Ostin taannoin Lidlistä pakasteankan. Huomasin pussissa tekstin "ankka sisäelimineen". Ovatko kyseessä sellaiset elimet, jotka tulee poistaa suolet yms. vai paistetaanko ankka sisäelimineen?
Voisiko joku antaa vinkkejä tällaisen ankan käsittelyyn ja paistamiseen.
Ankka ja sisäelimet
5
3441
Vastaukset 5
- Vanha kokki
Mutta yleensä noilla "sisäelimmillä" tarkoitetaan sydäntä maksaa ja kivipiiraa, joskus niihin luetaan myös kaula.
En usko että siellä suolia on.
Noita edellämainittuja tarvitaan yleensä kastikkeen tekoon.- Ma(i)steri
Ankan sulaessa huomasi sisäelimien olevan ankan sisässä pussissa ja käytin ne kastikkeen tekoon. Onnistui mielestäni melko hyvin.
Kiitokset kuitenkin neuvosta. - Nuori kokki
Ma(i)steri kirjoitti:
Ankan sulaessa huomasi sisäelimien olevan ankan sisässä pussissa ja käytin ne kastikkeen tekoon. Onnistui mielestäni melko hyvin.
Kiitokset kuitenkin neuvosta.Heips,
Vähän aiheen vierestä mutta kysytään kuitenkin. Paljonko pakaste-ankka maksoi Lildlissä? Oliko edullisempaa kuin suurempien ketjujen marketeissa? - mutta talvella
Nuori kokki kirjoitti:
Heips,
Vähän aiheen vierestä mutta kysytään kuitenkin. Paljonko pakaste-ankka maksoi Lildlissä? Oliko edullisempaa kuin suurempien ketjujen marketeissa?löysin litistetyn ankan folioviuoassa. Sen kun nakkas uuniin javoi että oli makoisaa
- wanha kauppahalli
mutta talvella kirjoitti:
löysin litistetyn ankan folioviuoassa. Sen kun nakkas uuniin javoi että oli makoisaa
kauppahallista http://www.wanhakauppahalli.com/WanhaKauppahalli_KirstiMarkkanen.html
http://www.wanhakauppahalli.com/reseptit/linturuoat/index.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791396
- 851273
- 1021023
- 48849
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40743Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83626Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7586Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30556Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44522Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520