on kohdistunut jokin hyvä teko, ilman, että olisitte pyytäneet tai odottaneet sitä?
Milloin viimeksi juuri teihin ...
25
189
Vastaukset
alussa. Oikeastaan aikasemmin jo...
- Jazuli
päivittäin...=o)
- monte34
juu kaveri osti mulle lahjaksi nahkaliivit,eikä ollut mun synttärit ja kaverini on täys heterokin.
- täh??
ne sopineet heterolle ja se antoi ne siksi pois?
- monte34
täh?? kirjoitti:
ne sopineet heterolle ja se antoi ne siksi pois?
edelleen numeroa kahta pienempänä
- täh??
monte34 kirjoitti:
edelleen numeroa kahta pienempänä
sitä ilman paitaa pelkän öljytyn yläruumiinsa peitteeksi?
- monte34
täh?? kirjoitti:
sitä ilman paitaa pelkän öljytyn yläruumiinsa peitteeksi?
ja sillä on rintakarvatkin jesus sentään
....13 päivää.
yllättäviä suikkareita ei lasketa, niin en muista.
- 12+11
varmasti suikkareita etkä voikkareita?
Eikös sulle juuri tehty voileipäkakkua sen takia että löit pääsi? 12+11 kirjoitti:
varmasti suikkareita etkä voikkareita?
Eikös sulle juuri tehty voileipäkakkua sen takia että löit pääsi?mut tavallaan osasin odottaakin sitä.
Suikkareita nyt tapahtuu sillai melkolailla odottamatta...- zacuscha
relaxed_eyes kirjoitti:
mut tavallaan osasin odottaakin sitä.
Suikkareita nyt tapahtuu sillai melkolailla odottamatta...ei meillä vaan tapahdu.
- laskin väärin
Tänään.
- 1111144444
Kerrotko ? :)
Tässä jonkin aikaa sitten istuskelin ryytyneenä bussipysäkillä odottelemassa dösää kun joku tuli lidlin kassin kanssa ja lykkäs kouraan yhden Noblainerin.
kohdistuu banni tän viestin myötä. Jotkut ihmiset kyllä käyttäytyvät jatkuvasti hyvin mua kohtaan. Millaista tekoa sä tarkoitat?
- Marjelie
'
- 111117777
Kertoisitko ? :)
- Zakuskat
Ihminen joka ei yleensä juttele mulle heittäytyi leppoisaan keskusteluun.
Musta se oli aika humaani teko.
(pohdiskeleva mummo-hympsä) - Fr.Fionatar
Olin aivan väsynyt/viluinen ja olin menossa bussipysäkille, niin eräs tuttu oli tilannut taxin ja sanoi hyppää kyytiin, sain ilmaisen kyydin kotiin.
- Jazuli
tehty...oikeesti..=o)
naapuri myi lähes uudet kesärenkaat viidelläkympillä alumiinivantein, mitkä sopii Fiattiini.
Tarjosi ihan itse, kun ky. Fiat missä renkaat oli kiinni, meni romuttamolle.se vanha starba sielt landen takaa vuorilt, jol on himu sgegge diilas mulle skraitan. Outo heebo sen kaikki kldjut oli ihan blodet ja sen kamoi raahas joku otus, sil oli antennit klyyvas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi3083168Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun182041Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151840Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141585Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3991451Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t351351Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist2191240- 171144
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.631046Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin20980