K.M: "NOISSA POJISSA ASUU

SAATANA!"

Tätäkään hoitokokoustapausta hoitomies ei halua upottaa pohjattomaan armonmereen, vaan uppiniskaisesti kieltäytyy ottamasta yhteyttä uhreihinsa, silloin 13- ja 14-vuotiaisiin poikiin, selvittääkseen asian ja pyytääkseen anteeksi.

Kuinka korkein, oikeidenmukainen tuomarimme suhtautuu tuollaiseen nöyrtymättömyyteen viimeisenä päivänä?

16

278

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kirkastuuko?

      Uskotko kuitenkin korkeaan, oikeudenmukaiseen tuomariin? Eihän Jumalaa ole ollut tähän asti olemassakaan? Vai onko tieteellisesti todistettu, että vain ja juuri vl-opettajat tuomitaan?

      Sinussa asuu kuitenkin sitkeästi viha yhtä vl-opettajaa kohtaan. Annatko tämän pimentää koko lopun elämäsi ja iankaikkisuuden? Saatana ainakin näin onnistui tuon vl-opettajan kautta?

      • jälkensä.

        Psykopaatit ja muut tunneköyhät eivät mitään tunteneet ja jäivät vl-yhteisön tasoa nostamaan...


    • TT

      Vuosittain nuoria potkitaan vex?
      Onko potkijat vanhoja miehiä kuten ennen olivat

      • miehet,

        mutta koska seurauksena oli suuri joukko vanhojapiikoja (=lisääntyminen kärsi), SRK on vähentänyt poikien kimppuun käymistä, että siittäjiä riittäisi.


    • se...

      vieläki?

      • .........

        olet tainut saada tosi pahat traumat hoidoista... viime kädessä hoitajat tarkoittivat hyvää, koska näkivät teidän olevan erihengessä.


      • Ei hyvältä näytä
        ......... kirjoitti:

        olet tainut saada tosi pahat traumat hoidoista... viime kädessä hoitajat tarkoittivat hyvää, koska näkivät teidän olevan erihengessä.

        sinun hoitomiehen korvienväli edelleenkin täysin sekaisin ja mätä.


      • uhrille.
        ......... kirjoitti:

        olet tainut saada tosi pahat traumat hoidoista... viime kädessä hoitajat tarkoittivat hyvää, koska näkivät teidän olevan erihengessä.

        Tämän SRK osaa!


      • Erotetut onnelliset
        ......... kirjoitti:

        olet tainut saada tosi pahat traumat hoidoista... viime kädessä hoitajat tarkoittivat hyvää, koska näkivät teidän olevan erihengessä.

        Vuotiaat pojat uhka vahvalle herätysliikkeelle?
        Ilmeisesti oli.


      • noin...
        Ei hyvältä näytä kirjoitti:

        sinun hoitomiehen korvienväli edelleenkin täysin sekaisin ja mätä.

        päättelet?


      • vuotiaita
        Erotetut onnelliset kirjoitti:

        Vuotiaat pojat uhka vahvalle herätysliikkeelle?
        Ilmeisesti oli.

        MBD:stä (nyk. AD/HD) poikia. Liian paljon sanomista parin pikkupojan takia ja heti kutsuttiin SRK:n hoitomies paikalle tehtävänään heittää pojat saatanalle.

        Ja SRK tietenkin lähetti julmimman saatavilla olleen. Hyvin hän hommansa hoiti ja tehokkaasti! Ei ehditty edes syytettä kertoa kun pojat jo huudettiin saatanan haltuun.

        NOISSA POJISSA ASUU SAATANA! Vieläkö Ry:llä huudellaan näin?


    • että vain täällä, VL piireissä on ILO, RAUHA, KEKSINÄINEN YMMÄRRYS?

      Onko se tapa, tehdä saatanan kanssa sopimuksia, ja tuoda pelkoa nuorisoon "jumalan valtakunnassa".

      • piiri.

        Lyylerit ja muut sitä vielä täällä innolla puolustelevat, vaikka eivät edes itse käsitä elävänsä saatanallisen pelon ikeen alla. Kaikki ovat koko ajan kuin kusi sukassa, ettei tulisi vahingossa arvosteltua "seurakuntaa"...

        Perkeleestä tuollainen pelossa eläminen on!


      • lyyleri
        piiri. kirjoitti:

        Lyylerit ja muut sitä vielä täällä innolla puolustelevat, vaikka eivät edes itse käsitä elävänsä saatanallisen pelon ikeen alla. Kaikki ovat koko ajan kuin kusi sukassa, ettei tulisi vahingossa arvosteltua "seurakuntaa"...

        Perkeleestä tuollainen pelossa eläminen on!

        sinä olet vapaa?? Me elämme täällä kaksiosaisina . Ei kukaan pääse täällä irti synnin ruumiista...se kannetaan hautaan asti.


      • vierestä...
        lyyleri kirjoitti:

        sinä olet vapaa?? Me elämme täällä kaksiosaisina . Ei kukaan pääse täällä irti synnin ruumiista...se kannetaan hautaan asti.

        Kun ei osaa asiasta puhua.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1469
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      155
      471
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      37
      453
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe