ja toivo häipynyt, niin elämästä tulee raskas taival. Jos hylkäät uskon, sinun täytyy kulkea tietäsi yksin, sillä Jumala ei voi olla epäuskon seurassa. Siksi pelko ja tuska hallitsevatkin aina siellä, missä uskosta on luovuttu.
Mutta ei sinun tarvitse seurata noin toivotonta elämänmallia. Sinä voit rukoilla ja saada vastauksen. Pyytäminen ja vastaanottaminen ovat ihanimpia kanssakäymisen muotoja, joita ihmisellä voi olla Jumalan kanssa.
Ihminen, joka on saanut vastauksen rukoukseensa vain KERRAN elämässään, muistaa sen kokemuksen niin kauan kuin elää.
Sinä olet Jumalan lapsi. Sinulla on sen vuoksi lapsenoikeus saada siunaus. Se on valmiina odottamassa, että pyytäisit sitä, aivan samoin kuin rahasumma, joka on talletettu pankkitilillesi, on sitä varten, että nostaisit sen!
Jotta voisit saada rukousvastauksia, sinun täytyy vain luottaa Jeesukseen Kristukseen.
Kun rukoilet, katso ensin ristille, jolla maksettiin hinta siunauksesta, jota pyydät. Ymmärrä, että koska Kristus kuolemallaan ansaitsi tuon siunauksen, se kuuluu sinulle ja Hän TAHTOO antaa sen sinulle. Pyydä sitä sen tähden rohkeasti. Kristus antoi henkensä, että hänestä tulisi sinun Paimenesi. Se on ainoa syy,jonka perusteella voit pyytää Hänen johdatustaan ja olla varma siitä, ettet joudu eksyksiin.
LUPAUS:" Herra vahvistaa sen miehen askeleet, jonka tie hänelle kelpaa"Ps. 37:23.
"Sinun sanasi on minun jalkani lamppu ja valkeus minun tielläni" Ps. 119:105.
"HERRA on minun PAIMENENI" Ps. 23:1.
Jeesus sanoi: "Minun lampaani kuulevat minun ääntäni .... ja ne seuraavat minua;vierasta ne eivät seuraa" Joh. 10:27,5.
Hän on sinun oppaasi. Hänen kuolemansa avasi tien, niin että sinä saat olla Hänen ja seurata Häntä. Hän on luvannut, että Pyhä Henki johdattaa meidät kaikkeen totuuteen ( Joh. 16:13).
Kun uskon valo on sammunut
3
91
Vastaukset
Kun sinulla on se Raamattu auki siinä niin kerrotko minulle mistä löytyy sellanen kohta jossa sanotaan:"Vastaa tyhmälle hänen tyhmyytensä mukaan." Samassa luvussa on jae"Älä vastaa tyhmälle hänen tyhmyytensä mukaan." Sinä varmaan löydät sen nopeasti. Voin sitten alleviivata tuon kohdan.
- toisten suuhun
"Kun uskon valo on sammunut ja toivo häipynyt, niin elämästä tulee raskas taival"
Eivät kaikki koe näin. En tiedä puhutko kokemuksesta mutta vaikka puhuistkin se on sinin oma, subjektiivinen kokemus.
Alla olevan linkin takana olevalla foorumilla entiset uskovat, pääasiassa helluntailaiset kertovat uskonsa menettämisestä. Kaikki eivät toki ole menettäneet uskoaan vaan uskonsa helluntailaisuuteen. Kuitenkin lähes kaikki ovat kokeneet sen vapauttavana ja askelta keventävänä tapahtumana.
http://huitsinnevada.info/foorumi/- toisten suuhun
Bukkage
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html3604707Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html3512777- 752429
- 852016
Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M4571804MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/311549Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2211367Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku271352"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko341272- 661203