Miten aiotte käyttää veronpalautuksenne?

???

???

27

356

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • monte34

      saako sitä muuhun käyttää?

      • Vero-karhu-

        Sinä olet sosiaaliviraston asiakas ja saat toimeentulotukea, veronpalautukset katsotaan sinulle tuloiksi.
        Veronpalautukset katsotaan sinulle tuloiksi.
        Eli ne sun veronpalautukset vähennetään toimeentulotuestasi.


      • monte34
        Vero-karhu- kirjoitti:

        Sinä olet sosiaaliviraston asiakas ja saat toimeentulotukea, veronpalautukset katsotaan sinulle tuloiksi.
        Veronpalautukset katsotaan sinulle tuloiksi.
        Eli ne sun veronpalautukset vähennetään toimeentulotuestasi.

        pppppäääään


    • Oopust

      valtiolle rahaa...

    • KoppavaHoro
    • Marjelie

      käytän sieltä sitä mukaa kun tarvitsen.

    • saamapuolella

      ne menivät suoraan ulosottoon. Ei tarvinnut siis miettiä mitä niillä rahoilla tekisin.

    • kamalasti tullu, mutta periaatteessa vois laskee, että tämmöse niillä ostin:

      http://www.villenkello.fi/shop/kauppa5/products.php?&action=show&id=833&show=all

    • Jazuli

      meiän rakennusprojektiin..=o)

      meil menee muuteski kummanki rahat näihi yhtesiin elinkuluihin..

    • Rouva Ratikan yhdistettyyn synttäri- ja joululahjaan. Eikä parilla palautetulla satasella päästy kuin alkuun.

    • amaly
      • amaly

        väärä linkki mutta ei paljoa, mut joka tapauksessa nekin rahat kyllä kuluu ilman turhia miettimisiä :>>


    • laskin väärin

      Annan vähän tippiä tontuille, niin tulee paljon lahjoja.

      • Jazuli

        ..tontut...heh.. xo)

        sunnitelmissa uida lahjapakettien keskellä kenties...???..käsipohjaa..???

        ;o7


      • laskin väärin
        Jazuli kirjoitti:

        ..tontut...heh.. xo)

        sunnitelmissa uida lahjapakettien keskellä kenties...???..käsipohjaa..???

        ;o7

        Eikun sitä kroolia apinamiehen tyyliin.


    • koskaan kuullukkaan.

      • Otiral

        Se on niitä jos maksaa liikaa ennakkoo ja saa joskus takasin.


      • Otiral kirjoitti:

        Se on niitä jos maksaa liikaa ennakkoo ja saa joskus takasin.

        tiedän.


    • ..säästöön. Saas nähdä kauanko siellä säilyvät.

      • monte34

        jos saan olla utelias


      • monte34 kirjoitti:

        jos saan olla utelias

        kolmesataa tuli, aika helpostihan ton sais normaaliin elämiseenkin "hukattua".


      • monte34
        katarzyna kirjoitti:

        kolmesataa tuli, aika helpostihan ton sais normaaliin elämiseenkin "hukattua".

        oikeasti olis kuulunut saada enemmän, mut ku ei jaksa


      • monte34 kirjoitti:

        oikeasti olis kuulunut saada enemmän, mut ku ei jaksa

        ..tonnillakin jo hetken rellestää! :)


    • uuden kypärän ja lähetän teleksin ytuben planetalle, että suomi24 on hyvä maa. Täällä voi elää ylläpidon kustannuksella.

    • belzeebub

      niin muista palstan joulupata, jolla tehdään vapaaehtoisesti hyvää.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      156
      472
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe