Milloin viimeksi juuri teihin ...

persona-non-grata

on kohdistunut jokin hyvä teko, ilman, että olisitte pyytäneet tai odottaneet sitä?

25

204

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alussa. Oikeastaan aikasemmin jo...

    • Jazuli

      päivittäin...=o)

    • monte34

      juu kaveri osti mulle lahjaksi nahkaliivit,eikä ollut mun synttärit ja kaverini on täys heterokin.

      • täh??

        ne sopineet heterolle ja se antoi ne siksi pois?


      • monte34
        täh?? kirjoitti:

        ne sopineet heterolle ja se antoi ne siksi pois?

        edelleen numeroa kahta pienempänä


      • täh??
        monte34 kirjoitti:

        edelleen numeroa kahta pienempänä

        sitä ilman paitaa pelkän öljytyn yläruumiinsa peitteeksi?


      • monte34
        täh?? kirjoitti:

        sitä ilman paitaa pelkän öljytyn yläruumiinsa peitteeksi?

        ja sillä on rintakarvatkin jesus sentään


    • ....13 päivää.

    • yllättäviä suikkareita ei lasketa, niin en muista.

      • No sitten en osaa sanoa....


      • Richartti kirjoitti:

        No sitten en osaa sanoa....

        ei sais nauraa, mutta... =D


      • 12+11

        varmasti suikkareita etkä voikkareita?

        Eikös sulle juuri tehty voileipäkakkua sen takia että löit pääsi?


      • 12+11 kirjoitti:

        varmasti suikkareita etkä voikkareita?

        Eikös sulle juuri tehty voileipäkakkua sen takia että löit pääsi?

        mut tavallaan osasin odottaakin sitä.

        Suikkareita nyt tapahtuu sillai melkolailla odottamatta...


      • zacuscha
        relaxed_eyes kirjoitti:

        mut tavallaan osasin odottaakin sitä.

        Suikkareita nyt tapahtuu sillai melkolailla odottamatta...

        ei meillä vaan tapahdu.


    • laskin väärin

      Tänään.

      • 1111144444

        Kerrotko ? :)


    • Tässä jonkin aikaa sitten istuskelin ryytyneenä bussipysäkillä odottelemassa dösää kun joku tuli lidlin kassin kanssa ja lykkäs kouraan yhden Noblainerin.

    • kohdistuu banni tän viestin myötä. Jotkut ihmiset kyllä käyttäytyvät jatkuvasti hyvin mua kohtaan. Millaista tekoa sä tarkoitat?

    • Marjelie

      '

      • 111117777

        Kertoisitko ? :)


    • Zakuskat

      Ihminen joka ei yleensä juttele mulle heittäytyi leppoisaan keskusteluun.

      Musta se oli aika humaani teko.

      (pohdiskeleva mummo-hympsä)

    • Fr.Fionatar

      Olin aivan väsynyt/viluinen ja olin menossa bussipysäkille, niin eräs tuttu oli tilannut taxin ja sanoi hyppää kyytiin, sain ilmaisen kyydin kotiin.

      • Jazuli

        tehty...oikeesti..=o)


    • naapuri myi lähes uudet kesärenkaat viidelläkympillä alumiinivantein, mitkä sopii Fiattiini.
      Tarjosi ihan itse, kun ky. Fiat missä renkaat oli kiinni, meni romuttamolle.

    • se vanha starba sielt landen takaa vuorilt, jol on himu sgegge diilas mulle skraitan. Outo heebo sen kaikki kldjut oli ihan blodet ja sen kamoi raahas joku otus, sil oli antennit klyyvas.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      156
      472
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe