Onko kevyesti suolattu yhtä kuin maustamaton?
Ostin kiireessä sen kummempia lukematta Kariniemen kananpojan fileeviipaleita, jotka päällepäin näyttivät naturellilta. Päällä lukee melko isoilla kirjaimilla "mautamaton".
Kotona lihat pannuun, ja siinä vaiheessa sitten iski epäilys, koska liha näytti naturelliksi oudolta.
Ja niinhän siellä paketissa sitten lukeekin paljon pienemmällä tekstillä, että miedosti suolattu!
Sisällysluettelo paljastaa paketin lihapitoisuudeksi 80% !!!! Vettä tästä austamattomasta satsista siis liki 20%! Miksi? Lisäksi liuta lisäaineita!
Koen tulleeni kyllä täydellisesti huijatuksi. Suututtaa ja v.tuttaa yhtäaikaa.
Mitta täynnä!!!
5
753
Vastaukset 5
- cccp evp
Äläkä osta noita valmiiksi viipaloituja höttöpaskoja vaan maustamattomia kananrintapaloja, joista ihan itse, omalla puukollasi leikkaat suikaleita. Ei ole lisäaineita, eikä kevyt suoloja, vaan ihan naturellia ja täyttä lihaa joka murunen!
- Kohta vegetaristi
Joo, minä kuvittelin siinä kiireessä ostavani näitä naturellia ohutleikkeitä..niissäkin leikkeissä on muuten jo valmiiksi suolattuja, eli jos ei tarkkana ole, niin sontaahan sitä saa.
- cccp evp
Kohta vegetaristi kirjoitti:
Joo, minä kuvittelin siinä kiireessä ostavani näitä naturellia ohutleikkeitä..niissäkin leikkeissä on muuten jo valmiiksi suolattuja, eli jos ei tarkkana ole, niin sontaahan sitä saa.
Ei suolaa, eikä liioin muutakaan ylimääräistä!
- tarkkana
Pitäisi lukea tarkemmin, siinähän lukee suomeksi miedosti suolattu, ei mitään syytä valittaa!
Pakkausmerkinnät ovat lain mukaiset- Kohta vege
Siinä lukee vielä isommalla suomeksi maustamaton..
Kariniemen selitys oli, että suola ei ole mauste vaan säilöntäaine. Sille ei tullut selitystä, miksi tuotteeseen on lisätty liki 20 prosenttia vettä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1911684
- 861433
- 1041068
Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..17985- 48939
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su44878Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.133701Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83676Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30661Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45607