vielä: onse törkeää ottaa nimimerkki käyttöön, ja kirjoitella sillä. Tai oikeastaan tietokoneellahan tässä kirjoitellaan, tai oikeastaan näppäimistöllä. Jeesus-Mikael on Pelastaja.
- nimimerkkinsä,
ad3ss3 kirjoitti:
Minä, joka olen se "oikea", olen vähän eri mieltä, mutta samasta asiasta. minustakin pitäisi pystyä näyttämään, että kirjoittaa palstalle, eikä vaan huutele puskista mitä sattuu ja hauku siitä myös muita. Minä totean vielä, että jos on sanottaavaa Jeesuksesta Kristuksesta, niin tänne on hyvä kirjoittaa, sillä sana menee perille hyvin nopeasti ,koska se menee internetin kautta eikä esim viestin vieäjän tai kirje kyhkyn vatsassa perille. Ja vielä: onse törkeää ottaa nimimerkki käyttöön, ja kirjoitella sillä. Tai oikeastaan tietokoneellahan tässä kirjoitellaan, tai oikeastaan näppäimistöllä. Jeesus-Mikael on Pelastaja.
jos ei kävis noin.
- - - - >
Ei mitään uutta luopio-taivaan alla (toki sitä ilmenee toisinaan toisillakin saiteilla).
Taannoin eräs Jt kirjoitti palstalla melko aktiivisesti, muistaakseni nimimerkillä "minä vaan". Se alkoi häiritä palstan solvaajia ja he / joku heistä alkoi syytää "sydämensä sivistystä" ko. nimimerkillä.
Samalla he tekopyhästi valittavat ettei JT milloinkaan kommentoi palstalla ja valittavat motiiveihinsa kajoamisesta. Toki näiden ikikaunaisten ja tervemielisyyden menettäneiden vääristelijöiden seurassa ei kukaan kovin kauaa viivy, paitsi kaltaisensa.
Tsemppiä sinulle.- minä vain
Ai se olit siis sinä. Muista sitten kun Harmassa et pääsekkään sinne minne kuvittelit. sillä sanoohan Jeesus: "mitä te teette pienimmille, niin sen kun teetten, koska ei ne kääpiöt osaa puolustautua. Ei muuta kun luu kurkkuun vaan."
Rekisteröi nimmarisi niin ei tarvitse itkeä ehkäpä jopa maailman turhimman ja helpoimmin korjattavissa olevan asian takia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei205323- 501381
- 11807
Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58778- 47769
- 46762
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,52757Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle49746Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!
JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille8734Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom132725