Onko kevyesti suolattu yhtä kuin maustamaton?
Ostin kiireessä sen kummempia lukematta Kariniemen kananpojan fileeviipaleita, jotka päällepäin näyttivät naturellilta. Päällä lukee melko isoilla kirjaimilla "mautamaton".
Kotona lihat pannuun, ja siinä vaiheessa sitten iski epäilys, koska liha näytti naturelliksi oudolta.
Ja niinhän siellä paketissa sitten lukeekin paljon pienemmällä tekstillä, että miedosti suolattu!
Sisällysluettelo paljastaa paketin lihapitoisuudeksi 80% !!!! Vettä tästä austamattomasta satsista siis liki 20%! Miksi? Lisäksi liuta lisäaineita!
Koen tulleeni kyllä täydellisesti huijatuksi. Suututtaa ja v.tuttaa yhtäaikaa.
Mitta täynnä!!!
5
728
Vastaukset
- cccp evp
Äläkä osta noita valmiiksi viipaloituja höttöpaskoja vaan maustamattomia kananrintapaloja, joista ihan itse, omalla puukollasi leikkaat suikaleita. Ei ole lisäaineita, eikä kevyt suoloja, vaan ihan naturellia ja täyttä lihaa joka murunen!
- Kohta vegetaristi
Joo, minä kuvittelin siinä kiireessä ostavani näitä naturellia ohutleikkeitä..niissäkin leikkeissä on muuten jo valmiiksi suolattuja, eli jos ei tarkkana ole, niin sontaahan sitä saa.
- cccp evp
Kohta vegetaristi kirjoitti:
Joo, minä kuvittelin siinä kiireessä ostavani näitä naturellia ohutleikkeitä..niissäkin leikkeissä on muuten jo valmiiksi suolattuja, eli jos ei tarkkana ole, niin sontaahan sitä saa.
Ei suolaa, eikä liioin muutakaan ylimääräistä!
- tarkkana
Pitäisi lukea tarkemmin, siinähän lukee suomeksi miedosti suolattu, ei mitään syytä valittaa!
Pakkausmerkinnät ovat lain mukaiset- Kohta vege
Siinä lukee vielä isommalla suomeksi maustamaton..
Kariniemen selitys oli, että suola ei ole mauste vaan säilöntäaine. Sille ei tullut selitystä, miksi tuotteeseen on lisätty liki 20 prosenttia vettä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1397648KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4237091Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei693623Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521383256Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1092784Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään442318- 1261926
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231793Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv261566Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821457