AMORAL

AKUSTISENA

Kissojen yön ja levykauppa X:n satoa parhaimmillaan. Nämä on mun mielestä ok.

LAST OCTOBER http://www.youtube.com/watch?v=yqRrP09oGmw

A SHADE OF GRAY http://www.youtube.com/watch?v=Z0GE5sxa2lc

DIG UP HER BONES http://www.youtube.com/watch?v=vXUYJUQdkls

VIVID http://www.youtube.com/watch?v=L69MlsJ3a34

EYE OF THE TIGER http://www.youtube.com/watch?v=pb3H-ZvQD84

83

1235

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • imho

      pitäis saada oma palsta bändipuolelle

      • laitat toiveen

        juuri tähän ketjuun? Amoralhan on tehnyt akustista vasta Arin kanssa ja Arin osuus näissä biiseissä on ratkaiseva.


      • kantaa
        laitat toiveen kirjoitti:

        juuri tähän ketjuun? Amoralhan on tehnyt akustista vasta Arin kanssa ja Arin osuus näissä biiseissä on ratkaiseva.

        Mä en kans näe, at akustinen musiikki olis erityisen läheistä Amoralille just bändinä ollu ennen Aria, joten ei ainakaan akustisilla videoilla voi bändiosastoon siirtymistä perustella. Toisaalta Amoralilla varmaan on joku merkitys siinä, et Ari on esiintyny viime aikoina enemmän akustisella säestyksellä.

        Mun mielestä Amoral on antanut Arille itsevarmuutta esiintyä pelkällä akustisella säestyksellä, mut lahjakkuus on sillä omasta takaa. Mä pidän Amoralin musiikista ja Arista ko. bändin vokalistina, mut pakko sanoo, et akustisena laulajana Koivunen on jotain niin maagista, et siihen ei sanat yllä. Enkä edes pysty erittelemään, mikä siinä muhun niin voimakkaasti vaikuttaa.


      • sunnuntaikirjoittelija
        kantaa kirjoitti:

        Mä en kans näe, at akustinen musiikki olis erityisen läheistä Amoralille just bändinä ollu ennen Aria, joten ei ainakaan akustisilla videoilla voi bändiosastoon siirtymistä perustella. Toisaalta Amoralilla varmaan on joku merkitys siinä, et Ari on esiintyny viime aikoina enemmän akustisella säestyksellä.

        Mun mielestä Amoral on antanut Arille itsevarmuutta esiintyä pelkällä akustisella säestyksellä, mut lahjakkuus on sillä omasta takaa. Mä pidän Amoralin musiikista ja Arista ko. bändin vokalistina, mut pakko sanoo, et akustisena laulajana Koivunen on jotain niin maagista, et siihen ei sanat yllä. Enkä edes pysty erittelemään, mikä siinä muhun niin voimakkaasti vaikuttaa.

        Tai sitten en.

        Ari ei ole ainakaan mun tietääkseni montaa kertaa solo uralla akustisena esiintynyt (korjatkaa jos oon väärässä), joten aika mahdotonta arvioida paljonko sitä itseluottamusta on Amoralista syntynyt. Eiköhän sen tiedä hän itse ainoastaan.

        Noiden videoiden perusteella Ari on mun mielestä kans akustisena maaginen laulaja! Joskus joku tällä palstalla heitti ajatuksen akustisesta levystä ja taisin kirjoittaa ajatuksen tyrmäävän kommentin siihen. Näiden perusteella olen nyt kuitenkin ihan toista mieltä. Harmittaa ettei noita saa kun netissä kuunnella. Voisin ostaa nuo kaikki biisit akustisena levytyksenä. Muuten Amoral ei ole innostanut niin paljoa että olisin levyn ostanut.


      • zippojippo
        sunnuntaikirjoittelija kirjoitti:

        Tai sitten en.

        Ari ei ole ainakaan mun tietääkseni montaa kertaa solo uralla akustisena esiintynyt (korjatkaa jos oon väärässä), joten aika mahdotonta arvioida paljonko sitä itseluottamusta on Amoralista syntynyt. Eiköhän sen tiedä hän itse ainoastaan.

        Noiden videoiden perusteella Ari on mun mielestä kans akustisena maaginen laulaja! Joskus joku tällä palstalla heitti ajatuksen akustisesta levystä ja taisin kirjoittaa ajatuksen tyrmäävän kommentin siihen. Näiden perusteella olen nyt kuitenkin ihan toista mieltä. Harmittaa ettei noita saa kun netissä kuunnella. Voisin ostaa nuo kaikki biisit akustisena levytyksenä. Muuten Amoral ei ole innostanut niin paljoa että olisin levyn ostanut.

        muut bändit mitä osaa;D Arin mukaan tulo on antanut Amoralille mahdollisuudet laajentaa repertuaariaan deathista melodiseen ja jopa akustiseen musiikkiin. Ari haldaa kaikki tyylit ja todennäköisesti vielä paranee vanhetessaan. Silti olen sitä mieltä, että Arin kandeis ottaa myös skebansoittoa kunnolla haltuun, ihan tulevaisuuttakin ajatellen. Taitavia opettajia ei puutu ympäriltä.


      • ja minkähän takii;))
        zippojippo kirjoitti:

        muut bändit mitä osaa;D Arin mukaan tulo on antanut Amoralille mahdollisuudet laajentaa repertuaariaan deathista melodiseen ja jopa akustiseen musiikkiin. Ari haldaa kaikki tyylit ja todennäköisesti vielä paranee vanhetessaan. Silti olen sitä mieltä, että Arin kandeis ottaa myös skebansoittoa kunnolla haltuun, ihan tulevaisuuttakin ajatellen. Taitavia opettajia ei puutu ympäriltä.

        jos on laulaja niin on laulaja eikä tarwii hallita joka witun läänii waan tulee keskittyy siihen mitä jo pohjimmiltaan osaa. kaitpa tol auttawast pysyy keppi kädes sen werran ku on musanteon kannalt tarpeen. jos haluu soitella jotai niin soitelkoon sit niit rumpuja joita paukuttaa jo kohtuullisest muuteski. en nää mitään syytä alkaa joka alan taitajaks koska se hajottaa pakkaa. must wain sellaset laulajat jotka on ikänsä rämplänny esim skebaa ja joille se on jo käsien jatke pystyy keskittymään täysil molempiin ilman et se on toiselt pois.


      • nosilleen
        ja minkähän takii;)) kirjoitti:

        jos on laulaja niin on laulaja eikä tarwii hallita joka witun läänii waan tulee keskittyy siihen mitä jo pohjimmiltaan osaa. kaitpa tol auttawast pysyy keppi kädes sen werran ku on musanteon kannalt tarpeen. jos haluu soitella jotai niin soitelkoon sit niit rumpuja joita paukuttaa jo kohtuullisest muuteski. en nää mitään syytä alkaa joka alan taitajaks koska se hajottaa pakkaa. must wain sellaset laulajat jotka on ikänsä rämplänny esim skebaa ja joille se on jo käsien jatke pystyy keskittymään täysil molempiin ilman et se on toiselt pois.

        no höh, onhan niitä paljon laulajia, myös hevipuolella, jotka sekä laulaa että soittaa skebaa, esim. teinihevari andré linman, vanhemmista jätkistä puhumattakaan. rock-puolella kitaristi/laulajat on vielä yleisempiä. toki harvemmin noi puhtaasti korkealta ja kovaa soittavat soittaa skittaa.

        mutta jos ari esmes saa kenkää amoralista, tai amoral ja the ari koivunen bändi hajoaa, sillä olis paremmat mahikset päästä uuteen tai perustaa oma bändi, tyyliin foo fightersien dave grohl, joka soitti ekalle levylleen itse kaikki instrumentit.

        skebailu auttaa myös biisinteossa, koska mulla on sellainen käsitys arista, että se pystyy korkeintaan osallistumaan säveltämiseen, ei sanoituksiin. yleensähän laulajat tekee ite riimit ja lyriikat, mutta koska ari on itse sanonut, ettei välitä lukemisestakaan, niin tuskin sanoituksiakaan hevin (heh) syntyy. voin tietty olla ihan väärässäkin. voihan olla ettei siltä onnistu minkäänlaiset riffit eikä melodiat, mutta onkin huikea eino leinon tasoinen sanaseppo ja verbaalinen ilotulittelija.


      • otto??
        nosilleen kirjoitti:

        no höh, onhan niitä paljon laulajia, myös hevipuolella, jotka sekä laulaa että soittaa skebaa, esim. teinihevari andré linman, vanhemmista jätkistä puhumattakaan. rock-puolella kitaristi/laulajat on vielä yleisempiä. toki harvemmin noi puhtaasti korkealta ja kovaa soittavat soittaa skittaa.

        mutta jos ari esmes saa kenkää amoralista, tai amoral ja the ari koivunen bändi hajoaa, sillä olis paremmat mahikset päästä uuteen tai perustaa oma bändi, tyyliin foo fightersien dave grohl, joka soitti ekalle levylleen itse kaikki instrumentit.

        skebailu auttaa myös biisinteossa, koska mulla on sellainen käsitys arista, että se pystyy korkeintaan osallistumaan säveltämiseen, ei sanoituksiin. yleensähän laulajat tekee ite riimit ja lyriikat, mutta koska ari on itse sanonut, ettei välitä lukemisestakaan, niin tuskin sanoituksiakaan hevin (heh) syntyy. voin tietty olla ihan väärässäkin. voihan olla ettei siltä onnistu minkäänlaiset riffit eikä melodiat, mutta onkin huikea eino leinon tasoinen sanaseppo ja verbaalinen ilotulittelija.

        Ei mitään syytä todellakaan. Eiköhän se osaa ihan tarpeeks mitä riffien synnyttämiseen tarvitaan. Vai meinaatsä että se alkais kiertää firmojen pikkujouluja skeban kanssa tai vois aloittaa uuden uran katulaulajana;))

        Sama kuin ehdottais sadan metrin juoksijalle tuhatta metriä lisämatkaksi.


      • biisien sanoitusta
        nosilleen kirjoitti:

        no höh, onhan niitä paljon laulajia, myös hevipuolella, jotka sekä laulaa että soittaa skebaa, esim. teinihevari andré linman, vanhemmista jätkistä puhumattakaan. rock-puolella kitaristi/laulajat on vielä yleisempiä. toki harvemmin noi puhtaasti korkealta ja kovaa soittavat soittaa skittaa.

        mutta jos ari esmes saa kenkää amoralista, tai amoral ja the ari koivunen bändi hajoaa, sillä olis paremmat mahikset päästä uuteen tai perustaa oma bändi, tyyliin foo fightersien dave grohl, joka soitti ekalle levylleen itse kaikki instrumentit.

        skebailu auttaa myös biisinteossa, koska mulla on sellainen käsitys arista, että se pystyy korkeintaan osallistumaan säveltämiseen, ei sanoituksiin. yleensähän laulajat tekee ite riimit ja lyriikat, mutta koska ari on itse sanonut, ettei välitä lukemisestakaan, niin tuskin sanoituksiakaan hevin (heh) syntyy. voin tietty olla ihan väärässäkin. voihan olla ettei siltä onnistu minkäänlaiset riffit eikä melodiat, mutta onkin huikea eino leinon tasoinen sanaseppo ja verbaalinen ilotulittelija.

        Tämä on reilusti ooteetä, mut mua ihmetyttää musiikin kuuntelijana, et millä ilveellä suomalaiset bändit tekee englanninkieliset sanotukset. Koulupohja on monella mitä on ja kyseessähän on lyriikka, jossa pätee muut säännöt ku tavallisessa kielessä. Et käytetäänkö jotain lyriikka-fraasi-sanakirjaa, josta voi poimia loppusoinnillista skeidaa , joista sitten mutoillaan biisi? Tai onko netissä joku heviliturgiasyntetisaattori, joka rykäsee hirmusen sankarieepoksen ulos, kun sinne syöttää jonkun aiheidean ja vähän melodianpätkää? Vai varastetaanko reilusti muilta sanotuspätkiä ja ympätään uuteen melodiaan?


      • on aukko:)
        biisien sanoitusta kirjoitti:

        Tämä on reilusti ooteetä, mut mua ihmetyttää musiikin kuuntelijana, et millä ilveellä suomalaiset bändit tekee englanninkieliset sanotukset. Koulupohja on monella mitä on ja kyseessähän on lyriikka, jossa pätee muut säännöt ku tavallisessa kielessä. Et käytetäänkö jotain lyriikka-fraasi-sanakirjaa, josta voi poimia loppusoinnillista skeidaa , joista sitten mutoillaan biisi? Tai onko netissä joku heviliturgiasyntetisaattori, joka rykäsee hirmusen sankarieepoksen ulos, kun sinne syöttää jonkun aiheidean ja vähän melodianpätkää? Vai varastetaanko reilusti muilta sanotuspätkiä ja ympätään uuteen melodiaan?

        Et tiedä bändin koulpohjaa etkä etenkään kielikorvaa. Eikä koulumenestyksellä taida olla asian kanssa juurikaan tekemistä, vaikka monet muusikot voivat olla hyvinkin korkeasti koulutettuja tänä päivänä. Usein muusikoilla on myös hyvä kielkorva. Ikävä kyllä lahjakkuus usein on harvojen pääomaa, mitä vähemmän lahjakkaiden on vaikea ymmärtää:(


      • enkkuu kunnol niin
        biisien sanoitusta kirjoitti:

        Tämä on reilusti ooteetä, mut mua ihmetyttää musiikin kuuntelijana, et millä ilveellä suomalaiset bändit tekee englanninkieliset sanotukset. Koulupohja on monella mitä on ja kyseessähän on lyriikka, jossa pätee muut säännöt ku tavallisessa kielessä. Et käytetäänkö jotain lyriikka-fraasi-sanakirjaa, josta voi poimia loppusoinnillista skeidaa , joista sitten mutoillaan biisi? Tai onko netissä joku heviliturgiasyntetisaattori, joka rykäsee hirmusen sankarieepoksen ulos, kun sinne syöttää jonkun aiheidean ja vähän melodianpätkää? Vai varastetaanko reilusti muilta sanotuspätkiä ja ympätään uuteen melodiaan?

        ite tekisin niin et duunaisin biisin idean ihan omal äidinkielen ajateltuna ja sit käännättäisin se sellasel jonka äidinkieli puolestaan on englanti..ns yhteisduunina. idea ois jokatapaukses mun ja ne sanotukset siis omii kuiteski. tosin sanathan ei oo fiiliksen luonnis yhtä tärkeit ku melodiat et ne tulee eka ja sanat ympätään sit siihen sopiwiks.


      • funtsinu pitkäl
        nosilleen kirjoitti:

        no höh, onhan niitä paljon laulajia, myös hevipuolella, jotka sekä laulaa että soittaa skebaa, esim. teinihevari andré linman, vanhemmista jätkistä puhumattakaan. rock-puolella kitaristi/laulajat on vielä yleisempiä. toki harvemmin noi puhtaasti korkealta ja kovaa soittavat soittaa skittaa.

        mutta jos ari esmes saa kenkää amoralista, tai amoral ja the ari koivunen bändi hajoaa, sillä olis paremmat mahikset päästä uuteen tai perustaa oma bändi, tyyliin foo fightersien dave grohl, joka soitti ekalle levylleen itse kaikki instrumentit.

        skebailu auttaa myös biisinteossa, koska mulla on sellainen käsitys arista, että se pystyy korkeintaan osallistumaan säveltämiseen, ei sanoituksiin. yleensähän laulajat tekee ite riimit ja lyriikat, mutta koska ari on itse sanonut, ettei välitä lukemisestakaan, niin tuskin sanoituksiakaan hevin (heh) syntyy. voin tietty olla ihan väärässäkin. voihan olla ettei siltä onnistu minkäänlaiset riffit eikä melodiat, mutta onkin huikea eino leinon tasoinen sanaseppo ja verbaalinen ilotulittelija.

        ja wiel toisten asioit;))) ei kantsis ku huomist korkeintaa ja ihan omalt osalt waan waik kiwempi onki toisten asioi pyöritel.

        must ne soittamiset ja laulamiset yhtäaikaa ja erikseen ei oo mikään itseisarwo et niit pitäs kaikkii hallita suwereenist ikäänku siit ois henki kiinni;))) kukin duunaa sitä mitä osaa ja mitä on intoo tehdä ja jos nää natsaa yhteen niin se on jo paljon. bändi on yhteistyöprojekti jossa tulos riippuu siit kuin hywin yhteen osataan pelaa ja hyödyntää jokasen osaamisii.

        tost wikast asiast luulen et just päinwastoin mitä eka oletit waik sil ei oo mitään merkkaa mitä täs kukin luulee;)))


      • sisältöä
        enkkuu kunnol niin kirjoitti:

        ite tekisin niin et duunaisin biisin idean ihan omal äidinkielen ajateltuna ja sit käännättäisin se sellasel jonka äidinkieli puolestaan on englanti..ns yhteisduunina. idea ois jokatapaukses mun ja ne sanotukset siis omii kuiteski. tosin sanathan ei oo fiiliksen luonnis yhtä tärkeit ku melodiat et ne tulee eka ja sanat ympätään sit siihen sopiwiks.

        sanoissa on miten äänteet ja sanojen rytmi soundaa musan kanssa yhteen, mikä ei kielenkääntäjältä välttämättä onnistu, muusikolta kylläkin.


      • kielenkääntäjii
        sisältöä kirjoitti:

        sanoissa on miten äänteet ja sanojen rytmi soundaa musan kanssa yhteen, mikä ei kielenkääntäjältä välttämättä onnistu, muusikolta kylläkin.

        tarkottanukkaan waan jotai enkunkielist kamuu joka saattaa jelppii jos sellast tarwii)))
        kyl se sisältö sillee on tärkee et ne sanat pitää joteski liittyy siihen fiilikseen ellei sit haluu just jotain hubaa kontrastii siihen et biisin fiilis on waik energinen ja aktiiwinen ja sanotuksis esiintyy jotain mallii kahwi loppu ja satees duuniin doomii;)))


      • voi..
        kielenkääntäjii kirjoitti:

        tarkottanukkaan waan jotai enkunkielist kamuu joka saattaa jelppii jos sellast tarwii)))
        kyl se sisältö sillee on tärkee et ne sanat pitää joteski liittyy siihen fiilikseen ellei sit haluu just jotain hubaa kontrastii siihen et biisin fiilis on waik energinen ja aktiiwinen ja sanotuksis esiintyy jotain mallii kahwi loppu ja satees duuniin doomii;)))

        kait josku tulla ennen musaa, kuten seksisaatanassa, jossa koko biis sai alkunsa nimestä;) Ei kait se helppoa oo saada kaikkea matsaamaan yhteen, aloitti miten päin vaan, siihen tarvitaan näkemystä ja korvaa. Sanojen sisältö taitaa kuitenkin olla vähiten tärkeä biisin onnistumiselle, etenkin kun ne voi jopa vaihtaa ja biisi pysyy kuitenki samana. Käännetäänhän lyriikoita myös eri kielille ja sisältökin joskus muuttuu.


      • joten ei woi tietää
        voi.. kirjoitti:

        kait josku tulla ennen musaa, kuten seksisaatanassa, jossa koko biis sai alkunsa nimestä;) Ei kait se helppoa oo saada kaikkea matsaamaan yhteen, aloitti miten päin vaan, siihen tarvitaan näkemystä ja korvaa. Sanojen sisältö taitaa kuitenkin olla vähiten tärkeä biisin onnistumiselle, etenkin kun ne voi jopa vaihtaa ja biisi pysyy kuitenki samana. Käännetäänhän lyriikoita myös eri kielille ja sisältökin joskus muuttuu.

        jos on sama ku maalareil niin ne saa niit ideoi mist waan ja mis waan ja sit samantien duunaamaan raakawersioo ettei ajatus karkaa. biisien tekeminen sillee kasist neljään et waan istuis alas puurtamaan ei kai onnistu muutaku sellasilt jotka syytää niit liukuhihnaduunina eli on sit sitä samaa paskaa. kai sit ideoi tulee ja menee ihan mis waihees tahans ja ne kantsii tietty laittaa ylös sillonku napsahtaa;)) järjestys et mitenpäin hommat etenee ei kai oo tärkee kuhan lopputulos pelaa yhteen. kyl must tietyt sanat kuuluu tiettyyn biisiin ja en kyl kuuntelis jotai lemppareitani eri sanotuksel. kokonaisuus on tärkee, ei osat erikseen.


      • ihmekummitus
        otto?? kirjoitti:

        Ei mitään syytä todellakaan. Eiköhän se osaa ihan tarpeeks mitä riffien synnyttämiseen tarvitaan. Vai meinaatsä että se alkais kiertää firmojen pikkujouluja skeban kanssa tai vois aloittaa uuden uran katulaulajana;))

        Sama kuin ehdottais sadan metrin juoksijalle tuhatta metriä lisämatkaksi.

        veijarit laulaa heviä ja soittaa jotain instrumenttia samanaikaisesti. Basisti ja kitaristi molemmat sekä laulaa, että soittaa, rumpalista en ole ihan varma, ehkä sekin laulaa taustoja.

        Miksi täällä ollaan näreissään jos joku fani toivoo Arin myös kehittävän itseään monipuolisesti muusikkona. Sehän kertoo myös siitä, että kyseinen kirjoittaja haluaa Arin pysyvän kuvioissa pitkään.

        Kummaa kun joka asiassa pitää vängätä.


      • duunaa ku
        ihmekummitus kirjoitti:

        veijarit laulaa heviä ja soittaa jotain instrumenttia samanaikaisesti. Basisti ja kitaristi molemmat sekä laulaa, että soittaa, rumpalista en ole ihan varma, ehkä sekin laulaa taustoja.

        Miksi täällä ollaan näreissään jos joku fani toivoo Arin myös kehittävän itseään monipuolisesti muusikkona. Sehän kertoo myös siitä, että kyseinen kirjoittaja haluaa Arin pysyvän kuvioissa pitkään.

        Kummaa kun joka asiassa pitää vängätä.

        muiden duunailut ei oo se lähtökohta waan oma musa ja se mitä siin tarwii tai on tarwiimatta. se milleen kehittää itteens musas ei kuulu musan kuuntelijoil ku kuuntelijat kuulee waan lopputuloksen ja siit woi sit sanoo sanottawans.


      • kuulosta
        biisien sanoitusta kirjoitti:

        Tämä on reilusti ooteetä, mut mua ihmetyttää musiikin kuuntelijana, et millä ilveellä suomalaiset bändit tekee englanninkieliset sanotukset. Koulupohja on monella mitä on ja kyseessähän on lyriikka, jossa pätee muut säännöt ku tavallisessa kielessä. Et käytetäänkö jotain lyriikka-fraasi-sanakirjaa, josta voi poimia loppusoinnillista skeidaa , joista sitten mutoillaan biisi? Tai onko netissä joku heviliturgiasyntetisaattori, joka rykäsee hirmusen sankarieepoksen ulos, kun sinne syöttää jonkun aiheidean ja vähän melodianpätkää? Vai varastetaanko reilusti muilta sanotuspätkiä ja ympätään uuteen melodiaan?

        juurikaan sen pahemmilta kuin jos vierakielinen laulaja tekisi ja esittäisi
        suomenkielisen biisin.


      • AK-keikka mieleen
        sunnuntaikirjoittelija kirjoitti:

        Tai sitten en.

        Ari ei ole ainakaan mun tietääkseni montaa kertaa solo uralla akustisena esiintynyt (korjatkaa jos oon väärässä), joten aika mahdotonta arvioida paljonko sitä itseluottamusta on Amoralista syntynyt. Eiköhän sen tiedä hän itse ainoastaan.

        Noiden videoiden perusteella Ari on mun mielestä kans akustisena maaginen laulaja! Joskus joku tällä palstalla heitti ajatuksen akustisesta levystä ja taisin kirjoittaa ajatuksen tyrmäävän kommentin siihen. Näiden perusteella olen nyt kuitenkin ihan toista mieltä. Harmittaa ettei noita saa kun netissä kuunnella. Voisin ostaa nuo kaikki biisit akustisena levytyksenä. Muuten Amoral ei ole innostanut niin paljoa että olisin levyn ostanut.

        NRJ:n studiolla toukokuussa 30.5.2007

        http://www.nrj.fi/service.cntum?pageId=109243&folderId=1595&documentId=
        http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1376687


    • töttörööööö

      onhan noi akustiset ihan ok ja käy vaihtelusta, mutta mä kaipaan menoa ja meininkiä enemmän. Arin mahtava laulutaito tulee kyllä näistä esiin :)

    • vielä+
      • töttöröööö

        oon nyt kuunnellut kaikki akustiset videot ja yllättäen yots nousee ylitse muiden. Se on ollut ennen semmonen puoliksi hyvä kipale mun mielestä, mutta nyt tää akustinen versio teki vaikutuksen.


      • Et voi
        töttöröööö kirjoitti:

        oon nyt kuunnellut kaikki akustiset videot ja yllättäen yots nousee ylitse muiden. Se on ollut ennen semmonen puoliksi hyvä kipale mun mielestä, mutta nyt tää akustinen versio teki vaikutuksen.

        olla tosissasi, ainakaan Korkeasaaren vedon suhteen:)))


      • sun kans samaa
        Et voi kirjoitti:

        olla tosissasi, ainakaan Korkeasaaren vedon suhteen:)))

        mieltä eli ko. biisi ei sowellu ainkaan tolla tapaa akustisesti esitettäwäks koska siit puuttuu ne alkuperäsen biisin tehot ja jäljel jää ainoostaan se 1/5 eli arin osuus. biisi on yks lewyn parhaist ja kärsii kyl pahast akustisena.


      • prööööööt
        Et voi kirjoitti:

        olla tosissasi, ainakaan Korkeasaaren vedon suhteen:)))

        nooh, on se levykaupassa kuvattu versio parempi. En osaa selittää miks just akustinen yots on hyvä.. Johtuiskohan miehekkäästä taustakööristä ;)


    • Vividvaimikäseoli

      Piti käydä Koivusen poikaa kuuntelemassa kun satuin tänne ja hyvähän se oli. Kehittyny kovasti ja varmaan treenannu sävelpuhtaudesta ja tekniikasta päätellen. Yritin käydä tuolla musikanttipalstalla kattomassa, onko siellä vielä keskustelua ao. tyypin ympärillä, mutta en löytäny. Tietääkö joku, onko Koivusen laulua siellä jossain ketjussa käsitelty hiljattain? Meinaan, että mitenkäs nyt suu pannaan, kun homma on menny tohon suuntaan.

      • jäbädäbä

        kun ei tullutkaan menestystä yhdessä yössä. ei tarvii enää kadehtia;D


      • matikkanero
        jäbädäbä kirjoitti:

        kun ei tullutkaan menestystä yhdessä yössä. ei tarvii enää kadehtia;D

        Ari sai julmetusti huomiota, suosiota ja pätäkkää sillon kun se oli aivan sysipaska (erästä kirjoittajaa lainatakseni) raakile laulajana. Nyt kun se on jo vitun hyvä ketään ei enää kiinnosta. Surullista :D
        Musikanttien triidi pitäis kyllä elävöittää, joku linkittään sinne noita videoita mars mars :D


      • Onko siihen
        matikkanero kirjoitti:

        Ari sai julmetusti huomiota, suosiota ja pätäkkää sillon kun se oli aivan sysipaska (erästä kirjoittajaa lainatakseni) raakile laulajana. Nyt kun se on jo vitun hyvä ketään ei enää kiinnosta. Surullista :D
        Musikanttien triidi pitäis kyllä elävöittää, joku linkittään sinne noita videoita mars mars :D

        joku erityinen syy että niiden pitäisi olla kiinnostuneita? Ketä ja mitä se hyödyttää?


      • ykspluskaks
        Onko siihen kirjoitti:

        joku erityinen syy että niiden pitäisi olla kiinnostuneita? Ketä ja mitä se hyödyttää?

        että niiden ariaiheiset plörinät on viihdyttäviä! Ari on samaa mieltä, eikös vain?


      • ole mun
        ykspluskaks kirjoitti:

        että niiden ariaiheiset plörinät on viihdyttäviä! Ari on samaa mieltä, eikös vain?

        ongelma, ei kiinnosta moiset höpinät, ei tule käytyä koko sivuilla. Arvelin että olis kysessä joku suurikin mielipidevaikuttaja. Ja Arin mielipidettä näin isoon probleemaan on turha ainakaan multa kysyä ;)


      • kaksplus
        ole mun kirjoitti:

        ongelma, ei kiinnosta moiset höpinät, ei tule käytyä koko sivuilla. Arvelin että olis kysessä joku suurikin mielipidevaikuttaja. Ja Arin mielipidettä näin isoon probleemaan on turha ainakaan multa kysyä ;)

        mä kysyinkin, kun se kuitenki lukee näitä :) Vai kuis on Arbutin? :)

        m.netissä on muuten tasokkaampaa höpinää ku täällä, mut missäpä ei olis.


      • khih hih
        kaksplus kirjoitti:

        mä kysyinkin, kun se kuitenki lukee näitä :) Vai kuis on Arbutin? :)

        m.netissä on muuten tasokkaampaa höpinää ku täällä, mut missäpä ei olis.

        "m.netissä on muuten tasokkaampaa höpinää ku täällä, mut missäpä ei olis."

        paitsi ari- ja amoralketjuissa. siellähän on yks ariketju jouduttu lukottamaankin ja muutama on hävinnyt heti ilmestymisen jälkeen, vai mitä, sir muna;D

        sama juttu muuten imperiumissakin. jotkut truu"äijät" on muuten aika kovia juoruileenkin. niin miehekästä


      • ..............
        kaksplus kirjoitti:

        mä kysyinkin, kun se kuitenki lukee näitä :) Vai kuis on Arbutin? :)

        m.netissä on muuten tasokkaampaa höpinää ku täällä, mut missäpä ei olis.

        enkä ole Ari enkä myöskään Arbutin enkä mikään muukaan vekotin. Olet sangen typerä keskustelija.


      • kiinnostavaa
        khih hih kirjoitti:

        "m.netissä on muuten tasokkaampaa höpinää ku täällä, mut missäpä ei olis."

        paitsi ari- ja amoralketjuissa. siellähän on yks ariketju jouduttu lukottamaankin ja muutama on hävinnyt heti ilmestymisen jälkeen, vai mitä, sir muna;D

        sama juttu muuten imperiumissakin. jotkut truu"äijät" on muuten aika kovia juoruileenkin. niin miehekästä

        ja etenkin aiheeseen liittyvää.


      • 1+ 10 = TÄH?
        kiinnostavaa kirjoitti:

        ja etenkin aiheeseen liittyvää.

        ei sellaista aihetta tunnetta kuin OT ;D


      • kemikaali-ali
        .............. kirjoitti:

        enkä ole Ari enkä myöskään Arbutin enkä mikään muukaan vekotin. Olet sangen typerä keskustelija.

        kysyjällä, siksi ehkä kyseinen kemikaali tuttu?;)


      • hofhusiefuefb
        matikkanero kirjoitti:

        Ari sai julmetusti huomiota, suosiota ja pätäkkää sillon kun se oli aivan sysipaska (erästä kirjoittajaa lainatakseni) raakile laulajana. Nyt kun se on jo vitun hyvä ketään ei enää kiinnosta. Surullista :D
        Musikanttien triidi pitäis kyllä elävöittää, joku linkittään sinne noita videoita mars mars :D

        eipä ari ole juurikaan kehittynyt vuoden 2006 karaokeskabasta. itseasiassa sehän oli tuolloin parempi kuin monella keikalla nykyäänkin, siis äänensä puolesta. http://www.youtube.com/watch?v=Q-6BsAvF7Tw

        ari on sen verran hyvä, että jos se haluaisi nousta uudelle tasolle, niin pitäisi olla nöyryyttä mennä kunnon lauluopettajan oppiin. mutta arille riittänee nykyinen "parhaimmillaan ihan hyvä"-taso.


      • oleellisempaa
        1+ 10 = TÄH? kirjoitti:

        ei sellaista aihetta tunnetta kuin OT ;D

        tai jopa aiheest ;)))


      • on paras ope
        hofhusiefuefb kirjoitti:

        eipä ari ole juurikaan kehittynyt vuoden 2006 karaokeskabasta. itseasiassa sehän oli tuolloin parempi kuin monella keikalla nykyäänkin, siis äänensä puolesta. http://www.youtube.com/watch?v=Q-6BsAvF7Tw

        ari on sen verran hyvä, että jos se haluaisi nousta uudelle tasolle, niin pitäisi olla nöyryyttä mennä kunnon lauluopettajan oppiin. mutta arille riittänee nykyinen "parhaimmillaan ihan hyvä"-taso.

        eikä teoriat. wain jos on wirheellinen tapa laulaa niin se pitää oikasta mut en mä sellast oo bongannu tähän mennes. örinöis on tod.näk. oikee tekniikka löytyny ku ei rassaa kliinei. jonkunwerranhan se kai ajan kans alentaa korkeiden tasoi mut ei merkittäwäst. useempien laulutapojen handlaus on etu. jos perustat on hallus niin sit waan harjotust eli sitä keikkaa.


      • bg<izfdo8wihfw
        on paras ope kirjoitti:

        eikä teoriat. wain jos on wirheellinen tapa laulaa niin se pitää oikasta mut en mä sellast oo bongannu tähän mennes. örinöis on tod.näk. oikee tekniikka löytyny ku ei rassaa kliinei. jonkunwerranhan se kai ajan kans alentaa korkeiden tasoi mut ei merkittäwäst. useempien laulutapojen handlaus on etu. jos perustat on hallus niin sit waan harjotust eli sitä keikkaa.

        eihän arin tarviskaan laulun teoriaa opiskella vaan laulua (hengitystekniikkaa etc) hyvän opettajan opastuksella. pelkkä duunin painaminen paskalla tekniikalla (korkeelta ja ohuesti) juurruttaa virheet; niistä on vuosi vuodelta hankalampi päästä eroon.


      • se on
        hofhusiefuefb kirjoitti:

        eipä ari ole juurikaan kehittynyt vuoden 2006 karaokeskabasta. itseasiassa sehän oli tuolloin parempi kuin monella keikalla nykyäänkin, siis äänensä puolesta. http://www.youtube.com/watch?v=Q-6BsAvF7Tw

        ari on sen verran hyvä, että jos se haluaisi nousta uudelle tasolle, niin pitäisi olla nöyryyttä mennä kunnon lauluopettajan oppiin. mutta arille riittänee nykyinen "parhaimmillaan ihan hyvä"-taso.

        ja paljon. Kahden vuoden treeni takana.


      • Se vain
        oleellisempaa kirjoitti:

        tai jopa aiheest ;)))

        tuntuu siltä, koska paskanjauhantaankin tottuu.


      • loistava..
        bg<izfdo8wihfw kirjoitti:

        eihän arin tarviskaan laulun teoriaa opiskella vaan laulua (hengitystekniikkaa etc) hyvän opettajan opastuksella. pelkkä duunin painaminen paskalla tekniikalla (korkeelta ja ohuesti) juurruttaa virheet; niistä on vuosi vuodelta hankalampi päästä eroon.

        ja monipuolinen tekniikka jota se käyttää upeasti varioiden ja myös rohkeasti uutta kokeillen. Se on paras tapa kehittyä edelleen.


      • Vipovipo
        hofhusiefuefb kirjoitti:

        eipä ari ole juurikaan kehittynyt vuoden 2006 karaokeskabasta. itseasiassa sehän oli tuolloin parempi kuin monella keikalla nykyäänkin, siis äänensä puolesta. http://www.youtube.com/watch?v=Q-6BsAvF7Tw

        ari on sen verran hyvä, että jos se haluaisi nousta uudelle tasolle, niin pitäisi olla nöyryyttä mennä kunnon lauluopettajan oppiin. mutta arille riittänee nykyinen "parhaimmillaan ihan hyvä"-taso.

        Jossain kohti ääni vippaa paljon enemmän kuin karaokeaikoina, anteeksi vaan sävelkorvattomat fanit


      • nöfnöfnöf
        Se vain kirjoitti:

        tuntuu siltä, koska paskanjauhantaankin tottuu.

        se jauhaminen. luulis jo maistuvan suussakin. taidat pitää siitä?


      • tottuu
        Se vain kirjoitti:

        tuntuu siltä, koska paskanjauhantaankin tottuu.

        se et wastataan wain ku kysytään ja wastataan wain siihen mitä kysytään on osotust köyhäst mielest ja kielest;))


      • juujoojaa
        Vipovipo kirjoitti:

        Jossain kohti ääni vippaa paljon enemmän kuin karaokeaikoina, anteeksi vaan sävelkorvattomat fanit

        varmaan harjoituksen myötä ihan taantunut;D


      • kzj<lbaöbdlabv
        juujoojaa kirjoitti:

        varmaan harjoituksen myötä ihan taantunut;D

        ei harjoitus tee mestaria jos reenaa päin persettä


      • evät ne
        kzj<lbaöbdlabv kirjoitti:

        ei harjoitus tee mestaria jos reenaa päin persettä

        virheet parane niitä toistamalla, päinvastoin. eikä keikoilla voi treenata, siellä täytyy vetää niin hyvin kuin osaa. osaaminen täytyy hankkia muualla.


      • kaksplus
        .............. kirjoitti:

        enkä ole Ari enkä myöskään Arbutin enkä mikään muukaan vekotin. Olet sangen typerä keskustelija.

        vähän ärsyyntyä :) Älä hei ota näitä touhuja liian vakavasti jooks? Ja ihan Arilta mä kysyin :)


      • lplåpläpö
        evät ne kirjoitti:

        virheet parane niitä toistamalla, päinvastoin. eikä keikoilla voi treenata, siellä täytyy vetää niin hyvin kuin osaa. osaaminen täytyy hankkia muualla.

        kuulitkos Ari asiaa? Ei se laulunopiskelu Kotipeelonkaan uralle haittaa tehnyt.


      • oo kiinni
        lplåpläpö kirjoitti:

        kuulitkos Ari asiaa? Ei se laulunopiskelu Kotipeelonkaan uralle haittaa tehnyt.

        waan siit haluuko oppii ja miten oppii. oppii woi monel tawal eikä ne ohjekirjat ja muiden opetukset omas asias oo ainoit tapoi. esim mä en oppinu koulus opettajan johdol wittujakaan.. en ees laskemaan waan wast sit ku tarpeeks mont kertaa kusetettiin raha-asiois ja sain toisaalt turpaani ku luultiin et pimitin ite kassat;)))opin sillon ku halusin ja sillon ku sil oli jotain käyttöö. en mä silti wastaan oo musaopetust mut se on oma asia. kun ny kotipeelon tohon wedit niin mites ne wanhat konkarit jotka ei oo nuottiikaan saanu musaopetust ei ainakaan myönnä ja silti ne on parempii kuin yksikään nykysist???


      • Arzukka
        oo kiinni kirjoitti:

        waan siit haluuko oppii ja miten oppii. oppii woi monel tawal eikä ne ohjekirjat ja muiden opetukset omas asias oo ainoit tapoi. esim mä en oppinu koulus opettajan johdol wittujakaan.. en ees laskemaan waan wast sit ku tarpeeks mont kertaa kusetettiin raha-asiois ja sain toisaalt turpaani ku luultiin et pimitin ite kassat;)))opin sillon ku halusin ja sillon ku sil oli jotain käyttöö. en mä silti wastaan oo musaopetust mut se on oma asia. kun ny kotipeelon tohon wedit niin mites ne wanhat konkarit jotka ei oo nuottiikaan saanu musaopetust ei ainakaan myönnä ja silti ne on parempii kuin yksikään nykysist???

        Jotkut oppii ilman opettajaa, Ari selkeestikään ei. Kun kerran kotipeelokin lopetti dokaamisen ja aloitti lenkkeilyn kun huomas ettei ääni pysy viinan takii enää kuosis, niin tommosen sintin ny ainakin pitäis vaihtaa rööki ja viina verkkareihin. Eihän Arin fysiikka kestä isojen miesten tapoja, jonka huomaa tosta kun kolme vuotta sitten ääni soi paremmin kuin nykyään.


      • on yhtä tyhjän
        Arzukka kirjoitti:

        Jotkut oppii ilman opettajaa, Ari selkeestikään ei. Kun kerran kotipeelokin lopetti dokaamisen ja aloitti lenkkeilyn kun huomas ettei ääni pysy viinan takii enää kuosis, niin tommosen sintin ny ainakin pitäis vaihtaa rööki ja viina verkkareihin. Eihän Arin fysiikka kestä isojen miesten tapoja, jonka huomaa tosta kun kolme vuotta sitten ääni soi paremmin kuin nykyään.

        kans. kaikki ohjeistukset on omas pääs mitä tarwii. sielt niit pitää kuunnella eikä ulkoo annettui. röökit ja wiinat on ihan yksilöllinen juttu. jollain waikuttaa huonompaan suuntaan jollain taas ei.


      • ~~~~~~~~~
        on yhtä tyhjän kirjoitti:

        kans. kaikki ohjeistukset on omas pääs mitä tarwii. sielt niit pitää kuunnella eikä ulkoo annettui. röökit ja wiinat on ihan yksilöllinen juttu. jollain waikuttaa huonompaan suuntaan jollain taas ei.

        "kaikki ohjeistukset on omas pääs mitä tarwii. sielt niit pitää kuunnella eikä ulkoo annettui." tätä mieltä lienevät myös sarjamurhaajat. ja joo, yksilöllä nimeltä ari koivunen vaikuttaa selkeesti huonompaan suuntaan, ja joo arin valinta.


      • on sun
        ~~~~~~~~~ kirjoitti:

        "kaikki ohjeistukset on omas pääs mitä tarwii. sielt niit pitää kuunnella eikä ulkoo annettui." tätä mieltä lienevät myös sarjamurhaajat. ja joo, yksilöllä nimeltä ari koivunen vaikuttaa selkeesti huonompaan suuntaan, ja joo arin valinta.

        mielipide. Älä kuitenkaan luule et se on ainoa ja oikea mielipide maailmassa.


      • ~~~~~~~~~~
        on sun kirjoitti:

        mielipide. Älä kuitenkaan luule et se on ainoa ja oikea mielipide maailmassa.

        miks sä panttaat omii mielipiteitäs?


      • sarjamurhaajat
        ~~~~~~~~~ kirjoitti:

        "kaikki ohjeistukset on omas pääs mitä tarwii. sielt niit pitää kuunnella eikä ulkoo annettui." tätä mieltä lienevät myös sarjamurhaajat. ja joo, yksilöllä nimeltä ari koivunen vaikuttaa selkeesti huonompaan suuntaan, ja joo arin valinta.

        tähän kuuluu;)) sul on liian wilkas mielikuwitus tai oot mädättäny aiwos telkul. mist niit ohjeit sit kuuntelee jos ei omast pääst ku muuta ei oo eikä tuu ja jokanen on ittens paras asiantuntija.


      • viitsi vaan
        ~~~~~~~~~~ kirjoitti:

        miks sä panttaat omii mielipiteitäs?

        ruveta jankkaamaan mielipiteistä. Mut sä voit jankuttaa vaikka maailman tappiin asti.


      • höbönazzu
        kaksplus kirjoitti:

        vähän ärsyyntyä :) Älä hei ota näitä touhuja liian vakavasti jooks? Ja ihan Arilta mä kysyin :)

        tuskin se täällä rupee vastaileen, vaikka lukiskin (en kyllä usko;) ja älä itekään ota liian vakavasti;D


      • kaaleppi
        sarjamurhaajat kirjoitti:

        tähän kuuluu;)) sul on liian wilkas mielikuwitus tai oot mädättäny aiwos telkul. mist niit ohjeit sit kuuntelee jos ei omast pääst ku muuta ei oo eikä tuu ja jokanen on ittens paras asiantuntija.

        niinpä, myös esim. narkkarit tai deekut on ittens parhait asiantuntijoit. samoin skitsot, masentuneet, burn outis ym. olevat. jos niitten oma pää sanoo ettei ne tarvii apuu, niin ei ne sit kans tarvii. ja jos ne haluu tehdä itsarin niin tehkööt, oma valinta oma päätös.


      • höböna´zzu
        ~~~~~~~~~~ kirjoitti:

        miks sä panttaat omii mielipiteitäs?

        ei luulosairauden oireet ole mikään mielipide;D


      • se on
        Vipovipo kirjoitti:

        Jossain kohti ääni vippaa paljon enemmän kuin karaokeaikoina, anteeksi vaan sävelkorvattomat fanit

        kehittynyt. Sen tietävät ne jotka ovat kuunnelleet Aria pitkin sen lauluraa, kuten minä. Random tuubin kuluttajat ovat jäävejä arvioimaan kehitystä.


      • että laulaa
        kaaleppi kirjoitti:

        niinpä, myös esim. narkkarit tai deekut on ittens parhait asiantuntijoit. samoin skitsot, masentuneet, burn outis ym. olevat. jos niitten oma pää sanoo ettei ne tarvii apuu, niin ei ne sit kans tarvii. ja jos ne haluu tehdä itsarin niin tehkööt, oma valinta oma päätös.

        tarkoita, että ei kykenisi tekemään itse omia ratkaisujaan eikä tuntisi omaa äänen käyttöään sekä sen mahdollisuuksia ja rajoja. Laulaminen ei myöskään ole sairaus, johon tarvitsee hakea apua.


    • Mellen

      on Amoralin paras biisi akustisena.

      • tarkotatko

        Amorphiksen wai? ;))


      • sellainen..

        lukuunottamatta Random Words introa.


      • biisit joit
        sellainen.. kirjoitti:

        lukuunottamatta Random Words introa.

        ei oo akustiseks alunperinkään duunattu toimis sellasena joten eipä se mikään ihme oo et noi kaks poikkeusta puolestaan toimii;)))


      • noi..
        biisit joit kirjoitti:

        ei oo akustiseks alunperinkään duunattu toimis sellasena joten eipä se mikään ihme oo et noi kaks poikkeusta puolestaan toimii;)))

        muutkin tosi hyvin. October jää ehkä vähän varjoon jostain syystä?


      • luulisin
        noi.. kirjoitti:

        muutkin tosi hyvin. October jää ehkä vähän varjoon jostain syystä?

        on tehty jo alunperin akustiseksi. Olisikin räväkkää kuulla se rankoilla taustoilla ja puolta nopeammalla tempolla. Sitten olisi mukavaa myös sovittaa Sex´n´Satan hitaaseen ja hellään ballaadimuotoon. :)


      • sopisi
        luulisin kirjoitti:

        on tehty jo alunperin akustiseksi. Olisikin räväkkää kuulla se rankoilla taustoilla ja puolta nopeammalla tempolla. Sitten olisi mukavaa myös sovittaa Sex´n´Satan hitaaseen ja hellään ballaadimuotoon. :)

        rankat taustat, mutta Sex´nSatan voisi sopia akustiseksi, jos sitä tarpeeksi hidastaisi. Silloin se kyllä olisi jo eri biisi.


      • .....
        luulisin kirjoitti:

        on tehty jo alunperin akustiseksi. Olisikin räväkkää kuulla se rankoilla taustoilla ja puolta nopeammalla tempolla. Sitten olisi mukavaa myös sovittaa Sex´n´Satan hitaaseen ja hellään ballaadimuotoon. :)

        mitään mieltä. Last Octber pitäisi säveltää kokonaan uudestaan koska siitä puuttuu Amoralin monimuotoiset riffit. Seksisaatana tukee taas kokonaan räyhäkkään menoon, joten se latistuisi olemattomaksi ilman sitä.


    • ottanut Arin

      riveisinhä ja samalla vapauttanut itsensä musiikin lokerosta niin mitä tahansa musaa saattaa syntyä jatkossa. Vain taidot ja mielikuvitus on rajana niinkuin pitääkin, kun ei ole enää vaatimuksia siitä, millaista musiikkia bändin pitää tehdä.

      • mulkku*

        levy-yhtiö voi olla lajana. miten musan lokelon ulkopuolella voi olla musaa?? talkotatko että musan lokelolla ei ole ulkopuolta??


      • sun .,.,.,
        mulkku* kirjoitti:

        levy-yhtiö voi olla lajana. miten musan lokelon ulkopuolella voi olla musaa?? talkotatko että musan lokelolla ei ole ulkopuolta??

        näppäimistössä toimi R? Aika rasittavaa lukea noita sun juttujas.


      • käsite
        mulkku* kirjoitti:

        levy-yhtiö voi olla lajana. miten musan lokelon ulkopuolella voi olla musaa?? talkotatko että musan lokelolla ei ole ulkopuolta??

        todella laaja ja levy-yhtiönkin etu on, jos sen julkaisema materiaali kehittyy eikä pysy samana vuodesta toiseen.


      • levy-yhtiö
        mulkku* kirjoitti:

        levy-yhtiö voi olla lajana. miten musan lokelon ulkopuolella voi olla musaa?? talkotatko että musan lokelolla ei ole ulkopuolta??

        rajana. Ben kertoi haastattelussa, johon linkki löytyy Amoralin foorumilta, että ensi kertaa heillä on vapaus tehdä ihan mitä itse haluavat.


      • löytyy aina
        levy-yhtiö kirjoitti:

        rajana. Ben kertoi haastattelussa, johon linkki löytyy Amoralin foorumilta, että ensi kertaa heillä on vapaus tehdä ihan mitä itse haluavat.

        lähinnä omien korwien wälist eli kywys duunaa musaa ja esittää sitä sekä uskallukses esittää sellast musaa ku haluaa. amoralilt on poistunu nyt ulkoiset pidikkeet joten mahikset on parantuneet entiseen werrattuna.


      • bändin linjaa
        löytyy aina kirjoitti:

        lähinnä omien korwien wälist eli kywys duunaa musaa ja esittää sitä sekä uskallukses esittää sellast musaa ku haluaa. amoralilt on poistunu nyt ulkoiset pidikkeet joten mahikset on parantuneet entiseen werrattuna.

        Mä oon vähän aatellu, et vaik Amoralilla tai varsinaisesti kait Benillä oli ennen Aria halu mennä melodisempaan suuntaan, Ari kumminkin on jotenkin sekottanu bändin linjaa. Tarkotan, että kun tutustuu kehen tahansa uuteen tyyppiin, tästä _luulee_ tietävänsä etukäteen yhtä sun toista. Mut näinhän ei ole. Kun ihmiset kohtaa, siit tulee enemmän kun osiensa summa. Luulen, et sekä Ari et muut joutuu ettimään rajojaan ja suuntaa aika kauan, mut lopputulosta ei tiedä kukaan. Veikkaan, et Ari on ollu bändille yllätys - äänen ja persoonan suhteen.

        Sit vielä tosta, kun jotku jauhaa, et pitäs ottaa laulutunteja ja pitäs ottaa laulutunteja. Jos mä oisin Koivunen, en ikinä kertos ottavani tunteja. Palstamääkijät riemuitsis, et jätkä on nöyrtynyt, ei omat eväät riittäny ja muuta paskaa. Vähemmistöön jäis taas ne tolkut, jotta tajuis, et kaikki laulajat oikasee tekniikkaansa aika ajoin.


      • se varmasti
        bändin linjaa kirjoitti:

        Mä oon vähän aatellu, et vaik Amoralilla tai varsinaisesti kait Benillä oli ennen Aria halu mennä melodisempaan suuntaan, Ari kumminkin on jotenkin sekottanu bändin linjaa. Tarkotan, että kun tutustuu kehen tahansa uuteen tyyppiin, tästä _luulee_ tietävänsä etukäteen yhtä sun toista. Mut näinhän ei ole. Kun ihmiset kohtaa, siit tulee enemmän kun osiensa summa. Luulen, et sekä Ari et muut joutuu ettimään rajojaan ja suuntaa aika kauan, mut lopputulosta ei tiedä kukaan. Veikkaan, et Ari on ollu bändille yllätys - äänen ja persoonan suhteen.

        Sit vielä tosta, kun jotku jauhaa, et pitäs ottaa laulutunteja ja pitäs ottaa laulutunteja. Jos mä oisin Koivunen, en ikinä kertos ottavani tunteja. Palstamääkijät riemuitsis, et jätkä on nöyrtynyt, ei omat eväät riittäny ja muuta paskaa. Vähemmistöön jäis taas ne tolkut, jotta tajuis, et kaikki laulajat oikasee tekniikkaansa aika ajoin.

        on. Tosin en usko että kukaan välittää tän palstan muutaman provon nöyrtymispuheista. Miksi artistilla ylipäänsä pitäsis olla ongelma kertoa teknikkaharjoittelustaan. Vähän sama kuin tanssija salaisi että treenaa tai urheilja että sillä on valmentaja. Tosin ei kaikilla huippu-urheilijoillakaan ole valmentajia. Kukin toimii kuten parhaaksi näkee.


    • Anonyymi

      Onko tämä Ben Huron joku rokkikukko?

      Mun mielestä tärkeimmät henkilöt ovat ne, joilla on pieni hauis ja jotka yrittävät esittää intiaania.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1877
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1574
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1286
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1224
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1222
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1186
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1170
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1161
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1150
    Aihe