???
Miten aiotte käyttää veronpalautuksenne?
27
356
Vastaukset
- monte34
saako sitä muuhun käyttää?
- Vero-karhu-
Sinä olet sosiaaliviraston asiakas ja saat toimeentulotukea, veronpalautukset katsotaan sinulle tuloiksi.
Veronpalautukset katsotaan sinulle tuloiksi.
Eli ne sun veronpalautukset vähennetään toimeentulotuestasi. - monte34
Vero-karhu- kirjoitti:
Sinä olet sosiaaliviraston asiakas ja saat toimeentulotukea, veronpalautukset katsotaan sinulle tuloiksi.
Veronpalautukset katsotaan sinulle tuloiksi.
Eli ne sun veronpalautukset vähennetään toimeentulotuestasi.pppppäääään
- Oopust
valtiolle rahaa...
- KoppavaHoro
- neljäkymppiä meni Turinatiimin joulupataan: http://www.joulupata.fi/?page=lahjoita&potti=turinatiimi
- pari, kolme sataa menee joululahjatarvikkeisiin ja ruokaan
- kuusikymppiä meni tankilliseen bensaan
- lopuilla maksan luottokorttilaskuja - Marjelie
käytän sieltä sitä mukaa kun tarvitsen.
- saamapuolella
ne menivät suoraan ulosottoon. Ei tarvinnut siis miettiä mitä niillä rahoilla tekisin.
kamalasti tullu, mutta periaatteessa vois laskee, että tämmöse niillä ostin:
http://www.villenkello.fi/shop/kauppa5/products.php?&action=show&id=833&show=all- Jazuli
meiän rakennusprojektiin..=o)
meil menee muuteski kummanki rahat näihi yhtesiin elinkuluihin.. Rouva Ratikan yhdistettyyn synttäri- ja joululahjaan. Eikä parilla palautetulla satasella päästy kuin alkuun.
- amaly
vaikka tuolla joululoman aikana http://www.sunski.com/destination.asp?d=108&i=9430 ilman miettimisiä?
- amaly
väärä linkki mutta ei paljoa, mut joka tapauksessa nekin rahat kyllä kuluu ilman turhia miettimisiä :>>
- laskin väärin
Annan vähän tippiä tontuille, niin tulee paljon lahjoja.
- Jazuli
..tontut...heh.. xo)
sunnitelmissa uida lahjapakettien keskellä kenties...???..käsipohjaa..???
;o7 - laskin väärin
Jazuli kirjoitti:
..tontut...heh.. xo)
sunnitelmissa uida lahjapakettien keskellä kenties...???..käsipohjaa..???
;o7Eikun sitä kroolia apinamiehen tyyliin.
koskaan kuullukkaan.
- Otiral
Se on niitä jos maksaa liikaa ennakkoo ja saa joskus takasin.
..säästöön. Saas nähdä kauanko siellä säilyvät.
- monte34
jos saan olla utelias
monte34 kirjoitti:
jos saan olla utelias
kolmesataa tuli, aika helpostihan ton sais normaaliin elämiseenkin "hukattua".
- monte34
katarzyna kirjoitti:
kolmesataa tuli, aika helpostihan ton sais normaaliin elämiseenkin "hukattua".
oikeasti olis kuulunut saada enemmän, mut ku ei jaksa
monte34 kirjoitti:
oikeasti olis kuulunut saada enemmän, mut ku ei jaksa
..tonnillakin jo hetken rellestää! :)
uuden kypärän ja lähetän teleksin ytuben planetalle, että suomi24 on hyvä maa. Täällä voi elää ylläpidon kustannuksella.
- belzeebub
niin muista palstan joulupata, jolla tehdään vapaaehtoisesti hyvää.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501479
- 104911
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15573ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m156472Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44462- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402