jotka Jumalan armosta ovat saaneet lähteä Jeesuksen viitoittamalle tielle.
Jotka ovat sillä yhdellä yhden uskon tiellä joka johtaa Isän luo.
Voi heitä poloisia jotka ovat langenneet uskomaan Poikaa ja kuka tämän poloisuuden takana on,
itse Jumala.
Voi niitä joiden kohdalla Jeesuksen täytetty työ ei jää turhaksi, vaan he pääsevät osalliseksi
tästä täytetystä työstä.
Voi heitä jotka ahtaan portin kautta saavat kohdata Jeesuksen ja kuulla "sinun syntisi ovat
anteeksi annetut"
Voi heitä raukkoja jotka ovat todella Pojan vapauttamia joiden kohdalla Jeesuksen sana:
"Jonka Poika tekee vapaaksi on todella vapaa" on saanut JUMALAN armosta toteutua.
Voi heitä eksyneitä, harhaan johdattajia joille on käynyt näin kun Jeesus sanoo:
"Kun Totuuden Henki tulee teihin johdattaa Hän kaikkeen Totuuteen."
Voi niitä ylös nostettuja jotka Jumala on ensin saanut alas painaa joille Jumalan sana Jeesuksen
sanoma on saanut eläväksi elämäksi tullut eikä ole jäänyt kirjan väliin kuolleiksi kirjaimiksi.
Surkuteltavista surkuteltavimpia ovat ne jotka täällä ovat oman elämänsä menettäneet ja
Jumalan elämä Jeesuksessa on saanut alkaa.
Näin se on Jumalan sana tämänkin todistaa:"Autuaita te, jotka nyt itkette, sillä te saatte nauraa! 22. Autuaita olette te, kun ihmiset vihaavat teitä ja erottavat teidät yhteydestään ja herjaavat teitä ja pyyhkivät pois teidän nimenne ikäänkuin jonkin pahan - Ihmisen Pojan tähden. 23. Iloitkaa sinä päivänä, riemuun ratketkaa; sillä katso, teidän palkkanne on suuri taivaassa; sillä näin tekivät heidän isänsä profeetoille. 24. Mutta voi teitä, te rikkaat, sillä te olette jo saaneet lohdutuksenne! 25. Voi teitä, jotka nyt olette kylläiset, sillä teidän on oleva nälkä! Voi teitä, jotka nyt nauratte, sillä te saatte murehtia ja itkeä! 26. Voi teitä, kun kaikki ihmiset puhuvat teistä hyvää! Sillä niin tekivät heidän isänsä väärille profeetoille."
Voi lankenneita
30
160
Vastaukset
- jotka Jeesuksen
sanomaa pelastuksen tiestä tuovat, se kun on pahinta herjaa jota vastaan ilkutaan.
Voi niitä jotka eivät ihmisen mielelle "lihalle" tuo armon sanomaa, vaan sanomaa joka
kertoo "lihan" on kuoltava.
Voi niitä jotka eivät ihmisen mielen mukaista rakkautta osoita.
Voi niitä jotka eivät voi lähteä valheen tielle vaan totuudessa pysyvät vaikka miten
kammettaisiin.
Voi niitä jotka eivät koskaan ole saaneet tyydytystä ihmisten armon lirkutuksista, vaan
ovat etsineet, anoneet, kolkuttaneet niin kauan kunnes ovat saaneet kohdata todellisen
armon Jeesuksessa Vapahtajassa.
Voi niitä joiden kerskauksena on nyt se mitä Jumala on tehnyt VAPAUTTANUT SYNNIN JA
SAATANAN KAHLEISTA Pojassaan Jeesuksessa Kristuksessa.- onkaan joka
Devoit kirjoitti:
..jotka eivät äng-äännettä osaa käyttää ;)
"hengeni ei voi hengeen yhtyä"herjaa?
Et minulle hallaa tee vaan itsellesi. - jotka eivät
mitään ole ja Jumala juuri heidät valitsee.
Voi heitä jotka eivät itsessään viisaitakaan ole, sillä juuri ne Jumala valitsee.
Sillä näin on,"Sillä Jumalan hulluus on viisaampi kuin ihmiset, ja Jumalan heikkous on väkevämpi kuin ihmiset. 26. Sillä katsokaa, veljet, omaa kutsumistanne: ei ole monta inhimillisesti viisasta, ei monta mahtavaa, ei monta jalosukuista, 27. vaan sen, mikä on hulluutta maailmalle, sen Jumala valitsi saattaaksensa viisaat häpeään, ja sen, mikä on heikkoa maailmassa, sen Jumala valitsi saattaaksensa sen, mikä väkevää on, häpeään, 28. ja sen, mikä maailmassa on halpasukuista ja halveksittua, sen Jumala valitsi, sen, joka ei mitään ole, tehdäksensä mitättömäksi sen, joka jotakin on, 29. ettei mikään liha voisi kerskata Jumalan edessä." - liha-Armi
onkaan joka kirjoitti:
herjaa?
Et minulle hallaa tee vaan itsellesi.osoitit, että ihmisenä ihmisten joukossa ihmisissä "vähtäät". Viestisi olikin pitkään aikaan ensimmäinen, jossa näkyi "ihminen viestin takaa". Tosin loukkaantumisen kautta, mutta parempi sekin kuin ei mitään. Samanlainen syntinen kuolevainen olet kuin muutkin ja sorrut tuon tuostakin lihallisuuteen.
- jotka Jumala on
Devoit kirjoitti:
..jotka eivät äng-äännettä osaa käyttää ;)
"hengeni ei voi hengeen yhtyä"valinnut "Sillä Jumalan hulluus on viisaampi kuin ihmiset, ja Jumalan heikkous on väkevämpi kuin ihmiset. 26. Sillä katsokaa, veljet, omaa kutsumistanne: ei ole monta inhimillisesti viisasta, ei monta mahtavaa, ei monta jalosukuista, 27. vaan sen, mikä on hulluutta maailmalle, sen Jumala valitsi saattaaksensa viisaat häpeään, ja sen, mikä on heikkoa maailmassa, sen Jumala valitsi saattaaksensa sen, mikä väkevää on, häpeään, 28. ja sen, mikä maailmassa on halpasukuista ja halveksittua, sen Jumala valitsi, sen, joka ei mitään ole, tehdäksensä mitättömäksi sen, joka jotakin on, 29. ettei mikään liha voisi kerskata Jumalan edessä."
Voi niitä jotka Jumala saa ylentää, sillä saatana kärkkyy koko ajan, että saisi Jumalan ylentämän
alentaa. Juuri näin:"Sentähden he oudoksuvat sitä, ettette juokse heidän mukanansa samaan riettauden lätäkköön, ja herjaavat."
- joista puhutaan
kaiken aikaa kaikenlaista valhetta, mutta jotka eivät voi kuin tuoda vain totuuden sanomaa Jeesuksessa.
Voi heitä jota tämä maailma hyljeksii, vihaa, mutta joilla on Jeesuksessa kaikki. - jotka ovat
tulleet kohtaamaan todellisuuden, että he hukkuvat ELLEI Jumala armahda.
Voi niitä parkoja joilla on ollut heikko usko tai ei uskoa laisinkaan, vaan vain
valtava epäusko, jonka vuoksi ovat tuskaan joutuneet tietäen, tuntien
epäusko johtaa ikuiseen eroon Jumalasta.
Voi niitä jotka Jumalan mielen mukaisen murheen kautta ovat taivutetut ja
Jumala on saanut taipumaan.
Voi heitä jotka ovat todella kerran alennut heidät Jumala itse on ylentänyt.
Voi heitä, kun heidän sydämensä on täynnä Jumalan totuutta, rakkautta,
mutta jota tämä maailman omat ei näe eikä näin voi vastaan ottaa.- Menikö ihan oikein?
"Voi niitä jotka Jumalan mielen mukaisen murheen kautta ovat taivutetut ja
Jumala on saanut taipumaan."
Eikö paremminkin: Autuaita (!!) ne, jotka Jumalan mielen mukaisen murheen kautta ovat taivutetut ja
Jumala on saanut taipumaan. ?? - ymmärtänyt
Menikö ihan oikein? kirjoitti:
"Voi niitä jotka Jumalan mielen mukaisen murheen kautta ovat taivutetut ja
Jumala on saanut taipumaan."
Eikö paremminkin: Autuaita (!!) ne, jotka Jumalan mielen mukaisen murheen kautta ovat taivutetut ja
Jumala on saanut taipumaan. ??miksi tämä aloitus.
- jotka Jeesuksessa
ovat saaneet yltäkylläisen elämän, sillä heidän elämästään on kaikkinainen kurjuus kadonnut.
- jotka eivät ole
saaneet MITÄÄN ihmisoppia kasvupohjakseen, vaan Jumala on heidät niiltä varjellut ja johdattanut
tahtonsa tietä totuuteensa.
Voi niitä jotka Jumalan armosta ovat saaneet löytää sellaisen perustuksen joka kestää ja Hän on Jeesus
ja Hänen sanansa.Ja ainut oikea perustus:
Pysykää minussa, niin minä pysyn teissä. Eihän oksa pysty tuottamaan hedelmää, ellei se se pysy puussa, ja samoin ette pysty tekään, ellette pysy minussa.
Minä olen viinipuu, te olette oksat. Se, joka pysyy minussa ja jossa minä pysyn, tuottaa paljon hedelmää. Ilman minua te ette saa aikaan mitään.- Kiinostunu
Hssu kirjoitti:
Ja ainut oikea perustus:
Pysykää minussa, niin minä pysyn teissä. Eihän oksa pysty tuottamaan hedelmää, ellei se se pysy puussa, ja samoin ette pysty tekään, ellette pysy minussa.
Minä olen viinipuu, te olette oksat. Se, joka pysyy minussa ja jossa minä pysyn, tuottaa paljon hedelmää. Ilman minua te ette saa aikaan mitään.omasta uskosi perustasta ja viiteryhmästäs, kun en oikein ymmärrä, mitä ajat takaa. Vai pitäydytkö johonkin sis'piiriin ja heidän sisäsiittoisiin kekusteluympyröihinsä?
- EI PELASTUSTA
Hssu kirjoitti:
Ja ainut oikea perustus:
Minä olen viinipuu, te olette oksat. Se, joka pysyy minussa ja jossa minä pysyn, tuottaa paljon hedelmää. Ilman minua te ette saa aikaan mitään.ole yhdessäkään EI missään muussa kuin JEESUKSESSA.
Täällä KAIKKI on aivan päälaellaan. Ne jotka täällä alvariinsa ylentämisistä yms. puhuu itse itsensä
ovat ylentäneet Jumalan yläpuolelle. Heille ei kelpaa se mitä JUMALA todella sanoo, vaan he viisaudessaan
ovat itsensä ylentäneet KAIKEN YLÄPUOLELLE siis Jumalankin yläpuolelle.
Näin sota ja sekasorto ja syyttely jne. jatkuu loppua ei näy, sillä kaikki ovat vannoutuneet omissa
uskoissaan juuri minä olen oikeassa NÄIN SE ON.
VAIKKA hengen asioissa KUKAAN ihminen EI ole oikeassa VAAN KAIKKI OVAT VÄÄRÄSSÄ.
Vain Jumala on oikeassa. Jeesuksen kautta Hän on TÄYDELLISEN pelastuksen valmistanut.
Vain Jeesuksessa on täydellinen totuus saavutettavissa.
Vain USKO Jeesukseen, Hänen sanaansa ON TÄYDELLISESTI OIKEAA USKOA.
Eikä silloin OLE KYSE KENESTÄKÄÄN ihmisestä VAAN SIITÄ mitä Jumala on todella sanonut sitä
ei voi valheeksi sanoa, sitä ei voi harhaksi sanoa, sitä ei voi eksytykseksi sanoa VAAN SE ON
TÄYDELLISESTI JUURI NIIN, kuin Isä Pojan kautta on ilmi tuonut. - kuka lie
Hssu kirjoitti:
Ja ainut oikea perustus:
Minä olen viinipuu, te olette oksat. Se, joka pysyy minussa ja jossa minä pysyn, tuottaa paljon hedelmää. Ilman minua te ette saa aikaan mitään.Ei siis sinunkaan kannata Armin sanoihin perustustasi laittaa.
Etkö näe, että Armin käytös ei ole Jumalan Sanan mukaista ? - minulta, mutta
Kiinostunu kirjoitti:
omasta uskosi perustasta ja viiteryhmästäs, kun en oikein ymmärrä, mitä ajat takaa. Vai pitäydytkö johonkin sis'piiriin ja heidän sisäsiittoisiin kekusteluympyröihinsä?
saanen kysyä, onko sinun raamatustasi Jeesuksen sanomat revitty pois?
Kun näytät olevan täysin "äimän käkenä" - Hssu ei roikukkaan
kuka lie kirjoitti:
Ei siis sinunkaan kannata Armin sanoihin perustustasi laittaa.
Etkö näe, että Armin käytös ei ole Jumalan Sanan mukaista ?kessään ihmisessä (miten itsesi laita lienee?)vaan Jumalassa. Jumala itse on Hänet varjellut
joutumasta ihmisoppien ansoihin.
Minkä ihmisopin sinä lienet niellyt, kun puhut valhetta lähimmäisestäsi? - kuka lie
Hssu ei roikukkaan kirjoitti:
kessään ihmisessä (miten itsesi laita lienee?)vaan Jumalassa. Jumala itse on Hänet varjellut
Minkä ihmisopin sinä lienet niellyt, kun puhut valhetta lähimmäisestäsi?mutta Jumala näytti, että hedelmäsi eivät ole Hänestä.
Kiinostunu kirjoitti:
omasta uskosi perustasta ja viiteryhmästäs, kun en oikein ymmärrä, mitä ajat takaa. Vai pitäydytkö johonkin sis'piiriin ja heidän sisäsiittoisiin kekusteluympyröihinsä?
Ja perusta on Jeesus.
- armoisat ajatukset
Hssu ei roikukkaan kirjoitti:
kessään ihmisessä (miten itsesi laita lienee?)vaan Jumalassa. Jumala itse on Hänet varjellut
Minkä ihmisopin sinä lienet niellyt, kun puhut valhetta lähimmäisestäsi?se on Armin sanoma.
"Miten itsesi laita lienee?"
"valhetta puhut lähimmäisestäsi"
Mutta itse Armi epäilee lähtökohtaisesti kaikkea, mikä liikkuu. Eihän Armin epäilyillä olekaan mitään todellista tekemistä kunkin ihmisen todellisen elämäntarinan ja sydämen ajatusten kanssa. Armi uskoo oman pään tuottamiin arvioihin ihmisistä ja siltä perustalta laukoo "ei sinussa ole Henkeä" jne. Ja sitten väittää lähimmäisen tuomaa oikaisua asiaan valheena ja herjanuksena. Ja sitten lopuksi sanoo, että häntä vainotaan.
Pitäköön Armi uskonsa. Ei kukaan ole häntä vaatinut kieltämään Jeesusta. Mutta antakoon muidenkin uskoa Jeesukseen.
Kyllä se on ihmeellistä tuo Armin ajatuksen kulku. - omaa oppia
kuka lie kirjoitti:
mutta Jumala näytti, että hedelmäsi eivät ole Hänestä.
tuonut?
Älä nyt vaikene vaan osoita myös miten on.
Mitä hedelmiin tulee, niin lihallisia, lihaa tyydyttäviä hedelmiä ei Jeesuksessa oleva tuota, vaan
Hengen hedelmiä jotka ovat todella hyviä kaikille joille Jumala saa puhua. - kun tuotkin
armoisat ajatukset kirjoitti:
se on Armin sanoma.
"Miten itsesi laita lienee?"
"valhetta puhut lähimmäisestäsi"
Mutta itse Armi epäilee lähtökohtaisesti kaikkea, mikä liikkuu. Eihän Armin epäilyillä olekaan mitään todellista tekemistä kunkin ihmisen todellisen elämäntarinan ja sydämen ajatusten kanssa. Armi uskoo oman pään tuottamiin arvioihin ihmisistä ja siltä perustalta laukoo "ei sinussa ole Henkeä" jne. Ja sitten väittää lähimmäisen tuomaa oikaisua asiaan valheena ja herjanuksena. Ja sitten lopuksi sanoo, että häntä vainotaan.
Pitäköön Armi uskonsa. Ei kukaan ole häntä vaatinut kieltämään Jeesusta. Mutta antakoon muidenkin uskoa Jeesukseen.
Kyllä se on ihmeellistä tuo Armin ajatuksen kulku.omia päänajatuksiasi toisesta.
Totuus on aivan toinen, mutta nyt et sokeudessasi näe.
Sanon sinulle jos tahdot sielusi pelastuvan, kyllä sinun on sinne omaan sydämeesi mentävä,
et sinä toista mustamaalaamalla valheillasi Jumalan yhteyteen pääse.
Vai lieneekö sinulla yks lysti ketä palvelet mihin joudut? - olla vaikeaa
Hssu kirjoitti:
Ja perusta on Jeesus.
ymmärtää, ON olemassa myös JUMALAN OMIA tämän valtavan ihmisopin viidakon keskellä.
Miten vaikeaa onkaan ihmisen lähteä Jumalan Pojan Jeesuksen viitoittamalle elämän tielle.
Tuosta perkeleen avarasta portista menijöitä piisaa, kun ihminen saa siitä kävellä "lihoineen"
päivineen sisälle hurmahenkiseen omaan vanhurskauteen. - ''''''''
kun tuotkin kirjoitti:
omia päänajatuksiasi toisesta.
Totuus on aivan toinen, mutta nyt et sokeudessasi näe.
Sanon sinulle jos tahdot sielusi pelastuvan, kyllä sinun on sinne omaan sydämeesi mentävä,
et sinä toista mustamaalaamalla valheillasi Jumalan yhteyteen pääse.
Vai lieneekö sinulla yks lysti ketä palvelet mihin joudut?Sinulla on asiaa, mutta väärä asenne.
- Kun noin koet
'''''''' kirjoitti:
Sinulla on asiaa, mutta väärä asenne.
eikö tule mieleen, että kysyisit Jumalalta miksi tuolta tuntuu?
Etkä hautoisi vääriä ajatuksia siellä sisimmässäsi. - kuka lie
omaa oppia kirjoitti:
tuonut?
Älä nyt vaikene vaan osoita myös miten on.
Mitä hedelmiin tulee, niin lihallisia, lihaa tyydyttäviä hedelmiä ei Jeesuksessa oleva tuota, vaan
Hengen hedelmiä jotka ovat todella hyviä kaikille joille Jumala saa puhua.Ensinnäkin, Hengen hedelmien pitäisi olla hyviä kenen tahansa silmille.
"Niin loistakoon teidän valonne ihmisten edessä että he näkisivät teidän hyvät tekonne..."
Sehän tarkoittaa, että oikeat Jumalan Hengen hedelmät näkyvät hyvinä muille ihmisille, eikä niin että vain Hssu tunnistaa sinun "hyvät tekosi". - puhut ihmisopin
kuka lie kirjoitti:
Ensinnäkin, Hengen hedelmien pitäisi olla hyviä kenen tahansa silmille.
"Niin loistakoon teidän valonne ihmisten edessä että he näkisivät teidän hyvät tekonne..."
Sehän tarkoittaa, että oikeat Jumalan Hengen hedelmät näkyvät hyvinä muille ihmisille, eikä niin että vain Hssu tunnistaa sinun "hyvät tekosi".suulla.
Jumalan Hengen hedelmät näyttäytyvät näin:"Mutta kiitos olkoon Jumalan, joka aina kuljettaa meitä voittosaatossa Kristuksessa ja meidän kauttamme joka paikassa tuo ilmi hänen tuntemisensa tuoksun! 15. Sillä me olemme Kristuksen tuoksu Jumalalle sekä pelastuvien että kadotukseen joutuvien joukossa: 16. näille tosin kuoleman haju kuolemaksi, mutta noille elämän tuoksu elämäksi."
Lihalliset opit menevät kuin kuumille kiville lihallisille koska ne ovat niin hyvän tuntoisia lihalle.
Jumalan Hengen tuoma totuus, sanoma menee perille vain niille joille Jumala saa puhua.
Ei ole muuten Hssu ainut jolle Jumala saa puhua joten valehtelit.JA huomaa ITSE JUMALA
EI ole kyse ihmisestä. Mutta tuota ihmisopin pman on aivan mahdoton ymmärtää kun häärii vain
ihmisissä EIKÄ ole USKOA JUMALAAN.
Vielä tuosta opista tuo esille missä puhun omia oppeja, kun tuon Jeesuksen sanomaa pelastuksen
tiestä?
Jeesus sanoo:"Etsikää ENSIN Jumalaa ja Hänen valtakuntaansa niin kaikki muukin tarvittava tullaan antamaan."
Ei tuo ole minusta vaan se on Jumalan tahto jonka Hän Poikansa kautta on tiettäväksi tuonut.
MUTTA mitä sanoo ihmisten oma oppi,"antakaa elämänne Jeesukselle ja se on siinä olet Jeesuksen
oma".
En täällä siksi ole että minun tarvitsee puolustaa Jumalaa, se mitä Jumala on Poikansa kautta
sanonut olen elämässä todeksi myös elänyt ja jos en vielä olisi niin en minä uskaltaisi noin
vastustaa Jumalaa mitä täällä tehdään.
Eihän täällä uskoa Jumalaan näy, vaan usko ihmisen omiin tekoihin, viisauteen jne. - kuka lie
puhut ihmisopin kirjoitti:
suulla.
Jumalan Hengen hedelmät näyttäytyvät näin:"Mutta kiitos olkoon Jumalan, joka aina kuljettaa meitä voittosaatossa Kristuksessa ja meidän kauttamme joka paikassa tuo ilmi hänen tuntemisensa tuoksun! 15. Sillä me olemme Kristuksen tuoksu Jumalalle sekä pelastuvien että kadotukseen joutuvien joukossa: 16. näille tosin kuoleman haju kuolemaksi, mutta noille elämän tuoksu elämäksi."
Lihalliset opit menevät kuin kuumille kiville lihallisille koska ne ovat niin hyvän tuntoisia lihalle.
Jumalan Hengen tuoma totuus, sanoma menee perille vain niille joille Jumala saa puhua.
Ei ole muuten Hssu ainut jolle Jumala saa puhua joten valehtelit.JA huomaa ITSE JUMALA
EI ole kyse ihmisestä. Mutta tuota ihmisopin pman on aivan mahdoton ymmärtää kun häärii vain
ihmisissä EIKÄ ole USKOA JUMALAAN.
Vielä tuosta opista tuo esille missä puhun omia oppeja, kun tuon Jeesuksen sanomaa pelastuksen
tiestä?
Jeesus sanoo:"Etsikää ENSIN Jumalaa ja Hänen valtakuntaansa niin kaikki muukin tarvittava tullaan antamaan."
Ei tuo ole minusta vaan se on Jumalan tahto jonka Hän Poikansa kautta on tiettäväksi tuonut.
MUTTA mitä sanoo ihmisten oma oppi,"antakaa elämänne Jeesukselle ja se on siinä olet Jeesuksen
oma".
En täällä siksi ole että minun tarvitsee puolustaa Jumalaa, se mitä Jumala on Poikansa kautta
sanonut olen elämässä todeksi myös elänyt ja jos en vielä olisi niin en minä uskaltaisi noin
vastustaa Jumalaa mitä täällä tehdään.
Eihän täällä uskoa Jumalaan näy, vaan usko ihmisen omiin tekoihin, viisauteen jne.mutta juuri ne hyvät teot ovat todistukseksi kaikille ihmisille, anteeksipyytäminen ja anteeksiantaminen, itkeminen itkevien kanssa ja iloitseminen iloitsevien kanssa, lähimmäisen taakkojen kantaminen, kärsivällisyys myös muitten ihmisten suhteen niin että antaa toisillekin aikaa jos itse on 20 vuotta etsinyt Jumalaa ettei heti parin viikon hiljaisuuden jälkeen ole toista ihmistä epäilemässä totuudesta luisumisesta.
- mitä sanoin
kuka lie kirjoitti:
mutta juuri ne hyvät teot ovat todistukseksi kaikille ihmisille, anteeksipyytäminen ja anteeksiantaminen, itkeminen itkevien kanssa ja iloitseminen iloitsevien kanssa, lähimmäisen taakkojen kantaminen, kärsivällisyys myös muitten ihmisten suhteen niin että antaa toisillekin aikaa jos itse on 20 vuotta etsinyt Jumalaa ettei heti parin viikon hiljaisuuden jälkeen ole toista ihmistä epäilemässä totuudesta luisumisesta.
"Mutta kiitos olkoon Jumalan, joka aina kuljettaa meitä voittosaatossa Kristuksessa ja meidän kauttamme joka paikassa tuo ilmi hänen tuntemisensa tuoksun! 15. Sillä me olemme Kristuksen tuoksu Jumalalle sekä pelastuvien että kadotukseen joutuvien joukossa: 16. näille tosin kuoleman haju kuolemaksi, mutta noille elämän tuoksu elämäksi."
Sinä puolestaan toit taas valhetta.
Enkö aika kärsivällisesti ole sanonut, että toista syyttämällä et Jumalan yhteyteen pääse, vaan kääntymällä
nyt viimeinkin tutkailemaan sinne omaan sisimpään mitä siellä on ja pyytämällä vielä, että Jumala sen
valaisisi, niin askel parempaan voi alkaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perintovero 100 prosenttiin, työeläkkeet ja maataloustuet pois
Noilla eväillä lähden tasapainottamaan valtiontaloutta ja korjaamaan työntekijöiden palkkakuoppaa nostamatta työnantajie3106136Riikka runnoo: polttoöljyn hinta nousi maaliskuussa 40 prosenttia
Onko irvistelijällä sakset hävinneet, vai miksei osaa leikata polttoaineiden hintaa kansalaisten kukkarolle sopivalle ta623989Purra ryöväsi Marinin Itä.-Suomelle neuvottelemat EU-rahat
Perust vihaavat suomalaisia, mutta eritoten itäsuomalaisia. "Osa kaksikäyttörahoista on alun perin Itä- ja Pohjois-Suom413332Miksi persut hyökkäävät jatkuvasti henkilöitä päin?
Miksei persut yritä lainkaan korjata asioita, vaan koko ajan haukkuvat henkilöitä? Ei tuollaisilla turvanpieksäjillä ole773244Seida Sohrabi: Suomi ei ole rasistinen maa
Seidalta taas täyttä asiaa. Miksi punavihreät naiset eivät pysty samaan - no se ideologia estää. "Meillä on valitettava833168Demariskandaali! Eveliina Heinäluoma (sdp) kahmii kaikki Hitas asunnot itselleen!
Heinäluoma on ostanut useita yhteiskunnan tukemia, hintasäännösteltyjä asuntoja itselleen! Ei ihme, että Hitas on ollut1803089Demarien sanoin kuvaamaton ahneus - Eveliina Heinäluoma vain yksi esimerkki
Mutta näin se on demari-eliitissä aina ollut, käytännössä siis nämä eliittiin kuuluvat ovat puhtaasti porvareita - Marin1022556Dannysta tulee isä 83-vuotiaana
Huh huh sentään sellaista naista, joka laitattaa itsensä paksuksi ikälopulle papalle ! Ajatellaanko lapsen oikeuksia oll522281Abdullah iski Citycenterin vessassa
Miksi näitä juttuja pitää lukea lähes päivittäin? https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011913632.html2132217Ranskan vasemmistojohtaja tunnustaa, että väestö on vaihtumassa
ja se on vaan hyvä asia hänen mielestään. Kyseessä siis Ranskan vasemmistojohtaja Jean-Luc Mélenchon jonka puheet järkyt782103