Tätäkään hoitokokoustapausta hoitomies ei halua upottaa pohjattomaan armonmereen, vaan uppiniskaisesti kieltäytyy ottamasta yhteyttä uhreihinsa, silloin 13- ja 14-vuotiaisiin poikiin, selvittääkseen asian ja pyytääkseen anteeksi.
Kuinka korkein, oikeidenmukainen tuomarimme suhtautuu tuollaiseen nöyrtymättömyyteen viimeisenä päivänä?
K.M: "NOISSA POJISSA ASUU
16
278
Vastaukset
- Kirkastuuko?
Uskotko kuitenkin korkeaan, oikeudenmukaiseen tuomariin? Eihän Jumalaa ole ollut tähän asti olemassakaan? Vai onko tieteellisesti todistettu, että vain ja juuri vl-opettajat tuomitaan?
Sinussa asuu kuitenkin sitkeästi viha yhtä vl-opettajaa kohtaan. Annatko tämän pimentää koko lopun elämäsi ja iankaikkisuuden? Saatana ainakin näin onnistui tuon vl-opettajan kautta?- jälkensä.
Psykopaatit ja muut tunneköyhät eivät mitään tunteneet ja jäivät vl-yhteisön tasoa nostamaan...
- TT
Vuosittain nuoria potkitaan vex?
Onko potkijat vanhoja miehiä kuten ennen olivat- miehet,
mutta koska seurauksena oli suuri joukko vanhojapiikoja (=lisääntyminen kärsi), SRK on vähentänyt poikien kimppuun käymistä, että siittäjiä riittäisi.
- se...
vieläki?
- .........
olet tainut saada tosi pahat traumat hoidoista... viime kädessä hoitajat tarkoittivat hyvää, koska näkivät teidän olevan erihengessä.
- Ei hyvältä näytä
......... kirjoitti:
olet tainut saada tosi pahat traumat hoidoista... viime kädessä hoitajat tarkoittivat hyvää, koska näkivät teidän olevan erihengessä.
sinun hoitomiehen korvienväli edelleenkin täysin sekaisin ja mätä.
- uhrille.
......... kirjoitti:
olet tainut saada tosi pahat traumat hoidoista... viime kädessä hoitajat tarkoittivat hyvää, koska näkivät teidän olevan erihengessä.
Tämän SRK osaa!
- Erotetut onnelliset
......... kirjoitti:
olet tainut saada tosi pahat traumat hoidoista... viime kädessä hoitajat tarkoittivat hyvää, koska näkivät teidän olevan erihengessä.
Vuotiaat pojat uhka vahvalle herätysliikkeelle?
Ilmeisesti oli. - noin...
Ei hyvältä näytä kirjoitti:
sinun hoitomiehen korvienväli edelleenkin täysin sekaisin ja mätä.
päättelet?
- vuotiaita
Erotetut onnelliset kirjoitti:
Vuotiaat pojat uhka vahvalle herätysliikkeelle?
Ilmeisesti oli.MBD:stä (nyk. AD/HD) poikia. Liian paljon sanomista parin pikkupojan takia ja heti kutsuttiin SRK:n hoitomies paikalle tehtävänään heittää pojat saatanalle.
Ja SRK tietenkin lähetti julmimman saatavilla olleen. Hyvin hän hommansa hoiti ja tehokkaasti! Ei ehditty edes syytettä kertoa kun pojat jo huudettiin saatanan haltuun.
NOISSA POJISSA ASUU SAATANA! Vieläkö Ry:llä huudellaan näin?
että vain täällä, VL piireissä on ILO, RAUHA, KEKSINÄINEN YMMÄRRYS?
Onko se tapa, tehdä saatanan kanssa sopimuksia, ja tuoda pelkoa nuorisoon "jumalan valtakunnassa".- piiri.
Lyylerit ja muut sitä vielä täällä innolla puolustelevat, vaikka eivät edes itse käsitä elävänsä saatanallisen pelon ikeen alla. Kaikki ovat koko ajan kuin kusi sukassa, ettei tulisi vahingossa arvosteltua "seurakuntaa"...
Perkeleestä tuollainen pelossa eläminen on! - lyyleri
piiri. kirjoitti:
Lyylerit ja muut sitä vielä täällä innolla puolustelevat, vaikka eivät edes itse käsitä elävänsä saatanallisen pelon ikeen alla. Kaikki ovat koko ajan kuin kusi sukassa, ettei tulisi vahingossa arvosteltua "seurakuntaa"...
Perkeleestä tuollainen pelossa eläminen on!sinä olet vapaa?? Me elämme täällä kaksiosaisina . Ei kukaan pääse täällä irti synnin ruumiista...se kannetaan hautaan asti.
- vierestä...
lyyleri kirjoitti:
sinä olet vapaa?? Me elämme täällä kaksiosaisina . Ei kukaan pääse täällä irti synnin ruumiista...se kannetaan hautaan asti.
Kun ei osaa asiasta puhua.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501469
- 104911
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15573ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m155471Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..37453- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402