Voisimmeko sopia, että helluntailaisuuspalstalle kirjoittajat käsittelevät vain palstan aiheita; ei minun henkilökohtaisia asioita eikä kenenkään muunkaan . Minusta tämä käytäntö olisi oikein.
Henkilökohtaisissa asioissa ja kysymyksissä voi jokainen ottaa minuun yhteyttä sähköpostistitte e-mail
[email protected]
Paltalle kirjoittajat!
17
178
Vastaukset
Mutta älä enää puhele puhelimessa ja kirjoittele viestejä samaan aikaan.
jukka.finland kirjoitti:
En ymmärtänyt?
kun ymmärsin että "otappas yhteyttä"kesken kaiken kirjoituksen oli puhelinkeskusteluun liittyvä. Siksipä minä ajattelinkin että on kummaksi mennyt palsta...
...Nyt tarkistin, niin puhelu taisi katketa jo ennen kirjoitustasi.
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/8347533/39135298auroraboreallis kirjoitti:
kun ymmärsin että "otappas yhteyttä"kesken kaiken kirjoituksen oli puhelinkeskusteluun liittyvä. Siksipä minä ajattelinkin että on kummaksi mennyt palsta...
...Nyt tarkistin, niin puhelu taisi katketa jo ennen kirjoitustasi.
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/8347533/39135298En ole soittanut Sinulle ainakaan pariin vuoteen. Olen poistanut numerosikin puhelimestani. Meillä on s-postiosoitteet. Kirjoitetaan siis toisillemme henkilökohtaisista asioista eikä käsitellä niitä palstalla.
Haluaisin sanoa asiasta ankaramminkin, mutta jääköön tähän. Kukaan ei valheilla elämäänsä vahvista.jukka.finland kirjoitti:
En ole soittanut Sinulle ainakaan pariin vuoteen. Olen poistanut numerosikin puhelimestani. Meillä on s-postiosoitteet. Kirjoitetaan siis toisillemme henkilökohtaisista asioista eikä käsitellä niitä palstalla.
Haluaisin sanoa asiasta ankaramminkin, mutta jääköön tähän. Kukaan ei valheilla elämäänsä vahvista.elämäänsä vahvista".
... Tuo oli tuo linkki kun pyysit selventämään...
...Ja nyt ei saanutkaan selventää...
Kuule, ei riidellä. Mulla on muuten ihan uusi numero.ja aiheellinen.
* Sinä käytät ab väärin tätä palstaa, kun käytätät sitä jukka.finlandin vuosia kestävään mustamaalaamiseen. Kirjoita asiaa, osaat sinä senkin. Olin aikoinani ahkera lukemaan viestejäsi, niissä oli joskus oikein viisaitakin ja rakentavia juttuja, nyt ne on yhtä narinaa ja jukan mollaamista. Tee parannus ja palaa siihen asialinjaan. Ei pahalla, vaan asiana vaan!Mohikaani_27 kirjoitti:
ja aiheellinen.
* Sinä käytät ab väärin tätä palstaa, kun käytätät sitä jukka.finlandin vuosia kestävään mustamaalaamiseen. Kirjoita asiaa, osaat sinä senkin. Olin aikoinani ahkera lukemaan viestejäsi, niissä oli joskus oikein viisaitakin ja rakentavia juttuja, nyt ne on yhtä narinaa ja jukan mollaamista. Tee parannus ja palaa siihen asialinjaan. Ei pahalla, vaan asiana vaan!Kiitos.
- sinä itse
Lopetatko sinä sitten helvetillä pelottelun ja raastuvalla uhkailun? Lopetatko myös omien tekemistesi suurentelun? lopetatko puolueellisuuden?
- ???
Lopetatko sinä homojen ylistämisen ja heterojen vihaamisen? Se, että sinun pitää kauheasti koko ajan puolustella homouttasi, kertoo sen, että sinun omatuntosi kolkuttaa homouden synnin tähden ja sinä yrität hakea keinoja oikeuttaa elämäntapasi. Yrität vaientaa omantuntosi äänen, vaikka oikea tie mielenrauhaan on tunnustaa syntinsä ja sitten hylätä se, ei vaientaa omaatuntoa.
??? kirjoitti:
Lopetatko sinä homojen ylistämisen ja heterojen vihaamisen? Se, että sinun pitää kauheasti koko ajan puolustella homouttasi, kertoo sen, että sinun omatuntosi kolkuttaa homouden synnin tähden ja sinä yrität hakea keinoja oikeuttaa elämäntapasi. Yrität vaientaa omantuntosi äänen, vaikka oikea tie mielenrauhaan on tunnustaa syntinsä ja sitten hylätä se, ei vaientaa omaatuntoa.
Hän on valinnut tiensä ja sillä on oma pituutensa.
Jos hän ei ole tehnyt syntiä, joka on kuolemaksi, niin hän voi kääntyä Jeesuksen puoleen ja tulla uudeksi mieheksi. Miehestähän tässä on kysymys ja vielä sangen tunnetusta vaikka nimimerkistään onkin luopunut.- sinä itse
??? kirjoitti:
En minä ole homo. Aina joskus puolustan homoja teidän pöljyyksiänne vastaan, mutta miten se taas tähän kuuluu?
- varmaan
jukka.finland kirjoitti:
Hän on valinnut tiensä ja sillä on oma pituutensa.
Jos hän ei ole tehnyt syntiä, joka on kuolemaksi, niin hän voi kääntyä Jeesuksen puoleen ja tulla uudeksi mieheksi. Miehestähän tässä on kysymys ja vielä sangen tunnetusta vaikka nimimerkistään onkin luopunut.Nyt kyllä taidat sekoilla sinäkin. En ole kovin tunnettu täällä enkä edes voi olla. Keneen vihjaat? Minkä tien ajattelet minun valinneen? Olen mies, mutta miksi kumman uudeksi sinä minut haluat?
- ttelu
jukka.finland kirjoitti:
raastuvalla peloittelun ja kanteiden nostamisen. Pyydän anteeksi käytöstäni.
Hyvähän se on jos et enää uhittele. Anteeksipyynnöt on parasta suunnata niille, joita olet loukannut. Siinä mielessä olen väärä henkilö.
- meiliosoa
nettiin oikeassa muodossa, vaan sun tapauksessas muotoon esim. virtanen(piste)[email protected]. Tämä siksi, koska netissä on automaattisia "sähköposti-imureita", jotka poimii osoitteita niinku hiukkasia ilmasta. Mulle kävi niin pari vuotta sitten kun en tätä tiennyt, et kun olin laittanut nettiin meiliosoni suorassa muodossa (suomi24-gallerian sivulle), niin jopas alkoi tulla postia tuutin täydeltä Etelä-Afrikkaa myöten. Postien vuosiluvut liikkuvat aina 1980-luvun alkuvuosilta arvoituksellisiin 2036 vuosilukuun asti.
Joten pois äkkiä osoite ja viesti uusiksi, se on neuvoni kokemuksesta.
- Kirjoituksesi on asiallinen ja nostan sille peukkua.En usko, että s-postiosoitteeni koituu ongelmaksi. Muutama yritys on kyllä ollut tunkeutua postiini virus mukana, mutta minulla on erään suuren yrityksen virustorjunta ja palomuuri käytössä, eikä yritykset ole onnistuneet.
Kiitos varoituksesta.- järjestelmäsuunnittelija
jukka.finland kirjoitti:
En usko, että s-postiosoitteeni koituu ongelmaksi. Muutama yritys on kyllä ollut tunkeutua postiini virus mukana, mutta minulla on erään suuren yrityksen virustorjunta ja palomuuri käytössä, eikä yritykset ole onnistuneet.
Kiitos varoituksesta.Virustorjuntaankaan ei kannata sokeasti luottaa. Ongelma on se, että nykyisin virukset saattavat levitä niin nopeasti etteivät virustorjuntaohjelmat niitä vielä tunnista. Lisäksi niistä saatta ilmestyä nopeaan tahtiin lukuisia variantteja joiden toimintamekanismia on muutettu juuri sen verran, että ne osaavat hämä virustutkia.
Jos virustartunnan saa ei käyttäjä sitä yleensä itse huomaa. Ainakaan heti. Nykyisin tosin varsinaisia viruksia käytetään hyökkäyksiin vähemmän, tehokkaampia ovat erilaiset haittaohjelmat tai suorat tunkeutumiset koneelle.
Palomuuri on tehokas vain jos se on oikein säädetty. Oletusasetukset saattavat mahdollistaa hyökkäyksen. Palomuurin säätäminen ei ole kokemattomalle helppoja siinä tapauksessa, että ohjelmien oletusasetukset ovat riittämättömät.
Se kuitenkin tulee aina muistaa, ettei mikään virusturva ole 100%:n tehokas. Oma maalaisjärki ja varovaisuus on tärkeintä. Riittävän vainoharhainen ihminen ei virustutkaa edes tarvitse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html3294392Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html3342669- 702311
- 821939
Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M4421734MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/311489Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2161332Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku261309"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko341242- 661183