Niin varmaan kun ihmisestä puhutaan, mutta unielämässä 'epätosi' muodostuu ongelmia ratkovaksi tekijäksi.
Se mikä tosielämässä on mahdotonta, unimaailma prosessoi unitutkijoiden mukaan elämän pulmatilanteet mahdollisiksi.
Se mikä illalla väsyneelle, unta odottavalle ihmiselle näyttää mahdottomalta, saattaa hyvän levon jälkeen olla mahdollista.
"Liian hyvää ollakseen totta"!
4
328
Vastaukset
- Psykopatologia
-
Jossain määrin unimaailmaa "ratkoo" valvemaailman probleemoita. Myös nukkumisen eli levon merkitys voi olla tärkeä siten, että se, mikä väsyneelle näyttäytyy mahdottomalta, näyttäytyy levänneelle mahdolliselta.
-- Perafani
Onko joku pitänyt lukijoita pilkkanaan?
- ole ei
Perafani kirjoitti:
Onko joku pitänyt lukijoita pilkkanaan?
-
Ei muut kuin pera itse ja vielä kehnonlaisesti
- - epäilinkin
ole ei kirjoitti:
-
Ei muut kuin pera itse ja vielä kehnonlaisesti
-mutta miksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as973704Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna333214- 603189
- 622973
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)652832Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.652775On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632504Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802311- 692158
- 452152